Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015: 44310000-6 Вироби з дроту (Малопомітна перешкода типу МПП 10х10х1,4 м (кільцева гірлянда))
Очікувана вартість
10 800 000,00 UAH
UA-2024-03-18-008155-a ed105a757ffa44b4a1982f056ecdaeb4
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артем Терехов

+380502792125 terehovartem79@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 березня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
Код ЄДРПОУ: 30098218
Вебсайт: http://konstrada.gov.ua/
Місцезнаходження: 85114, Україна , Донецька обл., м. Костянтинівка, вул. Олекси Тихого, буд. 260
Контактна особа: Артем Терехов
+380502792125
terehovartem79@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44310000-6: Вироби з дроту


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 штука
Малопомітна перешкода типу МПП 10х10х1,4 м (кільцева гірлянда)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85114, Україна, Донецька область, місто Костянтинівка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2024
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту

Тендерна документація

18 березня 2024 14:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 березня 2024 14:38
Обгрунтування підстави.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-04-22-000071 ● 3f86f4c0e3e74c698cb1bd882412151e
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 квітня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 квітня 2024 17:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

22.04.2024 № 91

Київ

Про початок моніторингу процедур закупівель

Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.

Перший заступник начальника Олександр СОМИК

Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель»

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2024-03-18-008155-a 18.03.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-23 17:44:47

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі код ДК 021:2015: 44310000-6 Вироби з дроту (Малопомітна перешкода типу МПП 10х10х1,4 м (кільцева гірлянда)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-18-008155-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «ПРОПЕРИМЕТЕР» (ІПН 43814367)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-26 14:35:17

ПОЯСНЕННЯ (ІНФОРМАЦІЯ, ДОКУМЕНТИ) НА ЗАПИТ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ

Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), цим надаємо пояснення (інформацію, документи) на запит про надання пояснень (інформації, документів) Північного офісу Держаудитслужби від 23.04.2024 року щодо закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 44310000-6 Вироби з дроту (Малопомітна перешкода типу МПП 10х10х1,4 м (кільцева гірлянда)) (далі – Закупівля), яка проводилася Замовником – УПРАВЛІННЯМ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА (далі – Замовник).

Щодо першого питання запиту «Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість» надаємо наступні пояснення (інформацію та документи).
Визначення очікуваної вартості предмета Закупівлі здійснювалося Замовником з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (із змінами) в декілька етапів, таких як: визначення потреби в товарі (номенклатура, кількісні та якісні показники) з урахуванням запланованих поточних завдань Замовника відповідно до протокольного рішення засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Костянтинівської міської територіальної громади від 26.02.2024 року №2; формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик; аналіз ринку з використанням загальнодоступної інформації щодо ціни на товар, яка міститься у відкритих джерелах (зокрема в електронній системі закупівель "Prozorro"), а також інформації, отриманої шляхом проведення ринкових консультацій; визначення вимог до умов поставки товару і оплати з урахуванням фінансових можливостей Замовника; визначення очікуваної вартості предмета Закупівлі з урахуванням виду предмета Закупівлі, його розповсюдженості на ринку, порядку формування цін на нього.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено методом порівняння ринкових цін шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну та отримання комерційних пропозицій від суб’єктів господарювання у відповідній сфері (постачальників конкретного товару), а саме від: ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОПЕРИМЕТЕР+» - 10800,00 грн з ПДВ/комплект; ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «МЕТИЗИ-94» - 12042,00 грн/комплект; ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ХАРВЕСТ ГАРАНТ» - 12042,00 грн з ПДВ/комплект; Фізичної особи-підприємця Боклаг Анни Миколаївни – 11750,00 грн без ПДВ/шт.; Фізичної особи-підприємця Сокуренка Германа Михайловича – 12010,00 грн/шт. (комплект); Фізичної особи-підприємця Петрова Максима В’ячеславовича – 11350,00 грн/комплект; ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДАП" – 10980,00 грн з ПДВ/комплект.
Комерційні пропозиції додаються до пояснення Замовника.
Очікувану вартість предмета закупівлі визначено шляхом обрання з масиву цінових даних (комерційних пропозицій) найбільш економічно вигідної за принципом максимальної економії.
Обґрунтування бюджетного призначення предмета закупівлі здійснено відповідно до довідки про зміни до кошторису на 2024 рік від 28.02.2024 року №3 (КПКВК 1218110 Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалося на підставі покладених завдань на Замовника відповідно рішення засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Костянтинівської міської територіальної громади від 26.02.2024 року №2, з урахуванням технічних вимог, технічних умов виробників, інших вимог, що пред’являються до товару такого типу, як малопомітна перешкода. МПП є унікальною інженерною спорудою, що використовується у військових та оборонних цілях. Основне призначення - створення перешкод для пішого складу ворога, а також утруднення пересування легкої бронетехніки. Головне завдання – знерухомити людей і транспорт, запобігти руху на ділянці. Малопомітна перешкода відіграє ключову роль у забезпеченні безпеки об’єктів. Тип малопомітної перешкоди МПП 10х10х1,4 м (кільцева гірлянда) обраний з метою забезпечення розміру загородження в розкладеному стані - 10х10х1,4 м, тобто при розгортанні МПП утворює перешкоду на території шириною 10 м, довжиною 10 м і висотою 1,4 м.

Щодо надання інформації та її документального підтвердження про наявність підстав для здійснення зазначеної Закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів - повідомляємо наступне.
26 лютого 2024 року відбулося засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Костянтинівської міської територіальної громади, на якому розглядалося питання щодо вжиття заходів з підготовки території Костянтинівської міської територіальної громади до оборони в особливий період шляхом встановлення військових інженерно-технічних споруд, облаштування систем загороджень (копія протоколу засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Костянтинівської міської територіальної громади від 26.02.2024 року №2 додається). Опрацьовано питання щодо необхідності придбання зокрема малопомітної перешкоди у кількості 1000 шт. За результатами засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Костянтинівської міської територіальної громади вирішено Управлінню комунального господарства забезпечити укладання договорів на придбання зокрема малопомітних перешкод та виконати роботи з їх встановлення із залученням відповідних сил компетентних підрозділів, комунальних підприємств, громадських організацій тощо.
Відтак, наявна потреба у предметі закупівлі обґрунтовується протокольним рішенням комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 26.02.2024 року №2. Враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану, Замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 2 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Обґрунтування підстави для здійснення Закупівлі:
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із зазначенням строку дії цих обмежень.
Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 14.05.2024.
Статтею 4 Указу № 64/2022 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно:
1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні;
2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов'язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України.
Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях:
1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану;
2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася;
3) організовує та здійснює керівництво центральними та іншими органами виконавчої влади в умовах воєнного стану;
4) після початку збройного конфлікту здійснює заходи щодо створення відповідно до норм міжнародного гуманітарного права безпечних зон, організованих у спосіб, який дає змогу забезпечити захист цивільних осіб;
5) визначає особливості здійснення оборонних та публічних закупівель із забезпеченням захищеності державних замовників і замовників від воєнних загроз.
Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану.
З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, пунктом 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
На виконання даної норми Закону Кабінетом Міністрів України були прийняті Особливості.
Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 2 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли замовник або його відокремлений підрозділ, що здійснює закупівлю згідно з абзацом другим пункту 15 цих особливостей, перебуває на території активних бойових дій, які не були завершені на дату укладення договору про закупівлю.
Враховуючи перебування Костянтинівської міської територіальної громади в зоні проведення активних бойових дій (витяг з переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією станом на дату прийняття рішення та укладання договору, згідно з наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22 грудня 2022 р. № 309 (зі змінами відповідно Наказу №54 від 28 лютого 2024 року) додається), з метою здійснення швидкої та ефективної Закупівлі, Замовником застосовано вищевказану підставу та право на укладення договору про Закупівлю без застосування відкритих торгів.
З огляду на викладене, рішення щодо проведення Закупівлі відповідає чинному законодавству. Слід також зазначити, що при конкуренції норм Закону та Особливостей підлягають застосуванню правила та процедури, встановлені останніми, як такі, що на період правового режиму воєнного стану відповідають викликам такого стану та забезпечують захищеність замовників від воєнних загроз. Право на здійснення Закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів Замовником, який знаходиться в зоні активних бойових дій, що не були завершені на дату укладення договору про закупівлю, закріплене в Особливостях.
За результатами Закупівлі, здійсненої відповідно підпункту 2 пункту 13 Особливостей, Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до підпункту 2 пункту 13 Особливостей у вигляді документу «Обґрунтування підстави», затвердженого керівником замовника (додається до пояснень).

Щодо питання яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «ПРОПЕРИМЕТЕР+», повідомляємо наступне.
Замовником здійснено оцінку можливих потенційних постачальників шляхом порівняння ринкових цін при здійсненні пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну у відкритих джерелах та отриманні комерційних пропозицій від постачальників конкретного товару (малопомітної перешкоди типу МПП 10х10х1,4 м). Критеріями оцінки можливих потенційних постачальників товару стали: ціна товару, умови розрахунків, строк та умови поставки.
Відповідно до отриманих комерційних пропозицій, пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОПЕРИМЕТЕР+» визначена найбільш економічно вигідною серед запропонованих пропозицій. Крім того, що важливо для Замовника, як розпорядника бюджетних коштів, а також мети здійснення Закупівлі (обґрунтованої потреби в умовах воєнного стану, активних бойових дій), Замовник та постачальник - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІД ПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОПЕРИМЕТЕР+» дійшли згоди щодо оплати товару по факту постачання (протягом 10-ти (десяти) календарних днів з дати поставки товару на підставі видаткової накладної) та поставки товару силами, транспортом та за рахунок постачальника (включено до ціни товару) у максимально стислі строки – до 31.05.2024 року. Відтак, Замовником було прийнято рішення про укладення договору саме з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОПЕРИМЕТЕР+» (ідентифікаційний код (код за ЄДРПОУ) - 43814367).

Додатки до пояснення (документи):
1) комерційні пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОПЕРИМЕТЕР+»; ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «МЕТИЗИ-94»; ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ХАРВЕСТ ГАРАНТ»; Фізичної особи-підприємця Боклаг Анни Миколаївни; Фізичної особи-підприємця Сокуренка Германа Михайловича; Фізичної особи-підприємця Петрова Максима В’ячеславовича; ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДАП";
2) довідка про зміни до кошторису на 2024 рік від 28.02.2024 року №3;
3) протокол засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Костянтинівської міської територіальної громади від 26.02.2024 року №2;
4) витяг з переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією станом на дату прийняття рішення та укладання договору про Закупівлю, затвердженого наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22 грудня 2022 р. № 309 (зі змінами відповідно Наказу №54 від 28 лютого 2024 року);
5) файл «Обгрунтування підстави».


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 08 травня 2024
Кінцевий строк оскарження: 14 травня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОПЕРИМЕТЕР+"
#43814367
Переможець 10 800 000,00
UAH з ПДВ
18 березня 2024 14:46

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір № 15.pdf укладений
18 березня 2024 14:46