Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт/ заміна вікон (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) у житловому будинку за адресою вул. Вишгородська, 16-А в Оболонському районі м. Києва (ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
75 205,00 UAH
UA-2024-03-18-007173-a 66477a4359224af29fa866f553638270
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Захарченко

+380444267203 oksana.zakharchenko@kyivcity.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 37445395
Вебсайт: https://obolon.kyivcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 04205, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Лук’яненка Левка, будинок 16
Контактна особа: Оксана Захарченко
+380444267203
oksana.zakharchenko@kyivcity.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 березня 2024 14:03
Звернення за роз’ясненнями: до 22 березня 2024 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 березня 2024 08:00
Очікувана вартість: 75 205,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 376,03 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Забезпечення виконання договору про закупівлю - застава у вигляді майнових прав на грошові кошти. Розмір забезпеченням виконання договору про закупівлю складає 4% (далі - забезпечення договору) від вартості договору. Учасник зобов'язується особисто перерахувати грошові кошти, в повному обсязі на рахунок Замовника не пізніше дати укладення Договору про закупівлю. Належним виконанням зобов'язання Учасника щодо передачі в забезпечення грошових коштів, вважається зарахування їх на поточний рахунок Замовника. Учасник втрачає право розпорядження грошовими коштами, які перебувають у забезпеченні, на час їх перебування на рахунку Замовника.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6.687 метр квадратний
Капітальний ремонт/ заміна вікон (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) у житловому будинку за адресою вул. Вишгородська, 16-А в Оболонському районі м. Києва (ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04074, Україна, м. Київ, вул. Вишгородська, 16-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник проводить розрахунок за виконані Роботи на підставі Бюджетного Кодексу України по мірі надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника, на підставі виконаних обсягів робіт, згідно з Актом приймання виконаних підрядних робіт (типової форми N КБ-2в) та Довідкою про вартість виконаних робіт та витрати (типової форми № КБ-3). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані Роботи здійснюється протягом 10 банківських днів з дня отримання Замовником бюджетного фінансування на свій рахунок.Підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу на період дії воєнного стану в Україні, а також протягом шести місяців після його припинення або скасування, поетапно в залежності від реального фінансування. Кінцева оплата виконаних робіт здійснюється за умови бюджетного фінансування видатків Замовника на зазначені потреби. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю - застава у вигляді майнових прав на грошові кошти. Розмір забезпеченням виконання договору про закупівлю складає 4% (далі - забезпечення договору) від вартості договору. Учасник зобов'язується особисто перерахувати грошові кошти, в повному обсязі на рахунок Замовника не пізніше дати укладення Договору про закупівлю. Належним виконанням зобов'язання Учасника щодо передачі в забезпечення грошових коштів, вважається зарахування їх на поточний рахунок Замовника. Учасник втрачає право розпорядження грошовими коштами, які перебувають у забезпеченні, на час їх перебування на рахунку Замовника.
18 березня 2024 14:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 березня 2024 14:03
Додаток № 7.rtf
18 березня 2024 14:03
Додаток № 6.rtf
18 березня 2024 14:03
Додатки до оголошення.docx
18 березня 2024 14:03
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 березня 2024 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" 59 374,80
UAH з ПДВ
59 374,80
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

29 березня 2024 15:51
Електронний підпис
29 березня 2024 15:48
61cde3ed-3289-4867-b837-b347874a4703.pdf
26 березня 2024 10:35
Електронний підпис
26 березня 2024 10:35
Електронний підпис
26 березня 2024 10:34
4.2.2 Штатний розпис.pdf
26 березня 2024 10:34
3 Витяг ПДВ 09.02.2024.pdf
26 березня 2024 10:34
4.2.1 Виконроб Спасюк.rar
26 березня 2024 10:34
18.2 Договір та акт АВК-5.pdf
26 березня 2024 10:34
8.1.2 вул. Бережанська, 20.rar
26 березня 2024 10:34
41 Довідка про матеріали.pdf
26 березня 2024 10:34
34 Довідка про валюту.pdf
26 березня 2024 10:34
12 Дозвільні документи.rar
26 березня 2024 10:34
4.4 Кошторисник Лавренюк.rar
26 березня 2024 10:34
13 Ліцензія з додатком.pdf
26 березня 2024 10:34
35 Довідка про мову.pdf
26 березня 2024 10:34
4.3 Інженер з ОП Тищук.rar
26 березня 2024 10:34
8.1 Аналогічні договори.rar
26 березня 2024 10:34
45 Пояснювальна записка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
Переможець 59 374,80
UAH з ПДВ
29 березня 2024 09:10

Документи

29 березня 2024 09:10
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 березня 2024 09:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
59 374,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 березня 2024 09:10
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2024 15:27
Договір № 63-кр від 02.04.2024_0001.pdf укладений
02 квітня 2024 15:26