Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Токарно-фрезерний верстат з ЧПК з барфідером
Очікувана вартість
65 791 150,00 UAH
UA-2024-03-18-006849-a ● 412e7f2cf8ce45029917743fe1fe6353
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД" |
Код ЄДРПОУ: | 08305644 |
Вебсайт: | http://charz.com.ua |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Сергій Володимирович 380981173786 tender052@ukroboronprom.com |
Категорія: | Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 березня 2024 13:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2024 13:24 |
Очікувана вартість: | 65 791 150,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 657 911,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42620000-8: Токарні, розточувальні та фрезерувальні верстати
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штука
Токарно-фрезерний верстат з ЧПК з барфідером
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 листопада 2024
ДК 021:2015: 42620000-8 — Токарні, розточувальні та фрезерувальні верстати
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 10 | Робочі | 80 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 20 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 квітня 2024 18:41 |
кд_4_токарні_барфідер.docx |
09 квітня 2024 18:41 |
кд_4_токарні_барфідер.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Надання опису заготовок
Дата подання: 21 березня 2024 14:13
Дата відповіді: 08 квітня 2024 14:39
Просимо надати характеристики(діаметр) ЗАГОТОВОК які будуть надані для виконання обробки та отримання готових тестових деталей.
Запитувана інформація суттево впливає на розрахунок часу обробки деталей.
Всю необхідну інформацію прошу направити на електонну адресу kaa@varitec.com.ua
Відповідь: Доброго дня, попередньо очікується пруток ф41
Вимога щодо зміни технічних параметрів технічного завдання
Дата подання: 22 березня 2024 15:45
Дата відповіді: 08 квітня 2024 14:40
Вимагаємо прибрати в пункті ТЗ: Основні вимоги до обладнання фразу:
Верстат повинен забезпечувати обробку приводним інструментом по осі Y на двох револьверних головах.
Вимагаємо замінити на:
Верстат повинен забезпечувати обробку приводним інструментом по осі С в обох шпинделях.
Верстат повинен забезпечувати обробку приводним інструментом по осі Y.
По-перше, Вісь Y у ОЦ токарної компоновки використовується для обробки по циліндру (зовнішньому діаметру деталі). Фрезерні та свердлильні роботи з обох торців виконуються за допомогою інтерполяції вісей X,та C.
Тобто вісі Y на одному револьвері з двох достатньо для виготовлення любої деталі
По-друге, згідно креслення тестової деталі взагалі вісь Y не потрібна для виготовлення цієї деталі. Якщо ця опція береться на перспективу, то однієї вісі Y цілком достатньо
З цієї нагоди більшість виробників такого обладнання роблять верстати з однією віссю Y та ви можете придбати верстат потрібної якості за значно нижчою ціною, що дозволить зекономлені кошти використати на інші потреби нашої держави у військовий час
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Вимога щодо наявності осі Y на обох револьверних головах залишається в силі. Дана опція обрана для реалізації обробки складних циліндричних деталей, конфігурація яких включає різні конструктивні елементи типу пазів, отвірів, лисок та ін., що розташовані як ззовні так і на внутрішніх циліндричних і торцевих поверхнях, в тому числі із зміщенням відносно осі деталі.
В якості ж тестової обрана одна із деталей, що плануються для виготовлення на даному верстаті.
В якості ж тестової обрана одна із деталей, що плануються для виготовлення на даному верстаті.
Розвантаження
Дата подання: 26 березня 2024 12:44
Дата відповіді: 03 квітня 2024 14:16
У Додатку 3 до Конкурсної документації в розділі "Вимоги до пропозиції" зазначено, що Вартість обладнання повинна бути вказана: з урахуванням розвантаження, тобто за рахунок продавця. Але в проєкті договору в пункті 4.1.1. зазначено "Розвантаження обладнання на території Покупця виконує Покупець". Просимо уточнити, хто буде проводити розвантаження.
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за звернення, зараз виправимо, правильно вважати "за рахунок Продавця"
Комплект змінних розхідних частин на 1 рік роботи
Дата подання: 26 березня 2024 12:45
Дата відповіді: 03 квітня 2024 14:17
У Додатку 3 до Конкурсної документації в розділі "Вимоги до комплектації кожного верстата" має входити "Комплект змінних розхідних частин на 1 рік роботи". Просимо вказати, що повинно входити в цей комплект, наприклад, ЗОР, мастила, інструмент входить у комплект?
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за звернення, проведемо виправлення в найкоротший термін
система ЧПК
Дата подання: 08 квітня 2024 13:08
Дата відповіді: 16 квітня 2024 16:20
Просимо додати в перелік систем ЧПК систему OSP-P300LA, що використовується в верстатах OKUMA.
Відповідь: Доброго дня. Допускається
Зміни в Договорі п 1.6.
Дата подання: 15 квітня 2024 10:55
Дата відповіді: 16 квітня 2024 16:22
Просимо текст пункт 1.6. змінити на
"Замовник має право в односторонньому порядку відмовитися від придбання Устаткування шляхом направлення Постачальникові відповідного повідомлення з переліком Устаткування, від поставки якої він відмовляється, не пізніше, ніж через 14 днів від дати виконання попередьої оплата у розмірі 80% від ціни Устаткування. З моменту відправлення Замовником Постачальникові повідомлення про відмову від придбання Устаткування, даний Договір втрачає чинність у частині, що стосується Устаткування, зазначеного в повідомленні про відмову, але зберігає чинність у частині Устаткування, не зазначеного в повідомленні."
Зміни повязані з тим, що обладнання буде вироблятися згідно вимог ТЗ і може бути індивідуальне.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за звернення. Пункт залишається без змін
Зміни в договорі
Дата подання: 15 квітня 2024 11:20
Дата відповіді: 16 квітня 2024 16:22
Просимо змінити п 4.1.2. та викласти у наступній редакції:
˗ Устаткування комплектно, відповідно до Додатку №1 та пакету технічної документації, що поставляється разом з Устаткуванням;
˗ Устаткування прийнято по характеристикам (на предмет відповідності Додатку №1);
˗ Устаткування прийнято після запуску (на предмет перевірки роботи всіх органів та систем верстату);
˗ Устаткування прийнято по точності за стандартом ISO 230-2 (по всім параметрам точності згідно з «test-report», з обов’язковою прийомкою точності позиціонування та повторюваності по осях Х,Y,Z за допомогою лазерного інтерферометру, перевірка системи прив’язки ріжучого інструменту), з занесенням у відповідний протокол реальних отриманих даних;
˗ наданий технологічного маршруту механічної обробки виготовлення тестових деталей на паперовому або в електронному вигляді із зазначенням ріжучого інструменту;
˗ проведено інструктаж операторів і програмістів Замовника згідно з Додатком №2 до даного Договору;
˗ проведена демонстрація виконання виготовлення тестових деталей, згідно підготовленого Постачальником технологічного процесу. Дозволяється заміна матеріалу заготовок тестових деталей на аналогічний.
Зміни повязані з тим, що:
- поняття "Технологічний процес" за визначенням, включає в себе операції, дії, а також процеси на підприємстві(заготівельні, вимірювальні, слючарні і т.ін) що не входять в повноваження компанії-постачальника обладнання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за звернення. Пункт залишається без змін
Зміни в Договорі
Дата подання: 15 квітня 2024 11:23
Дата відповіді: 15 квітня 2024 11:51
Просимо змінити п 4.5. та викласти у наступній редакції: 4.5. Постачальник надає повний комплект змінних розхідних частин на 1 рік роботи, який він поставляє згідно Додатку №1 до Договору.
Зміни пов'язані з тим, що вимоги до комерційної пропозиції не передбачають переляік "витратних матеріалів" Під поняттям "витратні матеріали для проведення регламентних робіт" мається на увазі ЗОР, мастила і т.ін що є відповідальність сторони замовника і повязане з технологічними процесами та типами оброблювальних матеріалів і відповідно може змінюватися без погодженням з постачальником обладнання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за звернення. Постачальник зобов’язується виконати своїм коштом, що є повним для технічного обслуговування Устаткування протягом гарантійного періоду. Там все вірно, всі витрати на матеріали, комплектуючі та технічні рідини за рахунок Постачальника
Зміни в договорі
Дата подання: 15 квітня 2024 11:32
Дата відповіді: 16 квітня 2024 16:23
При передачі Устаткування уповноваженим представникам Замовника, на території зазначеній Замовником, Постачальник здійснює також передачу необхідної документації на Устаткування, яка включає в себе:
˗ видаткову накладну;
˗ видатково-транспортну накладну;
˗ декларацію про відповідність Устаткування вимогам технічних регламентів;
˗ пакувальний лист;
˗ коносамент (Bill of Lading) або письмове сповіщення від Постачальника про проведення митного оформлення
Постачальник зобов'язується реєструвати податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних в порядку, передбаченому Податковим кодексом України та чинним законодавством України.
Митна декларація та її копія є комерційною таємницею компанії постачальника та не може бути надана.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за звернення. Пункт поки залишається без змін, наразі уточнюється у юристів
Зміни в Договорі
Дата подання: 15 квітня 2024 11:46
Дата відповіді: 16 квітня 2024 16:19
Просимо змінити пункт 4.11 та викласти його у наступній редакції
4.11 У випадках:
˗ поставки некомплектного Устаткування в т.ч. за документацією, що поставляється разом з Устаткуванням; чи
˗ поставки пошкодженого при транспортуванні або розвантаженні Устаткування з вини Постачальника; чи
˗ поставки неякісного Устаткування або Устаткування, яке не відповідає Додатку №1 до Договору (за технічними характеристиками, включаючи характеристики точності, рік випуску Устаткування, тощо); чи
˗ невідповідності поставленого Устаткування,
Постачальник зобов’язаний за свій рахунок усунути виявлені невідповідності. Строки усунення невідповідностей наступні:
˗ невідповідності, які не потребують заміни дефектних частин, усуваються Постачальником протягом до 5 робочих днів;
˗ невідповідності, які вимагають заміни дефектних частин, усуваються Постачальником протягом до 30 робочих днів;
˗ невідповідності, які вимагають приїзду фахівців з підприємства-виробника Устаткування(за умови отримання дозволу на відвідування країни), усуваються протягом до 45 робочих днів.
Відлік строку усунення невідповідностей починається після отримання Постачальником письмового повідомлення від Замовника з докладним описом невідповідностей.
Зміни повязані з тим, що може бути заборона від компанії-виробника на відвідування країн з підвищеною небезпекою для життя. Також з необхідним часом для формлення документій для придбання квитків
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за звернення. Приїзду фахівців з підприємства-виробника, буде замінено при підписанні Договору, на жаль зараз можливість редагування відсутня.
Зміни в Договорі
Дата подання: 15 квітня 2024 11:48
Дата відповіді: 15 квітня 2024 11:57
Просимо перевірити нуперацію пунктів - існує задвоєння.
Відповідь: виправлено
Зміни в Договорі
Дата подання: 15 квітня 2024 11:52
Дата відповіді: 15 квітня 2024 12:07
Просимо змінити пункт 4.11(дубль) та викласти його в наступній редакції
4.11. У разі неможливості усунення невідповідностей у строки, передбачені пунктом 4.11 цього Договору, які роблять неможливою нормальну експлуатацію Устаткування, воно підлягає поверненню Постачальнику. Постачальник у найкоротші розумні строки, але не більше 180 робочих днів з моменту закінчення відповідного строку, передбаченого пунктом 4.11 цього Договору, повинен забезпечити ремонт Устаткування у Виробника або замінити Устаткування на аналогічне.
Зміни повязані з тим, що вимога "забезпечити ремонт Устаткування у Виробника або замінити Устаткування на аналогічне продовж 10 робочих днів" є заздалегідь неможливою до виконання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Які терміни усуннення невідповідностей, потенційний Постачальник в умовах "військового стану" готовий виконувати?
Зміни в Договорі
Дата подання: 15 квітня 2024 12:00
Дата відповіді: 16 квітня 2024 16:24
Просимо змінити пунк 5.3. та викласти у наступній редакції:
5.3. Якщо в процесі експлуатації Устаткування під час гарантійного періоду виникають несправності, які не дають можливість експлуатувати Устаткування зі збереженням усіх паспортних характеристик, та ці несправності виникли не з вини Замовника (або третьої особи), Постачальник зобов’язаний продовжити загальний гарантійний період роботи Устаткування на строк протягом якого Устаткування не використовувалось. Строк продовження гарантійних зобов’язань фіксується по кожному випадку Актом усунення несправностей Устаткування.
Доповнення дублюють відповідальність аналогічну як і в п 5.2.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за звернення. Пункт залишається без змін
Зміни в Договорі
Дата подання: 15 квітня 2024 12:06
Дата відповіді: 16 квітня 2024 16:25
Просимо внести зміни в п 5.4. та викласти в наступній редакції:
5.4. Загальна гарантія обмежується тільки ремонтом або заміною пошкоджених частин Устаткування за рахунок Постачальника і не поширюється на Устаткування або деталі, які за висновком незалежної експертної комісії (в яку повинні входити як представники Замовника так і представники Постачальника), зазнали неправильного, недбалого використання представниками Замовника.
Для усунення несправностей під час гарантійного строку Постачальник зобовʼязаний направити відповідних спеціалістів протягом 3 робочих днів з дати відправки Постачальнику Замовником повідомлення. Строки усунення несправностей наступні (починаючи з пʼятого робочого дня з дати відправки Постачальнику Замовником повідомлення про несправність):
- несправності, які не потребують заміни дефектних частин, усуваються Постачальником протягом 72 годин;
- несправності, які вимагають заміни дефектних частин, усуваються Постачальником протягом 30 робочих днів;
- несправності, які вимагають приїзду фахівців з підприємства-виробника Устаткування, усуваються протягом 45 календарних днів.
Зміни повязані з тим, що
- процес доставки запасних частин залежить від наявності на складі постачальник та/або заводу-виробника.
- можуть існувати обмеження від уряду країн або компанії-виробника по відвідуванню країни з підвищеною небезпековою ситуацією, наприклад бойові дії і т.ін.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за звернення. Пункт поки залишається без змін, але буде надано відповідь після обговорення
Зміни в Договорі
Дата подання: 15 квітня 2024 12:11
Дата відповіді: 16 квітня 2024 16:27
Просимо змінити п 5.8. та викласти у наступній редакції:
5.8. У разі виникнення несправності в період гарантійного строку експлуатації, яку неможливо усунути на території Замовника, що підтверджено Виробником, та яка робить неможливим нормальну експлуатацію Устаткування (Устаткування не працює), воно підлягає поверненню Постачальнику. Постачальник у найкоротші розумні строки, але не більше 180 робочих днів повинен забезпечити ремонт Устаткування у Виробника або замінити Устаткування на аналогічне. При цьому загальний гарантійний строк продовжується на строк, протягом якого Устаткування не використовувалось Замовником.
Зміни повязаня з тим, що вимога забезпечити ремонт Устаткування у Виробника або замінити Устаткування на аналогічне впродовж 10 робочих днів є заздалегідь неможливою до виконання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за звернення. Пункт поки залишається без змін, наразі проходить узгодження та буде повідомлено додатково про його рішення
Зміни в Договорі
Дата подання: 15 квітня 2024 12:24
Дата відповіді: 16 квітня 2024 16:28
Просимо змінити п 6.10 та викласти у наступній редакції:
6.10. У випадку відсутності в комплекті постачання до Устаткування необхідного програмного забезпечення згідно "Вимоги до комплектації кожного верстату" Додатку №3 до конкурсної документації з чинним строком ліцензії не менш ніж на весь строк дії цього Договору Постачальник зобов’язаний у повному обсязі компенсувати Замовнику витрати на придбання необхідного програмного забезпечення протягом 5 (пʼяти) банківських днів з дня виставлення рахунку Замовником.
Зміни повязані з тим, що ПЗ(програмне забеспечення) не встановлюється на Устаткування а встановлюється на окремий ПК(персональний комп'ютер)
Під поняттям "необхідного програмного забезпечення на Устаткуанні" може бути помилково прийнята система ЧПК(система числового програмного керування) що зазадалегідь є невідьемною частиною верстату. що призводить до підміни понять.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за звернення. Пункт потребує додаткового узгодження з фахівцями
Зміни в Договорі
Дата подання: 15 квітня 2024 12:34
Дата відповіді: 16 квітня 2024 16:44
Просимо додати по п 6. "Відповідаальність сторін" не ВИКЛЮЧНО однобічну відповідальність Постачальника а також і відповідальність Замовника за несовєчасне виконання платежів згідно п 2.2. у вигляді штрафу в розмірі 20% від не своєчасно виконаного платежу та 0,1% від суми Договору за кожен день прострочення по кожному з випадків несвоєчасної сплати згідно п 2.2.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за звернення. Пункт залишається без змін
Зміни в Договорі
Дата подання: 15 квітня 2024 12:44
Дата відповіді: 16 квітня 2024 16:45
Просимо Вас змінити п 8.1.12 та викласти його в наступній редакції:
8.1.12. У разі порушення однією зі Сторін запевнень, які вказані в цьому розділі Договору(що мають бути підтверрджені згідно чинного законодавства) інша Сторона має право відмовитися від Договору (розірвати Договір) в односторонньому порядку, попередньо письмово попередивши про це, і вимагати відшкодування збитків, які виникли в результаті такої відмови (розірвання).
Зміни пов'язані з тим, що безпідставне(бездоказове) взинувачення не має бути підставою для одностороннього розірвання Договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за звернення. Пункт залишається без змін
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-18-006849-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Общество с ограниченной ответственностью " ВАРИТЕК", Код ЄДРПОУ:35740102
Дата подання: 21 березня 2024 12:10
Відповідність між вимогами Пропозиції та вимогами в проекті Договору.
Просимо привести у відповідність вимоги до до Тендерної пропозиції та Договору.
У вимогах до тендерної пропозиції, розділ "Порядок приймання обладнання"вказаниі зовсім різні етапи приймання ніж у проекті Договору Розділ №4 пункти 4.1-4.5
У вимогах до тендерної пропозиції, розділ "Порядок приймання обладнання"вказаниі зовсім різні етапи приймання ніж у проекті Договору Розділ №4 пункти 4.1-4.5
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 квітня 2024 14:17
Доброго дня, дякуємо за звернення, в найкоротший термін змінемо
Номер вимоги: UA-2024-03-18-006849-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: Общество с ограниченной ответственностью " ВАРИТЕК", Код ЄДРПОУ:35740102
Дата подання: 21 березня 2024 12:23
Зміни пункту Договору
Просимо привести у відповідність єдине найменування "Постачальник" та "Замовник" по тексту Договору. в п.4.1.1. з'являється новие найменування "Покупець"
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 березня 2024 15:22
привели у відповідність єдине найменування "Постачальник" та "Замовник" по тексту
Номер вимоги: UA-2024-03-18-006849-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: Общество с ограниченной ответственностью " ВАРИТЕК", Код ЄДРПОУ:35740102
Дата подання: 21 березня 2024 13:25
Уточнення положень Договору
Просимо надати розьяснення/уточнення процедурі "Попереднє приймання Обладнання" п 4.1.1. проекту Договору. Оскільки відсутні критерії та характеристики згідно яких обладнання вважається "Попередньо прийнятим". Та відобразити дані уточнення в тексті Договору.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 березня 2024 16:49
4.1.1. Устаткування повинно бути поставлене в комплектації, визначеній в Додатку №1 до Договору... пункт передбачає всі належно оформлені документи
Номер вимоги: UA-2024-03-18-006849-a.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: Общество с ограниченной ответственностью " ВАРИТЕК", Код ЄДРПОУ:35740102
Дата подання: 21 березня 2024 15:17
Зміни до проекту Договору
Пункт 1.6. викласти в наступній редакції
1.6. Замовник має право в односторонньому порядку відмовитися від придбання Устаткування шляхом направлення Постачальникові відповідного повідомлення з переліком Устаткування, від поставки якої він відмовляється, не пізніше, ніж через 14 днів з дати виконання попередньої оплати згідно пункту 2.2. . З моменту відправлення Замовником Постачальникові повідомлення про відмову від придбання Устаткування, Постачальник повертає отриману суму згідно направленого Постачальникові відповідного повідомлення з переліком Устаткування від якого відмовляється Замовник в повному обсязі та даний Договір втрачає чинність у частині, що стосується Устаткування, зазначеного в повідомленні про відмову, але зберігає чинність у частині Устаткування, не зазначеного в повідомленні.
Зміни повязані з тим, що обладнання виготовляється під кожну окрему задачу.
Розгорнути
Згорнути
1.6. Замовник має право в односторонньому порядку відмовитися від придбання Устаткування шляхом направлення Постачальникові відповідного повідомлення з переліком Устаткування, від поставки якої він відмовляється, не пізніше, ніж через 14 днів з дати виконання попередньої оплати згідно пункту 2.2. . З моменту відправлення Замовником Постачальникові повідомлення про відмову від придбання Устаткування, Постачальник повертає отриману суму згідно направленого Постачальникові відповідного повідомлення з переліком Устаткування від якого відмовляється Замовник в повному обсязі та даний Договір втрачає чинність у частині, що стосується Устаткування, зазначеного в повідомленні про відмову, але зберігає чинність у частині Устаткування, не зазначеного в повідомленні.
Зміни повязані з тим, що обладнання виготовляється під кожну окрему задачу.
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 квітня 2024 14:17
Доброго дня, дякуємо за звернення, в найкоротший термін будуть проводитись зміни
Номер вимоги: UA-2024-03-18-006849-a.a5
Статус:
Вирішена
Учасник: Общество с ограниченной ответственностью " ВАРИТЕК", Код ЄДРПОУ:35740102
Дата подання: 21 березня 2024 16:09
Зміни пункту Договору
Просимо привести у відповідність єдине найменування "Устаткування" по тексту Договору. В Розділі 4. УМОВИ ПРИЙМАННЯ-ПЕРЕДАЧИ УСТАТКУВАННЯ. з'являється нове найменування "Обладнання"
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 березня 2024 16:26
Приведено у відповідність єдине найменування "Устаткування" по тексту Договору
Номер вимоги: UA-2024-03-18-006849-a.a6
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "Імперія металів", Код ЄДРПОУ:30754807
Дата подання: 15 травня 2024 14:11
Скарга на дискваліфікацію ТОВ «Імперія металів» (ЄДРПОУ30754807) в участі в тендері на постачання токарно-фрезерного верстату з ЧПК з барфідером у кількості 4 штуки. Закупівля №23533444. Номер у Prozorro UA-2024-03-18-006849-a.
Неправомірне рішення Кваліфікаційного комітету з метою відсторонити від закупівлі учасника з найменшою ціною, який запропонував обладнання, що повністю задовольняє вимогам ТЗ
Скасована
Дата: 29 травня 2024 11:41
Причина: cancelled
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 квітня 2024 14:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Імперія металів" |
50 276 100,00
UAH
|
39 780 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАКТИК СОЛЮШН" |
51 108 960,00
UAH
|
39 787 440,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКІ МАШИНОБУДІВНІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
55 985 110,44
UAH
|
47 719 000,00
UAH
|
Документи |
Приватне АТ "Дніпропетровський інженерно-техничний центр "Контакт" |
59 340 000,00
UAH
|
47 720 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ГРУПА "СТАНКОПРОМІМПОРТ" |
53 330 000,00
UAH
|
53 330 000,00
UAH
|
Документи |
Общество с ограниченной ответственностью " ВАРИТЕК" |
65 791 150,00
UAH
|
65 133 238,50
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР ТЕХНОПОЛІС" |
65 490 000,00
UAH
|
65 490 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Імперія металів" #30754807 |
Рішення скасоване |
39 780 000,00
UAH
|
29 травня 2024 11:41
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 квітня 2024 14:37
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАКТИК СОЛЮШН" #40326579 |
Рішення скасоване |
39 787 440,00
UAH
|
29 травня 2024 11:41
|
|
ТОВ "Імперія металів" #30754807 |
Очікує рішення |
39 780 000,00
UAH
|
29 травня 2024 11:41
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 29 травня 2024 16:29 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Скасування |
Документи:
29 травня 2024 16:29
|
Скасування тендеру.docx |