Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконаня робіт на Капітальний ремонт по установці пожежної сигналізації (автоматичної системи пожежогасіння) на об'єкті: Одеський юридичний ліцей Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Катерининська, 64
Очікувана вартість
149 035,91 UAH
UA-2024-03-18-001001-a fb1dad1407c84e9f94fa2103a5f0a6b7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина БАДРАЖАНУ

+380487069772 badrazanuk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 березня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси"
Код ЄДРПОУ: 40703130
Місцезнаходження: 65039, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Канатна, буд.134
Контактна особа: Катерина БАДРАЖАНУ
+380487069772
badrazanuk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Виконаня робіт на Капітальний ремонт по установці пожежної сигналізації (автоматичної системи пожежогасіння) на об'єкті: Одеський юридичний ліцей Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Катерининська, 64
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Виконаня робіт на Капітальний ремонт по установці пожежної сигналізації (автоматичної системи пожежогасіння) на об'єкті: Одеський юридичний ліцей Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Катерининська, 64
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

18 березня 2024 09:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Пожежний сервіс"
#42324108
Переможець 149 035,91
UAH
18 березня 2024 09:41

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 травня 2024 10:13
Електронний підпис укладений
15 травня 2024 09:30
IMG_0008.pdf зміни до договору
15 травня 2024 09:30
Електронний підпис укладений
14 травня 2024 08:54
IMG_0001.pdf зміни до договору
14 травня 2024 08:53
Електронний підпис укладений
18 березня 2024 09:55
IMG_0001.pdf укладений
18 березня 2024 09:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони вирішили зменшити загальну вартість робіт та викласти Додаток №1 та Додаток №2 до Договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 30/ПС-24М
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
15 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони вирішили викласти Додаток №1 та Додаток №2 до Договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 30/ПС-24М
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML