Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт системи вентиляції спортивного залу
Броварського ліцею №4 ім. С. І. Олійника за адресою: вул. Москаленка
Сергія, 3-А в м. Бровари Броварського району Київської області
Очікувана вартість
2 457 483,60 UAH
UA-2024-03-15-011497-a ● 313d12fb258949fe8adc204112804b64
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | БРОВАРСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №4 ІМ. С.І. ОЛІЙНИКА БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 22208557 |
Місцезнаходження: | 07400, Україна , Київська обл., місто Бровари, ВУЛИЦЯ СЕРГІЯ МОСКАЛЕНКА, будинок 3-А |
Контактна особа: |
Мегеря Марина Володимирівна 0966564410 gymnazium@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2024 17:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 березня 2024 08:00 |
Очікувана вартість: | 2 457 483,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 287,42 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
ДК 021:2015 - 45330000-9 - Водопровідні та санітарно-технічні роботи(45331200-8 - Встановлення вентиляційних систем і систем кондиціонування повітря)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт системи вентиляції спортивного залу Броварського ліцею №4 ім. С. І. Олійника за адресою: вул. Москаленка Сергія, 3-А в м. Бровари Броварського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 серпня 2024
ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом оплати за фактично виконані роботи. Оплата Замовником здійснюється протягом 5 (п’яти) робочих днів після підписання Сторонами «Акту прийняття виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в ) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3). У випадку затримки оплати робіт Замовником, як бюджетною установою (через відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату виконаних Підрядником робіт протягом 10-ти банківських днів з дня надходження коштів на свій рахунок. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 березня 2024 17:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 березня 2024 17:33 |
Тендерна документація.doc | |
15 березня 2024 17:33 |
Додаток 5 Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Проект на обʼєкт будівництва
Дата подання: 19 березня 2024 13:15
Дата відповіді: 20 березня 2024 19:13
Доброго дня
Ми як учасник даної закупівлі, просимо надати пояснення щодо технічної документації.
У тексті зазначено що "Ціна тендерної пропозиції повинна бути чітко визначена. Ціну тендерної пропозиції слід визначати відповідно до вимог проекту щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічною експлуатації будівельної техніки і безпечних умов праці."
Чи можливо ознайомитись з проектом та технічною документацією на обʼєкт будівництва при огляді обʼєкта? Згідно закону України "Про публічні закупівлі", Учасник має право ознайомлюватись із всіма обʼємами робіт що не виходять за рамки технічного завдання визначеного в ТД, до моменту подачі тендерної пропозиції. Оскільки, згідно Закону, публічна закупівля (обʼєми робіт та орієнтовна ціна вартості наданих послуг виконаних робіт) повинна визначатись на рівні попередньо отриманого та перевіреного акредитованим експертом (за бажанням державним експертом) проектом щодо обʼєкту будівництва.
В першу чергу нас цікавить проект для ознайомлення з вимогами до характеристик матеріалів та більш якісного прорахунку ціни тендерної пропозиції.
Проект який згідно Закону має бути в замовника "на руках" до моменту оголошення закупівлі та який згаданий в даному пункті ТД. Можливо його дослідити ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за запитання.
У відповідь Вам підтверджуємо, що Замовник забезпечує рівний та вільний доступ усіх Учасників закупівлі до огляду об’єкту проведення робіт. А також надає можливість ознайомитися з усією наявною документацією по об’єкту будівництва. Наявна документація також опублікована на сайті Замовника.
Також повідомляємо Вам, що у відповідності до абз. 1 пп.11.2 п. 11 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об’єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45 (зі змінами), та п. 8.4 ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» проєктування здійснювалося в одну стадію робочого проекту у складі дефектного акта, в якому визначаються фізичні обсяги робіт та умови їх виконання, пояснювальної записки, в якій зазначаються умови виконання робіт, та кошторисної документації.
У відповідь Вам підтверджуємо, що Замовник забезпечує рівний та вільний доступ усіх Учасників закупівлі до огляду об’єкту проведення робіт. А також надає можливість ознайомитися з усією наявною документацією по об’єкту будівництва. Наявна документація також опублікована на сайті Замовника.
Також повідомляємо Вам, що у відповідності до абз. 1 пп.11.2 п. 11 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об’єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45 (зі змінами), та п. 8.4 ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» проєктування здійснювалося в одну стадію робочого проекту у складі дефектного акта, в якому визначаються фізичні обсяги робіт та умови їх виконання, пояснювальної записки, в якій зазначаються умови виконання робіт, та кошторисної документації.
Щодо питомого критерію ціни
Дата подання: 19 березня 2024 13:52
Дата відповіді: 20 березня 2024 19:19
Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій на цю закупівлю є «ціна». Питома вага критерію «ціна» – 100%.
Тобто, за умови надання найнижчої ціни учасник автоматично є переможцем даної закупівлі? Відповідність учасника до вимог Замовника не обовʼязкова ? Розгляд більш високих цінових пропозицій проводитись не буде?
Відповідь: Шановний учаснику, на ваше питання повідомляємо наступне.
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами. Замовник розглядає та перевіряє найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ – у разі, якщо учасник не є платником ПДВ, а також без ПДВ – якщо предмет закупівлі не оподатковується.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку тендерних пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, яка вважається в такому випадку найбільш економічно вигідною, у порядку та строки, визначені Особливостями.
ЗВЕРТАЄМО вашу увагу на наступну інформацію в Тендерній документації -
VI. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій п. 1 Розгляд та оцінка тендерних пропозицій
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до ст. 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень п. 43 Особливостей.
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами. Замовник розглядає та перевіряє найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ – у разі, якщо учасник не є платником ПДВ, а також без ПДВ – якщо предмет закупівлі не оподатковується.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку тендерних пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, яка вважається в такому випадку найбільш економічно вигідною, у порядку та строки, визначені Особливостями.
ЗВЕРТАЄМО вашу увагу на наступну інформацію в Тендерній документації -
VI. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій п. 1 Розгляд та оцінка тендерних пропозицій
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до ст. 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень п. 43 Особливостей.
Досвід співпарці
Дата подання: 19 березня 2024 14:07
Дата відповіді: 20 березня 2024 19:22
"Учасник повинен надати у довідці посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний (аналогічні) договір (договори)"
Шановний Замовника, просимо надати розʼяснення щодо характеристики слова "публічне розміщення", що мається на увазі?
Яке розміщення договору вважається публічним?
Просимо надати нормативне чи законодавче тлумачення даної вимоги Замовником.
Як вплине публічне розміщення договору на кваліфікацію досвіду учасника щодо виконання аналогічних робіт?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
В розумінні цієї тендерної документації публічним є розміщення інформації про укладений аналогічний (аналогічні) договори у електронній системі публічних закупівель «Prozorro». Вказана вимога надає можливість нам як замовнику закупівлі пересвідчитись у достовірності наданої учасником інформації про досвід виконання аналогічних договорів.
В розумінні цієї тендерної документації публічним є розміщення інформації про укладений аналогічний (аналогічні) договори у електронній системі публічних закупівель «Prozorro». Вказана вимога надає можливість нам як замовнику закупівлі пересвідчитись у достовірності наданої учасником інформації про досвід виконання аналогічних договорів.
Щодо термінів виконання робіт
Дата подання: 19 березня 2024 15:22
Дата відповіді: 20 березня 2024 19:23
Просимо розʼяснити щодо термінів виконання робіт.
Оскільки в документації передбачено тільки кінцеву дату до якої потрібно закінчити роботи 23 серпня 2024 року.
Проект договору, додаток 5, містить уточнення - з моменту підписання договору до 23 серпня 2024 року.
Тобто виходячи з відведеного часу на проведення кожного етапу закупівлі, договір за результатами аукціону між сторонами можна буде підписати орієнтовно 1\5.04.2024р., що автоматично дає можливість учаснику приступити до виконання зобовʼязань зігдно догвоору. Проте в даний час в приміщеннях навчального закладу в тому числі спортивному залі проводиться навчальний процес.
Внесіть, будь ласка, зміни до тендерної документації щодо орієнтовної дати початку виконання робіт. Щоб мати можливість розрахувати термін виконання робіт та можливість їх виконання за відведений замовником час.
В тому числі даний критерій необхідний для зіставлення календарного графіка виконання робіт, що передбачений замовником.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Учасники процедури закупівлі формують календарний графік виконання робіт (орієнтовний) на основі орієнтовних строків проведення процедури закупівлі (з урахуванням строку подачі тендерних пропозиції, приблизних строків розгляду та оцінки тендерних пропозиції та строків укладення договору про закупівлю визначених Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями) а також кінцевого строку виконання робіт, вказаного у тендерній документації, а саме до 23 серпня 2024 року. На даному етапі ні Замовник, ні Учасник не можуть визначити точну дату укладення договору та початку робіт, оскільки неможливо достовірно спрогнозувати тривалість процедури закупівлі. Замовник розуміє, що наданий учасником календарний графік виконання робіт буде орієнтовним та буде уточнюватися за потреби в частині дати початку виконання робіт під час укладення договору про закупівлю
Учасники процедури закупівлі формують календарний графік виконання робіт (орієнтовний) на основі орієнтовних строків проведення процедури закупівлі (з урахуванням строку подачі тендерних пропозиції, приблизних строків розгляду та оцінки тендерних пропозиції та строків укладення договору про закупівлю визначених Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями) а також кінцевого строку виконання робіт, вказаного у тендерній документації, а саме до 23 серпня 2024 року. На даному етапі ні Замовник, ні Учасник не можуть визначити точну дату укладення договору та початку робіт, оскільки неможливо достовірно спрогнозувати тривалість процедури закупівлі. Замовник розуміє, що наданий учасником календарний графік виконання робіт буде орієнтовним та буде уточнюватися за потреби в частині дати початку виконання робіт під час укладення договору про закупівлю
Дискримінаційні вимоги уповноваженої особи
Дата подання: 19 березня 2024 16:00
Дата відповіді: 20 березня 2024 19:24
Шановна уповноважена особа замовника, повідомляємо про кримінальну відповідальність за спотворення результатів закупівель та розтрату (розкрадання) бюджетних коштів у тому числі монополізацію ринку і недопущення конкуренції на публічних закупівлях на підставі внесення дискримінаційних чи компрометуючих вимог до тендерної документації
На підставі закону України "про Закупівлі", кримінального та адміністративного судочинства, просимо спершу надати пояснення щодо обраних вимог передбачених в вашій тендерній документації, в подальшому прибрати їх для уникнення відповідальності перед Законом.
Надайте пояснення щодо дискримінаційної вимоги пункт 4 абзац 8 Додатку 3, а саме "лист, адресований Замовнику із зазначенням ідентифікатора закупівлі, від виробника припливно-витяжної установки, яка пропонується Замовнику до постачання, або його офіційного представника або дистриб’ютора в Україні".
Даний лист у звʼязці із зазначенням конкретного бренду фірми виробника товарів характеризує уповноважену особу замовника як учасника договірних відносин поза закупівлею з метою обрання конкретного учасника\переможця закупівлі. Адже отримати лист авторизацію від виробника (конкретно прописаного обладнання) можливо тільки одному дилеру\покупцю, вже іншому дилеру в отримані даного листа буде відмовлено.
Щодо практики АМКУ по даній дискримінації перегляньте рішення №1279-р/пк-пз від 16.03.2017 року
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Відповідно до п.3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» У тендерній документації зазначаються інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), та інші вимоги до учасника відповідно до пункту третього частини другої статті 22 Закону, наведені у додатку 3 до тендерної документації.
Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію та/або документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі та іншим вимогам до учасника, установленим замовником відповідно до додатку 3 до тендерної документації.
У разі, якщо інформація про необхідні технічні характеристики предмета закупівлі містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент». Усі показники, функціональні можливості, якісні та фізико-хімічні характеристики еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеного матеріалу (товару). Обґрунтування необхідності посилання на марки конкретних виробників чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження: посилання є необхідними для проведення закупівлі якісних робіт, виконаних за допомогою якісних матеріалів.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити й іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Авторизаційний лист виступає гарантією того, що запропоноване Учасником основне обладнання по об’єкту є оригінальним, має офіційну гарантію і підтримку на території України, а Учасник матиме змогу поставити це обладнання замовнику у необхідній кількості та строки, щоб виконати роботи по об’єкту в повному обсязі. Замовник прагне отримувати виключно якісний результат робіт згідно предмета закупівлі, що, в свою чергу, залежить від оригінальності ключого обладнання, яке буде використовуватись переможцем процедури закупівлі при виконанні зобов'язань за договором.
Надання у складі тендерної пропозиції листа від виробника обладнання або його офіційного представника або дистриб’ютора в Україні жодним чином не звужує коло потенційних учасників, оскільки ані виробники, ані їх представництва, ні дистриб’ютори дбаючи про свою ділову репутацію, на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі авторизаційних листів організаціям чи підприємствам, які бажають реалізовувати їх продукцію. Окрім того учасникам надано альтернативу звернутися або до виробника припливно-витяжної установки, яка пропонується Замовнику до постачання, або його офіційного представника або дистриб’ютора в Україні.
Відтак, замовником в тендерній документації не встановлено дискримінаційних вимог щодо учасників.
Відповідно до п.3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» У тендерній документації зазначаються інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), та інші вимоги до учасника відповідно до пункту третього частини другої статті 22 Закону, наведені у додатку 3 до тендерної документації.
Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію та/або документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі та іншим вимогам до учасника, установленим замовником відповідно до додатку 3 до тендерної документації.
У разі, якщо інформація про необхідні технічні характеристики предмета закупівлі містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент». Усі показники, функціональні можливості, якісні та фізико-хімічні характеристики еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеного матеріалу (товару). Обґрунтування необхідності посилання на марки конкретних виробників чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження: посилання є необхідними для проведення закупівлі якісних робіт, виконаних за допомогою якісних матеріалів.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити й іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Авторизаційний лист виступає гарантією того, що запропоноване Учасником основне обладнання по об’єкту є оригінальним, має офіційну гарантію і підтримку на території України, а Учасник матиме змогу поставити це обладнання замовнику у необхідній кількості та строки, щоб виконати роботи по об’єкту в повному обсязі. Замовник прагне отримувати виключно якісний результат робіт згідно предмета закупівлі, що, в свою чергу, залежить від оригінальності ключого обладнання, яке буде використовуватись переможцем процедури закупівлі при виконанні зобов'язань за договором.
Надання у складі тендерної пропозиції листа від виробника обладнання або його офіційного представника або дистриб’ютора в Україні жодним чином не звужує коло потенційних учасників, оскільки ані виробники, ані їх представництва, ні дистриб’ютори дбаючи про свою ділову репутацію, на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі авторизаційних листів організаціям чи підприємствам, які бажають реалізовувати їх продукцію. Окрім того учасникам надано альтернативу звернутися або до виробника припливно-витяжної установки, яка пропонується Замовнику до постачання, або його офіційного представника або дистриб’ютора в Україні.
Відтак, замовником в тендерній документації не встановлено дискримінаційних вимог щодо учасників.
щодо потужності обладнання
Дата подання: 19 березня 2024 19:14
Дата відповіді: 21 березня 2024 13:37
Ми як учасник даної закупівлі, просимо для характеристики потужності необхідної припливно-витяжної системи (в тому числі електро.нагрівач, Фреоновий, охолоджувач та нагрівач,рекуператор) визначити в тендерній документації не лише дискримінацію щодо конкретного виробника системи, про що не забув замовника. А вказати її потужність в м3 яка характеризує вентилятори щодо вентилювання повітря та характеристику щодо потужності кВт за якою можливо визначити максимальне навантаження на електромережу замовника.
по перше, це дає можливість для надання системи що в повній мірі відповідатиме потребам замовника по потужності, як в м3 так і кВт, без додаткових витрат щодо підключення додаткових потужностей електромереж
по друге, це забезпечує замовника потрібним обладнанням
по третє, це гарантія потенційним учасникам що замовник не відхилить пропозицію учасника на підставі не відповідності вимогам, які є чи були відомі лише замовнику та учаснику який має перемогти в даній закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Звертаємо Вашу увагу, що характеристики припливно-витяжної системи вказані в дефектному акті(як еквівалент).
У відповідь на Ваш запит надаємо розгорнуту інформацію про технічні характеристики проектного обладнання:
Приточно- витяжна установка системи вентиляції: Тип обладнання - Напольна, зовнішнього виконання, Клас енергоефективості А, Фільтра G4,Тип рекуператора Роторний, Продуктивність вентилятора приплив - 5000 м3/год, Продуктивність вентилятора витяжка - 5000 м3/год, наявна секція рециркуляції, Тип нагріву - Фреон та електронагрівач, Тип охолодження - Фреон, 22 кВт, Споживання електричної енергії припливного вентилятора при забрудненності фільтрів 50% - 1, 72 кВт, Споживання електричної енергії витяжного вентилятора при забрудненності фільтрів 50% - 1,36 кВт, Споживання електричної енергії електричного нагрівача – 24, Вага, 528 кг, Габаритні розміри ДхШхВ - 3350х1168х1250 мм, наявний комплект автоматики.
Компресорно-конденсаторний блок: Номінальна потужність охолодження/нагрів - 31,50/31,50кВт, Споживча потужність при охолодженні - 10,16 кВт, Споживча потужність при обігріві - 8,51кВт, Вага (нетто) - 149 кг, Габарити ДхШхВ - 400х1050х1636 мм, EER - 3,10, СОР - 3,70, ТИП – ККБ.
Дякуємо за питання.
Звертаємо Вашу увагу, що характеристики припливно-витяжної системи вказані в дефектному акті(як еквівалент).
У відповідь на Ваш запит надаємо розгорнуту інформацію про технічні характеристики проектного обладнання:
Приточно- витяжна установка системи вентиляції: Тип обладнання - Напольна, зовнішнього виконання, Клас енергоефективості А, Фільтра G4,Тип рекуператора Роторний, Продуктивність вентилятора приплив - 5000 м3/год, Продуктивність вентилятора витяжка - 5000 м3/год, наявна секція рециркуляції, Тип нагріву - Фреон та електронагрівач, Тип охолодження - Фреон, 22 кВт, Споживання електричної енергії припливного вентилятора при забрудненності фільтрів 50% - 1, 72 кВт, Споживання електричної енергії витяжного вентилятора при забрудненності фільтрів 50% - 1,36 кВт, Споживання електричної енергії електричного нагрівача – 24, Вага, 528 кг, Габаритні розміри ДхШхВ - 3350х1168х1250 мм, наявний комплект автоматики.
Компресорно-конденсаторний блок: Номінальна потужність охолодження/нагрів - 31,50/31,50кВт, Споживча потужність при охолодженні - 10,16 кВт, Споживча потужність при обігріві - 8,51кВт, Вага (нетто) - 149 кг, Габарити ДхШхВ - 400х1050х1636 мм, EER - 3,10, СОР - 3,70, ТИП – ККБ.
Дякуємо за питання.
Щодо працівників учасника
Дата подання: 19 березня 2024 22:06
Дата відповіді: 20 березня 2024 19:25
Надайте пояснення щодо вимоги про наявність в штаті чи на підставі будь якого іншого підтверджуючого документу, працівників відповідної кваліфікації в учасника, а саме: монтажників вентиляційних систем.
На підставі яких нормативно-правових, підзаконно-нормативних актів, інше, визначається кваліфікаційна градація працівника різнопланових, не спеціалізованих напрямів робіт, в тому числі монтажників, які не підпадають під обовʼязкову сертифікацію, отримання ліцензії чи дозволу на проведення даних робіт тощо?
Чи буде розцінено надання монтажників комунікаційних мереж в підтвердження факту наявності працівників відповідної кваліфікації як не відповідність учасника вимогам замовника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами У тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Додаток 2 до Тендерної документації містить Кваліфікаційні (кваліфікаційний) критерії процедури закупівлі відповідно до ст. 16 Закону та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників установленим кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям: довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, складена відповідно до вимог пп.2.1. цього додатку, обов’язково повинна містити інформацію про сертифікованого інженера–проектувальника в частині кошторисної документації та монтажників вентиляційних систем. Жодних додаткових вимог щодо кваліфікації, ліцензування чи дозвільних документів монтажників вентиляційних систем тендерна документація не містить. Замовник розглядає документи тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-15-011497-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНТ ГРУП", Код ЄДРПОУ:40938551
Дата подання: 19 березня 2024 22:38
Щодо неправомірної дискримінаційної вимоги
Замовнику ваша документація повинна бути змінена в обовʼязковому порядку чи скасовано закупівлю в цілому !
Документація Замовника, розміщена уповноваженою особою МЕГЕРЯ Марина у відповідності до оголошеної закупівлі 15.03.2024 р. Містить вимоги які є протизаконні, та дискримінаційними в розумінні ст.22 закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. п.31 та п.47 Особливостей. В тому числі порушують вимоги ст.28 Закону щодо взаємодії Учасника та Замовника до моменту початку аукціону, що суперечить Закону.
Замовник визначив обовʼязкову наявність акту огляду об’єкту, який підтверджує факт огляду об’єкту Учасником із обов’язковим зазначенням назви об’єкту, ПІБ та підписів уповноважених представників Замовника та Учасника.
За наявності такої вимоги Учасники не вбережені від вибіркового (можливо, і корупційного) рішення Замовника: кого впускати на об’єкт, а кого ні; кому підписувати акт, а кому ні.
Для не зловживання владою, яка вам дана при написані тендерної документації наполягаємо щоб уповноважена особа Замовника звернула увагу на рішення постійнодіючої комісії при АМКУ від 16.10.2023 № 16458-р/пк-пз, щодо аналогічної вимоги та внести зміни в ТД, для уникнення адміністративної відповідальності.
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 березня 2024 19:35
Шановний учаснику!
Детально вивчивши Вашу вимогу, Замовник не вбачає необхідності внесення змін до тендерної документації. Вимога щодо скасування закупівлі взагалі є недоречною, тому що відсутні причини для скасування процедури відкритих торгів, які передбачені пунктом 50 Особливостей.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити й іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час установ.
Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути об’єм робіт на об’єктах і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості послуг, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в пункті 2 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог Оголошення.
Окрім того, наголошуємо на тому, що учасник декларативно бездоказово посилається на корупційні ризики закупівлі, не надаючи жодних доказових чинників, невірно і суб’єктивно трактуючи поняття «дискримінаційних умов» для учасників. В зв’язку з чим, твердження про корупційні ризики є взагалі недоречними!
Також доводимо до Вашого відома, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ при підготовці до проведення робіт з ремонту обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою.
Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення ремонту будівель і споруд.
Детально вивчивши Вашу вимогу, Замовник не вбачає необхідності внесення змін до тендерної документації. Вимога щодо скасування закупівлі взагалі є недоречною, тому що відсутні причини для скасування процедури відкритих торгів, які передбачені пунктом 50 Особливостей.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити й іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час установ.
Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути об’єм робіт на об’єктах і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості послуг, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в пункті 2 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог Оголошення.
Окрім того, наголошуємо на тому, що учасник декларативно бездоказово посилається на корупційні ризики закупівлі, не надаючи жодних доказових чинників, невірно і суб’єктивно трактуючи поняття «дискримінаційних умов» для учасників. В зв’язку з чим, твердження про корупційні ризики є взагалі недоречними!
Також доводимо до Вашого відома, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ при підготовці до проведення робіт з ремонту обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою.
Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення ремонту будівель і споруд.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 березня 2024 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Захисні споруди України" |
2 457 482,00
UAH з ПДВ
|
2 457 482,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Захисні споруди України" #45175298 |
Переможець |
2 457 482,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2024 14:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2024 13:49
|
дог27.pdf | укладений |
10 квітня 2024 13:44
|