Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з постачання Ліцензійних пакетів програмного забезпечення Microsoft 365 (ДК 021:2015: 48920000-3 Пакети програмного забезпечення для автоматизації офісу)
Очікувана вартість
343 613,78 UAH
UA-2024-03-15-011494-a ● d10913ce62674fe6bcf0fc1df5fe0aae
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УДВП ІЗОТОП" |
Код ЄДРПОУ: | 14308322 |
Місцезнаходження: | 03150, Україна , м. Київ обл., ВУЛИЦЯ АНТОНОВИЧА, будинок 152 |
Контактна особа: |
Вінідиктова Наталія 380502482254 nv_vinidyktova@izotop.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2024 17:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2024 14:15 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2024 14:15 |
Очікувана вартість: | 343 613,78 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 718,06 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48920000-3: Пакети програмного забезпечення для автоматизації офісу
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штука
Microsoft 365 Business Basic
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2025
ДК 021:2015: 48920000-3 — Пакети програмного забезпечення для автоматизації офісу
10 штука
Microsoft 365 Програми Microsoft 365 для бізнесу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2025
ДК 021:2015: 48920000-3 — Пакети програмного забезпечення для автоматизації офісу
26 штука
Microsoft 365 Business Стандарт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2025
ДК 021:2015: 48920000-3 — Пакети програмного забезпечення для автоматизації офісу
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 березня 2024 08:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 березня 2024 08:43 |
перелік змін 2.docx | |
25 березня 2024 08:43 |
ТД послуги програмне забезпечення зі змінами 2.docx | |
25 березня 2024 08:43 |
Додаток 1 Технічна специфікація зі змінами 2.docx | |
21 березня 2024 14:19 |
перелік змін.docx | |
21 березня 2024 13:36 |
ТД послуги програмне забезпечення зі змінами.docx | |
21 березня 2024 13:36 |
Додаток 4. Проект договору зі змінами.docx | |
21 березня 2024 13:36 |
Додаток 1 Технічна специфікація зі змінами.docx | |
15 березня 2024 17:34 |
ТД послуги програмне забезпечення.docx | |
15 березня 2024 17:34 |
Д 3 Тендерна пропозиція.docx | |
15 березня 2024 17:34 |
Додаток 4. Проект договору.docx | |
15 березня 2024 17:34 |
Додаток 2 Перелік документів до учасника.docx | |
15 березня 2024 17:34 |
Додаток 1 Технічна специфікація.docx |
25 березня 2024 08:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
25 березня 2024 08:43 |
перелік змін 2.docx
|
|||||||||
25 березня 2024 08:43 |
ТД послуги програмне забезпечення зі змінами 2.docx
|
|||||||||
25 березня 2024 08:43 |
Додаток 1 Технічна специфікація зі змінами 2.docx
|
|||||||||
21 березня 2024 14:19 |
перелік змін.docx
|
|||||||||
21 березня 2024 13:36 |
ТД послуги програмне забезпечення зі змінами.docx
|
|||||||||
21 березня 2024 13:36 |
Додаток 4. Проект договору зі змінами.docx
|
|||||||||
21 березня 2024 13:36 |
Додаток 1 Технічна специфікація зі змінами.docx
|
|||||||||
15 березня 2024 17:34 |
ТД послуги програмне забезпечення.docx
|
|||||||||
15 березня 2024 17:34 |
Д 3 Тендерна пропозиція.docx
|
|||||||||
15 березня 2024 17:34 |
Додаток 4. Проект договору.docx
|
|||||||||
15 березня 2024 17:34 |
Додаток 2 Перелік документів до учасника.docx
|
|||||||||
15 березня 2024 17:34 |
Додаток 1 Технічна специфікація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Методика оцінки цінової пропозиції учасників
Дата подання: 15 березня 2024 19:18
Дата відповіді: 18 березня 2024 09:35
Доброго дня. Ми, як учасник вважаємо умови відкритих торгів, які викладені в Тендерній документації, такими, що суперечать принципам здійснення закупівель та не дискримінації учасників. Пунктом 1 Розділу 5 Тендерної документації встановлено, що найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Умовами Тендрної документації не вноситься уточнень щодо оцінки пропозицій учасників, які використовують різні системи оподаткування, або щодо зазначення ПДВ учасниками при поданні цінових пропозицій. Виходячи з узагальнюючих вимог встановлених Тендерною документацію можемо дійти до висновку, що пропозиції учасників, які мають статус платників ПДВ, порівнюються з пропозиціями без ПДВ від учасників, які не є платниками ПДВ. Такий метод оцінювання пропозицій учасників не відповідає умовам пункту 5 Розділу 1 Договору, яким встановлено, що учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Таким чином, встановлений в пункті 1 Розділу 5 Тендерної документації критерій оцінювання пропозицій ставить учасників, які є платником ПДВ, у гірші умови в порівнянні до учасників, які не є платниками ПДВ. Виходячи з цього, наведені вимоги Замовника не сприяють добросовісній конкуренції серед учасників, дискримінують учасників, та ставлять їх у нерівне становище. Крім того, можливість застосування такого методу оцінювання не відповідає вимогам, поставленим Замовником до визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, так як для Замовника, який є платником ПДВ, співпраця з учасником, який також є платником ПДВ, має перевагу у вигляді податкового кредиту коштом ПДВ, сплаченого у складі ціни придбаних послуг. Отже, пропозиція учасника - платника ПДВ буде найбільш економічно вигідною для Замовника за рахунок податкового кредиту у порівнянні з пропозицією учасника - не платника ПДВ. З урахуванням переваг у вигляді податкового кредиту, які отримує Замовник, крім того, на виконання умов пункту 5 Розділу 1 Тендерної документації учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм повинні брати участь у процедурі закупівлі на рівних умовах та до всіх учасників повинен бути застосований єдиний метод оцінювання, а саме оцінка загальної вартості послуг повинна здійснюватися без ПДВ. Застосування різних умов оцінювання загальної вартості предмету закупівлі з боку Замовника є: - неприпустимим та порушує базові засади здійснення економічної конкуренції суб’єктами господарювання; - дискримінаційним та створює нерівні умови конкуренції для учасників процедури закупівлі, які є платниками ПДВ; - таким, що не відповідає визначенню найбільш економічно вигідної пропозиції та призводить до значного підвищення цін пропозицій учасників та збільшення витрат Замовника. Таким чином, прохання внести зміни до Тендерної документації, а саме щодо критеріїв та методики оцінки пропозицій, шляхом доповнення пункту 1 Розділу 5 Тендерної документації абзацом наступного змісту: «У разі, якщо хоча б один із учасників не є платником ПДВ, цінові пропозиції наступних учасників також оцінюються без ПДВ». Ми переконані, що внесення запропонованих змін до умов Тендерної документації надасть можливість взяти участь у процедурі закупівлі всім потенційним учасникам, що в свою чергу надасть змогу Замовнику здійснити закупівлю послуг максимально економно та ефективно. З урахуванням запропонованих змін Замовником не будуть порушуватися права та законні інтереси Виконавців та жодним чином не будуть порушені принципи здійснення закупівель. З урахуванням вищевикладеного, Просимо 1. Прийняти звернення до розгляду. 2. З метою усунення дискримінаційних умов, внести зміни до пункту 1 Розділу 5 Тендерної документації та доповнити його абзацом: «У разі, якщо хоча б один із учасників не є платником ПДВ, цінові пропозиції наступних учасників також оцінюються без ПДВ» на підставах, наведених в описовій частині цього звернення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п.1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації, а саме «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Зазначаємо, що критерії та методика оцінки визначаються відповідно до статті 29 Закону, оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100 %. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ — у разі, якщо учасник не є платником ПДВ, а також без ПДВ - якщо предмет закупівлі не оподатковується. Учасник визначає ціни на товар/послуги/роботи, що він пропонує поставити/надати/виконати за договором про закупівлю, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ, крім випадків коли предмет закупівлі не оподатковується), що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат, передбачених для товару/послуг/робіт даного виду. Вартість тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені.
Також відповідно до норм Податкового законодавства учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм мають право вибирати вид оподаткування який є найбільш економічно вигідним для нього (з ПДВ або без ПДВ). Учасник має право перейти на вид оподаткування без ПДВ або з ПДВ незалежно від організаційно правової форми. Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм повинні брати участь у процедурі закупівлі на рівних умовах ( з урахуванням того виду оподаткування який вони обрали для себе) та до всіх учасників повинен бути застосований єдиний метод оцінювання, а саме оцінка загальної вартості послуг повинна здійснюватися з всіх видів оподаткування. Застосування різних умов оцінювання загальної вартості предмету закупівлі, а саме зниження очікуваної вартості для учасників без ПДВ чи завищення її для учасників з ПДВ, з боку Замовника буде:
- неприпустимим та таким, що порушує базові засади здійснення економічної конкуренції суб’єктами господарювання;
- дискримінаційним та таким, що створює нерівні умови конкуренції для учасників процедури закупівлі.
Тому цінова пропозиція має включати всі податки, збори та платежі Учасника незалежно від організаційно правової форми та виду оподаткування.
Таким чином, брати участь в публічних закупівлях можуть як платники, так і не платники ПДВ. Якщо учасник не є платником ПДВ, він надає пропозицію без врахування ПДВ. Спроби застосовувати при розгляді тендерних пропозицій різний підхід до оцінки учасників, які є або не є платниками ПДВ, є дискримінаційними і суперечить нормам Закону про Публічні Закупівлі.
Вимоги тендерної документації, розроблені відповідно до вимог Закону України «Про Публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості).
Дані вимоги не є дискримінаційними, тому враховуючи вище викладене, Замовник відхиляє вашу пропозицію, щодо внесення змін
Зазначаємо, що критерії та методика оцінки визначаються відповідно до статті 29 Закону, оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100 %. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ — у разі, якщо учасник не є платником ПДВ, а також без ПДВ - якщо предмет закупівлі не оподатковується. Учасник визначає ціни на товар/послуги/роботи, що він пропонує поставити/надати/виконати за договором про закупівлю, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ, крім випадків коли предмет закупівлі не оподатковується), що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат, передбачених для товару/послуг/робіт даного виду. Вартість тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені.
Також відповідно до норм Податкового законодавства учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм мають право вибирати вид оподаткування який є найбільш економічно вигідним для нього (з ПДВ або без ПДВ). Учасник має право перейти на вид оподаткування без ПДВ або з ПДВ незалежно від організаційно правової форми. Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм повинні брати участь у процедурі закупівлі на рівних умовах ( з урахуванням того виду оподаткування який вони обрали для себе) та до всіх учасників повинен бути застосований єдиний метод оцінювання, а саме оцінка загальної вартості послуг повинна здійснюватися з всіх видів оподаткування. Застосування різних умов оцінювання загальної вартості предмету закупівлі, а саме зниження очікуваної вартості для учасників без ПДВ чи завищення її для учасників з ПДВ, з боку Замовника буде:
- неприпустимим та таким, що порушує базові засади здійснення економічної конкуренції суб’єктами господарювання;
- дискримінаційним та таким, що створює нерівні умови конкуренції для учасників процедури закупівлі.
Тому цінова пропозиція має включати всі податки, збори та платежі Учасника незалежно від організаційно правової форми та виду оподаткування.
Таким чином, брати участь в публічних закупівлях можуть як платники, так і не платники ПДВ. Якщо учасник не є платником ПДВ, він надає пропозицію без врахування ПДВ. Спроби застосовувати при розгляді тендерних пропозицій різний підхід до оцінки учасників, які є або не є платниками ПДВ, є дискримінаційними і суперечить нормам Закону про Публічні Закупівлі.
Вимоги тендерної документації, розроблені відповідно до вимог Закону України «Про Публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості).
Дані вимоги не є дискримінаційними, тому враховуючи вище викладене, Замовник відхиляє вашу пропозицію, щодо внесення змін
Сертифікат
Дата подання: 18 березня 2024 13:17
Дата відповіді: 20 березня 2024 08:59
Доброго дня. Шановний замовнику, зверніть увагу, що предмет закупівлі не відноситься до продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, згідно Наказу Державного комітету з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 року №28. На підтвердження вимоги Замовника щодо надання документів, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам (вимогам) до предмета закупівлі, у складі тендерної пропозиції може бути надано офіційний Авторизаційний лист або Лист щодо підтвердження партнерського статусу Microsoft.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п.1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації, а саме«Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Зазначаємо, що критерії та методика оцінки визначаються відповідно до статті 29 Закону, оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100 %. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ — у разі, якщо учасник не є платником ПДВ, а також без ПДВ - якщо предмет закупівлі не оподатковується. Учасник визначає ціни на товар/послуги/роботи, що він пропонує поставити/надати/виконати за договором про закупівлю, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ, крім випадків коли предмет закупівлі не оподатковується), що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат, передбачених для товару/послуг/робіт даного виду. Вартість тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені.
Також відповідно до норм Податкового законодавства учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм мають право вибирати вид оподаткування який є найбільш економічно вигідним для нього (з ПДВ або без ПДВ). Учасник має право перейти на вид оподаткування без ПДВ або з ПДВ незалежно від організаційно правової форми. Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм повинні брати участь у процедурі закупівлі на рівних умовах ( з урахуванням того виду оподаткування який вони обрали для себе) та до всіх учасників повинен бути застосований єдиний метод оцінювання, а саме оцінка загальної вартості послуг повинна здійснюватися з всіх видів оподаткування. Застосування різних умов оцінювання загальної вартості предмету закупівлі, а саме зниження очікуваної вартості для учасників без ПДВ чи завищення її для учасників з ПДВ, з боку Замовника буде:
- неприпустимим та таким, що порушує базові засади здійснення економічної конкуренції суб’єктами господарювання;
- дискримінаційним та таким, що створює нерівні умови конкуренції для учасників процедури закупівлі.
Тому цінова пропозиція має включати всі податки, збори та платежі Учасника незалежно від організаційно правової форми та виду оподаткування.
Таким чином, брати участь в публічних закупівлях можуть як платники, так і не платники ПДВ. Якщо учасник не є платником ПДВ, він надає пропозицію без врахування ПДВ. Спроби застосовувати при розгляді тендерних пропозицій різний підхід до оцінки учасників, які є або не є платниками ПДВ, є дискримінаційними і суперечить нормам Закону про Публічні Закупівлі.
Вимоги тендерної документації, розроблені відповідно до вимог Закону України «Про Публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості).
Дані вимоги не є дискримінаційними, тому враховуючи вище викладене, Замовник відхиляє вашу пропозицію, щодо внесення змін
Зазначаємо, що критерії та методика оцінки визначаються відповідно до статті 29 Закону, оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100 %. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ — у разі, якщо учасник не є платником ПДВ, а також без ПДВ - якщо предмет закупівлі не оподатковується. Учасник визначає ціни на товар/послуги/роботи, що він пропонує поставити/надати/виконати за договором про закупівлю, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ, крім випадків коли предмет закупівлі не оподатковується), що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат, передбачених для товару/послуг/робіт даного виду. Вартість тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені.
Також відповідно до норм Податкового законодавства учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм мають право вибирати вид оподаткування який є найбільш економічно вигідним для нього (з ПДВ або без ПДВ). Учасник має право перейти на вид оподаткування без ПДВ або з ПДВ незалежно від організаційно правової форми. Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм повинні брати участь у процедурі закупівлі на рівних умовах ( з урахуванням того виду оподаткування який вони обрали для себе) та до всіх учасників повинен бути застосований єдиний метод оцінювання, а саме оцінка загальної вартості послуг повинна здійснюватися з всіх видів оподаткування. Застосування різних умов оцінювання загальної вартості предмету закупівлі, а саме зниження очікуваної вартості для учасників без ПДВ чи завищення її для учасників з ПДВ, з боку Замовника буде:
- неприпустимим та таким, що порушує базові засади здійснення економічної конкуренції суб’єктами господарювання;
- дискримінаційним та таким, що створює нерівні умови конкуренції для учасників процедури закупівлі.
Тому цінова пропозиція має включати всі податки, збори та платежі Учасника незалежно від організаційно правової форми та виду оподаткування.
Таким чином, брати участь в публічних закупівлях можуть як платники, так і не платники ПДВ. Якщо учасник не є платником ПДВ, він надає пропозицію без врахування ПДВ. Спроби застосовувати при розгляді тендерних пропозицій різний підхід до оцінки учасників, які є або не є платниками ПДВ, є дискримінаційними і суперечить нормам Закону про Публічні Закупівлі.
Вимоги тендерної документації, розроблені відповідно до вимог Закону України «Про Публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості).
Дані вимоги не є дискримінаційними, тому враховуючи вище викладене, Замовник відхиляє вашу пропозицію, щодо внесення змін
Вимагається НЕ існуючий документ "сертифікат"
Дата подання: 20 березня 2024 09:16
Дата відповіді: 21 березня 2024 09:12
Шановний замовнику, ви не зрозуміли суть попереднього питання і пишите пояснення про платника і не платника ПДВ, що не відноситься до того питання, яке вам задали. Згідно вимог вашої тендерної документації, вимагається НЕ існуючий документ, про що ви можете уточнити напряму у постачальника Майкрософт або на його офіційному сайті. тому вимагаємо перейменувати його назву з "Сертифікат" на "Авторизаційний лист" або проставити формулювання "або" між цими двома словами.
Дублюємо суть питання:
Доброго дня. Шановний замовнику, зверніть увагу, що предмет закупівлі не відноситься до продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, згідно Наказу Державного комітету з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 року №28. На підтвердження вимоги Замовника щодо надання документів, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам (вимогам) до предмета закупівлі, у складі тендерної пропозиції може бути надано офіційний Авторизаційний лист або Лист щодо підтвердження партнерського статусу Microsoft.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Вимогами Додатку 1 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічні вимоги), вимагається, що при постачанні Замовнику, повинно постачатись з наданням Сертифікату ліцензійності або іншого відповідного документу розробника Програмного забезпечення, який є переліком умов щодо обмеженого використання такого Програмного забезпечення за його функціональним призначенням і обсягом. Також зазначено, що для підтвердження Статусу Учасника, як партнера компанії- розробника, Учасник повинен надати документ, що це підтверджує. Замовник чітко не вимагає, який саме документ повинен надати Учасник, це може бути офіційний Авторизаційний лист або Лист щодо підтвердження партнерського статусу Microsoft
Перелік змін
Дата подання: 21 березня 2024 13:48
Дата відповіді: 21 березня 2024 14:20
Доброго дня!
Надайте будь ласка перелік змін, які було внесено в оновлену документацію.
Дякую!
Відповідь: Доброго дня! Завантажено усі документи щодо змін
Термін надання послуг
Дата подання: 21 березня 2024 15:30
Дата відповіді: 22 березня 2024 14:01
Добрий день!
Враховуючи зміни, які внесено до тедерної документації, а саме термін дії угоди, просимо уточнити, прорахунок ліцензій у Додатку №3 до тендерної документації (Тендерна пропозиція) необхідно надати на який термін, 12 місяців, чи інший?
Дякую!
Відповідь: Шановний Учаснику! Термін дії з моменти надання заявки Замовником, строком на 12 місяців.
Авторизаційний лист
Дата подання: 21 березня 2024 17:51
Дата відповіді: 22 березня 2024 21:38
Шановний замовнику,
Відповідно до умов в Додатку 1 до тендерної документації зазначено вимогу: «Програмне забезпечення, що пропонується Учасником до постачання Замовнику, повинно постачатись з наданням Авторизаційного листа або іншого відповідного документу розробника Програмного забезпечення, який є переліком умов щодо обмеженого використання такого Програмного забезпечення за його функціональним призначенням і обсягом, та надає Замовнику можливість його встановлювати та використовувати.»
Офіційний Авторизаційний лист або Лист щодо підтвердження партнерського статусу Microsoft НЕ є переліком умов щодо обмеженого використання такого Програмного забезпечення за його функціональним призначенням і обсягом, та надає Замовнику можливість його встановлювати та використовувати.
Просимо викласти вимогу в Додатку 1 до тендерної документації в наступній редакції: «Програмне забезпечення, що пропонується Учасником до постачання Замовнику, повинно постачатись з наданням Авторизаційного листа або Листа щодо підтвердження партнерського статусу Microsoft.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2024 15:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ «РОЯЛТЕК» |
291 030,00
UAH з ПДВ
|
289 311,94
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЙПІКОНТАКТ" |
316 107,00
UAH з ПДВ
|
291 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "САЙНТІС ЮА" |
338 474,68
UAH з ПДВ
|
314 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПрАТ "ВФ Україна" |
324 611,98
UAH з ПДВ
|
324 611,98
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне акціонерне товариство «ДАТАГРУП» |
343 419,55
UAH з ПДВ
|
337 990,47
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПрАТ "КИЇВСТАР" |
339 940,80
UAH з ПДВ
|
338 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «РОЯЛТЕК» #37890162 |
Переможець |
289 311,94
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2024 13:28
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 08 квітня 2024 09:32 |
Кінець періоду оскарження: | 19 квітня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 19 квітня 2024 00:01 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Під час проведення процедури щодо Закупівлі було встановлено, що подальша потреба відпала |
Документи:
08 квітня 2024 09:32
|
Електронний підпис |
08 квітня 2024 09:31
|
Протокол відміни відкритих торгів через відсутність подальшої потреби.pdf |