Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент екології та природних ресурсів Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38750794 |
Місцезнаходження: | 01004, Україна , м. Київ обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ БАСЕЙНА, будинок 1/2 А |
Контактна особа: |
Леся Снігур +380442790158 sekretar_kkt@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2024 12:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 березня 2024 09:00 |
Початок аукціону: | 27 березня 2024 12:36 |
Початок аукціону: | 27 березня 2024 12:36 |
Очікувана вартість: | 14 038 999,99 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 70 195,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; - розмір забезпечення тендерної пропозиції – 50 000 (п'ятдесят тисяч гривень 00 копійок); - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 (дев’яносто) днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності; - банківська гарантія оформляється та повинна відповідати вимогам Особливостей, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 № 2628. Гарантія обов'язково повинна свідчити про обов'язок установи, що надала гарантію, виплатити замовникові суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 розділу III цієї тендерної документації. Гарантія має бути видана банком – гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) з метою забезпечення виконання зобов’язань за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 статті 25 Закону. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком – гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної підписом уповноваженої особи банку – гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування Принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі, що дорівнює сумі банківської гарантії. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на під-писання банківської гарантії. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіна-лом) відповідного документа банку-гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта на підпис відповідного документу. Банківська гарантія подається учасником у складі тендерної пропозиції процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а саме: електронний документ підписується шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності). Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2024 21:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2024 21:53 |
ТД.docx | |
19 березня 2024 21:53 |
Додаток 3 до ТД (проєкт Договору).docx | |
19 березня 2024 21:53 |
Додаток 2 до ТД (ТВ до предмета закупівлі).docx | |
19 березня 2024 21:53 |
Додаток 1 до ТД (кваліфікаційні критерії, вимоги).docx | |
19 березня 2024 21:53 |
ПЕРЕЛІК змін.docx |
19 березня 2024 21:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 березня 2024 21:53 |
ТД.docx
|
|||
19 березня 2024 21:53 |
Додаток 3 до ТД (проєкт Договору).docx
|
|||
19 березня 2024 21:53 |
Додаток 2 до ТД (ТВ до предмета закупівлі).docx
|
|||
19 березня 2024 21:53 |
Додаток 1 до ТД (кваліфікаційні критерії, вимоги).docx
|
|||
19 березня 2024 21:53 |
ПЕРЕЛІК змін.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-23-000042 ● 629ba18f6acd48ccb188630f3bc788d2
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2024 13:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.04.2024 № 86
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель /
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
46 UA-2024-03-15-005289-a 15.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-24 17:09:49
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 34710000-7 (Квадрокоптери DJI MAVIC 3Т «або еквівалент» , відповідний код за ДК 021:2015- 34711200-6 Безпілотні літальні апарати ) для потреб ЗСУ та інших військових формувань (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-01-000811-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації, документів), а саме:
1. Інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
3. Обґрунтування щодо внесення змін до істотних умов договору, укладених за результатами проведення закупівлі.
4. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання замовником та учасником процедури закупівлі умов пункту 13-1 Постанови Кабінету Міністрів від 02 серпня 2022 року № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» з урахуванням вимог абзацу 5 пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-24 22:29:04
відповідь
Запит замовнику на пояснення щодо закупівлі: Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 34710000-7 (Квадрокоптери DJI MAVIC 3Т «або еквівалент» , відповідний код за ДК 021:2015- 34711200-6 Безпілотні літальні апарати ) для потреб ЗСУ та інших військових формувань (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-01-000811-a) ймовірно надано помилково, оскільки Замовник проводив закупівлю товару «Сміттєвоз із заднім завантаженням» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-15-005289-a).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-24 17:24:30
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Сміттєвоз із заднім завантаженням» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-15-005289-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації, документів), а саме:
1. Інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-28 19:58:25
відповідь на звернення
1. Закупівля здійснюється з метою виконання підпункту 3 пункту 1 Переліку природоохоронних заходів на 2024 рік, що фінансуються за рахунок коштів обласного фонду охорони навколишнього природного середовища, затвердженого Рішенням Київської обласної ради від 07 грудня 2023 року № 773-22-VІІІ (у редакції рішення Київської обласної ради 29 лютого 2024 року № 862-25-VІІІ). Придбання сміттєвозів із заднім завантаженням планувалося для Бородянської, Баришівської та Згурівської територіальних громад, відповідно до висновків і рекомендацій постійної комісії Київської обласної ради з питань екології, природокористування, мисливства, водних ресурсів, ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та інших надзвичайних ситуацій.
Замовник визначив необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням норм чинного законодавства. Обґрунтування розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі: відповідно до Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі" було проведено моніторинг цін на Сміттєвоз із заднім завантаженням.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://ecology.koda.gov.ua/page/pyblichni-zakypivli
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 травня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 березня 2024 12:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" |
11 898 900,00
UAH з ПДВ
|
11 898 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НПО НТ "БУДШЛЯХМАШ" |
13 707 000,00
UAH з ПДВ
|
13 707 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" #32849408 |
Відхилено |
11 898 900,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2024 15:22
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 березня 2024 10:03
|
ТОВ "НПО НТ "БУДШЛЯХМАШ" #34049688 |
Переможець |
13 707 000,00
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2024 20:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 квітня 2024 16:51
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 24 квітня 2024 22:20 |
Кінець періоду оскарження: | 05 травня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 05 травня 2024 00:02 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Планові надходження екологічного податку на 2024 рік суттєво зменшились, а отже Замовник (станом на квітень) прогнозує невиконання планових показників надходжень до обласного фонду охорони навколишнього природного середовища від сплати екологічного податку за викиди в атмосферне повітря. |
24 квітня 2024 22:20
|
Електронний підпис |
24 квітня 2024 22:15
|
Протокол про відміну ВТ через скорочення обсягу видатків.docx |