Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "Городоцька міська багатопрофільна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 02004216 |
Місцезнаходження: | 32000, Україна , Хмельницька обл., Городок, вул.Шевченка, 40 |
Контактна особа: |
Хоменко Олександр Анатолійович +380385131614 gorodok3@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2024 11:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 березня 2024 11:20 |
Початок аукціону: | 26 березня 2024 11:03 |
Початок аукціону: | 26 березня 2024 11:03 |
Очікувана вартість: | 975 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 875,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | «Деревина» (Дрова паливні твердолистяних порід (окрім берези) | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 березня 2024 11:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 березня 2024 11:16 |
Додаток 3.docx | |
15 березня 2024 11:16 |
Додаток 1.doc | |
15 березня 2024 11:16 |
Додаток 2 вимоги.docx | |
15 березня 2024 11:16 |
Тендерна документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-22-000089 ● 6d7ea1a376104ec3ad430f4a56624c28
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 17:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.04.2024 №31-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 22.04.2024 № 31-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8
UA-2024-03-15-003930-a 15.03.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шинкаренко Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-30 12:13:32
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-15-003930-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?;
2. Абзацом першим пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі ТВЕРДОГО ПАЛИВА, бензину, дизельного пального, природного газу, скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Так, відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів та пункту 5 річного плану закупівель, замовник здійснює закупівлю твердого палива (Дрова паливні твердолистяних порід (окрім берези)) за предметом ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина.
Моніторингом встановлено, що у підпункті 3.5.2 пункту 5 розділ III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником встановлено, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, учасник повинен надати у порядку визначеному цією документацію всі документи згідно переліку.
Зокрема, Замовником встановлена наступна вимога для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію:
- «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасник має надати довідку у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідні для надання послуг які є предметом закупівлі».
- «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасники у складі своєї пропозиції мають надати довідку у довільній формі, яка містить інформацію про наявність працівника(-ів) відповідної кваліфікації, який має необхідні знання, досвід роботи та кваліфікацію для виконання умов договору за предметом закупівлі.
Враховуючи викладене, прошу надати пояснення:
- чому під час розроблення тендерної документації Замовником не враховано вимоги абзацу першого пункту 29 Особливостей?
3. Пунктом 44 Особливостей передбачено виключний перелік підстав для відхилення.
Зокрема, згідно абзацу восьмого підпункту першого п. 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Враховуючи викладене, прошу надати пояснення:
- чому в підпункті 1.5.2 пункту 5 розділу I «Загальні положення» та підпункті 5.3.1 пункту 3 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником не встановлено жодних обмежень щодо учасників та товарів, які мають належність до Ісламської Республіки Іран?
Пояснення та відповідні документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-02 13:24:48
Пояснення
На виконання вимог ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» Комунальним некомерційним підприємством «Городоцька міська багатопрофільна лікарня» Городоцької міської ради Хмельницької області розглянуто рішення про проведення моніторингу від 22.04.2024 року.
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись пунктами 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пояснюємо наступне:
1. Станом на 15.03.2024 року проведено моніторинг цін на закупівлю деревини на сайті Мінфіну, на сайтах електронних аукціонів України. Також проаналізовано цінові пропозиції від місцевих підприємств із реалізації деревини. Розміри бюджетних асигнувань затверджуються головним розпорядником бюджетних коштів при плануванні бюджету підприємства на 2024 рік. Технічні та якісні характеристики, обсяги закупівель встановлюються нами у Додатку 2 до тендерної документації на підставі аналізу споживання деревини за 2023 рік, способу використання деревини для опалення будівель у твердопаливних котлах, даних довідників щодо об’ємів круглих лісоматеріалів.
2. Згідно з п.3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При складанні тендерної документації виникла необхідність у підтвердженні учасником такої умови як наявність необхідного обладнання та відповідних працівників для виконання умов закупівлі. На цю вимогу учасником було надано відповідні документи щодо підтвердження вказаних вимог.
3. Формування тендерної документації здійснювалося на підставі Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року, яка викладена з інформацією щодо заборони здійснення закупівель товарів походженням із Російської Федерації/Республіки Білорусь, та не включено заборону здійснення закупівель товарів походженням із Ісламської Республіки Іран через специфічну особливість товару. Однак, підстав для відхилення поданої учасником тендерної пропозиції не має, відповідно до ст.44 Постанови КМУ від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», оскільки учасником надано гарантійний лист про санкції №13 від 18.03.2024 року, де вказано, що учасник та запропоновані товари не мають належності до Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (додається).
Надання інформації про усунення порушення замовником
КНП "Городоцька МБЛ" розглянуто виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупіель, під час формування тендерної документації буде дотримано вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та Порядку №1178 від 12.10.2022 року.
2024-05-08 13:56:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 березня 2024 11:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕСТЕРЕНКО ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА |
960 700,00
UAH з ПДВ
|
844 350,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Городоцьке спеціалізоване лісогосподарське підприємство "Горліс" |
975 000,00
UAH з ПДВ
|
845 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕСТЕРЕНКО ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА #3099100120 |
Переможець |
844 350,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2024 11:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2024 11:37
|
Договір _156.pdf | укладений |
09 квітня 2024 11:35
|