Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Автогрейдер
Очікувана вартість
3 910 000,00 UAH
UA-2024-03-15-003883-a ● 169b8be6cad8475a8236b51ca6290937
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Чисте місто" Козятинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41181994 |
Місцезнаходження: | 22100, Україна , Вінницька обл., місто Козятин, вул. Довженка, 2А |
Контактна особа: |
Анастасія Жарська +380434222262 chustemisto@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2024 11:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 25 березня 2024 15:53 |
Початок аукціону: | 25 березня 2024 15:53 |
Очікувана вартість: | 3 910 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43220000-1: Грейдери та планувальники
Для виконання завдань та функцій Замовник повинен забезпечити себе необхідною технікою. Обсяг визначено відповідно до потреби Замовника. Очікувана вартість визначена відповідно до рішення №1058-VIII від 17.02.2023р. 32 сесії 8 скликання та рішення №1270 -VІІІ від 18.01.2024 р 41 сесії 8 скликання - поповнення статутного фонду КП ’’Чисте місто’’ на придбання грейдера
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Автогрейдер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22100, Україна, Вінницька область, м.Козятин, Довженка 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 43220000-1 — Грейдери та планувальники
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту приймання Товару, про що свідчить відмітка у видатковій накладній про приймання Товару. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2024 18:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2024 18:53 |
ТД_АВТОГРЕЙДЕР зі змінами.doc | |
19 березня 2024 18:53 |
Протокол.pdf |
19 березня 2024 18:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
19 березня 2024 18:53 |
ТД_АВТОГРЕЙДЕР зі змінами.doc
|
||||||
19 березня 2024 18:53 |
Протокол.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо термінів поставки
Дата подання: 15 березня 2024 16:48
Дата відповіді: 18 березня 2024 10:21
Шановний Замовнику! Для роширення кола учасників просимо Вас збільшити термін постачання до 15.05.2024 р., для можливості запропонувати Вам нову техніку, яка відовідає Вашим вимогам.
Відповідь: Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), яка прийнята Урядом на виконання вимог Закону.
Законом та Особливостями встановлено, що зазначаючи дату постачання товарів, виконання робіт чи надання послуг, замовник має прорахувати, коли він зможе укласти договір за результатами проведення процедури закупівлі, тобто ймовiрний початок виконання такого договору. Запропонований Вами термін, а саме: 15.05.2024 затяжний для виробничого процесу замовника.
З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), яка прийнята Урядом на виконання вимог Закону.
Законом та Особливостями встановлено, що зазначаючи дату постачання товарів, виконання робіт чи надання послуг, замовник має прорахувати, коли він зможе укласти договір за результатами проведення процедури закупівлі, тобто ймовiрний початок виконання такого договору. Запропонований Вами термін, а саме: 15.05.2024 затяжний для виробничого процесу замовника.
Просимо внести зміни у Додаток 2
Дата подання: 15 березня 2024 16:51
Дата відповіді: 18 березня 2024 13:33
Добрий день!
Просимо внести зміни до Додатку 2 тендерної документації , а саме:
Експлуатаційна маса (без переднього відвалу і без розпушувача) Не менше 11200 кг та не більше13 500 кг
Об’єм паливного баку Не менше 280 л
Коробка передач Гідромеханічна POWER SHIFT, з технологією ZF або аналог, не менше 6 швидкостей для руху вперед та не менше 3-х швидкостей заднього ходу.Максимальне тягове зусилля не менше 59 кН.
Робочий тиск гідравлічної системи не менше 16 МПа
Запропоновані нами технічні характеристики не погіршують якісь товару, а дають змогу Замовнику придбати техніку за кономічно вигідною ціною та кращими технічними параметрами. Просимо Вас забезпечити прозору конкуренцію серед потенційних учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Запропоновані Вами зміни погіршать предмет закупівлі, оскільки, Замовник бажає закупити техніку з вагою «не менше 11500 кг та не важче 13500кг», також - Коробка передач "Гідромеханічна POWER SHIFT, з технологією ZF. Не менше 6 швидкостей для руху вперед та не менше 3-х швидкостей заднього ходу.
Максимальне тягове зусилля не менше 71,5 кН., та з робочим тиском гідравлічної системи не менше 16 МПа яка буде відповідати потребам підприємства. Також, при формуванні технічної специфікації ретельно вивчалися всі пропозиції та аналогічні закупівлі, які розміщенні в системі «Прозоро». Нажаль, запропоновані Вами зміни погіршують предмет закупівлі, та в жодному разі не заощадять бюджетні кошти.
Максимальне тягове зусилля не менше 71,5 кН., та з робочим тиском гідравлічної системи не менше 16 МПа яка буде відповідати потребам підприємства. Також, при формуванні технічної специфікації ретельно вивчалися всі пропозиції та аналогічні закупівлі, які розміщенні в системі «Прозоро». Нажаль, запропоновані Вами зміни погіршують предмет закупівлі, та в жодному разі не заощадять бюджетні кошти.
Актуальний контактний телефон уповноваженої особи
Дата подання: 15 березня 2024 16:51
Дата відповіді: 18 березня 2024 09:48
Шановний Замовник! Просимо надати актуальний номер телефон уповноваженої особи Жарської Анастасії Віталіївни, тому що за вказаним номером телефону, а саме (04342) 2 22 62 - зв'язку з уповноваженою особою немає.
Відповідь: Доброго дня. Зазначений Вами номер телефону, є робочим та діючим номером підприємсва.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 19 березня 2024 17:51
Дата відповіді: 19 березня 2024 18:43
Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу, що Додаток 2 до тендерної документації містить наступну дискримінаційну вимогу:
Пунктом 4 Додатку 2 вимагається надання від Учасників процедури закупівлі гарантійного листа про відсутність розірваних та невиконаних договорів закупівель не раніше 2022 року, що підтверджує надійнійсть Учасника при виконанні договору про закупівлю.
Частиною 2 статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі”, а також абзацом 14 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 вказано, що Замовник має право відхилити тендерну пропозицію Учасника у разі, якщо Учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю З ЦИМ САМИМ ЗАМОВНИКОМ, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. У зв'язку з цим, наполегливо просимо Вас привести зазначену вимогу Додатку 2 у відповідність до вказаних законодавчих норм, за якими Замовник вправі вимагати надання підтвердження надійності Учасника лише щодо договорів про закупівлю, що укладені "З ЦИМ САМИМ ЗАМОВНИКОМ".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. У тендерну документацію будуть внесені зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2024 16:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть" |
3 150 000,00
UAH з ПДВ
|
2 979 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАД КОНСТРАКШН ГРУП" |
3 498 000,00
UAH з ПДВ
|
2 980 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть" #36549406 |
Переможець |
2 979 990,00
UAH з ПДВ
|
28 березня 2024 15:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2024 09:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 квітня 2024 08:19
|
Документ 41.pdf | зміни до договору |
16 квітня 2024 08:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 квітня 2024 16:52
|
Документ 37.pdf | зміни до договору |
11 квітня 2024 16:50
|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2024 11:23
|
Документ 32.pdf | укладений |
03 квітня 2024 11:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 20-04/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 16 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 20-04/24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |