Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
43250000-0 Фронтальні ковшові навантажувачі (Навантажувачі фронтальні у кількості 4 штуки)
Очікувана вартість
20 596 800,00 UAH
UA-2024-03-14-012746-a ● 491f758bda654fd59e0ffd23e52d0795
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" |
Код ЄДРПОУ: | 00135390 |
Вебсайт: | http://www.ukrnafta.com |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , Київська обл., Київ, 04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5 |
Контактна особа: |
Коваленко Анастасія Костянтинівна 380993519715 anastasiia.kovalenko@ukrnafta.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2024 18:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2024 12:00 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2024 14:35 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2024 14:35 |
Очікувана вартість: | 20 596 800,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 205 968,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Умови: Гарантія надається за Формою, наведеною в Додатку 5 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пункті 2 Розділу ІІІ тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 617904 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник-переможець повинен надати забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії. Банківська гарантія виконання зобов'язань за договором повинна бути надана Замовнику та набувати чинності не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Банківська гарантія повинна надаватись у розмірі: 5% (п’ять відсотків) від суми договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43250000-0: Фронтальні ковшові навантажувачі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штука
Навантажувач фронтальний колісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 серпня 2024
ДК 021:2015: 43252000-4 — Фронтальні ковшові навантажувачі без зворотної лопати
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за весь Товар здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної (-их) видаткової (-их) накладної (-их) та акту (-ів) приймання-передачі Товару за кількістю та якістю (після зняття усіх зауважень). або Розрахунок за кожну окрему партію Товару здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної (-их) видаткової (-их) накладної (-их) та акту (-ів) приймання-передачі Товару за кількістю та якістю (після зняття усіх зауважень) по кожній партії Товару. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2024 16:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 березня 2024 16:27 |
Зміна № 2.pdf | |
22 березня 2024 16:27 |
ТД_фронтальні навантажувачі 4 шт. зі змінами2.docx | |
22 березня 2024 10:34 |
Зміна №1.pdf |
22 березня 2024 16:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 березня 2024 16:27 |
Зміна № 2.pdf
|
||||||
22 березня 2024 16:27 |
ТД_фронтальні навантажувачі 4 шт. зі змінами2.docx
|
||||||
22 березня 2024 10:34 |
Зміна №1.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 19 березня 2024 13:47
Дата відповіді: 22 березня 2024 10:35
Шановний Замовник! Тендерна документація не передбачає перерахунку ціни товару для учасників -резидентів. Враховуючи термін постачання - 120 календарних днів з моменту підписання Договору, просимо Вас внести зміни в тендерну документацію : в п 6 "У випадку, якщо учасник-резидент пропонує товар іноземного виробництва, такий учасник має право у ціновій пропозиції (Додаток 1 до тендерної документації) зазначити інформацію про те, що запропонований товар є товаром іноземного виробництва, зазначити про застосування перерахунку ціни товару в частині імпортної складової за формулою, визначеною в п.4.3 проекту договору (Додаток 4) з урахуванням офіційного курсу станом на дату розкриття тендерних пропозицій, вказати валюту перерахунку (долар США або Євро)" , також у форму "Цінову пропозицію", та передбачити в проекті договору п.4.3 умови перерахунку ціни товару, у разі коливання курсу валют. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши звернення потенційного учасника повідомляємо, що для даної процедури закупівлі застосування імпортної складової не передбачено.
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ
Дата подання: 19 березня 2024 13:52
Дата відповіді: 22 березня 2024 10:36
Шановний Замовник! Тендерною документацією передбачено: "Лист з переліком уповноважених сервісних організацій на проведення ТО та ремонту у гарантійний період силами виїзної бригади Сервісного центру. Розміщення Сервісного центру не повинно перевищувати 250 км від місця стоянки ТЗ (адреса місця поставки)." Місця поставки згідно ТЗ: 3 штуки: вул. Горєва, 38, с. Гоголеве, Миргородський район, Полтавська область; -1 штука: вулиця Транспортна 1, місто Охтирка, Сумська область. ВРАХОВУЮЧИ НА ТЕ,ЩО МІСЦЕ ПОСТАВКИ є РІЗНІ населені пункти, ВИМАГАЄМО видалити дискримінаційну вимогу : "Розміщення Сервісного центру не повинно перевищувати 250 км від місця стоянки ТЗ (адреса місця поставки)". Крім того Вами передбачено обслуговування товару -ВИЇЗНИМИ БРИГАДАМИ. ДЯКУЄМО.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши звернення потенційного учасника повідомляємо, що саме зважаючи на місця стоянки фронтальних навантажувачів, рівномірно розподілених по усій території України, дана вимога передбачає наявність у потенційного Постачальника розгалуженої мережі Сервісних центрів. Вимога щодо розміщення Сервісних центрів передбачена виходячи з наступного: так як вартість виїзду сервісної бригади включається у вартість послуги по обслуговуванню ТЗ, і збільшення відстані обслуговування виїзною бригадою безпосередньо впливає на вартість подальшого обслуговування та ремонту нових екскаваторів в гарантійний період. Отже, зважаючи на кількість техніки, що закуповується, та обов'язковість отримання даних послуг у визначеного Постачальником переліку Сервісних центрів для збереження гарантійних зобов'язань, зміна відстані переїзду виїзної бригади до Замовника тягне за собою у подальшому необґрунтовані значні витрати Замовника.
Щодо терміну постачання
Дата подання: 19 березня 2024 14:04
Дата відповіді: 22 березня 2024 10:36
Шановний Замовник! Просимо Вас збільшити термін постачання до 150 календарних днів. Збільшення терміну постачання обусловлено з термінами морських перевезнь, а також з обставинами в країнах, які межують з Україною. Дякуємо.
Відповідь: Шановний Учасник! Замовником було розглянуто ваше звернення та повідомляється, що зміни, які внесені до тендерної документації, розміщенні та відображені в електронній системі закупівель відповідно до пункту 54 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
ЩОДО ПЕРЕРАХУНКУ ЦІНИ ТОВАРУ!!!!
Дата подання: 22 березня 2024 10:51
Дата відповіді: 25 березня 2024 16:51
Шановний Замовник! Ваша відповідь: "Розглянувши звернення потенційного учасника повідомляємо, що для даної процедури закупівлі застосування імпортної складової не передбачено." НАДАЙТЕ РОЗЬЯСНЕННЯ, ВИ вважається що фронтальний навантажувач НЕ має ІМПОРТНУ СКЛАДОВУ ? ЧОМУ ІНШІ ПРОЦЕДУРИ МАЮТЬ ПЕРЕРАХУНОК ЦІНИ ТОВАРУ, наприклад UA-2024-03-11-012212-a, а дана закупка НІ !!!! ВИМАГАЄМО ВНЕСТИ ЗМІНИ В ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ, а саме: ПЕРЕДБАЧИТИ ПЕРЕРАХУНОК ЦІНИ ТОВАРУ!!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 54 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Повідомляємо, що для даної процедури закупівлі застосування імпортної складової не передбачено. Щодо інших закупівель, повідомляємо, що відповідно до пункту 54 Особливостей не передбачено звернення учасників щодо інших тендерів та відповідно надання роз’яснень на них.
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ -250 КМ
Дата подання: 22 березня 2024 11:10
Дата відповіді: 25 березня 2024 16:51
ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИК! Ваша відповідь: "Розглянувши звернення потенційного учасника повідомляємо, що саме зважаючи на місця стоянки фронтальних навантажувачів, рівномірно розподілених по усій території України, дана вимога передбачає наявність у потенційного Постачальника розгалуженої мережі Сервісних центрів." . Ви вважаєте, що якщо ВИ отримали пропозицію від "потенційного Постачальника розгалуженої мережі Сервісних центрів" пропозицію, то ВСІ інші потенційні учасники (постачальники) повинні мати "МЕРЕЖУ СЕРВІСНИХ ЦЕНТРІВ" на території УКРАЇНИ, куди ВИ забажаєте, щоб Вам поставили ТЕХНІКУ!!!!! ЦЕ ДИСКРИМІНАЦІЯ ДО ІНШИХ ПОТЕНЦІЙНИХ УЧАСНИКІВ!!!! ДАВАЙТЕ ЗА ВАШ РАХУНОК ВІДКРИЄМО ЦЕНТРИ В КОЖНОМУ НАСЕЛЕНОМУ ПУНКТУ!!!! ВИМАГАЄМО ВИДАЛИТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ ПО ТЕРРІТОРІАЛЬНОМУ МІСЦЮ РОЗТАШУВАННЮ СЕРВІСНИХ ЦЕНТРІВ, а саме: "Розміщення Сервісного центру не повинно перевищувати 250 км від місця стоянки ТЗ (адреса місця поставки)".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше звернення повідомляємо, що відповідні зміни внесені до тендерної документації.
ЩОДО ВИМОГ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Дата подання: 22 березня 2024 11:38
Дата відповіді: 25 березня 2024 16:52
Шановний Замовник! Ваша відповідь: "Розглянувши звернення потенційного учасника повідомляємо, що саме зважаючи на місця стоянки фронтальних навантажувачів, рівномірно розподілених по усій території України, дана вимога передбачає наявність у потенційного Постачальника розгалуженої мережі Сервісних центрів. Вимога щодо розміщення Сервісних центрів передбачена виходячи з наступного: так як вартість виїзду сервісної бригади включається у вартість послуги по обслуговуванню ТЗ, і збільшення відстані обслуговування виїзною бригадою безпосередньо впливає на вартість подальшого обслуговування та ремонту нових екскаваторів в гарантійний період. Отже, зважаючи на кількість техніки, що закуповується, та обов'язковість отримання даних послуг у визначеного Постачальником переліку Сервісних центрів для збереження гарантійних зобов'язань, зміна відстані переїзду виїзної бригади до Замовника тягне за собою у подальшому необґрунтовані значні витрати Замовника." НАДАЙТЕ РОЗЬЯСНЕННЯ, ВИ ЗАРАЗ ПРОВОДИТИ ПРОЦЕДУРУ, ЩОДО ПОСТАВКИ ТОВАРУ ЧИ ПРОЦЕДУРУ ЩОДО ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ? ЧОМУ ВИ ВСТАНОВЛЮЄТЕ ВИМОГИ, ЩОДО СЕРВІСНИХ ЦЕНТРІВ , А САМЕ ВІДСТАНІ 250 КМ!!!! ЧОМУ ВИ ВВАЖАЄТЕ,ЩО БУДУТЬ ВИТРАТИ НЕОБГРУНТОВАНІ? КОЖНА СТАТЬЯ ВИТРАТ НА ОБСЛУГОВАННЯ, МАЄ ЧІТКИ ВАРТІСНІ ПОКАЗНИКИ - ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ТА ОБГРУНТОВУЮТЬ ВИТРАТИ НА ПРОВЕДННЯ ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ!!!! ЩО БУДЕ ДЕШЕВШЕ: ВИЇЗД БРИГАДИ з любої точки території України ЧИ ДОСТАВКА ТЕХНІКИ В СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР, який розташований на відстані 250 км, ЯК ВИ ВВАЖАЄТЕ? ВИМАГАЄМО зазначити в тендерній документації :"Лист з переліком уповноважених сервісних організацій на проведення ТО та ремонту у гарантійний період силами виїзної бригади Сервісного центру."
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше звернення повідомляємо, що відповідні зміни внесені до тендерної документації.
Щодо внесення змін в Тендерну документацію
Дата подання: 22 березня 2024 15:01
Дата відповіді: 25 березня 2024 16:52
Доброго дня шановні партнери!
Керуючись Вашою відповіддю стосовно розміщення сервісного центру на відстані яка не повинна перевищувати 250 км від місця стоянки ТЗ, просимо Вас внести корективи і все ж таки піти на зустріч постачальникам техніки, а саме, просимо викласти пункт стосовно центру в наступній редакції:
«Лист з переліком уповноважених сервісних організацій на проведення ТО та ремонту у гарантійний період силами виїзної бригади Сервісного центру. У вартість виїзду сервісної бригади враховується вартість матеріалів, послуг та компенсування транспортних витрат, що не може перевищувати 250 км»
Дане формулювання призведе до збереження вашої позиції відносно не збільшення витратної частини Замовника, в той же час дозволить Постачальнику вийти з пропозицією на торги, що збільшить фактичну конкуренцію, прибере можливе штучне завищення вартості необхідної техніки.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваше звернення повідомляємо, що відповідні зміни внесені до тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-03-14-012746-a.b1
Статус:
Задоволено
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть", Код ЄДРПОУ:36549406
Дата подання: 29 квітня 2024 18:21
Дата подання: 29 квітня 2024 18:21
Скарга на прийняте рішення Замовника
Прийняте рішення Замовника є необгрунтованим та не правомірним
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 травня 2024 16:19
Рішення від 01.05.2024 № 7747.pdf
Дата публікації: 01 травня 2024 16:19
Інформація про резолютивну частину рішення від 09.05.2024 № 8307.pdf
Дата публікації: 10 травня 2024 16:32
Рішення від 09.05.2024 № 8307.pdf
Дата публікації: 14 травня 2024 18:02
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2024 15:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть" |
15 173 343,00
UAH
|
14 851 990,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" |
17 063 875,50
UAH
|
14 852 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Констракшн Машинері" |
19 900 000,00
UAH
|
19 900 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть" #36549406 |
Відхилено |
14 851 990,00
UAH
|
24 квітня 2024 17:13
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 квітня 2024 14:36
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" #32849408 |
Очікує рішення |
14 852 000,00
UAH
|
24 квітня 2024 17:13
|