Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин А-95, дизельне паливо ДК 021:2015 09130000-9 – Нафта і дистиляти.
Очікувана вартість
2 313 000,00 UAH
UA-2024-03-14-009940-a ee2665019b674a8e9ec547e443baec61
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лисенко Ольга Михайлівна

380664032177 kkpkegserv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 березня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кегичівське комунальне підприємство "Кегичівка - Сервіс плюс"
Код ЄДРПОУ: 36870763
Місцезнаходження: 64003, Україна , Харківська обл., Кегичівський р-н селище міського типу Кегичівка, провулок Волошина, б. 7
Контактна особа: Лисенко Ольга Михайлівна
380664032177
kkpkegserv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1560 літр
Бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64003, Україна, Харківська область, смт. Кегичівка, провулок Волошина, б. 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
2602 літр
Бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64003, Україна, Харківська область, смт. Кегичівка, провулок Волошина, б. 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
11700 літр
Дизельне паливо.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64003, Україна, Харківська область, смт. Кегичівка, провулок Волошина, б. 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
30398 літр
Дизельне паливо.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64003, Україна, Харківська область, смт. Кегичівка, провулок Волошина, б. 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Тендерна документація

14 березня 2024 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 березня 2024 15:35
Договір Кегичівський ринок 2313000,00.docx
14 березня 2024 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 березня 2024 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 березня 2024 15:35
Договір Кегичівський ринок 2313000,00.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-04-15-000066 ● f33938d29d0644e8ba97d71fb20860a0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 квітня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 квітня 2024 20:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

15.04.2024 № 64
(дата)
м. Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 15.04.2024 року

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 15.04.2024 № 64

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 UA-2024-03-14-009940-a 14.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-18 10:27:59

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Бензин А-95, дизельне паливо ДК 021:2015 09130000-9 – Нафта і дистиляти" Кегичівським комунальним підприємством "Кегичівка - Сервіс плюс" (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-03-14-009940-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель.
2. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
3. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ "Кегичівський ринок" (код ЄДРПОУ 24672046), з яким укладений договір без використання електронної системи закупівель?
5. Замовник повинен оприлюднити в електронній системі закупівель обґрунтування або підстави для здійснення замовником закупівлі. Надати пояснення чому Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель обґрунтування?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-22 13:37:22

пояснення на запит

У межах проведення моніторингу закупівлі «Бензин А-95, дизельне паливо ДК 021:2015 09130000-9 – Нафта і дистиляти" Кегичівським комунальним підприємством "Кегичівка - Сервіс плюс" (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-03-14-009940-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надаємо наступні пояснення:

Щодо питання 1

Згідно з підпунктом 6 пункту 13 Особливостей придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та / або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коливідмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.

Так, 29.02.2024 Замовником було оголошено відкриті торги у порядку визначеному Особливостями на закупівлю Бензин А-95, дизельне паливо ДК 021:2015 09130000 - 9 Нафта і дистиляти за № UA-2024-02-29-008195-a, які були відмінені через неподання жодної тендерної пропозиції, що підтверджується Оголошенням про проведення відкритих торгів UA-2024-02-29-008195-a та звітом про результати проведення процедури закупівлі № UA-2024-02-29-008195-a, що додаються.

Враховуючи викладене вище та з метою задоволення потреби на 2024 рік у товарі за предметом закупівлі Бензин А-95, дизельне паливо ДК 021:2015 09130000 - 9 Нафта і дистиляти необхідно здійснити закупівлю без застосування відкритих торгів та / або електронного каталогу для закупівлі товару шляхом укладання договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель.

Щодо питання 2

Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 № 275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют). Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів.
Очікувана вартість предмета закупівлі сформована на підставі аналізу сучасного ринку через мережу Інтернет та визначена методом моніторингу ринкових цін на основі комерційних пропозицій. На сайті Мінфін (за посиланнямhttps://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/reg/harkovskaya/2024-02/) встановлено середньоринкову ціну на пальне в Харківській області за лютий 2024 року (витяг з сайту додається до пояснень).
До ціни товару входять: вартість товару, доставка, податки, збори, інші обов'язкові платежі, які учасник сплачує або повинен сплатити відповідно до законодавства. Згідно з «ПРИМІРНОЮ МЕТОДИКОЮ визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженою Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 очікувану вартість предмета закупівлі (Товару) необхідно визначити за методом порівняння ринкових цін. Зокрема, визначити орієнтовну ціну за 1 одиницю Товару, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних. Відповідно, з урахуванням кошторисних призначень, очікувана вартість предмета закупівлі становить 2 313 000,00 грн.
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:
1. Бензин А-95: 1560 л за бюджетні кошти, 2602 л за власні кошти, всього 4162 л.
Дизельне паливо: 11700 л за бюджетні кошти, 30398 л за власні кошти, всього 42098 л.
2. Послуги, які обов’язково надає учасник та включає в ціну товару:
- доставка товару до місця, передбаченого цією документацією;
- проведення лабораторних випробувань та експертних досліджень у випадку поставки неякісного товару.
3. Загальні умови поставки товарів:
- Переможець забезпечує суворе дотримання правил прийому сировини, наявність сертифікатів відповідності (якості) та термінів придатності нафтопродуктів.
- Товар постачається учасником-переможцем протягом 2024 року за додатково погодженими партіями на підставі паливних талонів (карток).
- Право на отримання товарів передбачених даною документацією виникає на підставі талонів, скреч-карток.
- Талон на паливо виготовлений на паперовому носії; глянцевому паперовому носії, заламінованого плівкою; пластиковому носії. Містить вказівку на вид (марку) Товару та номінал і строк дії картки. На картку нанесено штрих - код, голографічне зображення та інші ступені захисту. Номінал талонів, скреч-карток 10, 20 л. незалежно від виду пального.
- Переможець, що передає (реалізує) паливні картки повинен бути власником товару (палива, що є предметом закупівлі).
- Учасник повинен передати (поставити) Замовнику товари, передбачені цією документацією, якість яких відповідає умовам ДСТУ (ГОСТ, ТУ).
4. Поставка здійснюється згідно потреб Замовника за адресою та місцезнаходженням АЗС у межах смт. Кегичівка, Харківської області. Учасник має підтвердити знаходження не менше однієї власної або партнерської АЗС в смт Кегичівка, Харківська обл.
5. Якість товару має відповідати вимогам документації та діючим в Україні нормам, щодо якості зазначених у цій документації товарів.
6. Приймання Товару за кількістю і якістю здійснюється представником замовника.

Щодо питання 3
П. 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), визначено, що головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Замовником було проведено закупівлю без використання електронної системи: «Бензин А-95, дизельне паливо ДК 021:2015 09130000-9 – Нафта і дистиляти", яка в розумінні вимог Закону не являється конкурентною закупівлею чи закупівлею за результатами переговорної процедури закупівель
А змінами до Постанови № 710 передбачено обов’язок замовників підготувати обґрунтування кожної закупівлі, але обов’язок щодо оприлюднення відповідного обґрунтування стосується лише процедур закупівель (відкритих торгів, відкритих торгів з публікацією англійською мовою, торгів з обмеженою участю, конкурентного діалогу та переговорної процедури закупівлі). Тобто замовник має підготувати обґрунтування закупівлі та зберігати його у себе.

Щодо питання 4

Оцінку потенційного виконавця робіт здійснено за критерієм ЦІНА та за принципом максимальної економії коштів. Крім цього, АЗС ТОВ "Кегичівський ринок" (код ЄДРПОУ 24672046) знаходяться найближче до місця розташування Замовника 5 км. Інша найближча АЗС до Замовника розташована на відстані близько 40 км (витяг з сайту https://www.google.com/maps/search/%D0%90%D0%97%D0%A1/@49.3349354,35.5465869,11z?entry=ttu додаються до пояснень). Оскільки, для економії бюджетних коштів, недоцільно заправляти техніку Замовника на більшій відстані розташування АЗС, Замовником прийнято рішення про заключення договору саме з ТОВ "Кегичівський ринок". Також і ціна товару запропонована ТОВ "Кегичівський ринок" є максимально економічно вигідною.

Щодо питання 5

Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель обґрунтування та підстави для здійснення замовником закупівлі, які відображені ним в протоколі уповноваженої особи № 10 від 14.03.2024 та затверджені наказом № 60-ОД від 14.03.2024 (далі – Протокол) про заключення прямого договору на придбання паливо мастильних матеріалів. Протокол розміщено під час публікації звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель в системі Рrozorro в розділі «Документи» (скріншот з системи Рrozorro додається до пояснень).

Надання інформації про усунення порушення замовником

З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, Замовником здійснено заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи та винесення попередження уповноваженій особі) щодо недопущення у подальшому порушень норм пункту 13 Особливостей №1178 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю.

2024-04-26 11:43:11


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 25 квітня 2024
Кінцевий строк оскарження: 10 травня 2024

Порушення виявлено

  1. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

monitoring.conclusion.violation_types.corruptionFailureDocuments • усунуто

Замовником здійснено заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи та винесення попередження уповноваженій особі) щодо недопущення у подальшому порушень норм пункту 13 Особливостей №1178 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю.

2024-04-30 22:43:19

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Кегичівський ринок"
#24672046
Переможець 2 313 000,00
UAH з ПДВ
14 березня 2024 16:44

Документи

14 березня 2024 16:43
Протокол № 10.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
14 травня 2024 11:09
ДУ №2.PDF зміни до договору
14 травня 2024 11:07
Електронний підпис зміни до договору
25 квітня 2024 13:47
Електронний підпис зміни до договору
25 квітня 2024 13:44
Додаткова угода №1 про збільшння ціни.PDF зміни до договору
25 квітня 2024 13:42
Договір №8 2313000,00.PDF укладений
14 березня 2024 16:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
25 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Про збільшення ціни за одиницю товару.
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю товару.
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML