Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія
Очікувана вартість
3 174 000,00 UAH
UA-2024-03-14-007199-a ● b931097c9de040699ecaaa29a5c63e9a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Житній ринок" |
Код ЄДРПОУ: | 05587843 |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , Київська обл., Київ, Верхній Вал, буд 16 |
Контактна особа: |
Коваленко Роман Олександрович 380503571285 office.zhytniy.rynok@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2024 14:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 22 березня 2024 11:20 |
Початок аукціону: | 22 березня 2024 11:20 |
Очікувана вартість: | 3 174 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 31 740,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600000 Кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04071, Україна, м. Київ, Верхній Вал, буд 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 березня 2024 17:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 березня 2024 17:22 |
Перелік змін до тендерної документації.docx | |
15 березня 2024 17:20 |
Додаток 2 Інформація про технічні_ якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі зі змінами.docx | |
15 березня 2024 17:19 |
Тендерна документація 2024 рік зі змінами.docx | |
14 березня 2024 14:02 |
Додаток 1 Форма Тендерна пропозиція.docx | |
14 березня 2024 14:02 |
Додаток 3 Проект Договору.docx |
15 березня 2024 17:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 березня 2024 17:22 |
Перелік змін до тендерної документації.docx
|
|||
15 березня 2024 17:20 |
Додаток 2 Інформація про технічні_ якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі зі змінами.docx
|
|||
15 березня 2024 17:19 |
Тендерна документація 2024 рік зі змінами.docx
|
|||
14 березня 2024 14:02 |
Додаток 1 Форма Тендерна пропозиція.docx
|
|||
14 березня 2024 14:02 |
Додаток 3 Проект Договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ДСТУ
Дата подання: 15 березня 2024 08:19
Дата відповіді: 15 березня 2024 13:29
Шановний Замовник. У додатку 2 до Тендерної документації в п 6. Вимоги щодо якості електричної енергії Ви вимагаэте, що учасник обов’язково повинен надати гарантійний лист щодо дотримання технічних вимог до предмета закупівлі з посиланням на ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності» та іншим вимогам, встановленим державними стандартами, технічними умовами, нормативно-технічними документами щодо його якості, так, Державний стандарт України ЕN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності» втратив чинність 01.03.2024. Чинним Державним стандартом України є ДСТУ EN 50160:2023 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності» (EN 50160:2022, IDT), що був затверджений наказом від 04.12.2023 № 330 «Про прийняття національних стандартів, скасування національних стандартів, змін та поправок до них». На підставі вище викладеної інформації, просимо внести зміни до ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. Замовник цілком погоджується із викладеними зацваженнями. До тендерної документації Замовником будуть внесенні відповідні зміни.
базовий місяць
Дата подання: 15 березня 2024 10:40
Дата відповіді: 15 березня 2024 13:54
Шановний Замовник, вкажіть, будь ласка, який був індикативний (базовий) місяць при формуванні ціни (очікуваної вартості)?
Відповідь: Шановний учасник. Очікувана вартість закупівлі визаначалась за результатами аналізу ринку на момент затвердження тендерної документації. Відповідно базовим місяцем є лютий місяць 2024.
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ
Дата подання: 15 березня 2024 10:53
Дата відповіді: 15 березня 2024 14:23
Доброго дня ! Шановний Замовнику, в Тендерній документації міститься вимога щодо надання сертифікатів ISO/IEC 27001:2015 (ISO/IEC 27001:2013) «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи управління інформаційною безпекою. Вимоги» та ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги». Як відомо, ISO — це міжнародна організація зі стандартизації, сертифікація ISO не є обов’язковою на території України. Хочемо зазначити, що діяльність постачальників електроенергії регулюють низка законів та підзаконних нормативно-правових актів, зокрема, Закон України «Про ринок електричної енергії»; Правила роздрібного ринку електричної енергії (затверджені постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 312) та інші нормативно-правові акти, прийняті на виконання Закону України «Про ринок електричної енергії», які не встановлюють обов'язкову наявність ЖОДНОГО сертифікату ISO у постачальників електричної енергії. Вимога щодо наявності даних сертифікатів є дискримінаційною, оскільки суттєво зменшує коло можливих учасників аукціону, а наявність такого чи подібного сертифікату в того чи іншого учасника жодним чином не впливає на якість, своєчасність та ефективність при здійсненні постачання електроенергії. Постачальник не є виробником електричної енергії , тому надання будь -яких сертифікатів неможливим. В статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено можливість включення іншої інформації до тендерної документації Замовника, проте така інформація повинна мати підставу в законодавстві. Вимоги щодо наявності сертифікатів не передбачені законом і можуть бути розглянуті як дискримінаційні, оскільки вони обмежують кількість потенційних учасників аукціону, а наявність таких сертифікатів не впливає на якість, своєчасність та ефективність постачання електричної енергії. Враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Разом з тим, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 цього Закону). Враховуючи вищевикладене та мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до обмеження потенційного кола учасників. Просимо внести зміни до тендерної документації та виключити дані вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. У відповідь на ваше питання до тендерної документації будуь внесені відповідні зміни.
зміни
Дата подання: 15 березня 2024 11:28
Дата відповіді: 15 березня 2024 15:06
Шановний Замовник! В Комерційній пропозиції (Додаток 2 до Договору) вказано наступне: «Рахунок на оплату електричної енергії, згідно з платежами визначеними у розділі «Спосіб оплати» надається Споживачу до 5 (п’ять) числа після місяця постачання. Рахунок на оплату електричної енергії фактично спожитої у розрахунковому періоді та Акт купівлі-продажу (прийняття-передавання) електричної енергії надається Споживачу продовж 5 (п’яти) робочих днів після закінчення розрахункового періоду, але не раніше ніж будуть визначені всі дані та показники необхідні для розрахунку фактичної вартості електричної енергії, в сканованому вигляді засобами електронного зв’язку, а оригінали надсилаються поштою.». Надання Постачальнику даних щодо спожитої електричної енергії Споживачем Оператором системи розподілу здійснюється до 8 числа місяця, наступного за розрахунковим, додатково Постачальнику неохідний час для опрацювання відповідних даних та формування і виставлення рахунку та акту, згідно до пункту 6.9. Тимчасового Порядку визначення обсягів купівлі електричної енергії на ринку електричної енергії електропостачальниками та операторами систем розподілу на перехідний період, що затверджений Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг 28.12.2018 № 2118. Прохання внести зміни в проект договору та комерційну пропозицію, визначивши, що Постачальник до 10 числа місяця (включно), наступного за розрахунковим, надає Споживачу рахунок та Акт приймання-передачі електричної енергії за відповідний розрахунковий період.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Ваша пропозиція розглянута та не підлягає задоволенню з наступних підстав. За змістом п. 8 Комерційної пропозиції (Додаток 2 до проєкту Договору), рахунок на оплату електричної енергії фактично спожитої у розрахунковому періоді та Акт купівлі-продажу (прийняття-передавання) електричної енергії надається Споживачу продовж 5 (п’яти) робочих днів після закінчення розрахункового періоду, але не раніше ніж будуть визначені всі дані та показники необхідні для розрахунку фактичної вартості електричної енергії. Таким чином, у випадку надання рахунків та акту приймання-передавання пізніше ніж 5 робочих днів не буде вважатися порушенням умов договору.
механізм визначення ціни
Дата подання: 15 березня 2024 14:30
Дата відповіді: 15 березня 2024 17:00
Шановний Замовник, умовами проєкту договору передбачено, що: "5.1. Споживач розраховується з Постачальником за електричну енергію за цінами, що визначаються відповідно до механізму визначення ціни електричної енергії, згідно з обраною Споживачем комерційною пропозицією, яка є додатком № 2 до цього Договору." Однак Додаток 2 на має ніякого механізму визначення ціни. Просимо викласти додаток у відповідності до умов договору
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Ваша пропозиція щодо викладення додатку у відповідності до умов договору розглянута та визначена такою, що не підлягає задоволенню з наступних підстав. Згідно п. 5.1. проекту договору, Споживач розраховується з Постачальником за електричну енергію за цінами, що визначаються відповідно до механізму визначення ціни електричної енергії, згідно з обраною Споживачем комерційною пропозицією, яка є додатком № 2 до цього Договору. Механізм визначення ціни електричної енергії міститься у п. 1 комерційної пропозиції який включає: вільну ціну електричної енергії;
– базовий тариф на послуги з передачі електричної енергії, що був встановлений відповідним рішенням Національної комісії, що здійснює державне регулювання в сферах енергетики та комунальних послуг (далі – НКРЕКП), на дату укладання Договору чи на дату останнього перегляду ціни Товару в Договорі (_________ грн/кВт*год без урахування ПДВ);
– тариф Постачальника електроенергії, який включає:
• вартість небалансів у випадку позитивної або негативної різниці фактичного та прогнозованого споживання електроенергії погодинно;
• прибуток Постачальника електроенергії;
• витрати Постачальника електроенергії, пов’язані зі зборами на регулювання НКРЕКП;
• витрати Постачальника електроенергії, пов’язані з виплатами постійних та змінних нарахувань за участь у ринках;
• інші витрати, які не вказані вище;
ПДВ – податок на додану вартість.
Ціна за одиницю електроенергії не включає витрати щодо оплати послуг з розподілу електричної
– базовий тариф на послуги з передачі електричної енергії, що був встановлений відповідним рішенням Національної комісії, що здійснює державне регулювання в сферах енергетики та комунальних послуг (далі – НКРЕКП), на дату укладання Договору чи на дату останнього перегляду ціни Товару в Договорі (_________ грн/кВт*год без урахування ПДВ);
– тариф Постачальника електроенергії, який включає:
• вартість небалансів у випадку позитивної або негативної різниці фактичного та прогнозованого споживання електроенергії погодинно;
• прибуток Постачальника електроенергії;
• витрати Постачальника електроенергії, пов’язані зі зборами на регулювання НКРЕКП;
• витрати Постачальника електроенергії, пов’язані з виплатами постійних та змінних нарахувань за участь у ринках;
• інші витрати, які не вказані вище;
ПДВ – податок на додану вартість.
Ціна за одиницю електроенергії не включає витрати щодо оплати послуг з розподілу електричної
Стаття 17
Дата подання: 18 березня 2024 09:52
Дата відповіді: 18 березня 2024 14:19
Шановний Замовнику! Маємо зазначити, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” ( далі – Закон), проводять закупівлі відповідно до вимог Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Тендерна документація містить вимогу щодо подання у складі тендерної пропозиції інформації щодо відповідності учасника вимогам визначеним у статті 17 Закону. Також зазначено, що однією з умов відхилення тендерної пропозиції учасника є ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Проте на період дії Особливостей учасник повинен відповідати вимогам пункту 47 Особливостей. В зв’язку з необхідністю приведення Тендерної документації до вимог законодавства наполягаємо на внесенні змін до Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. За змістом п. 44 та п. 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), положення ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) залишаються чинними за винятком п. 13 частини 1 цієї статті.
Відповідно до вимог абзацу восьмого п. 28 Особливостей, у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
Отже, на виконання вищезазначених положень, пунктом 5 розілу ІІІ Тендерної документації встановлено, що Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в абзаці першому 44 пункту Особливостей, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. А пунктом 4 розділу V тендерної документації передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей.
Таким чином тендерна документація Замовника відповідає вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" з урахуванням вимог Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022.
Відповідно до вимог абзацу восьмого п. 28 Особливостей, у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
Отже, на виконання вищезазначених положень, пунктом 5 розілу ІІІ Тендерної документації встановлено, що Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в абзаці першому 44 пункту Особливостей, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. А пунктом 4 розділу V тендерної документації передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей.
Таким чином тендерна документація Замовника відповідає вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" з урахуванням вимог Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2024 12:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРГЕТИЧНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА" |
2 352 000,00
UAH з ПДВ
|
2 144 570,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ" |
2 340 000,00
UAH з ПДВ
|
2 219 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКАЙ СОФТ" |
2 460 000,00
UAH з ПДВ
|
2 220 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК ЕНЕРДЖІ ГРУП" |
2 424 000,00
UAH з ПДВ
|
2 339 999,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРГАЗТРЕЙДИНГ" |
2 736 000,00
UAH з ПДВ
|
2 392 259,97
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП" |
2 943 770,40
UAH з ПДВ
|
2 392 259,98
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ" |
2 472 000,00
UAH з ПДВ
|
2 472 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" |
2 580 000,00
UAH з ПДВ
|
2 580 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД" |
2 684 570,40
UAH з ПДВ
|
2 684 570,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ" |
3 168 000,00
UAH з ПДВ
|
3 168 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРГЕТИЧНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА" #44494907 |
Рішення скасоване |
2 144 570,40
UAH з ПДВ
|
27 березня 2024 11:48
|
|
ТОВ "ЕНЕРГЕТИЧНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА" #44494907 |
Відхилено |
2 144 570,40
UAH з ПДВ
|
27 березня 2024 11:57
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ" #42819343 |
Рішення скасоване |
2 219 999,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2024 13:30
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ" #42819343 |
Відхилено |
2 219 999,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2024 13:35
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКАЙ СОФТ" #32654545 |
Переможець |
2 220 000,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2024 15:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 квітня 2024 15:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2024 11:24
|
Договір про постачання електричної енергії споживачу від 11.04.2024.pdf | укладений |
12 квітня 2024 11:20
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Електрична енергія | 600000 | Кіловат-година |
3,70
UAH з ПДВ
|