Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ґрунтосуміш
Очікувана вартість
2 835 000,00 UAH
UA-2024-03-14-005889-a ● b6b6d2d35a744e9ea6624d153f3aec93
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Печерського району м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 03359760 |
Місцезнаходження: | 01014, Україна , Київська обл., Київ, Залізничне шосе, будинок 61 |
Контактна особа: |
Михайленко Інеса Анатоліївна 380442848648 kp_uzn_pr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2024 12:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2024 12:00 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2024 15:05 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2024 15:05 |
Очікувана вартість: | 2 835 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4500 тонна
Ґрунтосуміш
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01014, Україна, м. Київ, Залізничне шосе, будинок 61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 14210000-6 — Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 березня 2024 16:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 березня 2024 12:49 |
ТД.docx | |
14 березня 2024 12:49 |
Проект договору.docx |
24 березня 2024 16:41 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
14 березня 2024 12:49 |
ТД.docx
|
||||||
14 березня 2024 12:49 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-14-005889-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОПОСТАЧ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:44870684
Дата подання: 21 березня 2024 16:00
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Вимога
про порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року про встановлення дискримінаційних вимог в тендерній документації
Шановний Замовнику в п. 4.2.3. Додатку 2. Тендерної документації вказана дискримінаційна вимога, яка суперечить ст.5, 16, та 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон).
В п. 4.2.3. Додатку 2 тендерної документації передбачено надання у складі тендерної пропозиції інформації та/або документи на підтвердження прийняття (врахування) Таблиці даних платника податку на додану вартість на товар, що є предметом даної закупівлі, який пропонується учасником, згідно вимог тендерної документації (у разі, якщо учасник є платником податку на додану вартість та з метою забезпечення права на податковий кредит). Документ(и), що надаються на підтвердження відповідності учасника даній вимозі мають бути зареєстровані та враховані ДПС України, про що свідчить відповідне Рішення про врахування/неврахування Таблиці даних платника податку на додану вартість, в якому міститься відмітка про врахування Таблиці даних платника податку на додану вартість, зареєстрованої у відповідному контролюючому органі (згідно Постанови Кабінету Міністрів України, чинної на момент подання тендерної пропозиції) та лист ДПС України чи її територіального органу, виданий у 2024 році про те, що Рішення про врахування зазначеної таблиці є діючим.
Відповідно до пункту 12 порядку «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» затвердженого постановою КМУ від 11 грудня 2019 р. № 1165 (далі-Порядок) «Таблиця даних платника податку»:
- Платник податку має право подати до ДПС таблицю даних платника податку за встановленою формою (Додаток 5 до Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних).
Платник ПДВ має право, а не обов’язок подати до ДПС таблицю даних платника податку на додану вартість за встановленою формою.
Таблиця даних платника податку - це зведена інформація, що подається платником ПДВ до податкового органу, щодо кодів видів економічної діяльності платника податку згідно з Класифікатором видів економічної діяльності, кодів товарів згідно з УКТЗЕД та/або кодів послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України.
Оскільки таблиця – це інформація про специфіку діяльності платника ПДВ, подання якої є правом незалежно від факту зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, то Таблиця може бути подана без наявності факту зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН.
В статті 5 Закону передбачені принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників.
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Відповідно до пункту 28 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року (далі-Постанова)Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Статтею 22 Закону встановлено, що:
1. Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
2. У тендерній документації зазначаються такі відомості:
1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій;
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону;
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби);
5) кількість товару та місце його поставки;
6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;
7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов;
9) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовник може передбачити можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами;
10) перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію.
У разі застосування критерію оцінки вартість життєвого циклу, методика оцінки тендерних пропозицій повинна містити опис усіх складових вартісних елементів та перелік документів і інформації, які повинні надати учасники для підтвердження вартості складових елементів життєвого циклу. Замовник у разі необхідності дисконтування витрат життєвого циклу майбутніх періодів може використовувати поточну облікову ставку Національного банку України. Вартість життєвого циклу може рахуватися як сума всіх витрат життєвого циклу або сума всіх витрат життєвого циклу, поділена на розрахункову одиницю експлуатації предмета закупівлі;
11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
12) валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції;
13) мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції;
14) кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
15) розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
16) розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати);
17) прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками;
18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг;
19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Тендерна документація може містити правила зазначення в договорі про закупівлю грошового еквівалента в національній чи іноземній валюті за офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату проведення електронного аукціону.
4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
В статті 16 Закону передбачено Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі, а саме:
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
3. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
В статті 17 Закону не передбачено підтвердження підстави щодо надання учасниками до органі ДПС таблицю даних платника податку.
Статтею 6 Господарського кодексу України зазначено, загальні принципи господарювання
1. Загальними принципами господарювання в Україні є:
- забезпечення економічної багатоманітності та рівний захист державою усіх суб'єктів господарювання;
- свобода підприємницької діяльності у межах, визначених законом;
- вільний рух капіталів, товарів та послуг на території України;
- обмеження державного регулювання економічних процесів у зв'язку з необхідністю забезпечення соціальної спрямованості економіки, добросовісної конкуренції у підприємництві, екологічного захисту населення, захисту прав споживачів та безпеки суспільства і держави;
- захист національного товаровиробника;
Враховуючи вище заначено, ні в Законі ні в Постанові ніде не передбачено вимога щодо надання в складі тендерної пропозиції учасника «інформації та/або документи на підтвердження прийняття (врахування) Таблиці даних платника податку на додану вартість на товар, що є предметом даної закупівлі, який пропонується учасником, згідно вимог тендерної документації (у разі, якщо учасник є платником податку на додану вартість та з метою забезпечення права на податковий кредит). Документ(и), що надаються на підтвердження відповідності учасника даній вимозі мають бути зареєстровані та враховані ДПС України, про що свідчить відповідне Рішення про врахування/неврахування Таблиці даних платника податку на додану вартість, в якому міститься відмітка про врахування Таблиці даних платника податку на додану вартість, зареєстрованої у відповідному контролюючому органі (згідно Постанови Кабінету Міністрів України, чинної на момент подання тендерної пропозиції) та лист ДПС України чи її територіального органу, виданий у 2024 році про те, що Рішення про врахування зазначеної таблиці є діючим».
Зазначена вимога порушує наші права та особисті інтереси як учасника торгів і не дає можливості прийняти участь у цих торгах, тому просимо прибрати таку вимогу з тендерної документації передбачену у п. 4.2.3 Додатку 2 тендерної документації.
Директор
Розгорнути
Згорнути
про порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року про встановлення дискримінаційних вимог в тендерній документації
Шановний Замовнику в п. 4.2.3. Додатку 2. Тендерної документації вказана дискримінаційна вимога, яка суперечить ст.5, 16, та 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон).
В п. 4.2.3. Додатку 2 тендерної документації передбачено надання у складі тендерної пропозиції інформації та/або документи на підтвердження прийняття (врахування) Таблиці даних платника податку на додану вартість на товар, що є предметом даної закупівлі, який пропонується учасником, згідно вимог тендерної документації (у разі, якщо учасник є платником податку на додану вартість та з метою забезпечення права на податковий кредит). Документ(и), що надаються на підтвердження відповідності учасника даній вимозі мають бути зареєстровані та враховані ДПС України, про що свідчить відповідне Рішення про врахування/неврахування Таблиці даних платника податку на додану вартість, в якому міститься відмітка про врахування Таблиці даних платника податку на додану вартість, зареєстрованої у відповідному контролюючому органі (згідно Постанови Кабінету Міністрів України, чинної на момент подання тендерної пропозиції) та лист ДПС України чи її територіального органу, виданий у 2024 році про те, що Рішення про врахування зазначеної таблиці є діючим.
Відповідно до пункту 12 порядку «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» затвердженого постановою КМУ від 11 грудня 2019 р. № 1165 (далі-Порядок) «Таблиця даних платника податку»:
- Платник податку має право подати до ДПС таблицю даних платника податку за встановленою формою (Додаток 5 до Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних).
Платник ПДВ має право, а не обов’язок подати до ДПС таблицю даних платника податку на додану вартість за встановленою формою.
Таблиця даних платника податку - це зведена інформація, що подається платником ПДВ до податкового органу, щодо кодів видів економічної діяльності платника податку згідно з Класифікатором видів економічної діяльності, кодів товарів згідно з УКТЗЕД та/або кодів послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України.
Оскільки таблиця – це інформація про специфіку діяльності платника ПДВ, подання якої є правом незалежно від факту зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, то Таблиця може бути подана без наявності факту зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН.
В статті 5 Закону передбачені принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників.
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Відповідно до пункту 28 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року (далі-Постанова)Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Статтею 22 Закону встановлено, що:
1. Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
2. У тендерній документації зазначаються такі відомості:
1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій;
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону;
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби);
5) кількість товару та місце його поставки;
6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;
7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов;
9) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовник може передбачити можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами;
10) перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію.
У разі застосування критерію оцінки вартість життєвого циклу, методика оцінки тендерних пропозицій повинна містити опис усіх складових вартісних елементів та перелік документів і інформації, які повинні надати учасники для підтвердження вартості складових елементів життєвого циклу. Замовник у разі необхідності дисконтування витрат життєвого циклу майбутніх періодів може використовувати поточну облікову ставку Національного банку України. Вартість життєвого циклу може рахуватися як сума всіх витрат життєвого циклу або сума всіх витрат життєвого циклу, поділена на розрахункову одиницю експлуатації предмета закупівлі;
11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
12) валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції;
13) мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції;
14) кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
15) розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
16) розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати);
17) прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками;
18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг;
19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Тендерна документація може містити правила зазначення в договорі про закупівлю грошового еквівалента в національній чи іноземній валюті за офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату проведення електронного аукціону.
4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
В статті 16 Закону передбачено Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі, а саме:
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
3. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
В статті 17 Закону не передбачено підтвердження підстави щодо надання учасниками до органі ДПС таблицю даних платника податку.
Статтею 6 Господарського кодексу України зазначено, загальні принципи господарювання
1. Загальними принципами господарювання в Україні є:
- забезпечення економічної багатоманітності та рівний захист державою усіх суб'єктів господарювання;
- свобода підприємницької діяльності у межах, визначених законом;
- вільний рух капіталів, товарів та послуг на території України;
- обмеження державного регулювання економічних процесів у зв'язку з необхідністю забезпечення соціальної спрямованості економіки, добросовісної конкуренції у підприємництві, екологічного захисту населення, захисту прав споживачів та безпеки суспільства і держави;
- захист національного товаровиробника;
Враховуючи вище заначено, ні в Законі ні в Постанові ніде не передбачено вимога щодо надання в складі тендерної пропозиції учасника «інформації та/або документи на підтвердження прийняття (врахування) Таблиці даних платника податку на додану вартість на товар, що є предметом даної закупівлі, який пропонується учасником, згідно вимог тендерної документації (у разі, якщо учасник є платником податку на додану вартість та з метою забезпечення права на податковий кредит). Документ(и), що надаються на підтвердження відповідності учасника даній вимозі мають бути зареєстровані та враховані ДПС України, про що свідчить відповідне Рішення про врахування/неврахування Таблиці даних платника податку на додану вартість, в якому міститься відмітка про врахування Таблиці даних платника податку на додану вартість, зареєстрованої у відповідному контролюючому органі (згідно Постанови Кабінету Міністрів України, чинної на момент подання тендерної пропозиції) та лист ДПС України чи її територіального органу, виданий у 2024 році про те, що Рішення про врахування зазначеної таблиці є діючим».
Зазначена вимога порушує наші права та особисті інтереси як учасника торгів і не дає можливості прийняти участь у цих торгах, тому просимо прибрати таку вимогу з тендерної документації передбачену у п. 4.2.3 Додатку 2 тендерної документації.
Директор
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 березня 2024 16:34
Розглянувши ваше звернення повідомляємо, що відповідно до п. 28. Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами), Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до п. 3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до пункту 2 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 р. № 1165 (далі - Порядок), таблиця даних платника податку (далі – Таблиця) - зведена інформація, що подається платником податку до контролюючого органу, щодо кодів видів економічної діяльності платника податку згідно з Класифікатором видів економічної діяльності, кодів товарів згідно з УКТЗЕД та/або кодів послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (далі - Державний класифікатор), що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України.
Відповідно до пункту 12 Порядку, Платник податку має право подати до ДПС Таблицю за встановленою формою (додаток 5).
Оскільки Таблиця – це інформація про специфіку діяльності платника ПДВ, подання якої є правом незалежно від факту зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, то Таблиця може бути подана без наявності факту зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН.
Вищезазначена Таблиця вимагається з метою забезпечення права на податковий кредит та лише у разі, якщо учасник є платником податку на додану вартість.
Враховуючи вищезазначене, вимога п. 4.2.3. розділу 4 Додатку 2 до тендерної документації щодо надання Інформації та/або документів на підтвердження прийняття (врахування) Таблиці даних платника податку на додану вартість на товар, що є предметом даної закупівлі, який пропонується учасником, згідно вимог тендерної документації (у разі, якщо учасник є платником податку на додану вартість та з метою забезпечення права на податковий кредит). Документ(и), що надаються на підтвердження відповідності учасника даній вимозі мають бути зареєстровані та враховані ДПС України, про що свідчить відповідне Рішення про врахування/неврахування Таблиці даних платника податку на додану вартість, в якому міститься відмітка про врахування Таблиці даних платника податку на додану вартість, зареєстрованої у відповідному контролюючому органі (згідно Постанови Кабінету Міністрів України, чинної на момент подання тендерної пропозиції) та лист ДПС України чи її територіального органу, виданий у 2024 році про те, що Рішення про врахування зазначеної таблиці є діючим не порушує права та особисті інтереси учасників торгів.
Будь-який платник ПДВ має право абсолютно законно та безкоштовно подати Таблицю до ДПС та отримати відповідне Рішення про врахування Таблиці, зареєстрованої у відповідному контролюючому органі.
Відповідно до п. 3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до пункту 2 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 р. № 1165 (далі - Порядок), таблиця даних платника податку (далі – Таблиця) - зведена інформація, що подається платником податку до контролюючого органу, щодо кодів видів економічної діяльності платника податку згідно з Класифікатором видів економічної діяльності, кодів товарів згідно з УКТЗЕД та/або кодів послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (далі - Державний класифікатор), що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України.
Відповідно до пункту 12 Порядку, Платник податку має право подати до ДПС Таблицю за встановленою формою (додаток 5).
Оскільки Таблиця – це інформація про специфіку діяльності платника ПДВ, подання якої є правом незалежно від факту зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, то Таблиця може бути подана без наявності факту зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН.
Вищезазначена Таблиця вимагається з метою забезпечення права на податковий кредит та лише у разі, якщо учасник є платником податку на додану вартість.
Враховуючи вищезазначене, вимога п. 4.2.3. розділу 4 Додатку 2 до тендерної документації щодо надання Інформації та/або документів на підтвердження прийняття (врахування) Таблиці даних платника податку на додану вартість на товар, що є предметом даної закупівлі, який пропонується учасником, згідно вимог тендерної документації (у разі, якщо учасник є платником податку на додану вартість та з метою забезпечення права на податковий кредит). Документ(и), що надаються на підтвердження відповідності учасника даній вимозі мають бути зареєстровані та враховані ДПС України, про що свідчить відповідне Рішення про врахування/неврахування Таблиці даних платника податку на додану вартість, в якому міститься відмітка про врахування Таблиці даних платника податку на додану вартість, зареєстрованої у відповідному контролюючому органі (згідно Постанови Кабінету Міністрів України, чинної на момент подання тендерної пропозиції) та лист ДПС України чи її територіального органу, виданий у 2024 році про те, що Рішення про врахування зазначеної таблиці є діючим не порушує права та особисті інтереси учасників торгів.
Будь-який платник ПДВ має право абсолютно законно та безкоштовно подати Таблицю до ДПС та отримати відповідне Рішення про врахування Таблиці, зареєстрованої у відповідному контролюючому органі.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-03-14-005889-a.a2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ЕНЕРГОПОСТАЧ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:44870684
Дата подання: 22 березня 2024 17:34
Дата подання: 22 березня 2024 17:34
Дикримінаційні вимоги тендерної документації
Документи
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 26.03.2024 №5428.pdf
Дата публікації: 26 березня 2024 18:25
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2024 15:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ "МЕГАПОЛІС" |
2 349 000,00
UAH з ПДВ
|
2 349 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП СКОТАРЕНКО МАКСИМ ВАСИЛЬОВИЧ |
2 652 750,00
UAH з ПДВ
|
2 652 750,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРІУМ КОМПАНІ" |
2 740 500,00
UAH з ПДВ
|
2 740 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ "МЕГАПОЛІС" #38569225 |
Відхилено |
2 349 000,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2024 11:52
|
|
ФОП СКОТАРЕНКО МАКСИМ ВАСИЛЬОВИЧ #2863818373 |
Рішення скасоване |
2 652 750,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2024 13:04
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 квітня 2024 15:53
|
ФОП СКОТАРЕНКО МАКСИМ ВАСИЛЬОВИЧ #2863818373 |
Рішення скасоване |
2 652 750,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2024 11:01
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 квітня 2024 13:05
|
ФОП СКОТАРЕНКО МАКСИМ ВАСИЛЬОВИЧ #2863818373 |
Відхилено |
2 652 750,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2024 11:04
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРІУМ КОМПАНІ" #42809246 |
Переможець |
2 740 500,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2024 11:09
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 03 травня 2024 13:31 |
Кінець періоду оскарження: | 14 травня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 14 травня 2024 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відмінити Закупівлю на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей, враховуючи норму п. 2 частини 1 статті 32: Закону, «2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень». |
Документи:
03 травня 2024 13:30
|
Електронний підпис |
03 травня 2024 13:29
|
Протокол відміни ґрунта.pdf |