Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081237 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, 49602, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 108 |
Контактна особа: |
Круть Євген Олегович 380567930542 E.Krut@dp.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2024 08:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 25 березня 2024 15:58 |
Початок аукціону: | 25 березня 2024 15:58 |
Очікувана вартість: | 1 529 898,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 649,49 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Цією тендерною документацією замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5 % від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається Учасниками торгів у вигляді оригіналу безумовної безвідкличної гарантії на паперовому носії, або у вигляді електронної банківської гарантії з накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису гаранта, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги": – гарантії виконання зобов’язань переможця процедури закупівлі по сплаті забезпечення виконання договору, гарантом за якою виступає банківська установа. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44510000-8: Знаряддя
набір ключів комбінованих гайкових
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Для контрагентів-платників ПДВ – Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 45 календарний з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ Для контрагентів, які не є платниками ПДВ - Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 45 календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. ( Детальніше – розділ 7 Додатку 7 «Проєкт договору») | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 березня 2024 08:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 березня 2024 08:31 |
проект договору.docx | |
14 березня 2024 08:31 |
ТД.docx |
14 березня 2024 08:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 березня 2024 08:31 |
проект договору.docx
|
|||
14 березня 2024 08:31 |
ТД.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-01-000030 ● e44536a5d8f44865bab88ea83108abe7
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2024 17:50 |
13.05.2024 № 59
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 13.05.2024 № 59
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
3 UA-2024-03-14-000129-a 14.03.2024 РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-14 10:41:49
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі виникла необхідність в отриманні пояснень.
1.Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Аналізом електронної системи закупівель встановлено, що відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій 25.03.2024 відбулось розкриття тендерної пропозиції ТОВ "МЕЗОН 99". При цьому, з 25.03.2024 тендерна пропозиція ТОВ "МЕЗОН 99" має статус «очікує рішення».
Відповідно до пункту 36 Особливостей Замовник розглядає тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої-девятої одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. В свою чергу, згідно із частиною 10 статті 29 Закону №922 строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Проте, на момент початку моніторингу на порушення частини 10 статті 29 Закону №922 та пункту 36 Особливостей тендерну пропозицію ТОВ "МЕЗОН 99" не розглянуто у визначений законодавством термін. Тобто, строк розгляду тендерної пропозиції на момент проведення моніторингу процедури закупівлі закінчився.
При цьому, відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей (у редакції на дату опублікування процедури закупівлі) Замовник має відмінити відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Поясніть чому не розглянуто у визначений законодавством термін тендерну пропозицію вказаного учасника, та чому не відмінено зазначену процедуру закупівлі?
3. Поясніть, чи укладався за даною процедурою закупівлі договір?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-17 14:39:54
Стосовно процедури закупівлі UA-2024-03-14-000129-a ДК 021-2015 – 44510000-8 «Знаряддя» (набір ключів комбінованих гайкових )
Східний офіс держаудит служби
Стосовно процедури закупівлі UA-2024-03-14-000129-a ДК 021-2015 – 44510000-8 «Знаряддя» (набір ключів комбінованих гайкових ) повідомляю таке.
Відповідно до п.12.ст.11 Закону України «Про Публічні закупівлі» наказом від 10.07.2023 р. №НХ-01/7 на регіональній філії «Придніпрвська залізниця» створена робоча група яка здійснює попередню перевірку пропозицій учасників на відповідність тендерній документації. Висновки робочої групи передають на розгляд уповноваженої особи. Відповідальним за перевірку документів на закупівлю обладнання призначена начальник відділу обладнання Маслюк О.Г. Через тривалий лікарняний з 14.03.2024 р. по сьогоднішній день (про що є інформація в електронному реєстрі листків непрацездатності), документи на розгляд уповноваженої особи були надані несвоєчасно, що привело до порушення термінів розгляду пропозицій учасників передбачених частиною 10 статті 29 Закону України «Про Публічні закупівлі». На даний час уповноваженою особою торги відмінені на підставі пп.2 п.1 ст.32 Закону України «Про Публічні закупівлі», пп.2 п.50 Особливостей, через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Договір згідно результатів процедури закупівлі UA-2024-03-14-000129-a не укладався.
Уповноважена особа регіональної
філії «Придніпровська залізниця»
АТ «Укрзалізниця» Євген КРУТЬ
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2024 16:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МЕЗОН 99" |
946 050,00
UAH
|
917 938,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Інкос лайн" |
1 070 070,00
UAH
|
917 938,80
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ІНДАСТРІАЛ ТРЕЙД" |
1 529 898,00
UAH
|
1 529 898,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МЕЗОН 99" #41013173 |
Очікує рішення |
917 938,00
UAH
|
25 березня 2024 16:27
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 15 травня 2024 11:53 |
Кінець періоду оскарження: | 26 травня 2024 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Через порушення термінів розгляду пропозицій закупівлю за кодом ДК_021-2015–44510000-8 «Знаряддя» (набір ключів комбінованих гайкових ) номер закупівлі в електронній системі закупівель: № UA-2024-03-14-000129-a (номер на електронному майданчику SmartTender.biz №23507053) відмінити відповідно пп.2 п.1 ст.32 Закону України «Про Публічні закупівлі», пп.2 п.50 Особливостей через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
15 травня 2024 11:53
|
Електронний підпис |
15 травня 2024 11:53
|
Відміна торгів набори ключів.docx |