Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Реконструкція залу реабілітації КНП «Микулинецька обласна фізіотерапевтична лікарня реабілітації» ТОР за адресою: Тернопільська область, Тернопільський район, смт.Микулинці, вул.Галицька,2. (Коригування)».
Очікувана вартість
5 901 143,00 UAH
UA-2024-03-13-010689-a ● 478bf86eeae94b44b268d8c59adaf3f7
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Микулинецька обласна фізіотерапевтична лікарня реабілітації"Тернопільської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 02001038 |
Місцезнаходження: | 48120, Україна , Тернопільська обл., Микулинці, вул. Галицька,2 |
Контактна особа: |
Рак Ірина Петрівна +380355151031 mfizioter@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 березня 2024 16:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 березня 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 5 901 143,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 505,72 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція залу реабілітації КНП «Микулинецька обласна фізіотерапевтична лікарня реабілітації» ТОР за адресою: Тернопільська область, Тернопільський район, смт.Микулинці, вул.Галицька,2. (Коригування)».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
48120, Україна, Тернопільська область, смт. Микулинці, вул. Галицька,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Аванс | 15 | Календарні | 30 | |
Виконання робіт | Розрахунки за фактично виконаний обсяг Робіт здійснюються Замовником у безготівковій формі на підставі підписаного Сторонами Акту приймання-передачі виконаних робіт протягом 10 (десяти) календарних днів з дня підписання такого акту приймання-передачі виконаних Робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 березня 2024 16:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 березня 2024 16:08 |
Додаток 5 Кваліфікаційні критерії (6).docx | |
13 березня 2024 16:08 |
Додаток 4 п.47 Особливостей (5).docx | |
13 березня 2024 16:08 |
Додаток 3 Проект договору (7).docx | |
13 березня 2024 16:08 |
Додаток 1 Технічна специфікація (5).doc | |
13 березня 2024 16:08 |
Додаток 2 Тендерна пропозиція (7).docx | |
13 березня 2024 16:08 |
Тендерна документація (22).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 14 березня 2024 15:05
Дата відповіді: 16 березня 2024 11:34
За нормами ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» процедура закупівлі має здійснюватися за принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
За результатами вивчення Тендерної документації, встановлено, що її окремі положення містять вимоги, що обмежують конкуренцію, призводять до дискримінації учасників процедури Закупівлі та заздалегідь створюють загрозу зловживання з боку Замовника, а отже суперечать вимогам частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі по тексту - Закон) та порушують інтереси Учасників.
Згідно вимог встановлених у пункті 6 Розділу ІІ тендерної документації Замовником встановлено наступну дискримінаційну вимогу:
«У період уточнення Учасник повинен відвідати та оглянути об’єкт, де передбачається виконання обсягів робіт для отримання інформації, яка може бути йому необхідна для підготовки пропозиції та укладення договору. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому, Замовник не несе відповідальності за будь які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою, про що Учасником надається гарантійний лист довільної форми. За результатами відвідування об’єкта складається Акт обстеження об’єкту, який підписується Уповноваженими особами Сторін та подається у складі пропозиції Учасника.»
Встановлення такої дискримінаційної вимоги щодо надання довідки про відвідування так огляд об’єкта підписану представником Замовника, є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам, які встановлені статтею 5 Закону, якою передбачено об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Крім того Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати довідку про відвідування та огляд об’єкта завірену представником Замовника, в додаток до вищеперерахованого за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема учасника, замовник може не надати наведену вище довідку, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої тендерної пропозиції. Замовник має можливість погодити та підписати відповідну довідку лише обраним безпосередньо ним учасникам, та встановити, таким чином додаткові бар'єри для участі у Процедурі закупівлі. В тому числі Замовником порушується право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Для нас, як для потенційного Учасника, дані вимоги є дискримінаційною, неґрунтові та такими, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі.
Просимо внести зміни до документації та прибрати дану дискримінаційну вимогу про відвідування об’єкту.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Ваше твердження щодо наявності у тендерній документації дискримінаційних вимог, що обмежують коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушують ваші охоронювані законом права та інтереси не містить обґрунтованих доводів та базується на суб’єктивному припущенні.
Частиною 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Попереднє обстеження об’єкта дозволяє Учаснику на місці оглянути об’єкт де передбачається виконання робіт, оцінити можливості підключення до існуючих мереж та комунікацій, визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Слід також зазначити, що у роботах з реконструкції завжди існує ризик відмови учасника - переможця торгів від виконання робіт саме після огляду об’єкту. А отже, огляд об’єкту потрібен для правильної (коректної) підготовки учасниками технічної частини (розрахунків) їх тендерної пропозиції.
Замовником надано достатньо часу для відвідування об’єкту саме в період уточнень, гарантовано доступ до нього та підписання відповідного Акту огляду. Таким чином відсутні підстави, щодо внесення змін до оголошення в цій частині.
Ваше твердження щодо наявності у тендерній документації дискримінаційних вимог, що обмежують коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушують ваші охоронювані законом права та інтереси не містить обґрунтованих доводів та базується на суб’єктивному припущенні.
Частиною 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Попереднє обстеження об’єкта дозволяє Учаснику на місці оглянути об’єкт де передбачається виконання робіт, оцінити можливості підключення до існуючих мереж та комунікацій, визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Слід також зазначити, що у роботах з реконструкції завжди існує ризик відмови учасника - переможця торгів від виконання робіт саме після огляду об’єкту. А отже, огляд об’єкту потрібен для правильної (коректної) підготовки учасниками технічної частини (розрахунків) їх тендерної пропозиції.
Замовником надано достатньо часу для відвідування об’єкту саме в період уточнень, гарантовано доступ до нього та підписання відповідного Акту огляду. Таким чином відсутні підстави, щодо внесення змін до оголошення в цій частині.
Працівники
Дата подання: 15 березня 2024 17:58
Дата відповіді: 18 березня 2024 11:36
Вами у пункті 2 Додатку 5 до Тендерної документації зазначено, що До переліку обов’язкових посад, які мають бути наявні в учасника та включені до вищевказаної довідки відносяться: - виконавець робіт (виконроб); - інженерно-технічні працівники (головний інженер та інженер з охорони праці); - робітники будівельних професій – не менше 8 (восьми) осіб.
Надайте роз’яснення які сами робітники будівельних професій Вами вимагаються.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Шановний Учаснику!
В складі пропозиції потрібно надати інформацію, щодо наявності в учасника робітників основних будівельних професій, які будуть виконувати роботи замовлені даною закупівлею. Учасник вправі самостійно визначити яких саме робітників будівельних професій планує залучити до виконання робіт замовлених даною закупівлею з врахуванням характеру робіт, їх обсягу, часу виконання та наявних в учасника трудових ресурсів.
Крім того, учасник має право для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному критерію - наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
В складі пропозиції потрібно надати інформацію, щодо наявності в учасника робітників основних будівельних професій, які будуть виконувати роботи замовлені даною закупівлею. Учасник вправі самостійно визначити яких саме робітників будівельних професій планує залучити до виконання робіт замовлених даною закупівлею з врахуванням характеру робіт, їх обсягу, часу виконання та наявних в учасника трудових ресурсів.
Крім того, учасник має право для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному критерію - наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Посвідчення
Дата подання: 15 березня 2024 17:58
Дата відповіді: 18 березня 2024 11:38
Вами у пункті 2 Додатку 5 до Тендерної документації зазначено, що Учасник в складі пропозиції повинен надати скан-копії посвідчень про проходження навчання робітників з пожежної безпеки. Вкажіть на яких саме робітників Учасники повинні надати скан-копії посвідчень про проходження навчання з пожежної безпеки?
Відповідь: Шановний Учаснику!
В складі пропозиції потрібно надати скан-копії посвідчень про проходження навчання робітників з пожежної безпеки, які будуть залучені до виконання робіт по проведенню реконструкції та які зазначені в довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність робітників основних будівельних професій для виконання заявленого обсягу робіт.
В складі пропозиції потрібно надати скан-копії посвідчень про проходження навчання робітників з пожежної безпеки, які будуть залучені до виконання робіт по проведенню реконструкції та які зазначені в довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність робітників основних будівельних професій для виконання заявленого обсягу робіт.
Аналогічний договір
Дата подання: 15 березня 2024 17:59
Дата відповіді: 18 березня 2024 11:41
Вами у пункті 2 Додатку 5 до Тендерної документації зазначено, що Відгук повинен містити назву замовника, предмет закупівлі, мати посилання на договір, який виконувався, містити ідентифікатор закупівлі в системі Prozorro, та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Зазначений відгук має бути виданий не раніше 6 місяців з дати оголошення закупівлі. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що порушує умови проведення закупівлі адже аналогічний договір може бути укладено із установами будь якої форми власності і не завжди через систему Prozorro тому просимо прибради дану вимогу з документації. Щодо того, що відгук має бути виданий не раніше 6 місяців з дати оголошення закупівлі вважємо дану вимогу необгрунтованою та такою, що суперечить принципам проведення закупівель адже немає різниці коли буде видано відгук 1 чи 2 роки назад він або є або його немає. Просимо внести зміни до документації та прибрати дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору є одним з критеріїв, який дає змогу Замовнику переконатися, що учасник виконує свої зобов’язання якісно, вчасно, в повному обсязі та відповідно до національних стандартів в будівництві. Позитивний відгук про виконання робіт за аналогічним договором дає змогу переконатися в надійності та сумлінності виконавця робіт по договору закупівлі.
Вимога, щодо обов’язкової наявності у відгуку посилання на ідентифікатор закупівлі в системі Prozorro є обґрунтованою, оскільки дає змогу виключити змову недобросовісних виконавців робіт.
Договір будівельного підряду передбачає, що підрядник несе відповідальність за недоліки об´єкта, виявлені в межах гарантійного терміну. Тобто правовідносини сторін не закінчуються датою завершення робіт, вони продовжують тривати протягом гарантійного строку. Вимога, щодо терміну, не раніше 6 місяців з дати оголошення закупівлі, видачі відгуку дає змогу замовнику переконатися в надійності виконавця робіт, щодо дотримання взятих на себе гарантійних зобов’язань.
Враховуючи вищенаведене, відсутні підстави, для внесення змін до оголошення в цій частині.
Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору є одним з критеріїв, який дає змогу Замовнику переконатися, що учасник виконує свої зобов’язання якісно, вчасно, в повному обсязі та відповідно до національних стандартів в будівництві. Позитивний відгук про виконання робіт за аналогічним договором дає змогу переконатися в надійності та сумлінності виконавця робіт по договору закупівлі.
Вимога, щодо обов’язкової наявності у відгуку посилання на ідентифікатор закупівлі в системі Prozorro є обґрунтованою, оскільки дає змогу виключити змову недобросовісних виконавців робіт.
Договір будівельного підряду передбачає, що підрядник несе відповідальність за недоліки об´єкта, виявлені в межах гарантійного терміну. Тобто правовідносини сторін не закінчуються датою завершення робіт, вони продовжують тривати протягом гарантійного строку. Вимога, щодо терміну, не раніше 6 місяців з дати оголошення закупівлі, видачі відгуку дає змогу замовнику переконатися в надійності виконавця робіт, щодо дотримання взятих на себе гарантійних зобов’язань.
Враховуючи вищенаведене, відсутні підстави, для внесення змін до оголошення в цій частині.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 березня 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КРАЇНА БУДСЕРВІС" |
5 880 292,00
UAH з ПДВ
|
5 880 292,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КРАЇНА БУДСЕРВІС" #42141004 |
Переможець |
5 880 292,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2024 16:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2024 12:29
|
Календарний графік | укладений |
02 квітня 2024 12:25
|
Договірна ціна | укладений |
02 квітня 2024 12:25
|
Договір | укладений |
02 квітня 2024 12:25
|