Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Модуль збірно-розбірного типу (кухня)
Очікувана вартість
9 806 000,00 UAH
UA-2024-03-13-010510-a 76b865e56dc448ea8e6cbd5fedbe4721
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Бартош

+380956455318 bvtk@ngu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центральна база виробничо-технологічної комплектації Національної гвардії України
Код ЄДРПОУ: 14323014
Вебсайт: http://ngu.gov.ua/
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Сергій Бартош
+380956455318
bvtk@ngu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 березня 2024 16:02
Звернення за роз’ясненнями: до 19 березня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 березня 2024 00:00
Очікувана вартість: 9 806 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 49 030,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Банківська гарантія у розмірі 294 180,00 грн. (3% від очікуваної вартості предмета закупівлі).
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 294180 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Перерахування грошових коштів на рахунок Замовника в розмірі 5% від ціни договору.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штука
Модуль збірно-розбірного типу 6055х2435 Н-2900 (кухня)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 квітня 2024
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом безготівкової оплати Покупцем вартості товару протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту його отримання на підставі видаткової накладної (згідно статті 49 Бюджетного кодексу України) за умови наявності бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунку Покупця. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Покупця бюджетного фінансування призначеного на оплату товару, Покупець проводить оплату поставленого товару протягом 10 (десяти) календарних днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Покупця. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Банківська гарантія у розмірі 294 180,00 грн. (3% від очікуваної вартості предмета закупівлі).

Сума забезпечення: 294180 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Забезпечення пропозицій
Вимоги до документу: Банківська гарантія у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП банка-гаранта.

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Перерахування грошових коштів на рахунок Замовника в розмірі 5% від ціни договору.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Забезпечення виконання умов договору про закупівлю.
Вимоги до документу: Перерахування грошових коштів на рахунок Замовника в розмірі 5% від ціни договору.
18 березня 2024 17:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 березня 2024 17:33
Відповідь на питання.pdf
13 березня 2024 16:02
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.pdf
13 березня 2024 16:02
Додаток № 7 - проєкт договору.pdf
18 березня 2024 17:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2024 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 березня 2024 17:33
Відповідь на питання.pdf
13 березня 2024 16:02
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.pdf
13 березня 2024 16:02
Додаток № 7 - проєкт договору.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні параметри обладнання
Дата подання: 15 березня 2024 14:03
Дата відповіді: 18 березня 2024 17:14
Доброго дня! Просимо подати технічні параметри (розміри, потужність, розміщення інші вимоги) до обладнання кухні.
Відповідь: Уточнення по технічним параметрам обладнання буде завантажено окремим файлом до документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 березня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ ВАРІАНТ АГРО БУД 8 950 000,00
UAH з ПДВ
8 950 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

26 березня 2024 09:52
Електронний підпис
26 березня 2024 09:40
Протокол
26 березня 2024 09:40
Гарантія термінів
26 березня 2024 09:40
Письмо исх. 2024-20.03-001
26 березня 2024 09:39
Лист-відгук_досвід
21 березня 2024 22:40
Видаткові.pdf.p7s
21 березня 2024 22:25
Електронний підпис
21 березня 2024 22:22
Додаток _4_Згода.pdf.p7s
21 березня 2024 22:22
Наказ_Пахомов.pdf.p7s
21 березня 2024 22:22
Опис_Пахомов.pdf.p7s
21 березня 2024 22:22
Опис.pdf.p7s
21 березня 2024 22:22
Протокол.pdf.p7s
21 березня 2024 22:22
ДОДАТКОВА УГОДА_1.pdf.p7s
21 березня 2024 22:21
Додаток _3_ТКХ.pdf.p7s
21 березня 2024 22:21
Довідка_новий.pdf.p7s
21 березня 2024 22:21
Устав сентябрь 2020 год.pdf.p7s
21 березня 2024 22:21
Довідка_код доступу.pdf.p7s
21 березня 2024 22:21
ДОВІДКА до гар _4.pdf.p7s
21 березня 2024 22:21
Гарантія_метал.pdf.p7s
21 березня 2024 22:21
Гарантія_4.pdf.p7s
21 березня 2024 22:21
виписка_001.pdf.p7s
21 березня 2024 22:21
Банк лицензия.pdf.p7s
21 березня 2024 22:21
statement-7.pdf.p7s
21 березня 2024 22:21
statement-6.pdf.p7s
21 березня 2024 22:21
statement-5.pdf.p7s
21 березня 2024 22:21
statement-4.pdf.p7s
21 березня 2024 22:21
Витяг НДС.pdf.p7s
21 березня 2024 22:21
statement-3.pdf.p7s
21 березня 2024 22:21
Відгук.pdf.p7s
21 березня 2024 22:21
Приказ Сердюк А..pdf.p7s
21 березня 2024 22:21
_Додаток _ 6_Досвід.pdf.p7s
21 березня 2024 22:21
Гарантія_4.pdf.p7s.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВАРІАНТ АГРО БУД

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Гарантія_4.pdf.p7s.p7s

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ВАРІАНТ АГРО БУД
#39065898
Переможець 8 950 000,00
UAH з ПДВ
27 березня 2024 16:38
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 березня 2024 16:17

Вимога про усунення невідповідностей

Розглянувши пропозицію ТОВ ВАРІАНТ АГРО БУД було виявлено перелік невідповідностей, такі як: 1.1. Виявлені невідповідності: Учасником у складі своєї пропозиції не було надано гарантійного листа з інформацією про те, що Учасник зобов’язується поставити товар в термін. 1.2. Посилання на вимогу, щодо якої виявлено невідповідність: стор. 2 п. 5 оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати гарантійний лист з інформацією про те, що Учасник зобов’язується поставити товар в термін. 2.1. Виявлені невідповідності: Учасником у складі своєї пропозиції не було надано оригіналу листа-відгуку до аналогічних договорів від 28 вересня 2023 року №2023/28-09 та № 2023-28/09-1. 2.2. Посилання на вимогу, щодо якої виявлено невідповідність: стор. 19 п. 4 Форми І Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати оригінал листа відгуку до наданих аналогічних договорів. 3.1. Виявлені невідповідності: Учасником у складі своєї пропозиції було надано Статут в якому існують обмеження на укладання договору. При наявності в установчих документах певних обмежень Учасником не було надано документу (рішення, протокол, дозвіл тощо), який надає право підписувати документи, що входять до складу пропозиції та укладати договір про закупівлі. 3.2. Посилання на вимогу, щодо якої виявлено невідповідність: стор. 21 п. 1 Форми ІІ Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати документ (рішення, протокол, дозвіл тощо), який надає право підписувати документи, що входять до складу пропозиції та укласти договір про закупівлі.

Документи

27 березня 2024 16:38
Електронний підпис
27 березня 2024 16:36
Untitled.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 березня 2024 16:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВАРІАНТ АГРО БУД
#39065898
8 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 березня 2024 16:38
Електронний підпис
27 березня 2024 16:36
Untitled.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 квітня 2024 16:58
Електронний підпис зміни до договору
24 квітня 2024 15:59
ДУ 1.pdf зміни до договору
24 квітня 2024 15:56
Електронний підпис укладений
16 квітня 2024 16:22
д 200 – ред.pdf укладений
16 квітня 2024 16:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
24 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Номер договору про закупівлю: 200
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 квітня 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 8 850 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 475 000,00 UAH)