Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з вивезення побутових відходів
Очікувана вартість
3 900,00 UAH
UA-2024-03-13-007681-a 6492876efe9a4b48a9579b8a1dd167e7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Іванишин

+380978003518 radcha40@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 березня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РАДЧАНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 20562837
Місцезнаходження: 77457, Україна , Івано-Франківська обл., с. Радча, вул. Шевченка,40
Контактна особа: Наталія Іванишин
+380978003518
radcha40@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з вивезення побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77457, Україна, Івано-Франківська область, с.Радча, Шевченка,40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Тендерна документація

13 березня 2024 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО - 0928"
#03345863
Переможець 3 900,00
UAH з ПДВ
13 березня 2024 14:28

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
14 березня 2024 15:21
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
14 березня 2024 15:12
Договір № 795.pdf укладений
13 березня 2024 14:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
14 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 795
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML