Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

туалетний папір та серветки паперові
Очікувана вартість
55 750,00 UAH
UA-2024-03-13-007329-a 177ef23b2cb240a99ba7b54a92bea002
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тимченко Ольга

380442819785 olgayt8558@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ'ЯЗКУ ТА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 36038290
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Тимченко Ольга
380442819785
olgayt8558@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 березня 2024 14:12
Звернення за роз’ясненнями: до 19 березня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 березня 2024 00:00
Початок аукціону: 22 березня 2024 14:43
Очікувана вартість: 55 750,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 557,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення пропозиції, яке має бути подана у формі електронної банківської гарантії у розмірі 1 672,50 грн (одна тисяча шістсот сімдесят дві грн. 50 коп.). Забезпечення пропозиції у вигляді банківської гарантії надається учасником одночасно з пропозицією в окремому файлі (файлі-архіві). Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. Банківська гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття). В банківській гарантії бенефіціаром повинен бути зазначений замовник торгів. Банківська гарантія повинна бути оформлена у вигляді електронного документа та повинна містити кваліфікований електронний підпис посадової особи банку-гаранта, що відповідає вимогам Закону України “Про електронні довірчі послуги”. При цьому зазначені у тексті електронної банківської гарантії ідентифікаційні дані уповноваженої особи банку-гаранта повинні збігатися з ідентифікаційними даними підписувача, який створив кваліфікований електронний підпис. Кваліфікований електронний підпис банку-гаранта повинен проходити перевірку засобами кваліфікованого електронного підпису, зокрема на офіційному веб-сайті центрального засвідчувального органу, засвідчувального центру або кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг. Банківська гарантія повинна обов’язково містити: - строк дії гарантії, який не може бути меншим ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій; Разом з оригіналом банківської гарантії учасник надає у складі пропозиції копію документа (документів), які відповідно до законодавства підтверджують повноваження посадової особи банку-гаранта, підписувати (видавати за власним підписом) гарантії від імені банку (засвідчену кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранта), довідку з банку, що підтверджує наявність (внесення) грошового покриття по наданій гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції покладаються на учасника. Строк дії наданого забезпечення пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії пропозиції учасника. В разі продовження строку дії пропозиції на вимогу Замовника, строк дії забезпечення пропозиції повинен бути продовжений на відповідний строк. Умови повернення чи неповернення забезпечення пропозиції: Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення пропозиції протягом п’яти робочих днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Забезпечення пропозиції не повертається в разі: - відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; - не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; - ненадання переможцем процедури закупівлі, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено документацією. Учасник процедури закупівлі в складі документів пропозиції надає лист-згоду на подовження терміну дії гарантії забезпечення пропозиції на вимогу Замовника. Також в складі документів пропозиції надається відповідний лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника щодо продовження терміну її дії.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 1672.5 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Надання забезпечення виконання умов договору. Замовник вимагає від переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення: з застава у вигляді майнових прав на грошові кошти. Учасник зобов`язується перерахувати грошові кошти, в повному обсязі на рахунок Замовника не пізніше дати укладення Договору про закупівлю. Належним виконанням зобов’язань Учасника щодо передачі в забезпечення грошових коштів вважається зарахування на поточний рахунок Замовника. Учасник втрачає право розпорядження грошовими коштами, які перебувають у забезпеченні, на час їх перебування на рахунку Замовника. Розмір забезпечення має складати 5 % вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Реквізити Замовника: Назва Замовника: Департамент забезпечення Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України Місцезнаходження Замовника: м. Київ, Максима Залізняка 3 Код ЄДРПОУ: 36038290 IBAN UA198201720355149003000054607 в Дерказначейська служба України м. Київ. Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю: «Туалетний папір та серветки паперові», код 33760000-5 «Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» UA-2023____. Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця оригіналу платіжного доручення на перерахування завдатку, яке завантажуються в електронну систему закупівель (за умови технічної можливості електронної системи закупівель) у сканованому вигляді у форматі .pdf та інш. та/або надається Замовнику у паперовому вигляді не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Учасник втрачає право розпорядження грошовими коштами, які перебувають у забезпеченні, на час їх перебування на рахунку Замовника. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Умови неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю встановлюються відповідно до чинного законодавства України. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли, як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4000 Рулон
Папір туалетний Обухів б/г 65 м сірий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2024
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
50 пакунок
Серветки паперові Диво 33х33 см великі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2024
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
50 пакунок
Серветки паперові Диво 24х24 см малі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2024
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки між Виконавцем та Замовником здійснюються шляхом оплати вартості фактично отриманого Товару, відповідно до видаткової накладної, протягом 10 (десяти) календарних днів після їх отримання, але в будь-якому разі після надходження коштів з Державного бюджету України на зазначені цілі Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення пропозиції, яке має бути подана у формі електронної банківської гарантії у розмірі 1 672,50 грн (одна тисяча шістсот сімдесят дві грн. 50 коп.). Забезпечення пропозиції у вигляді банківської гарантії надається учасником одночасно з пропозицією в окремому файлі (файлі-архіві). Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. Банківська гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття). В банківській гарантії бенефіціаром повинен бути зазначений замовник торгів. Банківська гарантія повинна бути оформлена у вигляді електронного документа та повинна містити кваліфікований електронний підпис посадової особи банку-гаранта, що відповідає вимогам Закону України “Про електронні довірчі послуги”. При цьому зазначені у тексті електронної банківської гарантії ідентифікаційні дані уповноваженої особи банку-гаранта повинні збігатися з ідентифікаційними даними підписувача, який створив кваліфікований електронний підпис. Кваліфікований електронний підпис банку-гаранта повинен проходити перевірку засобами кваліфікованого електронного підпису, зокрема на офіційному веб-сайті центрального засвідчувального органу, засвідчувального центру або кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг. Банківська гарантія повинна обов’язково містити: - строк дії гарантії, який не може бути меншим ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій; Разом з оригіналом банківської гарантії учасник надає у складі пропозиції копію документа (документів), які відповідно до законодавства підтверджують повноваження посадової особи банку-гаранта, підписувати (видавати за власним підписом) гарантії від імені банку (засвідчену кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранта), довідку з банку, що підтверджує наявність (внесення) грошового покриття по наданій гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції покладаються на учасника. Строк дії наданого забезпечення пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії пропозиції учасника. В разі продовження строку дії пропозиції на вимогу Замовника, строк дії забезпечення пропозиції повинен бути продовжений на відповідний строк. Умови повернення чи неповернення забезпечення пропозиції: Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення пропозиції протягом п’яти робочих днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Забезпечення пропозиції не повертається в разі: - відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; - не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; - ненадання переможцем процедури закупівлі, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено документацією. Учасник процедури закупівлі в складі документів пропозиції надає лист-згоду на подовження терміну дії гарантії забезпечення пропозиції на вимогу Замовника. Також в складі документів пропозиції надається відповідний лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника щодо продовження терміну її дії.

Сума забезпечення: 1672.5 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Надання забезпечення виконання умов договору. Замовник вимагає від переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення: з застава у вигляді майнових прав на грошові кошти. Учасник зобов`язується перерахувати грошові кошти, в повному обсязі на рахунок Замовника не пізніше дати укладення Договору про закупівлю. Належним виконанням зобов’язань Учасника щодо передачі в забезпечення грошових коштів вважається зарахування на поточний рахунок Замовника. Учасник втрачає право розпорядження грошовими коштами, які перебувають у забезпеченні, на час їх перебування на рахунку Замовника. Розмір забезпечення має складати 5 % вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Реквізити Замовника: Назва Замовника: Департамент забезпечення Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України Місцезнаходження Замовника: м. Київ, Максима Залізняка 3 Код ЄДРПОУ: 36038290 IBAN UA198201720355149003000054607 в Дерказначейська служба України м. Київ. Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю: «Туалетний папір та серветки паперові», код 33760000-5 «Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» UA-2023____. Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця оригіналу платіжного доручення на перерахування завдатку, яке завантажуються в електронну систему закупівель (за умови технічної можливості електронної системи закупівель) у сканованому вигляді у форматі .pdf та інш. та/або надається Замовнику у паперовому вигляді не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Учасник втрачає право розпорядження грошовими коштами, які перебувають у забезпеченні, на час їх перебування на рахунку Замовника. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Умови неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю встановлюються відповідно до чинного законодавства України. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли, як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників.
13 березня 2024 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2024 14:18
ДОДАТОК №4 Проєкт договору.docx
13 березня 2024 14:18
Оголошення для проведення закупівлі нова редакція.doc
13 березня 2024 14:18
ДОДАТОК №1 Технічні вимоги.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

аналоги
Дата подання: 15 березня 2024 08:32
Дата відповіді: 16 березня 2024 11:03
Доброго дня аналоги не гіршої якості можна пропонувати?
Відповідь: Доброго дня! Ні, аналоги не підходять замовнику.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 березня 2024 15:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАВЕРНА" 45 765,00
UAH з ПДВ
42 714,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 50 493,00
UAH з ПДВ
44 652,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГА СЕРВІС УКРАЇНА" 46 485,00
UAH з ПДВ
46 485,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

29 березня 2024 10:56
Електронний підпис
29 березня 2024 10:56
Плат..pdf.p7s
29 березня 2024 10:56
Плат..pdf
20 березня 2024 17:27
Електронний підпис
20 березня 2024 17:27
Електронний підпис
20 березня 2024 17:27
Протокол на Статут.pdf.p7s
20 березня 2024 17:27
технічні вимоги.PDF
20 березня 2024 17:27
Лист згода.PDF.p7s
20 березня 2024 17:27
серт як серветки 24х24.PDF.p7s
20 березня 2024 17:27
Гарантія 786.pdf.p7s
20 березня 2024 17:27
протокол директор.PDF
20 березня 2024 17:27
цінова.PDF.p7s
20 березня 2024 17:27
Наказ на директора.PDF
20 березня 2024 17:27
опис товару.PDF
20 березня 2024 17:27
Лист згода.PDF
20 березня 2024 17:27
витяг з ЄДР.PDF
20 березня 2024 17:27
серт як Обухів 65.PDF
20 березня 2024 17:27
витяг ПДВ.PDF
20 березня 2024 17:27
гарантійний лист.PDF
20 березня 2024 17:27
Гарантія 786.pdf
20 березня 2024 17:27
Наказ на директора.PDF.p7s
20 березня 2024 17:27
сес серветки.pdf
20 березня 2024 17:27
серт як Обухів 65.PDF.p7s
20 березня 2024 17:27
протокол директор.PDF.p7s
20 березня 2024 17:27
витяг з ЄДР.PDF.p7s
20 березня 2024 17:27
сес серветки.pdf.p7s
20 березня 2024 17:27
витяг ПДВ.PDF.p7s
20 березня 2024 17:27
гарантійний лист.PDF.p7s
20 березня 2024 17:27
технічні вимоги.PDF.p7s
20 березня 2024 17:27
Протокол на Статут.pdf
20 березня 2024 17:27
Dokumenti Bank.pdf.p7s.p7s
20 березня 2024 17:27
опис товару.PDF.p7s
20 березня 2024 17:27
цінова.PDF
20 березня 2024 17:27
Гарантія 786.pdf.p7s.p7s
20 березня 2024 17:27
серт як серветки 24х24.PDF
20 березня 2024 17:27
СТАТУТ НОВА РЕДАКЦIЯ.pdf
20 березня 2024 17:27
Dokumenti Bank.pdf
20 березня 2024 17:27
СТАТУТ НОВА РЕДАКЦIЯ.pdf.p7s
20 березня 2024 17:27
Dokumenti Bank.pdf.p7s

Публічні документи

21 березня 2024 16:34
Електронний підпис
21 березня 2024 16:34
Електронний підпис
21 березня 2024 16:34
Копія ЄДР 21.03.2024.pdf
21 березня 2024 16:34
згода Директор.pdf.p7s
21 березня 2024 16:34
згода Директор.pdf
21 березня 2024 16:34
Копія 1 Статуту.pdf
21 березня 2024 16:34
Гарантія 000363.zip.p7s
21 березня 2024 16:34
Копія 1 Статуту.pdf.p7s
21 березня 2024 16:34
Копія ЄДР 21.03.2024.pdf.p7s
21 березня 2024 16:34
Гарантія 000363.zip

Публічні документи

21 березня 2024 10:28
Електронний підпис
21 березня 2024 10:28
Електронний підпис
21 березня 2024 10:27
IG-24245-500_довідка.pdf.p7s.p7s.p7s
21 березня 2024 10:27
Лицензия НБУ.pdf.p7s
21 березня 2024 10:27
IG-24245-500.pdf.p7s.p7s.p7s
21 березня 2024 10:27
IG-24245-500_лист.pdf.p7s.p7s.p7s
20 березня 2024 16:04
Електронний підпис
20 березня 2024 16:04
Електронний підпис
20 березня 2024 15:42
Цінова пропозиція.pdf
20 березня 2024 15:42
Gigien_Zakluchenie_salfetki_do030725.pdf
20 березня 2024 15:42
виписка МСУ.pdf
20 березня 2024 15:42
Статут.pdf
20 березня 2024 15:42
Реквізити.pdf
20 березня 2024 15:42
Довідка МСВ.pdf
20 березня 2024 15:42
Виписка ЭДРЮ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАВЕРНА"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГА СЕРВІС УКРАЇНА"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАВЕРНА"
#19407661
Переможець 42 714,00
UAH з ПДВ
28 березня 2024 15:09

Документи

28 березня 2024 15:09
Електронний підпис
28 березня 2024 15:07
91-1.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 березня 2024 15:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАВЕРНА"
#19407661
42 714,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 березня 2024 15:09
Електронний підпис
28 березня 2024 15:07
91-1.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 квітня 2024 11:48
Договір 181.PDF укладений
10 квітня 2024 11:47

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір туалетний Обухів б/г 65 м сірий 4000 Рулон 10,08
UAH з ПДВ
Серветки паперові Диво 33х33 см великі 50 пакунок 30,66
UAH з ПДВ
Серветки паперові Диво 24х24 см малі 50 пакунок 17,22
UAH з ПДВ