Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

71330000-0 - Інженерні послуги різні ( 71336000-2 - Допоміжні інженерні послуги)
Очікувана вартість
49 800,00 UAH
UA-2024-03-13-003617-a 50518df4824b40d2871e3d3caa85545e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Москаленко Юлія Сергіївна

+380487505490 moskalenkojulia2702@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 березня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01998526
Місцезнаходження: 65025, Україна , Одеська обл., м Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
Контактна особа: Москаленко Юлія Сергіївна
+380487505490
moskalenkojulia2702@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71330000-0: Інженерні послуги різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
поточний ремонт та технічне обслуговування парових стерилізаторів STERIVAR SPHP
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, ВУЛ. АКАДЕМІКА ЗАБОЛОТНОГО, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 71336000-2 — Допоміжні інженерні послуги

Тендерна документація

13 березня 2024 11:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ВИРОБНИЧО - КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ОПТИКА - МЕД - СЕРВІС" У ВИГЛЯДІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#21026630
Переможець 49 800,00
UAH
13 березня 2024 11:16

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 квітня 2024 13:20
дод. угода 1 до дог. 11.03-24.pdf зміни до договору
29 квітня 2024 13:19
11.03-24.pdf зміни до договору
29 квітня 2024 13:19
Електронний підпис укладений
29 квітня 2024 13:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. «Замовник» та «Виконавець» відповідно до статей 638 та 651 ЦКУ, та пункту 4.4. Договору дійіїли згоди внести зміни до Договору № _11/03-24_від _13.03.2024_року. 2. У зві'язку із зміною реквізитів, а саме зміни Керівника «Замовника», Сторони домовилися внести відповідні зміни до договору про закупівлю та викласти реквізити «Замовника», що містяться в Розділі Договору «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» у насїупній редакції
Номер договору про закупівлю: 11/03-24
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML