Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція ВРУ-150 кВ ПС-150/35/10 кВ "Новоархангельська",
с. Торговиця, Голованівський район, Кіровоградська область (пункт 1.9 Інвестиційної Програми 2024)
Очікувана вартість
55 953 565,35 UAH
UA-2024-03-13-002658-a ● 51cdd33ab3c4455db4bfb01fec0e244c
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПрАТ "Кіровоградобленерго" |
Код ЄДРПОУ: | 23226362 |
Місцезнаходження: | 25015, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, Студентський бульвар, 15 |
Контактна особа: |
Олександр Костюк +380522358247 prozorotender7@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 березня 2024 10:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 березня 2024 09:00 |
Очікувана вартість: | 55 953 565,35 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 279 768,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Реконструкція ВРУ-150 кВ ПС-150/35/10 кВ "Новоархангельська",
с. Торговиця, Голованівський район, Кіровоградська область (пункт 1.9 Інвестиційної Програми 2024)
с. Торговиця, Голованівський район, Кіровоградська область (пункт 1.9 Інвестиційної Програми 2024)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Кіровоградська область, Кіровоградська область, Кіровоградська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 березня 2024
—
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 10 | Робочі | 50 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 березня 2024 13:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 березня 2024 13:27 |
Протокольне рішення УО про внесення змін до ТД 15.03.24.docx | |
15 березня 2024 13:27 |
ТД_ІП п.1.9 Рек. ВРУ-150 кВ ПС-150 35 10 кВ Н.Архангельська Зміни 15.03.24р..doc | |
13 березня 2024 10:37 |
Оголошення_ІП п.1.9 Рек. ВРУ-150 кВ ПС-150 35 10 кВ Н.Архангельська.doc | |
13 березня 2024 10:37 |
ПКД.part3.rar | |
13 березня 2024 10:37 |
11837 Реконструкція ВРУ 150 кВ ПС 150 35 10 кВ Новоархангель.sts8i | |
13 березня 2024 10:37 |
ПКД.part2.rar | |
13 березня 2024 10:37 |
ПКД.part1.rar | |
13 березня 2024 10:37 |
ТД_ІП п.1.9 Рек. ВРУ-150 кВ ПС-150 35 10 кВ Н.Архангельська.doc |
15 березня 2024 13:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 березня 2024 13:27 |
Протокольне рішення УО про внесення змін до ТД 15.03.24.docx
|
|||
15 березня 2024 13:27 |
ТД_ІП п.1.9 Рек. ВРУ-150 кВ ПС-150 35 10 кВ Н.Архангельська Зміни 15.03.24р..doc
|
|||
13 березня 2024 10:37 |
Оголошення_ІП п.1.9 Рек. ВРУ-150 кВ ПС-150 35 10 кВ Н.Архангельська.doc
|
|||
13 березня 2024 10:37 |
ПКД.part3.rar
|
|||
13 березня 2024 10:37 |
11837 Реконструкція ВРУ 150 кВ ПС 150 35 10 кВ Новоархангель.sts8i
|
|||
13 березня 2024 10:37 |
ПКД.part2.rar
|
|||
13 березня 2024 10:37 |
ПКД.part1.rar
|
|||
13 березня 2024 10:37 |
ТД_ІП п.1.9 Рек. ВРУ-150 кВ ПС-150 35 10 кВ Н.Архангельська.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо дозволів
Дата подання: 14 березня 2024 13:20
Дата відповіді: 14 березня 2024 14:41
Шановний Замовнику! В Додатку 1.2, вказано «Даною довідкою ми (назва організації Учасника) підтверджуємо наявність необхідної кількості кваліфікованого персоналу, що має всі необхідні дозволи для виконання робіт, що є предметом даної закупівлі (надати копії таких дозволів)». Просимо уточнити, чи мається на увазі дозвільні документи на кожного робітника чи дозвіл загальний на компанію на виконання робіт? Прошу уточнити конкретно які дозволи необхідно надати Учаснику, так як вказана загальна інформація у вимогах.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, мається на увазі загальний дозвіл Товариству на виконання робіт підвищеної небезпеки, а також дозвільні документи на кожного кваліфікованого робітника, який буде залучатись для виконання робіт по даній закупівлі.
Продовження терміну подачі пропозицій
Дата подання: 14 березня 2024 13:29
Дата відповіді: 14 березня 2024 15:17
Шановний Замовнику! Кінцевий термін подачі пропозиції, указаний у закупівлі - 21.03.2024. У зв’язку з тим, що іноземним постачальникам обладнання потрібен час для оцінки вартості обладнання та опрацювання замовлення і видачі пропозиції та, враховуючи, що наша компанія потребує часу для якісної підготовки тендерної пропозиції, подання пропозиції у встановлений термін не видається можливим. Просимо, на підставі вищевикладеного, Вас піти на зустріч потенційним учасникам, та подовжити строк прийому пропозицій до 28.03.2024.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначається Замовником.
Дозвільніц документи на робітників
Дата подання: 14 березня 2024 14:52
Дата відповіді: 14 березня 2024 15:07
Просимо конкретизувати, які саме дозвільні документи (як зазначено у відповіді Замовника) на кожного кваліфікованого працівника/робітника, який буде залучатись для виконання робіт по даній закупівлі, має надати Учасник щоб задовольнити вимоги Замовника, зазначені в тендерній документації.
Відповідь: Достатньо буде Учаснику надати в складі своєї пропозиції для підтвердження рівню кваліфікації своїх працівників скан-копій посвідчень про перевірку знань з охорони праці, електробезпеки та інших нормативно-правових актів
щодо кваліфікаційних вимог до персоналу
Дата подання: 14 березня 2024 14:56
Дата відповіді: 14 березня 2024 15:07
Чи достатньо буде Учаснику надати в складі своєї пропозиції для підтвердження рівню кваліфікації своїх працівників копій посвідчень про перевірку знань з охорони праці, електробезпеки та інших нормативно-правових актів?
Відповідь: Так
щодо локальних кошторисів
Дата подання: 14 березня 2024 15:06
Дата відповіді: 15 березня 2024 13:24
Локальним кошторисом 02-001-005 зм.2 зам. «Монтаж силових і контрольних кабелів» передбачено наступну кількість кінцевих закладень п.11 – 4шт, п.12 – 4шт, п.13 – 4шт, п.14 – 4шт, п.15 – 4шт,п.16 – 2шт, п.17 – 6шт, п.18 – 2шт,п.19 – 38шт, яка значно менше (в десятки разів) кількості кінцевих закладень, передбачених проектом 3173-027 ЕП Зм.2. Просимо привести кількість кінцевих закладень у вказаному кошторисі до наданої проектної документації – кабельного журналу, або зазначити, що обсяг кінцевих закладень, який перевищує кошторисну документацію Замовник виконує власними силами.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду проектної документації «Реконструкція ВРУ-150 кВ ПС-150/35/10 кВ «Новоархангельська», с. Торговиця, Голованівський район, Кіровоградська область отримано позитивний експертний звіт про дотримання вимог з питань кошторисної частини проектної документації тощо. В локальному кошторисі 02-001-005 зм.2 зам. «Монтаж силових і контрольних кабелів» враховані усі необхідні роботи, в тому числі по підключенню кабельних ліній. Згідно пункту 1.2 технічної частини ДСТУ Б Д.2.3-8:2012 Національного Стандарту України Збірник 8 Електротехнічні установки – в ресурсну елементну кошторисну норму на монтаж обладнання (п.1-8 локального кошторису) враховані ресурси на виконання повного комплексу монтажних робіт, передбачених відповідними нормативними документами на поставку та монтаж обладнання , яка включає в себе підключення жил кабелів, проводів, шин, заземлюючих провідників.
щодо локального кошторису
Дата подання: 14 березня 2024 15:07
Дата відповіді: 15 березня 2024 13:25
Локальним кошторисом 02-001-003 «Монтаж елегазових вимикачів напругою 150 кВ» на монтаж елегазових вимикачів 150кВ передбачено розцінку ТР5-18-5-1-99 «Монтаж елегазових вимикачів напругою 150 кВ LТВ 170, НРL 170, GL 313, 3AР1FG-170 з пружинним», яка в складі ресурсів не передбачає жодних машин та механізмів. Монтаж елегазових вимикачів технологічно не можливо виконати без застосування машин та механізмів (Автокрану – для розвантаження/навантаження на приоб’єктному складі та подальшого монтажу; Автовишки – для монтажу; Автомобіля – для транспортування від приоб’єктного складу до місця монтажу). Враховуючи наведене, просимо підтвердити, що учасник торгів, має право включити необхідні машини та механізми для монтажу елегазових вимикачів 150кВ до складу вказаного кошторису або зазначити, що машини та механізми для монтажу елегазових вимикачів 150кВ будуть надані замовником.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У випадку, якщо технологія при виконанні робіт та показники цієї норми не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими РЕКН із заміненими ресурсами та уточнена ресурсна елементна норма підлягає врахуванню під час проведенню взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт без розробки індивідуальної норми та коригуванню проектної документації.
За погодженням з замовником вартість будівельних робіт може визначатись із зміненими технічними ресурсами за наявності відповідного технічного і економічного обґрунтування.
За погодженням з замовником вартість будівельних робіт може визначатись із зміненими технічними ресурсами за наявності відповідного технічного і економічного обґрунтування.
Щодо Заробітної плати при складанні Договірної ціни
Дата подання: 14 березня 2024 15:08
Дата відповіді: 15 березня 2024 13:26
Просимо підтвердити, що в разі перемоги, у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва, заробітна плата при складанні Договірної ціни визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення. Або чи є обмеження по рівню заробітної плати при складанні договірної ціни?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно Протоколу наради щодо підходів до формування інвестиційної політики на 2024 рік НКРЕ КП №37-п від 12.05.2023 р. заробітна плата при визначенні вартості будівництва об’єктів складає 15590 грн., відповідає середньому розряду складності робіт 3,8. Визначається відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначені вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 № 281 (зі змінами) (для розрахунку використовується показник фактичної середньомісячної ЗП у будівництві за попередній звітній рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади Держстатом, збільшений на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік)
щодо загальновиробничих та адміністративних витрат
Дата подання: 14 березня 2024 15:10
Дата відповіді: 15 березня 2024 13:26
Загальновиробничі витрати (ЗВВ) та Адміністративні витрати у складі ціни пропозиції Учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються та включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку. Просимо надати відповідь, в разі якщо ЗВВ та Адміністративні витрати учасника процедури закупівлі, визначені розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній звітний період, перевищують усереднені показники наведені додатках до Настанови, чи має учасник торгів при розрахунку Договірної ціни включати свої розрахункові показники, які перевищують усереднені (при цьому надавши відповідні розрахунки Замовнику)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Загальновиробничі витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі ( договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 №573, і переліку загальновиробничих витрат, наведених у додатку 10 КНУ Настанова з визначення вартості будівництва. У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) загальновиробничі витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітній період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат). З маси витрат за попередній звітній період, що за бухгалтерським обліком віднесено до загальновиробничих, вилучаються витрати, податки, збори, обов’язкові платежі, які за правилами обчислення вартості будівництва враховуються в ній або окремо, або в її складових. Якщо показник на покриття загальновиробничих витрат будівельної організації перевищує рекомендований, розмір загальновиробничих витрат визначається на підставі усереднених показників, передбачених КНУ Настанови з визначення вартості будівництва.
Адміністративні витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі(договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 №573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 КНУ Настанова з визначення вартості будівництва. У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітній період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат). Якщо показник на покриття адміністративних витрат будівельної організації перевищує рекомендований, розмір адміністративних витрат визначається на підставі показника, передбаченого для відповідного класу наслідків (відповідальності) об’єкта, зазначеного у додатку 27 КНУ Настанови з визначення вартості будівництва.
Адміністративні витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі(договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 №573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 КНУ Настанова з визначення вартості будівництва. У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітній період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат). Якщо показник на покриття адміністративних витрат будівельної організації перевищує рекомендований, розмір адміністративних витрат визначається на підставі показника, передбаченого для відповідного класу наслідків (відповідальності) об’єкта, зазначеного у додатку 27 КНУ Настанови з визначення вартості будівництва.
Досвід
Дата подання: 14 березня 2024 15:13
Дата відповіді: 15 березня 2024 11:30
Наше підприємство має значний досвід з будівництва, реконструкції, технічного переоснащення електричних підстанцій класом напруги 110, 220, 330, 500, 750 кВ.
Вважаємо, що вимога Замовника, щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору лише з Реконструкції ПС 150/35/10 кВ, звужує коло можливих учасників, що в свою чергу не буде сприяти добросовісній та належній конкуренції.
З метою забезпечення прозорості (відкритості, та об’єктивності і неупередженості) та залучення досвідчених учасників до Закупівлі, пропонуємо Вам, внести зміни до вимог Тендерної Документації в частині підтвердження досвіду виконання робіт, а саме викласти підпункт 3 пункту 3 ЧАСТИНИ І Додатку №1 до тендерної документації в наступній редакції:
«3. Документальне підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником згідно
Додатку 2.
*Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний договір по закупівлі:
Код згідно ДК 021:2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи (стосується нового будівництва або реконструкції або технічного переоснащення підстанцій класом напруги не нижче 150 кВ, або вищим класом напруги).»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені зміни.
строки
Дата подання: 14 березня 2024 15:58
Дата відповіді: 15 березня 2024 11:31
Враховуючи те, що дану закупівлю оголошено не в перший раз, а кінцевий термін виконання робіт залишається не змінним у тендерній документації, а початок виконання робіт щоразу змінюється, що веде до зменшення загального терміну реалізації даного проекту, а також враховуючи те, що проведення аукціону по даній закупівлі планується 22 березня 2024 року, розгляд документів переможця Замовником складає 5 робочих днів, укладання договору не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (такі строки будуть витримани лише у разі визнання найбільш економічно вигідної пропозиції, якщо вона є першою після проведеного аукціону). Таким чином, укладання договору з переможцем, в кращому випадку може відбутись лише в другій половині квітня 2024 р., а враховуючи терміни отримання авансових платежів, Виконавець зможе приступити до виконання зобов'язань за договором не раніше травня 2024р. Крім того, враховуючи можливості постачання електротехнічного обладнання та отримання інформації від постачальників та виробників наголошуємо, що заводи-виробники обладнання надають термін його виробництва та постачання не менше 10 місяців з моменту укладання договору та перерахування авансу. У зв’язку з викладеним, просимо та пропануємо продовжити термін виконання робіт та постачання обладнання за договором до 31.05.2025 року та внести відповідні зміни в Тендерну документацію..
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Захід "Реконструкція ВРУ-150 кВ ПС-150/35/10 кВ "Новоархангельська", с. Торговиця, Голованівський район, Кіровоградська область" є складовою частиною титулу Інвестиційної програми ПрАТ "Кіровоградобленерго" на 2024 рік, яка схвалена відповідною постановою НКРЕКП, та має кінцевий термін реалізації – 31.12.2024 року. Враховуючи викладене, станом на 15.03.2024 року в ПрАТ "Кіровоградобленерго" відсутні підстави для продовження терміну виконання робіт по зазначеному заходу.
обладнання/устаткування
Дата подання: 15 березня 2024 10:26
Дата відповіді: 15 березня 2024 11:37
Чи не планує Замовник закуповувати або передавати Підряднику обладнання/устаткування для реалізації даного проекту?
Відповідь: Закупівлю або передачу обладнання/устаткування Підряднику не планується.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій