Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Системи стеження
Очікувана вартість
1 888 473,83 UAH
UA-2024-03-12-013497-a ● 6ded6dee069340b9b895c65757972995
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління поліції охорони в м. Києві |
Код ЄДРПОУ: | 40109147 |
Місцезнаходження: | 04050, Україна , м. Київ обл., вулиця Студентська, будинок 9 |
Контактна особа: |
Титаренко Наталія В'ячеславівна 380444810162 prozorrome@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2024 20:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 березня 2024 09:00 |
Очікувана вартість: | 1 888 473,83 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 442,36 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35120000-1: Системи та пристрої нагляду та охорони
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 комплект
Системи стеження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04050, Україна, м. Київ, вулиця Студентська, будинок 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2024
ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 березня 2024 20:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 березня 2024 20:34 |
Тендерна документація.docx | |
12 березня 2024 20:34 |
Додаток 3 Тендерна форма пропозиції.docx | |
12 березня 2024 20:34 |
Додаток 4 (проект договору).docx | |
12 березня 2024 20:34 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії та підстави відхилення.docx | |
12 березня 2024 20:34 |
Додаток 2 Технічні характеристики.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Сертифікати
Дата подання: 15 березня 2024 16:09
Дата відповіді: 18 березня 2024 13:51
Вимога тд:оригінал/копію Сертифіката на Систему екологічного управління, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» виданого Учаснику, та чинного на кінцеву дату подання тендерних пропозицій, а також для підтвердження акредитації органу, який видав учаснику цей сертифікат, надати чинний на дату подання тендерної пропозиції учасника Атестат про акредитацію, що виданий НААУ (Національне агентство з акредитації України). З метою підтвердження виконання взятих на себе учасником гарантійних зобов’язань протягом гарантійного терміну товару (обладнання), Сертифікат на Систему екологічного управління (ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування») повинен містити код ДКПП 33.13, та код ДКПП 33.14 (стосовно ремонтування електронного, оптичного й електричного устаткування);
- оригінал/копію Сертифіката на Систему управління якістю, що відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT) «Системи управлiння якiстю. Вимоги» виданого Учаснику, та чинного на кінцеву дату подання тендерних пропозицій, а також для підтвердження акредитації органу, який видав учаснику цей сертифікат, надати чинний на дату подання тендерної пропозиції учасника Атестат про акредитацію, що виданий НААУ (Національне агентство з акредитації України). З метою підтвердження виконання взятих на себе учасником гарантійних зобов’язань протягом гарантійного терміну товару (обладнання), Сертифікат на Систему управління якістю (ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT) «Системи управлiння якiстю. Вимоги») повинен містити код ДКПП 33.13, та код ДКПП 33.14 (стосовно ремонтування електронного, оптичного й електричного устаткування);
Дана вимога є дискримінаційно. Учасник не є сервісним центром та не зобов'язані мати власний сервісний центр. Ремонт обладнання в разі необхідності буде проводитисяв офіційних сервісних центрах. Видаліть дану вимогу як протиправну.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), зазначено, що: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Відповідно до даної інформації, нами встановлено вимоги, щодо наявності відповідних сертифікатів ISO в учасників. Метою застосування вимоги є вибір найкращої пропозиції з оцінкою не тільки кількісної а і якісної оцінки. Отримання сертифікату на Систему екологічного управління (ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування») є вільними для отримання на території України і показують що учасник відповідає екологічним нормам та показникам, з впровадженою якісною системою їх управління. Отримання такого сертифікату означає, що учасник відповідає вимогам по екологічним нормам та показникам до створення, впровадження, підтримки та постійного поліпшення систем екологічного управління в т.ч. щодо ремонту електронного, оптичного й електричного устаткування.
Відповідно до п. 2.6. Проєкту договору про закупівлю (Додаток № 4 до тендерної документації) передбачено:
«2.6. Постачальник гарантує якість Товару протягом встановлених виробником нормативних строків. Гарантійний термін на Товар складає _____місяців.
Початок перебігу гарантійного терміну - з моменту підписання Сторонами видаткової накладної на Товар.»
Як бачимо, вимоги щодо гарантії на товар, за результатом тендеру, буде нести Постачальник, який буде стороною договору.
На стадії підготовки тендерної документації Замовник не може знати переможця торгів, а отже Постачальником може бути як виробник запропонованого товару, так і дистриб’ютор чи інший суб’єкт господарювання, з найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією. Тож, з метою зменшення ризику поставки неякісного товару Постачальником, у відповідності до ч. 3 ст. 22 Закону, Замовником встановлено вимогу, щодо наявності сертифікату на Систему екологічного управління (ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»), який повинен містити код ДКПП 33.13 та код ДКПП 33.14 (стосовно ремонту електронного, оптичного й електричного устаткування)
Відповідно до вищенаведеної інформації, підстави щодо внесення змін до тендерної документації відсутні.
Відповідно до п. 2.6. Проєкту договору про закупівлю (Додаток № 4 до тендерної документації) передбачено:
«2.6. Постачальник гарантує якість Товару протягом встановлених виробником нормативних строків. Гарантійний термін на Товар складає _____місяців.
Початок перебігу гарантійного терміну - з моменту підписання Сторонами видаткової накладної на Товар.»
Як бачимо, вимоги щодо гарантії на товар, за результатом тендеру, буде нести Постачальник, який буде стороною договору.
На стадії підготовки тендерної документації Замовник не може знати переможця торгів, а отже Постачальником може бути як виробник запропонованого товару, так і дистриб’ютор чи інший суб’єкт господарювання, з найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією. Тож, з метою зменшення ризику поставки неякісного товару Постачальником, у відповідності до ч. 3 ст. 22 Закону, Замовником встановлено вимогу, щодо наявності сертифікату на Систему екологічного управління (ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»), який повинен містити код ДКПП 33.13 та код ДКПП 33.14 (стосовно ремонту електронного, оптичного й електричного устаткування)
Відповідно до вищенаведеної інформації, підстави щодо внесення змін до тендерної документації відсутні.
Довідка
Дата подання: 15 березня 2024 16:09
Дата відповіді: 18 березня 2024 13:51
Вимога ТД: Оригінал/копія довідки виданої державним органом, а саме: Державною податковою службою України чи територіальними органами Державної податкової служби України про наявність відкритого/відкритих рахунку/рахунків в обслуговуючому/ обслуговуючих банку/банків учасника, виданої станом не раніше 01.01.2024 року. А чим вас не влаштовує довідка з банку про наявність рахунків?Обгрунтуйте вашу вимогу, а ще краще видаліть її як протиправну.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Встановлення даної вимоги, допоможе замовникові побачити наявність всіх відкритих рахунків в обслуговуючих банках учасника та відповідну інформацію, про відсутність простроченої заборгованості за кредитами по відношенню до всіх відкритих його рахунків. Такі дані, допоможуть підтвердити фінансову спроможність учасника, тому відсутні підстави щодо внесення змін до тендерної документації.
Сертифікат
Дата подання: 15 березня 2024 16:13
Дата відповіді: 18 березня 2024 13:50
Вимога ТД:(- оригінал/копію Сертифіката на Систему управління інформаційною безпекою, що відповідає вимогам ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 (ISO/IEC 27001:2022, IDT) «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги» виданого Учаснику, та чинного на кінцеву дату подання тендерних пропозицій; Дана вимога є дискримінаційною, адже відсутня можливість для учасника надати аналогічний серифікат. Внесіть зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Відповідно до даної інформації, замовником встановлено вимоги, щодо наявності відповідних сертифікатів ISO в учасників. Метою застосування вимоги є вибір найкращої пропозиції з оцінкою не тільки кількісної а і якісної оцінки. Отримання сертифікату на Систему управління інформаційною безпекою, що відповідає вимогам ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 (ISO/IEC 27001:2022, IDT) «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги» підтверджує дотримання вимог до створення, впровадження, підтримки та постійного поліпшення системи менеджменту інформаційної безпеки в контексті організації, з оцінкою ризиків інформаційної безпеки з урахуванням потреб організації. Такий сертифікат є вільним для отримання на території України та може бути отриманим будь яким суб’єктом господарювання.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 березня 2024 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ" |
1 718 750,60
UAH
|
1 718 750,60
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ" #39328390 |
Переможець |
1 718 750,60
UAH
|
21 березня 2024 11:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 травня 2024 10:21
|
ДУ 1 - 404 Системи стеження.PDF | зміни до договору |
10 травня 2024 10:21
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2024 12:40
|
404 системи стеження СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ.pdf | укладений |
29 березня 2024 12:39
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Системи стеження | 20 | комплект |
103 125,03
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з тим, що жорсткий накопичувач SATA 6TB 6GB/S 256MB PURPLE WD63PURZ WDC знято з виробництва, тому зазначений товар замінюється на інший з покращеними характеристиками без зміни ціни на даний товар. |
Номер договору про закупівлю: | 404/31/6-ГСП/2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Системи стеження | 20 | комплект |
103 125,03
UAH з ПДВ
|