Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поліграфічна продукція (Банери)
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2024-03-12-013437-a ● 4ef7395dfa584b61919d5193164d4af5
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина А2900 |
Код ЄДРПОУ: | 26616327 |
Місцезнаходження: | 10001, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, . |
Контактна особа: |
Байдужий Володимир +380631318976 yoa2900@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2024 20:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 21 березня 2024 13:41 |
Очікувана вартість: | 150 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22450000-9: Друкована продукція з елементами захисту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
178 штуки
ДК 021:2015 22450000-9 Друкована продукція з елементами кріплення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10005, Україна, Житомирська область, м.Житомир, Чуднівська, 114
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата здійснюється протягом 10 банківських днів з дня підписання сторонами видаткової накладної | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 березня 2024 20:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 березня 2024 20:13 |
Вимога до предмету закупівлі ДОДАТОК 1.doc | |
12 березня 2024 20:11 |
Проект договору ДОДАТОК 3.doc | |
12 березня 2024 20:11 |
Форма пропозиції ДОДАТОК 2.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні вимоги
Дата подання: 13 березня 2024 11:17
Дата відповіді: 13 березня 2024 19:30
Доброго дня! Можете надати, будь ласка, більш детальну інформацію на інформаційні банери з карманами? Які розміри карманів? Скільки карманів на одному банері? і якщо можна картинку, як воно буде виглядати.
Кармани повинні бути із ПЕТ? Дякую!
Відповідь: Добрий день. Дякую за запитання. Розмір карманів під лист формату А4. Час від часу інформація на аркушах буде мінятись. Такий банер повинен мати можливість бути розміщений на вулиці. Тобто має бути захищений від дії несприятливих погодних умов! Матеріал, відповідно, мусить бути прозорим та стійким до погодних умов. Кількість карманів 9.
Виглядає приблизно як інформаційний куточок. Щоб можна було міняти розклад та розміщати важливу інформацію в карманах.
Виглядає приблизно як інформаційний куточок. Щоб можна було міняти розклад та розміщати важливу інформацію в карманах.
Уточнення стосовно вартості
Дата подання: 13 березня 2024 14:41
Дата відповіді: 13 березня 2024 18:56
Доброго дня!
Очікувана вартість: 150 000 грн без ПДВ
4. ЦІНА ДОГОВОРУ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ
4.1. Сума договору складає ___________ грн. (сума прописом) без ПДВ.
ФОРМА "ПРОПОЗИЦІЯ" Разом з ПДВ.
Уточніть будь ласка, вартість закувлі 150 000 грн+20% ПДВ, чи 150000,00 включно з ПДВ (так, як ми є платниками ПДВ)?
Відповідь: Добрий день, дякую за запитання. Учасникам платникам ПДВ необхідно вказувати цінову пропозицію з урахуванням усіх податків та зборів, тобто з пдв. 150 000 грн це та максимальна сума, яку ми як Замовник можемо заплатити Постачальнику за весь обсяг закупівлі. Це наш бюджет на цю закупівлю, вийти за рамки якої фізично не зможемо. У проєкті договору та в оголошенні про проведення закупівлі зазначається «без ПДВ», оскільки саме ми як Замовник не є платниками податку на додану вартість.
Уточнення
Дата подання: 14 березня 2024 09:20
Дата відповіді: 15 березня 2024 14:03
Доброго дня. Ви вказуєте у відповіді: "Матеріал, відповідно, мусить бути прозорим та стійким до погодних умов.". ПВХ зазвичай йде білого кольору. Можливо Ви мали на увазі прозоре оргскло? У цьому ж пункті Ви вказуєте: "ПВХ пластик, плівка з ламінацією", не бачимо потреби ламінувати друк, якщо це буде УФ друк. Дякую
Відповідь: Добрий день, дякую за запитання. Так, ПВХ пластик з друком УФ і банер з друком УФ. Плівка з ламінацією вказана при неможливості друку УФ або необхідності іншого друку. Матеріал для карманів вказаний вірно. Головною умовою для матеріалу карманів є прозорість та стійкість до погодних умов.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 березня 2024 14:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОРТЕКС+" |
120 660,00
UAH
|
116 160,00
UAH
|
Документи |
ФОП "ГУРБА ПАВЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
126 358,00
UAH
|
116 378,25
UAH
|
Документи |
ТОВ "Ромус-Поліграф" |
126 500,00
UAH
|
116 525,00
UAH
|
Документи |
ТОВ Рекламно-виробнича компанія "Бінго" |
133 958,00
UAH
|
133 958,00
UAH
|
Документи |
ФОП "ПАЛИВОДА АНАТОЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" |
150 000,00
UAH
|
150 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОРТЕКС+" #40376971 |
Переможець |
116 160,00
UAH
|
25 березня 2024 16:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 березня 2024 10:34
|
договір | укладений |
28 березня 2024 10:34
|