Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поліграфічна продукція (Банери)
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2024-03-12-013437-a 4ef7395dfa584b61919d5193164d4af5
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Байдужий Володимир

+380631318976 yoa2900@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина А2900
Код ЄДРПОУ: 26616327
Місцезнаходження: 10001, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, .
Контактна особа: Байдужий Володимир
+380631318976
yoa2900@post.mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 березня 2024 20:11
Звернення за роз’ясненнями: до 18 березня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 березня 2024 00:00
Початок аукціону: 21 березня 2024 13:41
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22450000-9: Друкована продукція з елементами захисту


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
178 штуки
ДК 021:2015 22450000-9 Друкована продукція з елементами кріплення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська область, м.Житомир, Чуднівська, 114
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата здійснюється протягом 10 банківських днів з дня підписання сторонами видаткової накладної Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 березня 2024 20:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2024 20:13
Вимога до предмету закупівлі ДОДАТОК 1.doc
12 березня 2024 20:11
Проект договору ДОДАТОК 3.doc
12 березня 2024 20:11
Форма пропозиції ДОДАТОК 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги
Дата подання: 13 березня 2024 11:17
Дата відповіді: 13 березня 2024 19:30
Доброго дня! Можете надати, будь ласка, більш детальну інформацію на інформаційні банери з карманами? Які розміри карманів? Скільки карманів на одному банері? і якщо можна картинку, як воно буде виглядати. Кармани повинні бути із ПЕТ? Дякую!
Відповідь: Добрий день. Дякую за запитання. Розмір карманів під лист формату А4. Час від часу інформація на аркушах буде мінятись. Такий банер повинен мати можливість бути розміщений на вулиці. Тобто має бути захищений від дії несприятливих погодних умов! Матеріал, відповідно, мусить бути прозорим та стійким до погодних умов. Кількість карманів 9.
Виглядає приблизно як інформаційний куточок. Щоб можна було міняти розклад та розміщати важливу інформацію в карманах.
Уточнення стосовно вартості
Дата подання: 13 березня 2024 14:41
Дата відповіді: 13 березня 2024 18:56
Доброго дня! Очікувана вартість: 150 000 грн без ПДВ 4. ЦІНА ДОГОВОРУ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ 4.1. Сума договору складає ___________ грн. (сума прописом) без ПДВ. ФОРМА "ПРОПОЗИЦІЯ" Разом з ПДВ. Уточніть будь ласка, вартість закувлі 150 000 грн+20% ПДВ, чи 150000,00 включно з ПДВ (так, як ми є платниками ПДВ)?
Відповідь: Добрий день, дякую за запитання. Учасникам платникам ПДВ необхідно вказувати цінову пропозицію з урахуванням усіх податків та зборів, тобто з пдв. 150 000 грн це та максимальна сума, яку ми як Замовник можемо заплатити Постачальнику за весь обсяг закупівлі. Це наш бюджет на цю закупівлю, вийти за рамки якої фізично не зможемо. У проєкті договору та в оголошенні про проведення закупівлі зазначається «без ПДВ», оскільки саме ми як Замовник не є платниками податку на додану вартість.
Уточнення
Дата подання: 14 березня 2024 09:20
Дата відповіді: 15 березня 2024 14:03
Доброго дня. Ви вказуєте у відповіді: "Матеріал, відповідно, мусить бути прозорим та стійким до погодних умов.". ПВХ зазвичай йде білого кольору. Можливо Ви мали на увазі прозоре оргскло? У цьому ж пункті Ви вказуєте: "ПВХ пластик, плівка з ламінацією", не бачимо потреби ламінувати друк, якщо це буде УФ друк. Дякую
Відповідь: Добрий день, дякую за запитання. Так, ПВХ пластик з друком УФ і банер з друком УФ. Плівка з ламінацією вказана при неможливості друку УФ або необхідності іншого друку. Матеріал для карманів вказаний вірно. Головною умовою для матеріалу карманів є прозорість та стійкість до погодних умов.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 березня 2024 14:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОРТЕКС+" 120 660,00
UAH
116 160,00
UAH
Документи
ФОП "ГУРБА ПАВЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ" 126 358,00
UAH
116 378,25
UAH
Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 126 500,00
UAH
116 525,00
UAH
Документи
ТОВ Рекламно-виробнича компанія "Бінго" 133 958,00
UAH
133 958,00
UAH
Документи
ФОП "ПАЛИВОДА АНАТОЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" 150 000,00
UAH
150 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

18 березня 2024 08:54
Електронний підпис
18 березня 2024 08:54
Електронний підпис
18 березня 2024 08:54
Витяг ПДВ.pdf
18 березня 2024 08:54
Статут.pdf
18 березня 2024 08:54
Цінова пропозиція.pdf
18 березня 2024 08:54
Наказ на директора.pdf
18 березня 2024 08:54
Тех специфікація.pdf
18 березня 2024 08:54
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
18 березня 2024 08:54
опис.pdf

Публічні документи

19 березня 2024 13:23
Електронний підпис
19 березня 2024 13:23
Електронний підпис

Публічні документи

20 березня 2024 17:32
Електронний підпис
20 березня 2024 17:29
форма пропозиція.pdf
20 березня 2024 17:29
Статут (1).pdf
20 березня 2024 17:29
протокол на правочин.pdf
20 березня 2024 17:29
про ліцензіювання.pdf
20 березня 2024 17:29
про субпідрядників.pdf
20 березня 2024 17:29
лист щодо повноважень.pdf
20 березня 2024 17:29
Витяг з ЄДРПОУ .pdf
20 березня 2024 17:29
а 14 п 47.pdf

Публічні документи

18 березня 2024 11:08
Електронний підпис
18 березня 2024 11:08
Електронний підпис
18 березня 2024 11:06
ФормаПропозиції.PDF
18 березня 2024 11:06
ПроєктДоговору.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОРТЕКС+"

ФОП "ГУРБА ПАВЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ТОВ "Ромус-Поліграф"

ТОВ Рекламно-виробнича компанія "Бінго"

ФОП "ПАЛИВОДА АНАТОЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОРТЕКС+"
#40376971
Переможець 116 160,00
UAH
25 березня 2024 16:43

Документи

25 березня 2024 16:43
Електронний підпис
25 березня 2024 16:42
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 березня 2024 16:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОРТЕКС+"
#40376971
116 160,00
UAH
Документи

Документи

25 березня 2024 16:43
Електронний підпис
25 березня 2024 16:42
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 березня 2024 10:34
договір укладений
28 березня 2024 10:34