Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "Господар" Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області |
Код ЄДРПОУ: | 40532351 |
Місцезнаходження: | 37811, Україна , Полтавська обл., Хорольський р-н, село Березняки, ВУЛИЦЯ ЛЕСІ УКРАЇНКИ, будинок 46 |
Контактна особа: |
Людмила Бибик +380997966289 gospodar_40532351@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2024 15:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 489 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Тендерна документація
12 березня 2024 15:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 березня 2024 15:13 |
Тендерна документація.docx | |
12 березня 2024 15:13 |
Додатки до ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-03-000041 ● 7184fe2de4044dffa064ba1fc87a9bc8
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2024 17:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.06.2024 № 51-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
03.06.2024 № 51-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13. UA-2024-03-12-009724-a (лот 1, лот 2), 12.03.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-03 17:19:25
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 489000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-12-009724-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-05 11:13:59
Відповідь на запит
На запит УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 03.06.2024 року за предметом закупівлі «Пально-мастильні матеріали (бензин А-95 в талонах, дизельне паливо в талонах)» за кодом ДК 021:2015-09130000-9 Нафта і дистиляти (далі - Закупівля), ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-12-009724-a (лот 1, лот 2), Комунальне підприємство «ГОСПОДАР» Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області (далі – Замовник) надає наступні пояснення.
З метою формування актуальної очікуваної вартості предмета закупівлі, уповноваженою особою Замовника використана «Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 року № 275, а саме: здійснено аналіз ринку, зокрема проаналізовано середньостатистичні ціни на бензин А-95 та дизельне паливо по Полтавській області на момент оголошення закупівлі. Також було використано загальнодоступну інформацію щодо цін на паливно-мастильні матеріали, яка міститься у відкритих джерелах, а саме – на офіційному сайті Міністерства фінансів України (по Полтавській області за лютий-березень 2024 року з урахуванням відсотку коливання ціни на ринку, посилання: https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/reg/poltavskaya/2024-03/).
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі розроблені відповідно до потреб Замовника на 2024 рік з урахуванням вимог нормативних документів у сфері стандартизації паливно-мастильних матеріалів, а саме: ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» і ДСТУ 7688:2015 «Дизельне паливо Євро. Технічні умови», «Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Бензин А-95 в талонах Код за ДК 021:2015-09130000-9 Нафта і дистиляти |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 216 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 080,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 березня 2024 15:13 |
Тендерна документація.docx |
12 березня 2024 15:13 |
Додатки до ТД.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 березня 2024 11:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС - ОЙЛ" |
174 960,00
UAH з ПДВ
|
173 880,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ФУЛ ФЬЮЖН” |
190 080,00
UAH з ПДВ
|
174 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНКАМ ФІНАНС" |
180 000,00
UAH з ПДВ
|
180 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ АВТОТРАНС - ОЙЛ" #36324681 |
Переможець |
173 880,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2024 13:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2024 10:42
|
Договір 5.pdf | укладений |
29 березня 2024 10:35
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Бензин А-95 в талонах | 3600 | літр |
48,30
UAH з ПДВ
|