Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту та технічного облаштування санвузла для доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення за адресою : 79035,м.Львів,вул.Дністерська, 5
Очікувана вартість
157 901,00 UAH
UA-2024-03-12-008685-a c6635adc726a4f778be04dc8a251bfa0
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шмигель Наталія

380930101928 shmugel_natalia@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 березня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Середня загальноосвітня школа № 73
Код ЄДРПОУ: 22336031
Місцезнаходження: 79035, Україна , Львівська обл., Львів, Дністерська,5
Контактна особа: Шмигель Наталія
380930101928
shmugel_natalia@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45330000-9: Водопровідні та санітарно-технічні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту та технічного облаштування санвузла для доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення за адресою : 79035,м.Львів,вул.Дністерська, 5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79035, Україна, Львівська область, Львів, Дністерська,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи

Тендерна документація

12 березня 2024 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Пюрик Марія Володимирівна
#3124005822
Переможець 157 901,00
UAH
12 березня 2024 14:43

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 квітня 2024 21:44
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
28 квітня 2024 21:33
Договір від 11.03.pdf укладений
12 березня 2024 14:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.3.2. розділу 3 Договору №24/02/27-3 від 11.03.2024р. та беручи до уваги рекомендації висновку Управління фінансового контролю №2103-вих-44272 від 02.04.2024р., а також пп.5 п.19 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України ‘’Про публічні закупівлі’’, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня припинення або скасування» , затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (із змінами ), Сторони дійшли згоди зменшити суму договору на 59 334,00 грн. (п’ятдесят дев’ять тисяч триста тридцять чотири грн., 00 коп.), без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 24/02/27-3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML