Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221, 1 кг
Очікувана вартість
83 804,00 UAH
UA-2024-03-12-008167-a e1b4963090b74c49a7278e13cf675106
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Шевчук

+380414135483 osvitanv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 березня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02143229
Вебсайт: http://nvmr.osv.org.ua/
Місцезнаходження: 11700, Україна , Житомирська обл., м. Звягель, вул. Шевченка, будинок 16
Контактна особа: Валентина Шевчук
+380414135483
osvitanv@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221, 1 кг. Картопля повинна бути ціла, суха, не забруднена, не поросла. Чиста, без ґрунту, поверхня гладка, без ознак зелені або гнилі, не зів’яла. Не менше d=6 см. Залишки терміну зберігання отриманих продуктів повинні бути не менше 80% до загального терміну зберігання. Замовник здійснює оплату Товару Постачальнику на підставі виставлених видаткових накладних, за фактом отримання товару з відстрочкою платежу до 30 календарних днів за умови наявності (надходження) коштів на розрахунковий рахунок. Поставка товару здійснюється дрібними партіями з понеділка по п’ятницю з 9-00 до 14-00 у період дії договору згідно заявок Замовника. Строк виконання однієї заявки 1 календарний день. Заявки можуть надаватись щоденно. Поставка, що здійснюється після 14-00 – вважається недобросовісним виконанням заявок Замовника та Договору. Поставка товару згідно додатку №2 проєкту договору. Доставка, завантаження та розвантаження товару здійснюється автотранспортом Постачальника за власні кошти та власними силами.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3940 кілограм
Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221, 1 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11700, Україна, Житомирська область, Звягельський район, м. Звягель, , вул. Шевченка, 16 (Заклади Замовника згідно Додатку №2 до Договору)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2024
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Тендерна документація

12 березня 2024 14:21
4.Проєкт договору.doc
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні характеристики предмета закупівлі
Відповідність ДСТУ 9221 Можливі значення:
  • Так
  • Клас Можливі значення:
  • екстра
  • Термін збирання Можливі значення:
  • пізня
  • Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 15 березня 2024 10:00

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    ФОП "Ничипорук Петро Петрович" 76 751,20
    UAH з ПДВ
    76 751,20
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ТОВ "КРАЇНА ВІЛЬНИХ" 82 740,00
    UAH з ПДВ
    82 740,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи

    Публічні документи

    12 березня 2024 20:52
    Електронний підпис
    12 березня 2024 20:52
    Електронний підпис
    12 березня 2024 20:50
    Технічна специфікація.pdf
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Термін збирання пізня
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Клас екстра
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Відповідність ДСТУ 9221 Так

    Публічні документи

    12 березня 2024 15:47
    Електронний підпис
    12 березня 2024 15:47
    Електронний підпис
    12 березня 2024 15:45
    Технічна специфікація.pdf
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Термін збирання пізня
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Клас екстра
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Відповідність ДСТУ 9221 Так

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    ФОП "Ничипорук Петро Петрович"
    #2223512411
    Переможець 76 751,20
    UAH з ПДВ
    15 березня 2024 10:26

    Повідомлення про намір укласти договір

    Дата і час публікації: 15 березня 2024 10:26

    Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
    Учасник Пропозиція Документи
    ФОП "Ничипорук Петро Петрович"
    #2223512411
    76 751,20
    UAH з ПДВ
    Немає

    Укладений договір

    Контракт Статус Опубліковано
    Електронний підпис укладений
    19 квітня 2024 13:49
    Електронний підпис зміни до договору
    20 березня 2024 08:33
    №13.pdf зміни до договору
    20 березня 2024 08:31
    Протокол про форм. помилку.doc зміни до договору
    19 березня 2024 13:38
    Електронний підпис укладений
    18 березня 2024 14:42
    №13.pdf укладений
    18 березня 2024 14:23

    Зміни до договору

    Дата внесення змін до договору:
    19 березня 2024
    Дата публікації змін до договору:
    20 березня 2024
    Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
    • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В додатку №1 до Договору №13 від 18 березня 2024 року «Специфікація», помилково прописано 202року замість правильного 2024 року.
    Номер договору про закупівлю: №13
    Договір:
    Номер додаткової угоди: Протокол про формальну помилку
    Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

    Виконання договору

    Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
    Строк дії за договором: 18 березня 2024 — 30 червня 2024
    Сума оплати за договором: 76 751,20
    UAH