Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів за кодом ДК 021:2015 - 66510000-8-«Страхові послуги»
Очікувана вартість
932 946,45 UAH
UA-2024-03-12-001159-a ● 87b1083a7c1c4369a9abdd701074a01f
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне Управління Національної поліції в Запорізькій області |
Код ЄДРПОУ: | 40108688 |
Місцезнаходження: | 69005, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул.Дмитра Апухтіна, 29 |
Контактна особа: |
Фролова Ірина Володимирівна +380612392114 gunp.zp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 березня 2024 09:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 22 березня 2024 14:42 |
Початок аукціону: | 22 березня 2024 14:42 |
Очікувана вартість: | 932 946,45 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 664,73 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги
Ділення предмета закупівлі на лоти не передбачається
Докладніше в Тендерній документації. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
516 послуга
Послуги з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 березня 2024 13:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 березня 2024 12:50 |
Тендерна документація страхування зі змінами.doc | |
15 березня 2024 12:50 |
перелікзмін_до_оголошення_від_15.03.2024 страхування.docx | |
15 березня 2024 12:50 |
перелік змін до ТД від 15.03.2024 страхування.docx | |
15 березня 2024 12:50 |
Протокол 12 внесення змін до ТД страхування.doc | |
12 березня 2024 09:36 |
Додаток 1 до проекту Договору.doc | |
12 березня 2024 09:36 |
Проект договору страхування.doc | |
12 березня 2024 09:36 |
Тендерна документація страхування.doc |
15 березня 2024 13:15 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 березня 2024 12:50 |
Тендерна документація страхування зі змінами.doc
|
|||
15 березня 2024 12:50 |
перелікзмін_до_оголошення_від_15.03.2024 страхування.docx
|
|||
15 березня 2024 12:50 |
перелік змін до ТД від 15.03.2024 страхування.docx
|
|||
15 березня 2024 12:50 |
Протокол 12 внесення змін до ТД страхування.doc
|
|||
12 березня 2024 09:36 |
Додаток 1 до проекту Договору.doc
|
|||
12 березня 2024 09:36 |
Проект договору страхування.doc
|
|||
12 березня 2024 09:36 |
Тендерна документація страхування.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінаційні вимоги
Дата подання: 12 березня 2024 11:49
Дата відповіді: 15 березня 2024 12:22
Добрий день, шановний Замовнику! Ознайомившись з Тендерною документацією, звертаємо увагу, що в ТД присутні дискримінаційні вимоги, а саме: згідно Додатку 2 до ТД, учасники зобов’язані надати документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, в тому числі надати довідку у довільній формі про те, що Страхова компанія (учасник тендеру) є учасником Угоди про пряме врегулювання збитків із посиланням на зазначену інформацію на сайті МТСБУ (згідно п.10 Додатку 2 до ТД).
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Дана вимога (пряме врегулювання) порушує принцип добросовісної конкуренції між учасниками та неупередженого вибору переможця. Приклад рішення колегії АМКУ щодо Угоди про пряме врегулювання збитків: UA-2023-11-01-013509-a. Просимо внести зміни в ТД та прибрати дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за ваше звернення та повідомляємо наступне:
Найближчим часом до Тендерної документації будуть внесено зміни.
Найближчим часом до Тендерної документації будуть внесено зміни.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-12-001159-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПАТ "НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ОРАНТА", Код ЄДРПОУ:00034186
Дата подання: 12 березня 2024 11:09
Дискримінаційні вимоги
Шановний Зеамовнику!
Додаток 2 до Вашої ТД містить дискримінаційні та незаконні вимоги, які вже неодноразово визнавалися такими АМКУ, а саме:
п.10. "Пряме врегулювання страхових випадків через систему «Прямого врегулювання збитків» підтверджена довідкою у довільному вигляді із посиланням на зазначену інформацію на сайті МТСБУ".
п.16. "зазначення показників кольорової індикації оцінок діяльності страховиків-членів МТСБУ та інформації про наявність/відсутність заборгованостей до фондів МТСБУ за періоди з 1 кварталу 2018 по 4 квартал 2021 року" та "довідку(лист) видану Національним банком України, в якій має бути зазначена величина перевищення фактичного запасу платоспроможності над розрахунковим нормативним запасом платоспроможності, а розмір перевищення, станом на останню звітну дату (3-й квартал 2023 року) має бути у розмірі, не меншому за загальну страхову суму, зазначену у п. 15 Додатку 2 до тендерної документації."
З метою економії часу вимагаю виключити зазначені вимоги до подання нами скарги до АМКУ
Розгорнути
Згорнути
Додаток 2 до Вашої ТД містить дискримінаційні та незаконні вимоги, які вже неодноразово визнавалися такими АМКУ, а саме:
п.10. "Пряме врегулювання страхових випадків через систему «Прямого врегулювання збитків» підтверджена довідкою у довільному вигляді із посиланням на зазначену інформацію на сайті МТСБУ".
п.16. "зазначення показників кольорової індикації оцінок діяльності страховиків-членів МТСБУ та інформації про наявність/відсутність заборгованостей до фондів МТСБУ за періоди з 1 кварталу 2018 по 4 квартал 2021 року" та "довідку(лист) видану Національним банком України, в якій має бути зазначена величина перевищення фактичного запасу платоспроможності над розрахунковим нормативним запасом платоспроможності, а розмір перевищення, станом на останню звітну дату (3-й квартал 2023 року) має бути у розмірі, не меншому за загальну страхову суму, зазначену у п. 15 Додатку 2 до тендерної документації."
З метою економії часу вимагаю виключити зазначені вимоги до подання нами скарги до АМКУ
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 березня 2024 12:34
Шановний Учаснику у відповідь на Вашу вимогу (скаргу) повідомляємо наступне:
1) Додаток 2 п.10, у новій редакції Тендерної документації буде виключено вимоги щодо обов'язкового прямого врегулювання страхових випадків.
2) Розглянувши Вашу вимогу та проаналізувавши практику АМКУ щодо зазначених питань зауважуємо наступне:
Згідно до статті 4 Закону України "Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів" (далі ЗУ "Про ОСЦПВВНТЗ") Моторне (транспортне) страхове бюро України (далі МТСБУ) є суб’єктом обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності.
Згідно до ст.39 ЗУ "Про ОСЦПВВНТЗ" МТСБУ є єдиним об'єднанням страховиків, які здійснюють обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів за шкоду, заподіяну третім особам. Участь страховиків у МТСБУ є умовою здійснення діяльності щодо обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. Одним із завдань МТСБУ є збирання необхідної інформації про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності для узагальнення.
Загідно до ст.11 ЗУ "Про ОСЦПВВНТЗ" страховики зобов'язані надавати інформацію про укладені та достроково припинені договори обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності до централізованої бази даних.
Згідно до ст.55 ЗУ "Про ОСЦПВВНТЗ" Оператором єдиної централізованої бази даних є МТСБУ, створення та утримання централізованої бази даних фінансується за рахунок коштів МТСБУ.
Отже будь який учасник може надати зазначену інформацію, зазначена статистична інформація збирається МТСБУ в рамках повноважень та ЗУ "Про ОСЦПВВНТЗ". МТСБУ може надавати інформацію яка відповідно до законодавства не є інформацією обмеженого доступу і отже зазначену інформацію можна сприймати як об'єктивну і що відображає стан ринку страхування. Проаналізувавши інформацію з сайту МТСБУ, а також інформацію з відкритих джерел Замовником зроблено висновки про збільшення випадків втрат ліцензій страховиками України, а оскільки Замовник є стратегічним підприємством регіону із транспортом що використовується інтенсивно, а також довгостроковість дії майбутніх полісів страхування, важаємо за доцільне обирати надійного страховика за критеріями незалежної і спеціальзованої за даним видом страхування організації (МТСБУ). Зазначений термін (з 2018 року) було обгрунтовано діючим військовим станом, що як очевидно з даних МТСБУ завадило вести повноцінну статистику оскільки на сайті відсутні дані за 1 півріччя 2022 року, також враховуючи що дані враховують "рівень скарг від потерпілих та страхувальників" можна припустити що під час військового стану кількість скарг зменшилась не через їх відсутність, а через неможливість їх оформити або нехтування цим правом.
Також варто зауважити що практика АМКУ стосовно цього питання часто зазначає що Національний банк перейняв на себе функції регулятора ринку небанківських фінансових послуг і тому з метою уникнення дискримінації учасників та рівного ставлення до них вимога до показників "світлофора" не є безальтернативною і передбачено надання відповідної довідки виданої Національним банком України, як органом що несе функції регулятора і може підтвердити платоспроможність учасника в умовах зобов'язань по договору закупівлі.
1) Додаток 2 п.10, у новій редакції Тендерної документації буде виключено вимоги щодо обов'язкового прямого врегулювання страхових випадків.
2) Розглянувши Вашу вимогу та проаналізувавши практику АМКУ щодо зазначених питань зауважуємо наступне:
Згідно до статті 4 Закону України "Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів" (далі ЗУ "Про ОСЦПВВНТЗ") Моторне (транспортне) страхове бюро України (далі МТСБУ) є суб’єктом обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності.
Згідно до ст.39 ЗУ "Про ОСЦПВВНТЗ" МТСБУ є єдиним об'єднанням страховиків, які здійснюють обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів за шкоду, заподіяну третім особам. Участь страховиків у МТСБУ є умовою здійснення діяльності щодо обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. Одним із завдань МТСБУ є збирання необхідної інформації про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності для узагальнення.
Загідно до ст.11 ЗУ "Про ОСЦПВВНТЗ" страховики зобов'язані надавати інформацію про укладені та достроково припинені договори обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності до централізованої бази даних.
Згідно до ст.55 ЗУ "Про ОСЦПВВНТЗ" Оператором єдиної централізованої бази даних є МТСБУ, створення та утримання централізованої бази даних фінансується за рахунок коштів МТСБУ.
Отже будь який учасник може надати зазначену інформацію, зазначена статистична інформація збирається МТСБУ в рамках повноважень та ЗУ "Про ОСЦПВВНТЗ". МТСБУ може надавати інформацію яка відповідно до законодавства не є інформацією обмеженого доступу і отже зазначену інформацію можна сприймати як об'єктивну і що відображає стан ринку страхування. Проаналізувавши інформацію з сайту МТСБУ, а також інформацію з відкритих джерел Замовником зроблено висновки про збільшення випадків втрат ліцензій страховиками України, а оскільки Замовник є стратегічним підприємством регіону із транспортом що використовується інтенсивно, а також довгостроковість дії майбутніх полісів страхування, важаємо за доцільне обирати надійного страховика за критеріями незалежної і спеціальзованої за даним видом страхування організації (МТСБУ). Зазначений термін (з 2018 року) було обгрунтовано діючим військовим станом, що як очевидно з даних МТСБУ завадило вести повноцінну статистику оскільки на сайті відсутні дані за 1 півріччя 2022 року, також враховуючи що дані враховують "рівень скарг від потерпілих та страхувальників" можна припустити що під час військового стану кількість скарг зменшилась не через їх відсутність, а через неможливість їх оформити або нехтування цим правом.
Також варто зауважити що практика АМКУ стосовно цього питання часто зазначає що Національний банк перейняв на себе функції регулятора ринку небанківських фінансових послуг і тому з метою уникнення дискримінації учасників та рівного ставлення до них вимога до показників "світлофора" не є безальтернативною і передбачено надання відповідної довідки виданої Національним банком України, як органом що несе функції регулятора і може підтвердити платоспроможність учасника в умовах зобов'язань по договору закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2024 15:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "УНІВЕРСАЛЬНА" |
609 105,00
UAH з ПДВ
|
609 105,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне Акціонерне Товариство "Страхова група "ТАС" |
701 543,00
UAH з ПДВ
|
701 543,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "УНІВЕРСАЛЬНА" #20113829 |
Переможець |
609 105,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2024 09:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2024 09:56
|
Договір | укладений |
04 квітня 2024 09:55
|