Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | БЕРЕЖАНСЬКЕ МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОБУТ" |
Код ЄДРПОУ: | 31274165 |
Місцезнаходження: | 47501, Україна , Тернопільська обл., м. Бережани, вул. Братів Лепких, 44 |
Контактна особа: |
Володимир Пришляк +380964964522 berezhany.dobrobut@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 березня 2024 16:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 березня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 420 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти - Бензин А-95 – 4000 літрів; - Дизельне паливо – 3000 літрів. - Газ скраплений в кількості – 3000 літрів
- Бензин А-95 – 4000 літрів;
- Дизельне паливо – 3000 літрів.
- Газ скраплений в кількості – 3000 літрів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 березня 2024 16:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 березня 2024 16:22 |
Додаток 3-Тенд.проп..docx | |
11 березня 2024 16:22 |
Тендерна документація.docx | |
11 березня 2024 16:22 |
Додаток 4-Проект.дог.docx | |
11 березня 2024 16:22 |
Додаток 1 до ТД ст.16, 17.docx | |
11 березня 2024 16:22 |
Додаток 2 якісні характеристики.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-14-000013 ● 395ac48311e4473c93a0c955a8f4e5ba
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 травня 2024 17:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.05.2024 № 26-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 14.05.2024 № 26-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2024-03-11-010680-a від 11.03.2024 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-15 10:51:39
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-03-11-010680-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
2. Згідно пункту 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» додатку 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників» тендерної документації замовником зазначено вимогу щодо подачі учасниками: «Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. (Надається лише у разі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом).»
Окрім цього, у додатку 2 «Технічна специфікація» тендерної документації замовником зазначено вимогу: «Обов’язкова наявність власних або діючих орендованих, або діючих партнерських АЗС, що підтверджується договорами та ліцензією на право роздрібної торгівлі на ім’я учасника або партнера.
Учасник у складі тендерної пропозиції надає копію ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності».
Аналізом поданої пропозиції ТзОВ «ПРОНАФТОСЕРВІС» встановлено, що учасником у складі пропозиції подано ліцензію на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місця оптової торгівлі, видану ТзОВ «СНІПО-ОЙЛ», за реєстраційним номером 990614202100501.
Окрім цього, ТзОВ «ПРОНАФТОСЕРВІС» як переможець закупівлі завантажив ліцензію на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місця оптової торгівлі, видану ТзОВ «ПРОНАФТОСЕРВІС», за реєстраційним номером 990614202200053.
Враховуючи вищевикладене, прошу надати інформацію щодо розгляду пропозиції ТзОВ «ПРОНАФТОСЕРВІС» та її відповідності умовам тендерної документації, так як у складі поданої пропозиції відсутня ліцензія видана ТзОВ «ПРОНАФТОСЕРВІС», також учасник закупівлі ТзОВ «ПРОНАФТОСЕРВІС» та партнер ТзОВ «СНІПО-ОЙЛ», згідно завантажених ліцензій, не мають ліцензій на роздрібну торгівлю пальним - ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-20 16:59:55
Відповідь на запит
На Ваш запит про надання пояснень щодо проведення закупівлі 09130000-9 Нафта і дистиляти (ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти) ідентифікатор тендеру UA-2024-03-11-010680-a, інформуємо:
1. Розрахунок вартості процедури закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням інформації, отриманої з Інтернет-ресурсів: https://finance.i.ua/fuel/.
Обсягів закупівлі Товару: розрахований відповідно до фактичного обсягу витрат дизпалива, бензину А-95, скрапленого газу у 2023 році та враховуючі обсяги кошторисних призначень на 2023 рік.
Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі не є унікальними, та такими, що потенційно можуть обмежити коло учасників. Якість Товару повинна відповідати діючим в Україні Держстандартам.
Інформація розміщена на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів за посиланням:
https://berdobrobut.info-gkh.com.ua/assets/images/factories_uploads/files/%D0%91%D0%9C%D0%9A%D0%9F%20%D0%94%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%BE%D0%B1%D1%83%D1%82/%D0%9E%D0%B1%D0%B3%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F/%D0%9E%D0%B1%D0%B3%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%2009130000-9%20%D0%9D%D0%B0%D1%84%D1%82%D0%B0%20%D1%96%20%D0%B4%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BB%D1%8F%D1%82%D0%B8%202024.pdf
2. Згідно пункту «Обов’язкова наявність власних або діючих орендованих, або діючих партнерських АЗС, що підтверджується договорами та ліцензією на право роздрібної торгівлі на ім’я учасника або партнера. Додатку №2. Учасник надав Ліцензію на право оптової торгівлі пальним, реєстраційний номер: 990614202200053, що не відповідає вимогам.
Таким чином надані документи не відповідають вимогам тендерної документації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТзОВ «ПРОНАФТОСЕРВІС», встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178. 28 травня 2024 року було підписано Додаткову угоду № 01 до договору №699 ПНСТЛ-2603 від 26 березня 2024 року про розірвання (припинення) дії Договору № 699 ПНСТЛ-2603 від 26 березня 2024 року з 28 травня 2024 року.
2024-05-28 12:29:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 березня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПРОНАФТОСЕРВІС" |
409 620,00
UAH з ПДВ
|
409 620,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОНАФТОСЕРВІС" #44426046 |
Переможець |
409 620,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2024 09:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 травня 2024 12:21
|
Пронафтосервіс дод.угода №1.pdf | укладений |
28 травня 2024 12:19
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2024 14:51
|
Паливо ПНСТЛ-2603 2024р.pdf | укладений |
01 квітня 2024 14:50
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 26 квітня 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
19 344,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 224,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТзОВ «ПРОНАФТОСЕРВІС», встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178. |