Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Аптечки першої медичної допомоги
Очікувана вартість
3 153 192,33 UAH
UA-2024-03-11-008601-a ● ca67837f8c6a4cf0b5b676a4a7fae23c
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
Код ЄДРПОУ: | 21560045 |
Вебсайт: | http://ukrposhta.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Контактна особа: |
Зозуля-Савіцька Ольга 380506508925 ZOZULYA-OP@UKRPOSHTA.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 березня 2024 15:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 березня 2024 09:00 |
Початок аукціону: | 25 березня 2024 15:02 |
Початок аукціону: | 25 березня 2024 15:02 |
Очікувана вартість: | 3 153 192,33 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 765,96 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-ПЕРЕМОЖЦЯ надати Замовнику забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії у вигляді електронного документа за примірною формою, передбаченою Розділом ХІІІ тендерної документації, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Особливостей, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку 1 цієї документації. Відповідно до умов Договору, розмір банківської гарантії становить 5% від ціни Договору. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в МЮУ 13.01.2005 за №41/10321. Гарантія має бути безвідкличною та безумовною. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю, банківські реквізити Замовника детально визначені в пункті 6 розділу VI тендерної документації та у відповідному розділі договору про закупівлю, проєкт якого наведений в Додатку 1 до цієї тендерної документації. На момент подання тендерних пропозицій від учасників не вимагається надання забезпечення виконання договору у складі тендерної пропозиції. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 штука
Аптечка - комплект першої медичної допомоги (комплект № 4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Георгія Кірпи, 2 або м. Київ, вул. Академіка Кухаря (Мурманська), 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2024
ДК 021:2015: 33196000-0 — Аптечки першої медичної допомоги
5863 штука
Аптечка – комплект першої медичної допомоги (комплект № 3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Георгія Кірпи, 2 або м. Київ, вул. Академіка Кухаря (Мурманська), 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2024
ДК 021:2015: 33196000-0 — Аптечки першої медичної допомоги
3182 штука
Аптечка – комплект першої до медичної допомоги типу АМА-1 з додатками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Георгія Кірпи, 2 або м. Київ, вул. Академіка Кухаря (Мурманська), 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2024
ДК 021:2015: 33196000-0 — Аптечки першої медичної допомоги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації: у відповідності до п. 3.5 Договору, оплата Товару здійснюється впродовж 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо Предмету закупівлі та назв Аптечок
Дата подання: 13 березня 2024 12:06
Дата відповіді: 14 березня 2024 16:27
Добрий день. Предметом закупівлі є "аптечки першої медичної допомоги". І аналогічний досвід учасник має підтверджувати також на "Аптечки домедичної допомоги та/або Першої медичної допомоги". Проте, Ваші аптечки називаються "Аптечка - комплект першої медичної допомоги (комплект 3)",.... (комплект 4),.... , типу АМА-1 з додатками. Роз'ясніть будь ласка: чи може пропонувати учасник аптечки з назвами: Аптечка медична першої допомоги, АБО Аптечка медична універсальна, АБО Аптечка медична для підприємства, проте з Вашим складом? Тому що виробники виготовляють Аптечки за власними назвами і переважно це і є Аптечки медичні першої допомоги, а не "комплекти". А назва Аптечки медичної Автомобільної - прописана в ДСТУ 3961-2000 і звучить як Аптечка медична автомобільна - 1 (АМА-1), а не комплект першої до медичної допомоги. Щоб унеможливити відхилення пропозицій за невідповідні назви, які будуть пропонувати учасники - просимо надати відповідні роз'яснення (адже і в проекті Договору Замовник чітко вніс назви аптечок, і зазначив, що це є істотною умовою).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за цікавість до нашої закупівлі. Згідно примітки до п.1.1. Розділу VII тендерної документації, аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на поставку аптечок домедичної допомоги та/або першої медичної допомоги. Тобто, замовник не вимагає наявності у учасників досвіду виконання договорів поставки саме найменувань аптечок, які перелічені в технічній специфікації (розділ IX тендерної документації) та специфікації (додаток 1 до проєкту договору). Визначальним критерієм для Замовника буде не конкретна назва товару, а його призначення - надання першої медичної допомоги/першої домедичної допомоги. Отже, відповідаючи на ваше запитання: так, для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, учасник може надавати інформацію про виконання договору поставки товарів з назвами: Аптечка медична першої допомоги, АБО Аптечка медична універсальна, АБО Аптечка медична для підприємства.
Щодо назв аптечок
Дата подання: 14 березня 2024 16:43
Дата відповіді: 17 березня 2024 13:50
Добрий день. Роз'ясніть будь ласка: чи може учасник пропонувати у своїй пропозиції аптечки з назвами: Аптечка медична першої допомоги, АБО Аптечка медична універсальна, АБО Аптечка медична для підприємства у своїй тендерній пропозиції? Наразі, тут мова не іде про аналогічні договори, а про те, що назви аптечок учасника будуть відрізнятись від найменувань учасника. Тому що виробники виготовляють Аптечки за власними назвами і переважно це і є Аптечки медичні першої допомоги, а не "комплекти". Більш того, назва Аптечки медичної Автомобільної - прописана в ДСТУ 3961-2000 і звучить як Аптечка медична автомобільна - 1 (АМА-1), а не комплект першої до медичної допомоги. Тому, щоб унеможливити відхилення пропозицій за невідповідні назви, які будуть пропонувати учасники - просимо надати відповідні роз'яснення (адже і в проекті Договору Замовник чітко вніс назви аптечок, і зазначив, що це є істотною умовою). Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Шановний учаснику, дякуємо за інтерес до нашої закупівлі. З метою уникнення неоднозначного трактування тексту, замовником прийнято рішення внести зміни до тендерної документації. Очікуй внесення змін найближчим часом.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-11-008601-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ФАРММЕДАЛЬЯНС", Код ЄДРПОУ:38929750
Дата подання: 13 березня 2024 12:19
щодо надання інфструкцій до кожного лікарського засобу
Предметом закупівлі є Аптечка медична, а не лікарські засоби. Аптечка, згідно з вимогами Технічного регламенту №753 - є медичним виробом (набором). Згідно з Тех.регламентом, п.30. дані медичні вироби "не повинні мати додаткового маркування знаком відповідності технічним регламентам, але мають супроводжуватися інформацією, зазначеною в розділі “Інформація, яка надається виробником” додатка 1. Згідно з Додатком 1 Ст. 42. Інформація, яка надається виробником: Кожний медичний виріб повинен супроводжуватися інформацією, необхідною для його безпечного та правильного застосування з урахуванням рівня підготовки та кваліфікації споживачів і користувачів, а також для ідентифікації виробника. Зазначена інформація включає в себе інформацію на етикетці та інструкцію із застосування". Тобто, Інструкція, яка надається виробником - идається на Аптечку + надається етикетка. Такі вимоги Технічного регламенту. Для підтвердження того, що виробник аптечки законно закуповує лікарські засоби і вкладає їх в аптечки можна запросити Ліцензію про роздрібну торгівлю. Навіть в аптеці не видають інструкцію на розчин перекису водню. А офіційний виробник - створює спеціально під замовника інструкцію УЗАГАЛЬНЕНУ, яка містить інформацію про застосування лік.засобів тощо. Тому, вимагаємо видалити пункт про надання "до кожного лікарського засобу...інструкцію про застосування", адже це суперечить вимогам чинного законодавства по відношенню до виробників мед.виробів.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 березня 2024 20:34
Добрий день. Шановний учаснику, на вашу вимогу щодо внесення змін до тендерної документації, відповідаємо наступне.
Стосовно вашого твердження, що аптечка є медичним виробом, хочемо заперечити, оскільки, згідно п. 1.9 Технічного регламенту №753 «медичний виріб - будь-який інструмент, апарат, прилад, пристрій, програмне забезпечення, матеріал або інший виріб, що застосовуються як окремо, так і в поєднанні між собою (включаючи програмне забезпечення, передбачене виробником для застосування спеціально для діагностичних та/або терапевтичних цілей та необхідне для належного функціонування медичного виробу), призначені виробником для застосування з метою забезпечення діагностики, профілактики, моніторингу, лікування або полегшення перебігу хвороби пацієнта в разі захворювання, діагностики, моніторингу, лікування, полегшення стану пацієнта в разі травми чи інвалідності або їх компенсації, дослідження, заміни, видозмінювання або підтримування анатомії чи фізіологічного процесу, контролю процесу запліднення та основна передбачувана дія яких в організмі або на організм людини не досягається за допомогою фармакологічних, імунологічних або метаболічних засобів, але функціонуванню яких такі засоби можуть сприяти».
Законодавче визначення поняття «аптечка» - відсутнє. Проте, словникове тлумачення терміну «аптечка» — це набір певних лікарських засобів та медичних виробів (перев'язувальних матеріалів, інструментів та пристроїв) для надання першої допомоги.
Оскільки, аптечка, окрім медичних виробів, містить лікарські засоби, вони повинні супроводжуватись інформаційними матеріалами, відповідно до статті 62 Законом України «Про лікарські засоби» (далі- Закон). Пункт 1 ст. 62 Закону передбачає, що для кожного лікарського засобу (крім лікарських засобів, виготовлених (вироблених) в умовах аптеки, та АФІ), що реалізується на ринку України, додається листок-вкладка, крім випадків, якщо інформація, яка має бути зазначена у листку-вкладці, безпосередньо зазначається на вторинній або первинній упаковці. Листок-вкладка лікарського засобу - документ, що містить інформацію про лікарський засіб для споживачів і супроводжує лікарський засіб. Листок-вкладка складається на основі короткої характеристики лікарського засобу і має бути викладений у зрозумілій для користувача (пацієнта) формі, що дає йому змогу діяти відповідним чином, а за необхідності - за участю медичних працівників.
Згідно інофрмації з сайту Держлікслужби (https://www.dls.gov.ua/for_subject/%D0%B7%D0%B0%D0%B3%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96-%D0%B2%D0%B8%D0%BC%D0%BE%D0%B3%D0%B8-%D0%B4%D0%BE-%D0%BB%D1%96%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D1%85-%D0%B7%D0%B0%D1%81%D0%BE%D0%B1%D1%96/ ), при купівлі лікарського засобу Держлікслужба радить споживачам звертати увагу на наступне: слід перевірити маркування на наявність необхідної інформації, у тому числі номера серії, реєстраційного номера, щодо умов зберігання, терміну придатності та застережень під час використання. До кожного лікарського засобу додається інструкція або листок-вкладка про застосування, яка повинна містити: назву лікарського засобу, загальну характеристику (хімічну назву, основні фізико-хімічні властивості, склад), відомості про фармакологічні властивості, показання до застосування, протипоказання, взаємодію з іншими лікарськими засобами, способи застосування та дози, побічну дію, запобіжні заходи, форми випуску, умови та строки зберігання, умови відпуску.
Отже, ваша вимога не може бути задоволена, так як «Аптечки першої медичної допомоги» є наборами, що містять, в тому числі, лікарські засоби. При використання лікарських засобів з «Аптечок першої медичної допомоги» на підприємстві, працівники повинні мати повну інформацію про їх застосовування, тобто мати змогу ознайомитися з Інструкцією або листком-вкладкою, оскільки, етикетка лікарського засобу не несе повну інформацію про їх застосування.
Стосовно вашого твердження, що аптечка є медичним виробом, хочемо заперечити, оскільки, згідно п. 1.9 Технічного регламенту №753 «медичний виріб - будь-який інструмент, апарат, прилад, пристрій, програмне забезпечення, матеріал або інший виріб, що застосовуються як окремо, так і в поєднанні між собою (включаючи програмне забезпечення, передбачене виробником для застосування спеціально для діагностичних та/або терапевтичних цілей та необхідне для належного функціонування медичного виробу), призначені виробником для застосування з метою забезпечення діагностики, профілактики, моніторингу, лікування або полегшення перебігу хвороби пацієнта в разі захворювання, діагностики, моніторингу, лікування, полегшення стану пацієнта в разі травми чи інвалідності або їх компенсації, дослідження, заміни, видозмінювання або підтримування анатомії чи фізіологічного процесу, контролю процесу запліднення та основна передбачувана дія яких в організмі або на організм людини не досягається за допомогою фармакологічних, імунологічних або метаболічних засобів, але функціонуванню яких такі засоби можуть сприяти».
Законодавче визначення поняття «аптечка» - відсутнє. Проте, словникове тлумачення терміну «аптечка» — це набір певних лікарських засобів та медичних виробів (перев'язувальних матеріалів, інструментів та пристроїв) для надання першої допомоги.
Оскільки, аптечка, окрім медичних виробів, містить лікарські засоби, вони повинні супроводжуватись інформаційними матеріалами, відповідно до статті 62 Законом України «Про лікарські засоби» (далі- Закон). Пункт 1 ст. 62 Закону передбачає, що для кожного лікарського засобу (крім лікарських засобів, виготовлених (вироблених) в умовах аптеки, та АФІ), що реалізується на ринку України, додається листок-вкладка, крім випадків, якщо інформація, яка має бути зазначена у листку-вкладці, безпосередньо зазначається на вторинній або первинній упаковці. Листок-вкладка лікарського засобу - документ, що містить інформацію про лікарський засіб для споживачів і супроводжує лікарський засіб. Листок-вкладка складається на основі короткої характеристики лікарського засобу і має бути викладений у зрозумілій для користувача (пацієнта) формі, що дає йому змогу діяти відповідним чином, а за необхідності - за участю медичних працівників.
Згідно інофрмації з сайту Держлікслужби (https://www.dls.gov.ua/for_subject/%D0%B7%D0%B0%D0%B3%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96-%D0%B2%D0%B8%D0%BC%D0%BE%D0%B3%D0%B8-%D0%B4%D0%BE-%D0%BB%D1%96%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D1%85-%D0%B7%D0%B0%D1%81%D0%BE%D0%B1%D1%96/ ), при купівлі лікарського засобу Держлікслужба радить споживачам звертати увагу на наступне: слід перевірити маркування на наявність необхідної інформації, у тому числі номера серії, реєстраційного номера, щодо умов зберігання, терміну придатності та застережень під час використання. До кожного лікарського засобу додається інструкція або листок-вкладка про застосування, яка повинна містити: назву лікарського засобу, загальну характеристику (хімічну назву, основні фізико-хімічні властивості, склад), відомості про фармакологічні властивості, показання до застосування, протипоказання, взаємодію з іншими лікарськими засобами, способи застосування та дози, побічну дію, запобіжні заходи, форми випуску, умови та строки зберігання, умови відпуску.
Отже, ваша вимога не може бути задоволена, так як «Аптечки першої медичної допомоги» є наборами, що містять, в тому числі, лікарські засоби. При використання лікарських засобів з «Аптечок першої медичної допомоги» на підприємстві, працівники повинні мати повну інформацію про їх застосовування, тобто мати змогу ознайомитися з Інструкцією або листком-вкладкою, оскільки, етикетка лікарського засобу не несе повну інформацію про їх застосування.
Номер вимоги: UA-2024-03-11-008601-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС", Код ЄДРПОУ:38929750
Дата подання: 19 березня 2024 16:03
Щодо найменування аптечок
Добрий день! 14.03.2024 о 16:43 год. було надано запитання/уточнення на майданчик, щодо назв аптечок наступного змісту: «Добрий день. Роз'ясніть будь ласка: чи може учасник пропонувати у своїй пропозиції аптечки з назвами: Аптечка медична першої допомоги, АБО Аптечка медична універсальна, АБО Аптечка медична для підприємства у своїй тендерній пропозиції? Наразі, тут мова не іде про аналогічні договори, а про те, що назви аптечок учасника будуть відрізнятись від найменувань замовника. Тому що виробники виготовляють Аптечки за власними назвами і переважно це і є Аптечки медичні першої допомоги, а не "комплекти". Більш того, назва Аптечки медичної Автомобільної - прописана в ДСТУ 3961-2000 і звучить як Аптечка медична автомобільна - 1 (АМА-1), а не комплект першої до медичної допомоги. Тому, щоб унеможливити відхилення пропозицій за невідповідні назви, які будуть пропонувати учасники - просимо надати відповідні роз'яснення (адже і в проекті Договору Замовник чітко вніс назви аптечок, і зазначив, що це є істотною умовою). Дякуємо.».
17.03.2024 о 13:50 год., Замовник відповів: «Добрий день. Шановний учаснику, дякуємо за інтерес до нашої закупівлі. З метою уникнення неоднозначного трактування тексту, замовником прийнято рішення внести зміни до тендерної документації. Очікуй внесення змін найближчим часом.»
Як наслідок 18.03.2024 р. о 15:24 год. Ви публікуєте нову редакцію Тендерної документації «ТД ВТ з Особливостями_Аптечки_НОВА РЕДАКЦІЯ_18.03.2024.docx та Перелік змін 18.03.2024р.docx», згідно з якими було внесено зміни лише до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Але інформації чи роз’яснень щодо найменувань Аптечок, які можуть пропонувати учасники так і не надано.
У відповідності до вищевикладеного, вимагаємо внести зміни в ТД та зазначити про можливість пропонувати учасниками власні назви аптечок згідно з існуючими документами якості та вказати, що у разі, якщо учасник пропонує іншу назву Аптечки, ніж зазначену в Проєкті договору та в ТД - це не буде підставою для відхилення пропозицій за невідповідні назви, а буде вважатись еквівалентом.
Розгорнути
Згорнути
17.03.2024 о 13:50 год., Замовник відповів: «Добрий день. Шановний учаснику, дякуємо за інтерес до нашої закупівлі. З метою уникнення неоднозначного трактування тексту, замовником прийнято рішення внести зміни до тендерної документації. Очікуй внесення змін найближчим часом.»
Як наслідок 18.03.2024 р. о 15:24 год. Ви публікуєте нову редакцію Тендерної документації «ТД ВТ з Особливостями_Аптечки_НОВА РЕДАКЦІЯ_18.03.2024.docx та Перелік змін 18.03.2024р.docx», згідно з якими було внесено зміни лише до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Але інформації чи роз’яснень щодо найменувань Аптечок, які можуть пропонувати учасники так і не надано.
У відповідності до вищевикладеного, вимагаємо внести зміни в ТД та зазначити про можливість пропонувати учасниками власні назви аптечок згідно з існуючими документами якості та вказати, що у разі, якщо учасник пропонує іншу назву Аптечки, ніж зазначену в Проєкті договору та в ТД - це не буде підставою для відхилення пропозицій за невідповідні назви, а буде вважатись еквівалентом.
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 березня 2024 18:28
Добрий день. Шановний учаснику, на вашу вимогу повідомляємо, що Замовником внесено зміни до тендерної документації та проєкту договору, що дає можливість зазначати учасникам конкретні найменування (комерційні назви) товару в технічній специфікації, формі цінової пропозиції та у договорі та гарантує, що це не буде підставою для відхилення пропозицій.
Попередні зміни були внесені лише з метою продовження строку подання пропозицій, який закінчувався о 09-00 годині 19 березня 2024 року, оскільки, замовнику потрібно було більше часу для узгодження нової редакції проєкту договору.
Попередні зміни були внесені лише з метою продовження строку подання пропозицій, який закінчувався о 09-00 годині 19 березня 2024 року, оскільки, замовнику потрібно було більше часу для узгодження нової редакції проєкту договору.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2024 15:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КИЇВ КОММЕРС ГРУПП" |
2 247 759,70
UAH з ПДВ
|
2 247 759,70
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС" |
2 707 965,63
UAH з ПДВ
|
2 707 965,63
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРАТ "АВ-ФАРМА" |
3 103 000,00
UAH з ПДВ
|
3 103 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КИЇВ КОММЕРС ГРУПП" #41696926 |
Переможець |
2 247 759,70
UAH з ПДВ
|
29 березня 2024 16:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2024 09:05
|
KYIV KOMMERS HRUPP Dohovir 100424-10E.zip | укладений |
11 квітня 2024 09:05
|
Гарантія_виконання_№ 2174-24 (1).7z | укладений |
11 квітня 2024 09:05
|