Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі ЗОШ № 20 на вул. Глібова, 12 в м. Чернівцях (заходи з енергозбереження)
Очікувана вартість
42 817 594,00 UAH
UA-2024-03-11-006988-a 7569d0cb2780423eaa7a54936a33e2a4
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Гулейчук

+380372553740 v.guleychuk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44327100
Місцезнаходження: 58000, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176
Контактна особа: Віталій Гулейчук
+380372553740
v.guleychuk@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 березня 2024 14:16
Звернення за роз’ясненнями: до 16 березня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 березня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 березня 2024 00:00
Початок аукціону: 19 березня 2024 14:35
Початок аукціону: 19 березня 2024 14:35
Очікувана вартість: 42 817 594,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 214 087,97 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог статей 560-562 Цивільного кодексу України, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639, та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (зі змінами), крім умов повернення та неповернення забезпечення тендерної пропозиції*), із зобов’язанням банку-гаранта у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок Замовника (бенефіціара) суму забезпечення тендерної пропозиції, визначену в тендерній документації. При цьому додатково до банківської гарантії повинно бути надано банківську ліцензію та доручення (у разі наявності). Реквізити замовника: Департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, м. Чернівці, вул.Героїв Майдану, 176, р/р UA 108201720355159002001188136 в ДКСУ, код ЄДРПОУ 44327100. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 200 000,00 грн (двісті тисяч гривень 00 коп.) (або, якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Сума банківської гарантії залишається незмінною. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (банківської гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП/УЕП), або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення електронного підпису (КЕП/УЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія повинна містити посилання на цю тендерну документацію та на зміни, що до неї вносились, за їх наявності. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Гарантія повинна бути з покриттям. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП/УЕП або вказати метод перевірки справжності гарантії. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Учасник у складі тендерної пропозиції надає документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника *Умови повернення та неповернення забезпечення тендерної пропозиції визначені пунктом 3 розділу ІІІ тендерної документації. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 200000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю вносить забезпечення виконання договору про закупівлю в розмірі 1 % від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюється переможцем процедури закупівлі шляхом внесення грошової суми (коштів) на рахунок замовника. Реквізити замовника: Департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, 176, р/р UA 108201720355159002001188136 в ДКСУ, код ЄДРПОУ 44327100. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до бюджету Чернівецької міської територіальної громади. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів переможця процедури закупівлі.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі ЗОШ № 20 на вул. Глібова, 12 в м. Чернівцях (заходи з енергозбереження)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул. Глібова, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанови Кабінету міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику. Детальні умови у розділі 12 проекту договору. Аванс 45 Календарні 30
Виконання робіт Детальні умови у розділі 12 проекту договору. Пiсляоплата 45 Календарні 65
Виконання робіт Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. Детальні умови у розділі 12 проекту договору. Пiсляоплата 45 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2024 14:16
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2024 14:16
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2024 14:16
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2024 14:16
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2024 14:16
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2024 14:16
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2024 14:16
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2024 14:16
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2024 14:16
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2024 14:16
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2024 14:16
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2024 14:16
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2024 14:16
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2024 14:16
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2024 14:16
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2024 14:16
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2024 14:16
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2024 14:16
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2024 14:16
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2024 14:16
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2024 14:16
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2024 14:16
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2024 14:16
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 березня 2024 14:16

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог статей 560-562 Цивільного кодексу України, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639, та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (зі змінами), крім умов повернення та неповернення забезпечення тендерної пропозиції*), із зобов’язанням банку-гаранта у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок Замовника (бенефіціара) суму забезпечення тендерної пропозиції, визначену в тендерній документації. При цьому додатково до банківської гарантії повинно бути надано банківську ліцензію та доручення (у разі наявності). Реквізити замовника: Департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, м. Чернівці, вул.Героїв Майдану, 176, р/р UA 108201720355159002001188136 в ДКСУ, код ЄДРПОУ 44327100. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 200 000,00 грн (двісті тисяч гривень 00 коп.) (або, якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Сума банківської гарантії залишається незмінною. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (банківської гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП/УЕП), або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення електронного підпису (КЕП/УЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія повинна містити посилання на цю тендерну документацію та на зміни, що до неї вносились, за їх наявності. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Гарантія повинна бути з покриттям. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП/УЕП або вказати метод перевірки справжності гарантії. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Учасник у складі тендерної пропозиції надає документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника *Умови повернення та неповернення забезпечення тендерної пропозиції визначені пунктом 3 розділу ІІІ тендерної документації. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації.

Сума забезпечення: 200000 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю вносить забезпечення виконання договору про закупівлю в розмірі 1 % від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюється переможцем процедури закупівлі шляхом внесення грошової суми (коштів) на рахунок замовника. Реквізити замовника: Департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, 176, р/р UA 108201720355159002001188136 в ДКСУ, код ЄДРПОУ 44327100. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до бюджету Чернівецької міської територіальної громади. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів переможця процедури закупівлі.
11 березня 2024 14:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 березня 2024 14:16
Проектна документація.rar
11 березня 2024 14:16
CV04A_02 Тендерна документація - КР ЗОШ № 20 на вул. Глібова, 12.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-04-08-000058 ● 3cf6cc0dd00d465bb129bcccee6053c1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 квітня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 квітня 2024 17:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

08.04.2024 № 24-З

Чернівці

Про початок моніторингу процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 08 квітня 2024 року № 24-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2024-03-11-006988-a від 11.03.2024 – інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-15 16:46:47

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт будівлі ЗОШ № 20 на вул. Глібова, 12 в м. Чернівцях (заходи з енергозбереження)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-11-006988-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.
2. Надайте посилання на сторінку власного вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).

Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-18 09:39:10

Відповідь на запит

На запит про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі за предметом «Капітальний ремонт будівлі ЗОШ № 20 на вул. Глібова, 12 в м. Чернівцях (заходи з енергозбереження)» (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель - UA-2024-03-11-006988-a) повідомляємо про наступне.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі виготовленої проектної документації (скан-копії зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва та позитивного експертного звіту додаються).
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі оприлюднено на офіційному веб-порталі Чернівецької міської ради за наступним посиланням https://city.cv.ua/mt/publichni-zakupivli/publichni-zakupivli-departament-infrastrukturi-ta-blagoustroyu (в полі пошуку необхідно ввести номер закупівлі - UA-2024-03-11-006988-a).

Додаток: на 10 арк. в 1 прим.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-19 16:35:31

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт будівлі ЗОШ № 20 на вул. Глібова, 12 в м. Чернівцях (заходи з енергозбереження)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-11-006988-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Тендерною документацією (підпункт 5.3 пункту 5 розділу ІІІ та Додаток №7) вимагається надання учасниками не менше двох аналогічних договорів та актів виконаних робіт на всю суму договору (якщо сума актів не відповідає вартості договору – надати пояснення).
Також, у пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації встановлена умова: «У разі, якщо у тендерній документації встановлена вимога щодо надання документа, який є багатосторінковим, учасник подає у складі тендерної пропозиції такий документ у повному обсязі, за виключенням випадків, коли в документації встановлено вимогу щодо подання конкретних сторінок такого документа».
До одного із двох наданих учасником ТОВ «ВАЛДЕРОУД» аналогічних договорів, а саме до договору від 12.09.20219 № 57 (далі – Договір № 57), вказаний учасник надав акти виконаних робіт за формою № КБ-2в (далі – акти № КБ-2в), що містяться у файлах «Акти школа ч.1.pdf», «Акти школа ч.2.pdf», «Акти школа ч.3.pdf», «Акти школа ч.4.pdf», «Акти школа ч.5.pdf».
Яким чином учасник ТОВ «ВАЛДЕРОУД» виконав зазначені вище вимоги тендерної документації, якщо:
а) декілька актів № КБ-2в у файлах «Акти школа ч.1.pdf» (стор.15-16, 79-80) і «Акти школа ч.2.pdf» (стор. 21-24, 73-75,76-79, 86-88, 89-91) надані не у повному обсязі – без окремих відповідних їм сторінок, зокрема сторінок що відображають загальну вартість виконаних робіт. Крім того, у файлі «Акти школа ч.5.pdf» (стор. 61-65) містяться окремі сторінки нерозпізнаних (не ідентифікованих) актів;
б) учасником у файлах «Акти школа ч.1.pdf», «Акти школа ч.2.pdf», «Акти школа ч.3.pdf», «Акти школа ч.4.pdf» надано актів №КБ-2в на загальну суму 67 883 482,96 грн. (без урахування двох актів, що не містять сторінок із загальною вартістю виконаних робіт), в той час, коли сума договору від 12.09.20219 №57 із змінами складає 72 797 000,00 гривень?
2. Чи укладено із ТОВ «ВАЛДЕРОУД» договір за даною закупівлею?

Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-24 10:37:09

Відповідь на запит_2

На запит про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі за предметом «Капітальний ремонт будівлі ЗОШ № 20 на вул. Глібова, 12 в м. Чернівцях (заходи з енергозбереження)» (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель - UA-2024-03-11-006988-a) повідомляємо про наступне.
Стосовно підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів
Пунктом 5.3. розділу ІІІ тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Переможцем процедури закупівлі – ТОВ «ВАЛДЕРОУД» на підтвердження своєї відповідності даному кваліфікаційному критерію, серед іншого, надано скан-копію договору № 57 від 12.09.2019р., предметом якого є реконструкція існуючої школи з добудовою учбового корпусу та спортзалу, їдальні в с. Горішні Шерівці Заставнівського району Чернівецької області, а також документи, що свідчать про виконання даного договору, а саме: акти приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), де відображено, зокрема, весь комплекс робіт, що вимагався замовником (утеплення фасадів, улаштування покрівель із металочерепиці, монтаж металопластикових вікон та дверей, установлення опалювальних радіаторів), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3), лист-відгук від замовника даних робіт, а також сертифікат про прийняття в експлуатацію даного об’єкта будівництва.
Той факт, що сума актів виконаних робіт відповідає вартості договору, підтверджується тим, що переможцем процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції надано скан-копію довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за листопад 2020 року (файл під назвою «Акти школа ч.4», сторінки 61-62), відповідно до якої загальна вартість виконаних робіт за договором № 57 від 12.09.2019р. становить 72 797 000,00 грн, що дорівнює вартості цього договору. Крім того, ця інформація підтверджується і звітом про виконання договору про закупівлю, який опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель https://prozorro.gov.ua (переглянути звіт про виконання даного договору про закупівлю можна за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-08-05-002639-b/print/contract-ongoing/pdf/09e2fa95b89643a79fb135231ab75f40).
Враховуючи наведене вище, замовник вважає, що переможцем процедури закупівлі належним чином підтверджено свою відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Стосовно укладення договору про закупівлю
За результатами даної процедури закупівлі 18.04.2024р. між департаментом інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради і ТОВ «ВАЛДЕРОУД» укладено договір підряду № CV04A_02/124.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання висновку моніторингу процедури закупівлі за предметом «Капітальний ремонт будівлі ЗОШ № 20 на вул. Глібова, 12 в м. Чернівцях (заходи з енергозбереження)» (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель - UA-2024-03-11-006988-a) повідомляємо про наступне. З метою недопущення в подальшому виявленого в результаті моніторингу процедури закупівлі порушення з уповноваженою особою проведено відповідну роз’яснювальну роботу. Уповноваженою особою враховано вказані у висновку зауваження та буде використано в подальшому під час проведення процедур закупівель.

2024-05-02 08:52:15


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 30 квітня 2024
Кінцевий строк оскарження: 15 травня 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей № 1178 із змінами.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 березня 2024 14:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ЕНЕРГО ІНЖИНІРИНГ" 41 172 914,87
UAH з ПДВ
41 172 914,87
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ВАЛДЕРОУД" 42 460 272,00
UAH з ПДВ
42 460 272,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

26 березня 2024 16:59
Електронний підпис
26 березня 2024 16:57
Додаткова угода №5.pdf.asice.zip
18 березня 2024 19:33
Електронний підпис
18 березня 2024 19:33
Електронний підпис
18 березня 2024 19:31
9.Гарантія 1789-24 з КЕП.zip
18 березня 2024 19:31
3.2.1Договор 21-01_.pdf.asice.zip
18 березня 2024 19:31
3.3.1 Договор Т21-17.pdf.asice.zip

Публічні документи

05 квітня 2024 11:32
Електронний підпис
05 квітня 2024 11:30
Документи переможця.pdf.p7s
05 квітня 2024 11:30
Документи переможця.pdf
04 квітня 2024 15:51
Електронний підпис
04 квітня 2024 15:47
4) Наказ на директора.pdf.p7s
04 квітня 2024 15:45
2) Довідка НАЗК.zip
04 квітня 2024 15:45
1) Довідка аб.14 пункт 47.pdf
02 квітня 2024 09:49
Електронний підпис
02 квітня 2024 09:44
3) Додаток 8 анг.мова.pdf.p7s
02 квітня 2024 09:44
8)Накази працівники.pdf.p7s
02 квітня 2024 09:44
7)Договір Надія №24.pdf.p7s
02 квітня 2024 09:44
5) Додаток 9 анг.мова.pdf.p7s
02 квітня 2024 09:44
4) Додаток 9 укр. мова.pdf.p7s
02 квітня 2024 09:44
2) Додаток 8 укр. мова.pdf.p7s
02 квітня 2024 09:44
9)Фін звітність 2018 рік.pdf
02 квітня 2024 09:44
8)Накази працівники.pdf
02 квітня 2024 09:44
7)Договір Надія №24.pdf
02 квітня 2024 09:44
5) Додаток 9 анг.мова.pdf
02 квітня 2024 09:44
4) Додаток 9 укр. мова.pdf
02 квітня 2024 09:44
3) Додаток 8 анг.мова.pdf
02 квітня 2024 09:44
2) Додаток 8 укр. мова.pdf
02 квітня 2024 09:44
02.2-21_389_01_04_2024.zip
18 березня 2024 21:08
Електронний підпис
18 березня 2024 21:08
Електронний підпис
18 березня 2024 21:05
КЕП БГ ТОВ ВАЛДЕРОУД.zip
18 березня 2024 21:04
23) Довідка субпідряд.pdf
18 березня 2024 21:04
Акти школа ч 5.pdf.p7s
18 березня 2024 21:04
3.2)Акти Договір 10 від 24.05.pdf
18 березня 2024 21:04
Акти школа ч.4.pdf
18 березня 2024 21:04
Витяг ПДВ.pdf
18 березня 2024 21:04
2.1) Накази працівники.pdf
18 березня 2024 21:04
10) Паспорт код директор.pdf
18 березня 2024 21:04
445ДЦ.xls
18 березня 2024 21:04
445.imd.p7s
18 березня 2024 21:04
Акти школа ч.3.pdf.p7s
18 березня 2024 21:04
Витяг ПДВ.pdf.p7s
18 березня 2024 21:04
Акти школа ч.3.pdf
18 березня 2024 21:04
21) Додаток 8 та 9.pdf.p7s
18 березня 2024 21:04
26)Тендерна пропозиція.pdf.p7s
18 березня 2024 21:04
3.1) Договір 10 від 24.05.pdf
18 березня 2024 21:04
1.2) Договір оренди НАДІЯ.pdf
18 березня 2024 21:04
Акти школа ч.1.pdf.p7s
18 березня 2024 21:04
445ДЦ.xls.p7s
18 березня 2024 21:04
Акти школа ч.2.pdf.p7s
18 березня 2024 21:04
3.3) Договір № 57 від 12.09.pdf.p7s
18 березня 2024 21:04
12) Довідка санкції АРМА.pdf
18 березня 2024 21:04
4) Наказ на директора.pdf.p7s
18 березня 2024 21:04
14) Витяг ЄДР 14.03.2024.pdf
18 березня 2024 21:04
25)Календарний графік.pdf
18 березня 2024 21:04
Акти школа ч.2.pdf
18 березня 2024 21:04
25)Календарний графік.pdf.p7s
18 березня 2024 21:04
14) Витяг ЄДР 14.03.2024.pdf.p7s
18 березня 2024 21:04
Акти школа ч.4.pdf.p7s
18 березня 2024 21:04
445.imd
18 березня 2024 21:04
21) Додаток 8 та 9.pdf
18 березня 2024 21:04
3.1) Договір 10 від 24.05.pdf.p7s
18 березня 2024 21:04
23) Довідка субпідряд.pdf.p7s
18 березня 2024 21:04
4) Наказ на директора.pdf
18 березня 2024 21:04
Акти школа ч.1.pdf
18 березня 2024 21:04
3.3) Договір № 57 від 12.09.pdf
18 березня 2024 21:04
2.1) Накази працівники.pdf.p7s
18 березня 2024 21:04
26)Тендерна пропозиція.pdf
18 березня 2024 21:04
Акти школа ч 5.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕНЕРГО ІНЖИНІРИНГ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "ВАЛДЕРОУД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЕНЕРГО ІНЖИНІРИНГ"
#36517568
Відхилено 41 172 914,87
UAH з ПДВ
27 березня 2024 11:51
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 березня 2024 17:13
ТОВ "ВАЛДЕРОУД"
#41731242
Переможець 42 460 272,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2024 13:37
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 квітня 2024 11:51

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації (документах) учасника процедури закупівлі – ТОВ «Енерго Інжиніринг» 1. Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. Невідповідність щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності автогідропідіймача надано лист-підтвердження від орендодавця ТОВ «БУДТРАНСАВТО» (вих.№15-03-24 від 15.03.2024р.), що не містить інформації про замовника закупівлі. 1.2. Невідповідність щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності навантажувача надано лист-підтвердження від орендодавця ТОВ «БАУМЕХАНІКА» (вих.№1-14.03 від 14.03.2024р.), що не містить інформації про замовника закупівлі. 1.3. Невідповідність щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: учасником у складі тендерної пропозиції не надано документів, що підтверджують наявність машиніста навантажувача. 1.4. Невідповідність щодо наявності в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: Відповідно до вимог підпункту 5.3.2. пункту 5 Розділу ІІІ Тендерної документації учасники надають: «Завірені копії підтверджуючих документів, а саме: аналогічних договорів з додатковими угодами та актів виконаних робіт на всю суму договору). У випадку коли сума актів виконаних робіт не відповідає вказаній вартості договору – надати пояснення.». Учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження виконання договору №Т21-17 від 01.06.2021р. надано акти виконаних робіт на загальну суму 45 395 911,52 грн, при цьому вартість договору (відповідно до додаткової угоди № 4 від 24.12.2021р.) становить 49 093 675,28 грн. З цього приводу учасником надано лист пояснення (Вих №1803\4 від 18.03.2024р.), де зазначено наступне: «ТОВ «ЕНЕРГО ІНЖИНІРИНГ» повідомляє, що сума актів виконаних робіт, поданих до тендерної пропозиції, як підтвердження виконання аналогічного договору, не співпадає з вказаною вартістю договору у зв’язку з тим, що акти виконаних робіт розроблено за фактичними обсягами виконаних роботах.». Також учасником надано рекомендаційний лист від замовника, де вказано, що вартість договору становить 49 093 675,28 грн. Документів, які б підтверджували зменшення обсягів закупівлі за даним договором, у складі тендерної пропозиції учасником не надано. Отже, договір №Т21-17 від 01.06.2021р. є невиконаним в повному обсязі. Також учасником у складі тендерної пропозиції надано листи-відгуки від контрагента, без додавання підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта та які не адресовані замовнику даної закупівлі. 1.5. Невідповідність щодо наявності в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: учасником на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів надано скан-копію договору від 16.12.2021р. №21-01, проте в актах виконаних робіт до даного договору відсутні роботи з утеплення фасадів, улаштування покрівель із металочерепиці, монтажу металопластикових вікон та дверей, установлення опалювальних радіаторів. Сума актів виконаних робіт становить 17 110 077,71 грн, при цьому вартість договору становить 23 140 141,92 грн. З цього приводу учасником надано лист пояснення (Вих №1803\4 від 18.03.2024р.), де зазначено наступне: «ТОВ «ЕНЕРГО ІНЖИНІРИНГ» повідомляє, що сума актів виконаних робіт, поданих до тендерної пропозиції, як підтвердження виконання аналогічного договору, не співпадає з вказаною вартістю договору у зв’язку з тим, що акти виконаних робіт розроблено за фактичними обсягами виконаних роботах.». Також учасником надано рекомендаційний лист від замовника, де вказано, що вартість договору становить 23 140 141,92 грн. Документів, які б підтверджували зменшення обсягів закупівлі за даним договором, у складі тендерної пропозиції учасником не надано. Отже, договір від 16.12.2021р. №21-01 є невиконаним в повному обсязі. Також учасником надано листи-відгуки від контрагента, без додавання підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта. Крім того, дані листи-відгуки не адресовані замовнику даної закупівлі. 1.6. Невідповідність щодо наявності в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: учасником у складі тендерної пропозиції надано скан-копію додаткової угоди № 5 до договору від 16.12.2021р. №21-01, яка не підписана та не скріплена печаткою замовника. 1.7. Учасником у складі тендерної пропозиції надано Виписку ЄДРПОУ, в якій не міститься інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». 2. Посилання на вимогу(и) тендерної документації, щодо якої(их) виявлені невідповідності. 2.1. Пункт 5.1.2. розділу ІІІ тендерної документації. 2.2. Пункт 5.1.2. розділу ІІІ тендерної документації. 2.3. Пункт 5.2.1. розділу ІІІ тендерної документації. 2.4. Пункти 5.3.2. та 5.3.3. розділу ІІІ тендерної документації. 2.5. Пункти 5.3.2. та 5.3.3. розділу ІІІ тендерної документації. 2.6. Пункт 5.3.2. розділу ІІІ тендерної документації. 2.7. Пункт 5.5.5. розділу ІІІ тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. На підставі пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та з метою усунення виявлених невідповідностей пропонуємо у термін протягом 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі закупівель цього повідомлення надати інформацію щодо виправлення виявлених невідповідностей. Інформацію необхідно подати шляхом оприлюднення в електронній системі уточнених та/або нових документів.

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації (документах) учасника процедури закупівлі – ТОВ «ВАЛДЕРОУД» 1. Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. Учасником у складі тендерної пропозиції подано пакт щодо дотримання екологічних та соціальних стандартів українською та англійською мовами, а також Пакт щодо дотримання екологічних та соціальних стандартів українською та англійською мовами, не на фірмовому бланку учасника. 1.2. Невідповідність щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: учасником у пункті 10 довідки про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зазначено інформацію про працівника Соколюка Олега Вадимовича, який займає посаду монтажника, проте у пункті 14 даної довідки вказано, що дана особа займає посаду підсобного робітника. 1.3. Невідповідність щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: учасником у пункті 6 довідки про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зазначено інформацію про працівника Глушенка Юрія Вікторовича, який займає посаду підсобного робітника. Проте у складі тендерної пропозиції учасником надано сканкопію наказу № 7 від 22.05.2023р. про прийняття на роботу Глушенка Андрія Вікторовича, тобто ім’я цього працівника, зазначене в довідці, відрізняється від імені, зазначеного в наказі про прийняття на роботу. 1.4. Невідповідність щодо наявності в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: учасником на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів надано скан-копію договору від 24.05.2021р. №10, проте в актах виконаних робіт до даного договору відсутні роботи з установлення опалювальних радіаторів. Також учасником надано лист-відгук від контрагента, де вказано, що даний об’єкт будівництва не введено в експлуатацію, а отже до листа-відгуку не додано підтверджуючі документи про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта. Крім того, даний лист-відгук не адресований замовнику даної закупівлі. 1.5. Невідповідність щодо наявності в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: учасником на підтвердження виконання договору від 12.09.2019р. №57 надано лист-відгук, який не адресований замовнику даної закупівлі. 1.6. Невідповідність щодо наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, а саме: учасником у складі тендерної пропозиції не надано фінансову звітність за 2018 рік. 2. Посилання на вимогу(и) тендерної документації, щодо якої(их) виявлені невідповідності. 2.1. Додаток 8 та додаток 9 до тендерної документації. 2.2. Пункт 5.2. розділу ІІІ тендерної документації. 2.3. Пункт 5.2. розділу ІІІ тендерної документації. 2.4. Пункт 5.3. розділу ІІІ тендерної документації. 2.5. Пункт 5.3. розділу ІІІ тендерної документації. 2.6. Пункт 5.4. розділу ІІІ тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. На підставі пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та з метою усунення виявлених невідповідностей пропонуємо у термін протягом 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі закупівель цього повідомлення надати інформацію щодо виправлення виявлених невідповідностей. Інформацію необхідно подати шляхом оприлюднення в електронній системі уточнених та/або нових документів.

Документи

03 квітня 2024 13:37
Довідка НАЗК
03 квітня 2024 13:37
Електронний підпис
27 березня 2024 11:52
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 квітня 2024 13:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВАЛДЕРОУД"
#41731242
42 460 272,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 квітня 2024 13:37
Довідка НАЗК
03 квітня 2024 13:37
Електронний підпис
27 березня 2024 11:52
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2024 09:36
ДД 5 - КР ЗОШ 20.pdf зміни до договору
30 жовтня 2024 09:35
Електронний підпис зміни до договору
15 жовтня 2024 11:28
ДД 4 - КР ЗОШ 20.pdf зміни до договору
15 жовтня 2024 11:10
Електронний підпис зміни до договору
20 вересня 2024 09:23
ДД 3 - КР ЗОШ 20.pdf зміни до договору
20 вересня 2024 09:21
Електронний підпис зміни до договору
31 травня 2024 11:32
ДД 2 - КР ЗОШ 20.pdf зміни до договору
31 травня 2024 11:30
Електронний підпис зміни до договору
26 квітня 2024 09:48
ДД 1 - КР ЗОШ №20.pdf зміни до договору
26 квітня 2024 09:47
Електронний підпис укладений
22 квітня 2024 15:13
326_ДЦ_ПВР.xls укладений
22 квітня 2024 15:06
326_ДЦ_ЛК1_02-01-07.xls укладений
22 квітня 2024 15:06
326_ДЦ_ЛК1_02-01-06.xls укладений
22 квітня 2024 15:06
326_ДЦ_ЛК1_02-01-05.xls укладений
22 квітня 2024 15:06
326_ДЦ_ЛК1_02-01-04.xls укладений
22 квітня 2024 15:06
326_ДЦ_ЛК1_02-01-03.xls укладений
22 квітня 2024 15:06
326_ДЦ_ЛК1_02-01-02.xls укладений
22 квітня 2024 15:06
326_ДЦ_ЛК1_02-01-01.xls укладений
22 квітня 2024 15:06
КР ЗОШ № 20.pdf укладений
22 квітня 2024 15:04
ЗОШ 20.pdf укладений
22 квітня 2024 15:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.4. доповнено реченням наступного змісту: "Ліміт асигнувань на 2024 рік за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету (кошти ЄІБ) - 29 000 000,00 грн (двадцять дев'ять мільйонів гривень 00 коп.) без ПДВ.".
Номер договору про закупівлю: CV04A_02/124
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в частині ліміту асигнувань на 2024 рік та виду забезпечення виконання договору
Номер договору про закупівлю: CV04A_02/124
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінено назву програми, відповідно до якої реалізується проєкт
Номер договору про закупівлю: CV04A_02/124
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 18.1., додатки 2 і 3 викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: CV04A_02/124
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в частині ліміту асигнувань на 2024 рік за рахунок коштів місцевого бюджету, додаток № 3 викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: CV04A_02/124
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML