Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги щодо консультування стосовно систем і програмного забезпечення «Будівельні Технології– Кошторис» версія 8, Професійна (серійний номер:UA-SС-32237056-3302-три робочих місця в локальній мережі)
Очікувана вартість
10 008,00 UAH
UA-2024-03-11-006827-a fb52b83c8c70455fb563a79d295fcb67
Закупівля без використання електронної системи    Українська Визвольна Війна    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ананьєв Дмитро

380503986536 ananiev@karazin.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 березня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
Код ЄДРПОУ: 02071205
Місцезнаходження: 61022, Україна , Харківська обл., Харків, майдан Свободи, будинок 4
Контактна особа: Ананьєв Дмитро
380503986536
ananiev@karazin.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги щодо консультування стосовно систем і програмного забезпечення «Будівельні Технології– Кошторис» версія 8, Професійна (серійний номер:UA-SС-32237056-3302-три робочих місця в локальній мережі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61022, Україна, Харківська область, Харків, майдан Свободи, будинок 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Тендерна документація

11 березня 2024 14:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Computer Logic Group"
#32237056
Переможець 10 008,00
UAH з ПДВ
11 березня 2024 14:14

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 березня 2024 13:25
ДУ № 1 до договору № С481_024 від 07.03.2024.pdf зміни до договору
18 березня 2024 13:24
Обгрунтування.pdf укладений
11 березня 2024 14:17
Договір № С481_024 від 07.03.2024.pdf укладений
11 березня 2024 14:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За домовленістю Сторін з метою покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі, відповідно пп.3 п.19 Особливостей 1178 та п. 12.1 Договору № С481/024 від 07.03.2024 року (далі – Договір) , змінити умови Договору виклавши їх у наступній редакції: - п. 2.6. Виконавець відповідно до умов цього Договору виконує послугу в один етап – згідно додатку № 1 до цього Договору. - п. 3.1. Протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання уповноваженими особами Сторін цього Договору Замовник надає, а Виконавець приймає Вихідні дані, передбачені Договором (додаток № 1 до цього Договору), для виконання Виконавцем послуг, передбачених цим Договором. Приймання Вихідних даних фіксується в акті про приймання-передачу вихідних даних, який підписується уповноваженими особами Сторін. - 4.1. Загальна вартість Робіт за Договором (договірна ціна) становить 10 008 грн. 00 коп.(дес’ять тисяч вісімь грн., 00 коп.), у т. ч. ПДВ (20%) – 1 668 грн. 00 коп.(тисяча шестьсот шесдес’ят вісім грн. 00 коп.) до договірної ціни (додаток № 1 до Договору) та обсягів, передбачених калькуляціей (додаток (и) № 2, обов’язкових платежів, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством України та інші витрати, пов’язані з виконанням Робіт за Договором. - 5.1. Оплата за цим договором здійснюється за фактично виконані роботи фактично виконані роботи згідно додатку № 1 до цього Договору протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання уповноваженими особами сторін акту про приймання-передавання виконаних послуг.
Номер договору про закупівлю: С481/024
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML