Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРВОМАЙСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ПЕРВОМАЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 38505313 |
Місцезнаходження: | 55202, Україна , Миколаївська обл., місто Первомайськ, Первомайський р-н вул.Коротченка Олександра будинок 18А |
Контактна особа: |
Тетяна Манько +380689695340 komunalnekp@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 березня 2024 12:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 19 березня 2024 13:59 |
Початок аукціону: | 19 березня 2024 13:59 |
Очікувана вартість: | 740 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
вул. Коротченко 18а,
ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 березня 2024 12:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 березня 2024 12:01 |
Додаток 4 проект Договору.docx | |
11 березня 2024 12:01 |
1. Тендерна документація.docx | |
11 березня 2024 12:01 |
Додаток №3 Технічне завдання.docx | |
11 березня 2024 12:01 |
Додаток 8.docx | |
11 березня 2024 12:01 |
Додаток 1.docx | |
11 березня 2024 12:01 |
Додаток 5 відомості про учасника.doc | |
11 березня 2024 12:01 |
Додаток 7 цінова пропозиція.docx | |
11 березня 2024 12:01 |
додаток 2.docx | |
11 березня 2024 12:01 |
Додаток 6 згода на обробку персональних даних.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-15-000008 ● 8e804a9f36e74c1db01511789b3f3a01
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2024 15:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.04.2024 № 28-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександра ШУЛЬГИ від 15.04.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 15.04.2024 № 28-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 1 UA-2024-03-11-004441-a 11.03.2024
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Олександр ШУЛЬГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-15 15:40:44
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступних питань.
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін, цінові пропозиції, листування з учасникам ринку, анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо).
2. Пропоную надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-17 15:49:16
Про надання пояснень, на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін, цінові пропозиції, листування з учасникам ринку, анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо) процедури закупівлі UA-2024-03-11-004441-a
Адміністрація комунального підприємства «Первомайський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» Первомайської міської ради (далі - КП «ПМЦПМСД») на Ваш запит про надання пояснень, яким чином та на підставі яких документів було здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін, цінові пропозиції, листування з учасникам ринку, анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо). по процедурі № UA-2024-03-11-004441-a 11.03.2024, повідомляє наступне. (документи додаються)
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушень відповідно до моніторингу закупівлі Поточний ремонт кабінетів 22,23,24,25 будівлі АЗПСМ "Коротченко" за адресою вул. Коротченко 18а, ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
2024-05-01 15:34:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
-
2024-05-01 16:34:52
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 березня 2024 14:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ОКУНЬ МАКСИМ ІГОРОВИЧ" |
638 614,00
UAH з ПДВ
|
604 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ДЕМСЕЙ" |
639 925,20
UAH з ПДВ
|
605 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Подолян Володимир Валерійович" |
699 449,00
UAH з ПДВ
|
699 449,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ОКУНЬ МАКСИМ ІГОРОВИЧ" #3160521870 |
Переможець |
604 500,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2024 15:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 березня 2024 15:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 травня 2024 15:47
|
д.у.1 на розірвання договору.pdf | укладений |
01 травня 2024 15:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 травня 2024 15:42
|
д.у.1 на розірвання договору.pdf | зміни до договору |
01 травня 2024 15:39
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2024 15:05
|
226-24.pdf | укладений |
01 квітня 2024 14:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Адміністрація КП «ПМЦПМСД» здійснила заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом розірвання договору від 01.04.2024 № 226-24 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. |
Номер договору про закупівлю: | 226-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 квітня 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
139 635,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | 26 квітня від Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області надійшов висновок та зобов’язання здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом розірвання договору від 01.04.2024 № 226-24 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. |