Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління міського господарства Мукачівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03344510 |
Місцезнаходження: | 89600, Україна , Закарпатська обл., м. Мукачево, площа Духновича, 2 |
Контактна особа: |
Валентина Мищук +380666332053 buh80umg@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 березня 2024 11:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 березня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 8 888 838,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 88 888,38 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 березня 2024 11:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 березня 2024 11:44 |
Додаток № 3 до ТД.docx | |
11 березня 2024 11:44 |
Додаток № 4 проєкт Договіру.docx | |
11 березня 2024 11:44 |
Тендерна документація.docx | |
11 березня 2024 11:44 |
Додаток № 2 до ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-18-000074 ● 7de25d21be094ee0b7286a84f2d2095a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2024 16:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.04.2024 № 66
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 17.04.2024 № 003100-18/5081-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 18.04.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 18.04.2024 № 66
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
6. UA-2024-03-11-003973-a 11.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-22 19:35:42
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Поточний ремонт проїзної частини по вул.Духновича Олександра в м.Мукачево (ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-03-11-003973-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
- яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
- просимо пояснити з яких причин у інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за вищевказаною процедурою торгів Вами оприлюднено два договори про закупівлю, а саме - договір від 02.04.2024 № 16-17-П та договір від 02.04.2024 № 13-17-П? Який з них стосується процедури UA-2024-03-11-003973-a?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-25 09:01:55
відповідь на запитання
Управління міського господарства Мукачівської міської ради повідомляє
наступне.
1. Порядком проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів, затвердженим Наказом Держжитлокомунгоспу України №154 від 23.09.2003 р. (надалі - Порядок) встановлено правила проведення та обсяги робіт з ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів України. Вимоги зазначеного Порядку обов'язкові для всіх організацій незалежно від їх відомчої належності та форм власності, які займаються ремонтом та утриманням об'єктів благоустрою населених пунктів.
Пунктами 3.2. – 3.3. Порядку визначено, що перед виконанням поточного ремонту комісією, призначеною власником об'єкта благоустрою, до складу якої включається представник балансоутримувача, складається дефектний акт.
На підставі дефектного акта розробляється кошторисна документація для проведення поточного ремонту в якій зазначаються очікувана вартість, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, і яка затверджується балансоутримувачем об'єкта благоустрою або його власником.
Роботи з поточного ремонту об'єкта благоустрою виконуються на підставі договору підряду, укладеного відповідно до законодавства.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному сайті Мукачівської міської ради за посиланням https://mukachevo-rada.gov.ua/news/oholosheno-vidkryti-torhy-upravlinniam-miskoho-hospodarstva-oholosheno-vidkryti-torhy-z-osoblyvostiamy-po-zakupivli-posluh-za-dk-0212015-45230000-8-budivnytstvo-truboprovodiv-linii-zviazku-ta-elektroperedach-shose-dorih-aerodromiv-i-zaliznychnykh-dorih
2. Стосовно іншого питання повідомляємо наступне. Уповноваженою особою виявлено технічну помилку допущену при оприлюднення звіту про договір про закупівлю по об’єкту Поточний ремонт проїзної частини по вул. Духновича Олександра в м.Мукачево (ДК 021:2015 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), ID: UA-2024-03-11-003973-a, а саме укладено договір № 13-17-П від 02.04.2024 по об’єкту Поточний ремонт проїзної частини по вул.Духновича Олександра в м.Мукачево, а уповноваженою особою помилково завантажено не той договір про закупівлю (завантажено договір № 16-17-П від 02.04.2024 Поточний ремонт проїзної частини по вул.Еделі Адальберта). Також у звіті про договір про закупівлю зазначено договір № 16-17-П від 02.04.2024, тому необхідно розмістити на вебпорталі Уповноваженого органу правильний договір про закупівлю. В зв’язку з неможливість технічно на авторизованому майданчику видалити помилково завантажений договір № 16-17-П від 02.04.2024, уповноваженою особою правильний договір про закупівлю 02.04.2024 № 13-17-П завантажено в розділі «Працювати з договором - зміни», та вважати договір від 02.04.2024 № 13-17-П Поточний ремонт проїзної частини по вул. Духновича Олександра в м.Мукачево договором про закупівлю, а не додатковою угодою, як передбачено авторизованим майданчиком. Договір № 16-17-П від 02.04.2024 вважати помилково розміщеним. У звіті про договір про закупівлю вважати помилково завантажений договір № 16-17-П від 02.04.2024, Ідентифікатор договору: 16-17-П, не дійсним, а вірним договір № 13-17-П від 02.04.2024. Відповідний протокол додається.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-29 22:21:54
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Поточний ремонт проїзної частини по вул.Духновича Олександра в м.Мукачево (ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-03-11-003973-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
- згідно розділу 1.1. Додатку 2 до тендерної документації, якщо учасник використовуватиме для виконання договору про закупівлю техніку на підставі договорів оренди, учасник повинен надати, окрім зазначених договорів, оригінали або посвідчені учасником відповідно до умов тендерної документації копії акту (ів) приймання-передачі учаснику (або іншого(их) документа(ів), який(і) підтверджує(ють) факт отримання учасником) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). На підтвердження факту оренди фрези дорожньої Wirtgen W100Fi за договором оренди № 01/03-т від 01.03.2023 учасник-переможець ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС» надав вищевказаний договір з додатками, додаткову угоду № 1 від 12.09.2023. Однак, в тендерній пропозиції учасника відсутній акт приймання-передачі учаснику вищевказаної фрези дорожньої. Просимо пояснити вищезазначену ситуацію.
- згідно пп. 7.3 п. 7 розділу 3 тендерної документації Ціна тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинна бути визначена за твердою договірною ціною згідно кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» згідно наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (із внесеною Зміною № 1, що затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 30.04.2022 № 6) (далі - Настанова). Відповідно до пп. 7.4 п. 7 розділу 3 тендерної документації Розрахунок ціни тендерної пропозиції (Договірна ціна, локальні кошториси, відомості ресурсів та інші розрахунки), яка надається Замовнику переможцем процедури закупівлі під час укладення договору, здійснюються за допомогою програмного комплексу АВК-5, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін. У разі використання будь-якої іншої програми (крім АВК-5), повинен бути розгорнутий розрахунок кожної розцінки із зазначенням кількості людино-годин, матеріалів, механізмів для повного та об’єктивного розгляду тендерної пропозиції на відповідність вимогам кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».
Також, згідно пункту 5.33 розділу V Настанови зазначено, що до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Однак, проведеним моніторингом установлено, що у складі Договірної ціни учасника-переможця ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС» відсутні кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами у складі договірної ціни, що не відповідає вимогам пункту 5.33 розділу V Настанови. Просимо пояснити зазначену невідповідність?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-02 09:35:26
відповідь
Стосовно акту приймання-передачі фрези дорожньої.
На підтвердження факту оренди фрези дорожньої учасником було надано Договір оренди техніки №01/03-Т від 01.03.2023 р, укладеного із ТОВ «Гідравлік Центр». Пунктом 1.1. Договору оренди визначено, що у порядку та на умовах, визначених цим договором, Орендодавець зобов’язується передати Орендареві у строкове платне користування техніку, згідно переліку, наведеного у Додатку №1 до Договору, що є невід’ємною його частиною, а Орендар зобов’язується сплачувати орендну плату за користування предметом оренди.
Пунктом 1.6. Договору Оренди визначено, що передача предмета оренди здійснюється у строк 3-х днів з моменту підписання цього Договору. При передачі оформляється акт приймання-передачі за підписами представників двох сторін.
Додатком №1 від 01.03.2023 р. до Договору оренди, визначено перелік техніки яка є предметом оренди. Актом приймання-передачі від 01.03.2023 р. передано від Орендодавця до Орендаря техніку, яка є предметом оренди.
Додатковою угодою №1 від 12.09.2023 р. доповнено ДОДАТОК №1 ТА АКТ ПРИЙМАННЯ-ПЕРЕДАЧІ до Договору оренди техніки №01/03-Т від 01.03.2023 р. наступною технікою: фреза дорожня та коток дорожній.
Отже, у тендерній пропозиції Учасника наявний акт приймання-передачі учаснику фрези дорожньої, викладений у формі Додаткової угоди №1, якою ДОПОВНЕНО АКТ ПРИЙМАННЯ-ПЕРЕДАЧІ ТЕХНІКИ від 01.03.2023 р. фрезою дорожньою.
Стосовно коштів на покриття витрат, пов’язаних з інфляційними процесами.
Доводимо до вашого відома, що Міністерство інфраструктури своїм наказом від 22.09.2023 року № 854 затвердило Зміну № 3 до кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (далі — Настанова).
У редакції Настанови зі Зміною № 3, зокрема вказано:
«5.31. У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) можуть враховуватися кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі:
…».«5.33.У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) можуть враховуватися кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією ,яка може відбутися протягом будівництва.
…».
Таким чином у Настанові відсутні вимоги щодо обов’язковості включення до договірної ціни коштів на покриття ризиків та коштів покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами.
З огляду на це договірна ціна переможця торгів повністю відповідає пунктам 5.31 та 5.33 Настанови.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС» встановлено порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей.)
Оскарження в суді
Опис: | Управлінням міського господарства Мукачівської міської ради було розглянуто та проаналізовано висновки моніторингу, та з уповноваженою особою було проведено роз’яснювальну роботу щодо посилення уваги та вжиття максимальних заходів з метою недопущення в подальшому встановлених порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель та наголошено на неухильному дотриманні норм діючого законодавства під час проведення публічних закупівель. Висновок про результати моніторингу буде оскаржено в судовому порядку. |
Дата публікації: | 14 травня 2024 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 березня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС" |
8 888 271,32
UAH з ПДВ
|
8 888 271,32
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС" #42481278 |
Переможець |
8 888 271,32
UAH з ПДВ
|
22 березня 2024 10:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 квітня 2024 16:08
|
IMG_0001.pdf | зміни до договору |
10 квітня 2024 16:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 квітня 2024 12:39
|
протокол.PDF | зміни до договору |
05 квітня 2024 12:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 квітня 2024 16:01
|
скан (1).PDF | зміни до договору |
04 квітня 2024 16:00
|
13-17-П.pdf | зміни до договору |
04 квітня 2024 16:00
|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2024 15:42
|
16-17-П.pdf | укладений |
04 квітня 2024 15:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виправлення технічної помилки відповідно рішення уповноваженої особи |
Номер договору про закупівлю: | 16-17-П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13-17-П |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виправлення технічної помилки |
Номер договору про закупівлю: | 16-17-П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв’язку з неможливість технічно на авторизованому майданчику видалити помилково завантажений договір № 16-17-П від 02.04.2024, уповноваженою особою правильний договір про закупівлю 02.04.2024 № 13-17-П завантажено в розділі «Працювати з договором - зміни», та вважати договір від 02.04.2024 № 13-17-П Поточний ремонт проїзної частини по вул. Духновича Олександра в м.Мукачево договором про закупівлю, а не додатковою угодою, як передбачено авторизованим майданчиком. Договір № 16-17-П від 02.04.2024 вважати помилково розміщеним. У звіті про договір про закупівлю вважати помилково завантажений договір № 16-17-П від 02.04.2024, Ідентифікатор договору: 16-17-П, не дійсним, а вірним договір № 13-17-П від 02.04.2024. |
Номер договору про закупівлю: | 16-17-П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |