Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Первомайської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 22436347 |
Місцезнаходження: | 55200, Україна , Миколаївська обл., м. Первомайськ, вул. Грушевського, 3 |
Контактна особа: |
Олександр Карпович +380977814249 kan44541@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 березня 2024 11:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 березня 2024 16:00 |
Очікувана вартість: | 1 189 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 948,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 березня 2024 11:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 березня 2024 11:05 |
цінова поропозиція .(нова редакція) .docx | |
14 березня 2024 11:05 |
Технічне завдання (нова редакція) .docx | |
14 березня 2024 11:05 |
протокол 31.pdf | |
13 березня 2024 15:44 |
протокол 28.pdf | |
13 березня 2024 15:44 |
цінова поропозиція .(зміни).docx | |
11 березня 2024 11:30 |
ДОДАТКИ_ДО_ТЕНДЕРНОi_ДОКУМЕНТАЦii.docx | |
11 березня 2024 11:30 |
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ .doc | |
11 березня 2024 11:30 |
Технічне завдання.docx | |
11 березня 2024 11:30 |
договор (Проект).doc | |
11 березня 2024 11:30 |
додаток 1 до проєкту договору.doc |
14 березня 2024 11:06 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
14 березня 2024 11:05 |
цінова поропозиція .(нова редакція) .docx
|
||||||
14 березня 2024 11:05 |
Технічне завдання (нова редакція) .docx
|
||||||
14 березня 2024 11:05 |
протокол 31.pdf
|
||||||
13 березня 2024 15:44 |
протокол 28.pdf
|
||||||
13 березня 2024 15:44 |
цінова поропозиція .(зміни).docx
|
||||||
11 березня 2024 11:30 |
ДОДАТКИ_ДО_ТЕНДЕРНОi_ДОКУМЕНТАЦii.docx
|
||||||
11 березня 2024 11:30 |
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ .doc
|
||||||
11 березня 2024 11:30 |
Технічне завдання.docx
|
||||||
11 березня 2024 11:30 |
договор (Проект).doc
|
||||||
11 березня 2024 11:30 |
додаток 1 до проєкту договору.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-15-000009 ● a96c3a4a7d4143f1bc6d5a1ab4e67a81
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2024 15:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.04.2024 № 28-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександра ШУЛЬГИ від 15.04.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 15.04.2024 № 28-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 2 UA-2024-03-11-003555-a 11.03.2024
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Олександр ШУЛЬГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-15 16:36:05
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін, цінові пропозиції, листування з учасникам ринку, анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо).
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-16 08:32:34
пояснення
На Ваш запит про надання інформації, що опублікований в електронній закупівельній системі 15 квітня 2024 року, щодо закупівлі ДК 021:2015:77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень), повідомляємо наступне::
На питання 1 щодо надання інформації та відповідних документів, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін, цінові пропозиції, листування з учасникам ринку, анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо). Управлінням житлово-комунального господарства Первомайської міської ради (замовником) здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість відповідно до Порядку моніторингу цін при здійснення закупівель за бюджетні кошти управлінням житлово-комунального господарства Первомайської міської ради, затвердженого наказом начальника управління від 14 лютого 2023 року № 11. Крім цього цим наказом затверджено коло осіб відповідальних за проведення проведення моніторингу цін. 07 березня 2024 року відповідальною особою проведено моніторинг цін та передано повний пакет інформації по вартісних показниках (додається).
На питання 2 щодо надання посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості. Повідомляємо, що в замовника не має власного вебсайту тому обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості розміщено на електронному ресурсі розпорядника бюджетних коштів вищого рівня. Посилання: http://www.pervomaisk.mk.ua/a/4026. Також надаємо обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-16 10:44:59
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступних питань.
1. Відповідно до Додатку № 5 до тендерної документації учасники, зокрема: «в підтвердження наявності власних машин та механізмів, учасник в складі тендерної пропозиції надає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машини тощо) та/або інші реєстраційні документи, що свідчать про державну/відомчу реєстрацію машин та механізмів. У разі, якщо машини та/або механізми не підлягають державній/відомчій реєстрації, учасником в складі тендерної пропозиції надається лист – пояснення з посиланням на норми законодавства».
Учасник ФОП «Мокряк Олена Миколаївна» в складі тендерної пропозиції у файлі «відомості про облад. та МТБ.pdf» надала відомості про обладнання та матеріально-технічні бази, які необхідні для виконання робіт за предметом закупівлі від 18.03.2024 № 5.
Враховуючи вищевикладене, прошу пояснити причини ненадання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей та/або зазначити файл тендерної пропозиції ФОП «Мокряк Олена Миколаївна», в якому знаходиться лист – пояснення з посиланням на норми законодавства щодо механізмів, які не підлягають державній/відомчій реєстрації?
2. Відповідно до Додатку № 5 до тендерної документації, зокрема: «до довідки включаються машини, механізми та обладнання, що будуть використовуватися при виконанні робіт за предметом закупівлі».
Учасник ФОП ФОП «Мокряк Олена Миколаївна» в складі тендерної пропозиції у файлі «договір про надання автопослуг.pdf» надала договір про надання послуг від 01.03.2024 № 05/24 на підставі якого залучається автотранспорт ГАЗ-53.
Враховуючи вищевикладене, прошу пояснити причини ненадання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ФОП «Мокряк Олена Миколаївна», в частині не включення автотранспорту ГАЗ-53 до довідки про обладнання та матеріально-технічні бази, які необхідні для виконання робіт за предметом закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-17 09:43:17
Пояснення
На Ваш запит про надання інформації, що опублікований в електронній закупівельній системі 16 квітня 2024 року, щодо закупівлі ДК 021:2015:77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень), повідомляємо наступне:
На питання 1. Формою 1 Додатку 5 тендерної документації крім таблиці встановленої форми також передбачається надання наступної інформації:
«До довідки включаються машини, механізми та обладнання, що будуть використовуватися при виконанні робіт за предметом закупівлі.
В підтвердження наявності власних машин та механізмів, учасник в складі тендерної пропозиції надає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машини тощо) та/або інші реєстраційні документи, що свідчать про державну/відомчу реєстрацію машин та механізмів. У разі, якщо машини та/або механізми не підлягають державній/відомчій реєстрації, учасником в складі тендерної пропозиції надається лист – пояснення з посиланням на норми законодавства.
Для підтвердження правових підстав щодо наявності залучених машин, механізмів та обладнання, учасник зазначає правові підстави, згідно яких він його залучає з наданням у складі тендерної пропозиції відповідних документів:
- договору(ів) оренди (надання послуг, тощо) з усіма додатками, передбаченими договором(ами);»
Від так учасник закупівлі під час підготовки тендерної пропозиції заповнює таблицю встановленої форми та зазначає в ній машини, механізми та обладнання. При цьому поняття машини та обладнання в даному контексті не є тотожними та не можуть трактуватись однаково, що чітко розмежовано Замовником. Зокрема в абзаці другому форми 1 додатку 5 чітко визначено, яку інформацію необхідно надати та викладено для учасників розуміння машин та механізмів – це транспортний засіб. Пунктом 1.10 Правил дорожнього руху України визначено, що транспортний засіб – це пристрій, призначений для перевезення людей і (або) вантажу, а також встановленого на ньому спеціального обладнання чи механізмів. Верховним Судом України надано правове трактування вищезазначеної норми та визначено, що у п. 1.10 ПДР України зазначається, що транспортний засіб − це пристрій, призначений для перевезення людей і (або) вантажу, а також встановленого на ньому спеціального обладнання чи механізмів. Механічний транспортний засіб − це транспортний засіб, що рухається за допомогою двигуна. Цей термін поширюється на трактори, самохідні машини і механізми, а також тролейбуси та транспортні засоби з електродвигуном потужністю понад 3 кВт.
В свою чергу в складі тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Мокряк Олени Миколаївни наявний лист «Відомості про обладнання та матеріально-технічної бази, які необхідні для виконання робіт за предметом закупівлі» від 18 березня 2024 року № 5 (Відомості про обладнання та МТБ.pdf) з переліком обладнання та наявністю нежитлового приміщення площею 18,0 кв. м., при цьому не вказано жодного транспортного засобу, тому відсутні обставини зазначені в абзаці 2 форми 1 додатку 5. Крім цього в тендерній документації не передбачалось обов’язкової умови – залучення транспортних засобів.
Враховуючи вищезазначене замовником не встановлено обставин, щодо вказували на наявні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі (ФОП Мокпяк О.М.) у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Тому відсутні підстави застосування пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178.
Питання 2. Пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, визначено що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Вище зазначена норма вказує чіткі обставини застосування цієї норми, натомість Замовник не має права вимагати документів чи інформації що не передбачена тендерною документацією. Від так посилання учасника закупівлі ФОП Мокряк О. М. на документ, що міститься в тендерній пропозиції не містить юридичних підстав застосування пункту 43 Особливостей, тому що він не вимагався тендерною документацією, а його наявність жодним чином не пливає на прийняті рішення уповноваженою особою та не впливає на зміст тендерної пропозиції учасника. В свою чергу надання такої вимоги Замовником призводить до порушення статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управління житлово-комунального господарства Первомайської ради (далі-Замовник) ознайомилось з висновком Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області по закупівлі UA-2024-03-11-003555-a та повідомляє, що будуть вжиті заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому. Зокрама уповноваженими особами Замовника взято участь у вебінарі на тему "Актуальні питання щодо здійснення публічних закупівель в умовах воєнногостану. Огляд останніх змін" проведеного 19 квітня 2024 року ВАОМС "Асоціація об'єднаних тереторіальних громад". Також повідомляємо про додаткове навчання уповноважених осіб в спеціалізованих організаціях в тому чисті з відпривом від виробничого процесу
2024-04-24 09:55:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП «Мокряк Олена Миколаївна» встановлено порушення пункту 43 Особливостей.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 березня 2024 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Мокряк Олена Миколаївна" |
1 188 242,04
UAH з ПДВ
|
1 188 242,04
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Мокряк Олена Миколаївна" #2705805766 |
Переможець |
1 188 242,04
UAH з ПДВ
|
20 березня 2024 10:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 березня 2024 08:39
|
дог 44.pdf | укладений |
28 березня 2024 08:38
|