Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Слобідська селищна рада Подільського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 04379605 |
Місцезнаходження: | 66050, Україна , Одеська обл., Подільський р-н, смт. Слобідка, вул. Незалежності, будинок 2 |
Контактна особа: |
Катерина Кільчевська +380486727143 otgslobidkazem@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 березня 2024 10:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 березня 2024 09:44 |
Очікувана вартість: | 1 828 946,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 144,73 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 90 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 березня 2024 10:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 березня 2024 10:22 |
Проєкт Договору.docx | |
11 березня 2024 10:11 |
ТД НОВЕ будівництво (буріння) свердловини.docx |
11 березня 2024 10:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
11 березня 2024 10:22 |
Проєкт Договору.docx
|
||
11 березня 2024 10:11 |
ТД НОВЕ будівництво (буріння) свердловини.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-08-000063 ● c4b5ea02e0414fe5b20215553bb772f1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2024 09:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.04.2024 Одеса № 81
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 08.04.2024, доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 08.04.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 08.04.2024 № 81
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
16 UA-2024-03-11-001625-a 11.03.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-15 18:01:31
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «Гідрогеосервіс» (далі – ТОВ «Гідрогеосервіс») вимогам Таблиці № 2 Додатка 2 до тендерної документації (далі – ТД), тоді як учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи від 15.03.2024 № 2/С (далі – Довідка № 2/С), у якій учасник не зазначив, що вказані у Довідці № 2/С працівники працюють у ТОВ «Гідрогеосервіс» за сумісництвом, натомість відповідно до наказів Замовника від 28.04.2023 № 08-к, від 25.04.2023 № 07-к, від 17.04.2023 № 05-к, від 20.07.2023 № 09-к, від 20.07.2023 № 10-к, від 20.07.2023 № 11-к, від 04.09.2023 № 19-к такі працівники працюють у ТОВ «Гідрогеосервіс» за сумісництвом?
3. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Гідрогеосервіс» вимогам пункту 1.2 Додатка 2 до ТД, тоді як учасник у складі тендерної пропозиції не надав скановану копію трудової книжки, або наказу про приймання на роботу, або цивільно-правової угоди з особою, що буде задіяна учасником під час виконання договору, або іншого документа згідно із чинним законодавством України, який підтверджує факт правовідносин учасника та електрогазозварника Мазарука Максима Григоровича, зазначеного у Довідці № 2/С?
4. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Гідрогеосервіс» вимогам пункту 1.2 Додатка 2 до ТД, тоді як учасник у складі тендерної пропозиції надав Довідку № 2/С, у якій відсутня інформація про наявність виконавців робіт в учасника?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-18 11:01:17
На виконання Запиту Південного офісу держаудитслужби (Одеська область) від 15 квітня 2024 року надання пояснення.
На виконання Запиту Південного офісу держаудитслужби (Одеська область) від 15 квітня 2024 року надання пояснення.
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення: Очікувану вартість закупівлі визначено з урахуванням Проектно кошторисної документації «Нове будівництво (буріння) артезіанської свердловини на розі вулиць Незалежності і Пушкіна для водозабезпечення споживачів північно –західної частини смт. Слобідка Подільського району Одеської області»
Є експертний звіт (позитивний) №16-0766/01-23 від 26 грудня 2023
Розмір бюджетного призначення передбачено Рішенням Слобідської
селищної ради від 16.02.2024 року №895-VIII « Про внесення змін до рішенням Слобідської
селищної ради від 13.12.2023 року №872-VIII Про бюджет Слобідської селищної ради на 2024рік» - розміщено на сайті громади
Технічні характеристики
Буріння водозабірної свердловини глибиною 210м.
Посилання на сторінку офіційного вебсайту https://slobidska-gromada.gov.ua
Постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). – для органів місцевого самоврядування носить рекомендований характер. (обгрунтування є в закупівлі)
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «Гідрогеосервіс» (далі – ТОВ «Гідрогеосервіс») вимогам Таблиці № 2 Додатка 2 до тендерної документації (далі – ТД), тоді як учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи від 15.03.2024 № 2/С (далі – Довідка № 2/С), у якій учасник не зазначив, що вказані у Довідці № 2/С працівники працюють у ТОВ «Гідрогеосервіс» за сумісництвом, натомість відповідно до наказів Замовника від 28.04.2023 № 08-к, від 25.04.2023 № 07-к, від 17.04.2023 № 05-к, від 20.07.2023 № 09-к, від 20.07.2023 № 10-к, від 20.07.2023 № 11-к, від 04.09.2023 № 19-к такі працівники працюють у ТОВ «Гідрогеосервіс» за сумісництвом?
Пояснення: учасником надані всі необхідні документи згідно тендерної документації. Працівники, які вказані в Довідці №2/с, згідно скан-копій наказів про прийом на роботу на момент подання пропозиції, працювали в ТОВ «Гідрогеосервіс» за сумісництвом. При заповненні Довідки №2/с учасником допущено незначну технічну помилку – після визначення посади не зазначений статус працівника. Враховуючи те, що ця незначна технічна помилка не вплинула на основні показники Закупки – вартість робіт, якість, терміни виконання та інше, а також, приймаючи до уваги те, що учасником процедури закупівлі була одна організація – ТОВ «Гідрогеосервіс», Замовником було прийнято рішення не відхиляти пропозицію та не відміняти Закупівлю. Таке рішення було прийнято з погляду на гостру необхідність виконання робіт по новому будівництву (бурінню) артезіанської свердловини для водозабезпечення споживачів північно-західної частини смт Слобідка, які уже багато років потерпають через відсутність питної води (242 людини -120 приватних домогосподарств).
3. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Гідрогеосервіс» вимогам пункту 1.2 Додатка 2 до ТД, тоді як учасник у складі тендерної пропозиції не надав скановану копію трудової книжки, або наказу про приймання на роботу, або цивільно-правової угоди з особою, що буде задіяна учасником під час виконання договору, або іншого документа згідно із чинним законодавством України, який підтверджує факт правовідносин учасника та електрогазозварника Мазарука Максима Григоровича, зазначеного у Довідці № 2/С?
Пояснення: учасником процедури закупівлі ТОВ «ГІДРОГЕОСЕРВІС» в Довідці №2/с посада електрозварювальника вказана довідково, так як в межах компетенції машиніста бурової установки Мазарука М.Г. згідно Робочої інструкції №5 від 30.05.23 р. він виконує роботи по «кріпленню свердловин обсадними трубами, зварюванню стиків обсадних труб при проведенні кріплення свердловин обсадними трубами». Вказана робоча інструкція №5 була витребувана Замовником та отримана від учасника в період розгляду тендерної документації; також підтверджена наявність необхідних документів у Мазарука М.Г. як електрозварювальника. Копію робочої інструкції №5 додаємо.
4. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Гідрогеосервіс» вимогам пункту 1.2 Додатка 2 до ТД, тоді як учасник у складі тендерної пропозиції надав Довідку № 2/С, у якій відсутня інформація про наявність виконавців робіт в учасника?
Пояснення: після прийняття Замовником рішення щодо визнання переможцем Закупівлі ТОВ «ГІДРОГЕОСЕРВІС» учасником була надана скан-копія наказу №4-к від 20.03.24 р. про переведення працівників на повний робочий день (копія наказу №4-к від 20.03.24 р. додається).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до Висновку південного офісу ДАСУ від 24.04.2024 р. по закупівлі UA-2024-03-11-001625-a 30.04.2024 р. смт. Слобідка 21.09.2023р. Слобідською селищною радою було оголошено процедуру відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт : Роботи з видатків на утримання в належному стані внутрішніх та зовнішніх мереж водопостачання « Нове будівництво водозабірної свердловини для водозабезпечення споживачів північно –західної частини смт. Слобідка Подільського району Одеської області» UA-2023-09-21-009050-а аукціон не відбувся із-за відсутності пропозицій. 02.10.2023р. було повторно оголошено процедуру відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт : Роботи з видатків на утримання в належному стані внутрішніх та зовнішніх мереж водопостачання « Нове будівництво водозабірної свердловини для водозабезпечення споживачів північно –західної частини смт. Слобідка Подільського району Одеської області» UA-2023-10-02-003225-а аукціон не відбувся із-за відсутності пропозицій. 11.03.2024року було оголошено процедуру відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт : Роботи з видатків на утримання в належному стані внутрішніх та зовнішніх мереж водопостачання: «Нове будівництво (буріння) артезіанської свердловини на розі вулиць Незалежності і Пушкіна для водозабезпечення споживачів північно –західної частини смт. Слобідка Подільського району Одеської області» ДК 021:2015 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи сума 1 828 946,40 грн з ПДВ UA-2024-03-11-001625-a При аукціон не проводився так як була подана лише одна пропозиція. 19.03.2024р. протоколом уповноваженої особи було визначено переможця : ТОВ "ГІДРОГЕОСЕРВІС" ЄДРПОУ 45108106 Ознайомившись з виконаними роботами на аналогічних об’єктах та виконаними договорами, замовником було прийнято рішення не відхиляти пропозицію та не відміняти закупівлю. Таке рішення було прийнято з огляду на гостру необхідність виконання робіт по новому будівництву (бурінню) артезіанської свердловини для водозабезпечення споживачів північно-західної частини смт Слобідка, які уже багато років потерпають через відсутність питної води (242 людини -120 приватних домогосподарств). 29.03.2024. було підписано договір з переможцем: ТОВ "ГІДРОГЕОСЕРВІС" ЄДРПОУ 45108106 на суму 1828619 грн без ПДВ. З 08.04.2024р. було розпочато моніторинг закупівлі UA-2024-03-11-001625-a 24.04.2024 р. надійшов висновок моніторингу Закупівлі UA-2024-03-11-001625-a Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, замовником було визначено, що вони носять виключно формальний характер, які не є значущими, і можуть бути усуненні негайно та були усуненні. Як зазначено у Висновку ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( Одеської області) по питаннях визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та нормам законодавства, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено. Разом з тим, в оголошенні закупівлі UA-2024-03-11-001625-a при оприлюдненні проекту договору було загружено помилково не той документ, за 10 хвилин було виявлено технічну помилку і загружено вірний проект договору, потім підписано закупівлю КЕП. При цьому, також, визначено порушення абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей в частині того, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону; Проте, як зазначено у Законі, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Також, що стосується таких порушень вкладених у висновку як, не сканована трудова книжка працівника, не вказано чи мають працівники фірми виконавця відповідну кваліфікацію, чому працівнику виконавця працюють за сумісництвом та інші, як було вище зазначено є формальними і усунені учасниками тендерної процедури. Окрім цього, Висновок про результати моніторингу закупівлі не містить доказів та відомостей про неефективне, незаконне, нецільове використання коштів місцевого бюджету Слобідської селищної ради, що ніяк не узгоджується із вимогою ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( Одеської області) про припинення зобов’язань за договором та розірвання його, в тому числі і застосування відповідних наслідків недійсності / нікчемності договору відповідно до законодавства. Станом на 30.04.2024р. ТОВ "ГІДРОГЕОСЕРВІС" ЄДРПОУ 45108106 виконує роботи згідно укладеного договору, (підписаного сторонами 29.03.2024 ) - пробуравлено 120 м свердловини. Зважаючи на те, що процес буріння свердловин є безперервним та відповідає проектно кошторисній документації, відомостям об’ємів робіт, затрачено матеріальний і трудовий ресурс, враховуючи геологогідрологічні складні умови ділянки виконання робіт, а також близькість до Державного кордону з невизнаним Придністров’ям, у Замовника відсутні підстави здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в частині розірвання Договору.
2024-04-30 13:19:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю та внесення змін до ТД встановлено порушення вимог абзацу четвертого пункту 54 Особливостей)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 березня 2024 09:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГІДРОГЕОСЕРВІС" |
1 828 619,36
UAH з ПДВ
|
1 828 619,36
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГІДРОГЕОСЕРВІС" #45108106 |
Переможець |
1 828 619,36
UAH з ПДВ
|
19 березня 2024 15:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 березня 2024 10:29
|
IMG_0002.pdf | зміни до договору |
29 березня 2024 10:27
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2024 10:03
|
IMG_0001.pdf | укладений |
29 березня 2024 09:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Укласти договір про закупівлю з переможцем суму: 1 828 619,36 грн. без ПДВ, ( один мільйон вісімсот двадцять вісім тисяч шістсот дев’ятнадцять грн 36 коп.) без ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |