Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

09110000-3 Тверде паливо
Очікувана вартість
1 334 616,00 UAH
UA-2024-03-11-001404-a 5e7006ebd3d644b29997e8b8d6281162
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аліна Нестеренко

+380574752405 osvita43956241@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 березня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ СЛОБОЖАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43956241
Місцезнаходження: 63460, Україна , Харківська обл., селище Слобожанське, вул.Миру, будинок 7
Контактна особа: Аліна Нестеренко
+380574752405
osvita43956241@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Пелети паливні з вуглецю, 8мм, ТУ, 1 тонна; Вугілля кам’яне, Г (Г2) (13-100), ДСТУ 7146 та ДСТУ 3472, 1 тонна
Вугілля кам’яне марки Г(Г2) (13-100), ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Якість товару має бути підтверджена дійсним сертифікатом генетичних, технологічних та якісних характеристик, завіреним печаткою виробника.
Пелети паливні вуглецеві 8 мм, ТУ виробника. Якість товару має бути підтверджена дійсним сертифікатом відповідної акредитованої лабораторії. Товар повинен бути без сміття, землі, камінців, потертості, належним чином упакований та промаркований.
Товар повинен бути упакований в прозорі поліетиленові/поліпропіленові пакети вагою від 15 до 25 кг, складені на піддони розміром 1,2м на 1м, висотою не більше 1,8м, скріплений прозорою стрейч плівкою не менш ніж у 3 шари, що унеможливлює псування та/або розірвання пакетів з Товаром. Кожен піддон має бути вагою 1 тонна. Розвантаження товару здійснюється окремими піддонами краном-маніпулятором або іншими засобами розвантажувальної техніки за рахунок Постачальника.
Маркування Товару. Кожен пакет/ та або піддон повинен мати інформацію про найменування товару та його якісні характеристики у даній партії ( а саме номер, дату видачі та повне найменування з контактними даними організації, яка видала документ про якість); найменування виробника та/або постачальника товару з контактними телефонами та іншими засобами зв’язку ( електрона пошта, месенджери, сайт компанії тощо); інформацію про дату фасування, умови зберігання та іншу інформацію згідно чинного законодавства відповідно до такого роду товарів. Інформація повинна бути нанесення у такий спосіб та такими матеріалами, які забезпечують ідентифікацію на збереження інформації від впливу навколишнього середовища протягом гарантійного строку експлуатації товару, але не менше ніж 1 рік.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 тонни
Пелети паливні з вуглецю, 8мм, ТУ, 1 тонна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2024
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
3.45 тонни
Вугілля кам’яне, Г (Г2) (13-100), ДСТУ 7146 та ДСТУ 3472, 1 тонна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2024
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

11 березня 2024 10:01
тверде паливо каталог.docx
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні характеристики предмета закупівлі
Діаметр 8
Загальна волога Wrt, % Можливі значення:
  • не більше 7,5 %
  • Зольність Ad, % Можливі значення:
  • не більше 21%
  • Теплота згорання найнижча Можливі значення:
  • не менше 6000 ккал/кг
  • Теплота згорання найвища Можливі значення:
  • не менше 8500 ккал/кг
  • Сировина Можливі значення:
  • вуглецева сировина
  • Технічні характеристики предмета закупівлі
    Відповідність ДСТУ 3472 Можливі значення:
  • Так
  • Відповідність ДСТУ 7146 Можливі значення:
  • Так
  • Розмір кусків Можливі значення:
  • 13-100
  • Група Можливі значення:
  • Г2
  • Марка Можливі значення:
  • Г
  • Вид Можливі значення:
  • кам'яне
  • Звернення до Держаудитслужби

    Номер звернення: UA-R-2024-04-02-000003 • de1f4d8c18834a49a57fd82c437e3fa8
    Автор звернення: Руслан Колєсніков
    Дата створення звернення: 2024-04-02 13:36
    • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
    • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
    11.03.2024 року Відділом освіти Слобожанської селищної ради Чугуївського району Харківської області (надалі - Замовник) оголошено закупівлю товару за кодом ДК 09110000-3 Тверде паливо за процедурою "Запит ціни". Ідентифікатор торгів - UA-2024-03-11-001404-a. У вказаній закупівлі участь прийняло 3 (три) учасника. 21.03.2024 року Замовником визначено переможцем торгів ПП "СХІД АЛЬЯНС" (надалі – Заявник). 21.03.2024 року о 12:18:54 ПП "СХІД АЛЬЯНС" в особі керівника Руслана Колєснікова з офіційної електронної скриньки Заявника 43738132@ukr.net було надіслано Замовнику на електронну пошту osvita43956241@ukr.net (поштова скринька, що зареєстрована у системі публічних закупівель "Прозорро") електронний лист з темою "UA-2024-03-11-001404-a" та вкладенням файлу "Договір Схід Альянс - Відділ освіти Слобожанської СР.doc" із вказанням супровідного тексту - "Проєкт договору на погодження" (скриншот екрану комп'ютера додається). Зазначимо, що у пункті 3.2. проєкту Договору Замовником встановлено наступну вимогу: "З метою уникнення демпінгу Ціна за одиницю товару, запропонована учасником має бути на рівні ринкової ціни на такий Товар та бути підтверджена відповідною довідкою Торгово-промислової палати на період в якому подається пропозиція, яка надається Замовнику до підписання Договору". Також, в період з 21 березня по 25 березня 2024 року ми неодноразово намагалися зв'язатись з відповідальними особами Замовника за допомогою засобів телефонного зв'язку за номером +380574752405 (що офіційно вказано Замовником для зв'язку у системі публічних закупівель "Прозорро"). За вказаним номером телефону ніколи не було ані відповідальної особи Замовника Аліни Нестеренко ані керівника Костянтина Руденка. З інших джерел нам вдалося дізнатися номери мобільних телефонів відповідальної особи Замовника Аліни Нестеренко (+380500145811) та начальника відділу освіти Костянтина Руденка (+380667002384). Нажаль наші неодноразові спроби поспілкуватися стосовно укладання договору та подальшої співпраці завжди були не успішні, зазначені вище посадові особи Замовника відразу скаржилися або на відсутність вільного часу або на відсутність світла або на відсутність Інтернету або взагалі не відповідали на дзвінки. На підтвердження вказаного, ми готові надати всім зацікавленим особам роздруківки наших вихідних дзвінків з інформацією про тривалість цих дзвінків на вказані вище номери телефонів Замовника. Додатково зазначимо, що від Замовника до ПП "СХІД АЛЬЯНС" не надходило ні одного телефонного дзвінка. 23.03.2024 року о 16:27:36 ПП "СХІД АЛЬЯНС" на електронну пошту osvita43956241@ukr.net направило електронний лист з темою "Договір вугілля" наступного змісту: "У зв'язку з тим, що нам не вдалося зв'язатися з керівництвом Відділу освіти Слобожанської селищної ради Чугуївського району Харківської області, а також у зв'язку з тим, що на заповнений з нашого боку проєкт договору від відділу освіти, не надійшло жодної відповіді, тому надаємо підписаний з боку ПП "СХІД АЛЬЯНС" відповідний договір поставки, а також довідку з Торгово-промислової палати" Також, Заявником до вказано листа додано 3 (три) файли (скриншот екрану комп'ютера додається): - файл "Договір Схід Альянс - Відділ освіти Слобожанської СР.doc.asice", що містить заповнений Заявником та підписаний ЕЦП договір поставки твердого палива. - файл "Договір Схід Альянс - Відділ освіти Слобожанської СР.Pdf", що містить скан-копію підписаного власноруч керівником Заявника договору. - файл "Експертний висновок.pdf", що містить Експертний висновок № О-93 від 22.03.2024 року про рівень ринкових цін, виданий Черкаською ТПП. Зауважимо, що Заявник неодноразово намагався зв'язатись з Замовником з питанням щодо укладання договору, однак уповноважена особа та керівник Замовника ігнорували такі спроби. 27.04.3.2024 року Замовником відхилено пропозицію Заявника із зазначенням підстави: "На етапі укладання договору Постачальник, пропозиція якого за результатами оцінки електронною системою закупівель визначена економічно вигідною, не надав всю необхідну інформацію та документи щодо підписання договору, а саме вважається таким, що не підписав договір у строк відповідно до абзацу першого пункту 66 Порядку". Також Замовником опубліковано Протокольне рішення № 34 від 27.03.2024 року аналогічного змісту. Не є зрозумілим про яку "всю необхідну інформацію та документи щодо підписання договору" йде мова у Протокольному рішенні № 34 від 27.03.2024 року Замовника, адже ПП "СХІД АЛЬЯНС" виконало усі вимоги законодавства, що покладені на нього, як на Переможця даної закупівлі. Замість укладання договору з ПП "СХІД АЛЬЯНС", Замовник вигадує підстави для відхилення пропозиції Заявника. ПП "СХІД АЛЬЯНС" не відмовлялося від підписання відповідного договору за результати тендеру, навпаки, ми зробили все, що могли зробити як переможець процедури закупівлі в цій ситуації. Замовник постійно ігнорував наші звернення стосовно укладання договору, від нього не надходило ніяких зауважень щодо надісланих йому документів, тому нам не зрозуміло про які саме "документи та інформацію" Замовник згадує у Протокольному рішенні № 34 від 27.03.2024 року. Такі дії Замовника свідчать про порушення порядку проведення торгів за процедурою "Запит ціни", порушення принципів проведення публічних закупівель та антикорупційного законодавства України. Згідно пункту 10 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (надалі – Особливості) Замовники, можуть здійснювати закупівлі товарів, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 "Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу" (надалі - Порядок). Порядком встановлено вимоги до проведення Запиту пропозицій, зокрема: Пункт 57 Порядку: Замовник оголошує запит пропозицій постачальників в електронному каталозі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про найменування, очікувану вартість, кількість, строк, місце поставки товару, умови його оплати та кінцевий строк подання постачальником ціни пропозиції (строк для подання постачальником ціни пропозиції не може бути меншим, ніж два робочих дні з дня оприлюднення замовником запиту пропозицій постачальників в електронній системі закупівель). У запиті пропозицій постачальників щодо закупівлі товару замовник може визначити виключно інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення в межах специфікації товару, визначеної адміністратором. Запит пропозицій постачальників не повинен містити вимог до постачальника та інших документів, які не передбачені цим Порядком. Запит пропозицій постачальників повинен містити проєкт договору з обов'язковим зазначенням підстав та у разі потреби із зазначенням порядку змін його умов. Проєкт договору не повинен містити характеристики товару, що не визначені запитом пропозицій постачальників з урахуванням положень абзацу другого цього пункту. Пункт 61 Порядку: Оцінка пропозицій постачальників проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі інформації, зазначеної замовником в запиті пропозицій. Постачальник, пропозиція якого за результатами оцінки електронною системою закупівель визначена економічно вигідною, визначається переможцем відбору. Пункт 62 Порядку: Замовнику, переможцю відбору та іншим постачальникам електронною системою закупівель у день визначення постачальника переможцем відбору надсилається повідомлення про визначення переможця відбору із зазначенням його найменування та місцезнаходження. Пункт 64 Порядку: Замовник відхиляє пропозицію переможця відбору, якщо постачальник: 1) не підписав договір у строк, визначений абзацом першим пункту 66 цього Порядку; 2) письмово відмовився від укладення договору на умовах, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проєкті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників; 3) пропонує товар походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь. У разі відхилення пропозиції переможця відбору замовник обов'язково зазначає причину такого відхилення. У разі відхилення пропозиції переможця відбору замовник оприлюднює таке рішення в електронній системі закупівель протягом одного робочого дня з дня його прийняття. У разі відхилення замовником пропозиції переможця відбору з підстав, визначених цим пунктом, електронна система закупівель визначає переможцем відбору постачальника, пропозиція якого є наступною економічно вигідною. Пункт 66 Порядку: Замовник укладає договір з переможцем відбору не пізніше ніж через п'ять календарних днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору. У разі обґрунтованої потреби строк для укладення договору може бути продовжений до 10 календарних днів. Отже, з вказаних норм чинного законодавства вбачається, що Замовнику при проведенні Запиту пропозицій заборонено від учасників вимагати будь-які документи, які не передбачені Порядком, у тому числі, і в проєкті договору. Зауважимо, що в цілому порядок проведення такого типу закупівель не передбачає надання документів учасником (Переможцем), окрім підписаного проєкту договору у разі перемоги, натомість, Замовник у цих торгах встановлює додаткові кваліфікаційні вимоги до учасників у Проєкті договору, що вже є порушенням порядку проведення процедури закупівлі. Зазначимо, що ПП "СХІД АЛЬЯНС": 1) підписало зі свого боку договір у строк, визначений абзацом першим пункту 66 Порядку; 2) письмово не відмовилося від укладення договору на умовах, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проєкті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників; 3) не пропонувало товар походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь. Наголосимо повторно, що у даних торгах ПП "СХІД АЛЬЯНС" виконало усі вимоги Замовника і надало усі необхідні документи та інформацію, тож виникає питання: чим обґрунтовані ці дії Замовника? 27.03.2024 року визначено переможцем торгів ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС" і вже 01.04.2024 року Замовник публікує укладений Договір з вказаним учасником. Також, 01.04.2024 року Замовником опубліковано і додаткову угоду щодо змін істотних умов договору. Вочевидь вбачається не рівне ставлення Замовника до учасників, дискримінацію Заявника: у випадку з нашим підприємством Замовник ігнорує усі надані Заявником документи та спроби підписати договір, при цьому без жодних пояснень зі свого боку, а з ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС" встигає підписати договір і скласти додаткову угоду. З таких дій Замовника вбачається, що незаконне відхилення пропозиції ПП "СХІД АЛЬЯНС" здійснено Замовником в інтересах учасника - ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС". Ми вважаємо, що ці дії Замовника є навмисними і є такими, що містять корупційну складову, це грубе порушення вимог чинного законодавства України, яке призводить до розкрадання бюджетних коштів, що є недопустимим. З урахуванням вищевказаного та керуючи чинним законодавством України, ПРОСИМО в межах наявних повноважень: 1. Провести перевірку закупівлі товару за процедурою закупівлі UA-2024-03-11-001404-a, що проводиться Відділом освіти Слобожанської селищної ради Чугуївського району Харківської області. 2. Провести перевірку дій уповноважених осіб Замовника Відділу освіти Слобожанської селищної ради Чугуївського району Харківської області щодо можливої наявності корупційної складової та інших порушень чинного законодавства України. 3. За результатами проведених перевірок застосувати заходи щодо недопущення розкрадання бюджетних коштів у даній процедурі та притягнення до відповідальності уповноважених осіб Відділу освіти Слобожанської селищної ради Чугуївського району Харківської області. 4. Зобов'язати Замовника розірвати укладений договір з ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС".
    Відповідь Держаудитслужби: Очікується
    Текст відповіді: Очікується відповідь
    Дата відповіді: Очікується
    Документи, подані автором

    Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 14 березня 2024 00:00

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС" 745 517,50
    UAH з ПДВ
    745 517,50
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СХІД АЛЬЯНС" 807 215,50
    UAH з ПДВ
    807 215,50
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС" 1 174 465,50
    UAH з ПДВ
    1 174 465,50
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи

    Публічні документи

    12 березня 2024 19:45
    Електронний підпис
    12 березня 2024 19:45
    Технічна специфікація.pdf
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Сировина вуглецева сировина
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Загальна волога Wrt, % не більше 7,5 %
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Теплота згорання найнижча не менше 6000 ккал/кг
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Теплота згорання найвища не менше 8500 ккал/кг
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Діаметр 8
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Зольність Ad, % не більше 21%
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Відповідність ДСТУ 3472 Так
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Вид кам'яне
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Марка Г
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Відповідність ДСТУ 7146 Так
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Група Г2
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Розмір кусків 13-100

    Публічні документи

    13 березня 2024 07:11
    Електронний підпис
    13 березня 2024 07:10
    Технічна специфікація.pdf
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Сировина вуглецева сировина
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Загальна волога Wrt, % не більше 7,5 %
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Теплота згорання найнижча не менше 6000 ккал/кг
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Теплота згорання найвища не менше 8500 ккал/кг
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Діаметр 8
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Зольність Ad, % не більше 21%
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Відповідність ДСТУ 3472 Так
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Вид кам'яне
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Марка Г
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Відповідність ДСТУ 7146 Так
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Група Г2
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Розмір кусків 13-100

    Публічні документи

    12 березня 2024 17:26
    Електронний підпис
    12 березня 2024 17:26
    Електронний підпис
    12 березня 2024 17:25
    Технічна специфікація.pdf
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Сировина вуглецева сировина
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Теплота згорання найвища не менше 8500 ккал/кг
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Теплота згорання найнижча не менше 6000 ккал/кг
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Зольність Ad, % не більше 21%
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Загальна волога Wrt, % не більше 7,5 %
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Діаметр 8
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Вид кам'яне
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Марка Г
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Група Г2
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Розмір кусків 13-100
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Відповідність ДСТУ 7146 Так
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Відповідність ДСТУ 3472 Так

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС"
    #42737308
    Рішення скасоване 745 517,50
    UAH з ПДВ
    21 березня 2024 10:41
    ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС"
    #42737308
    Відхилено 745 517,50
    UAH з ПДВ
    21 березня 2024 10:48
    ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СХІД АЛЬЯНС"
    #43738132
    Рішення скасоване 807 215,50
    UAH з ПДВ
    27 березня 2024 08:38
    ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СХІД АЛЬЯНС"
    #43738132
    Відхилено 807 215,50
    UAH з ПДВ
    27 березня 2024 08:41
    ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС"
    #39343817
    Переможець 1 174 465,50
    UAH з ПДВ
    27 березня 2024 08:42

    Документи

    21 березня 2024 10:48
    Електронний підпис
    21 березня 2024 10:45
    протокол відхилення.pdf

    Документи

    27 березня 2024 08:41
    Електронний підпис
    27 березня 2024 08:39
    IMG_0001.pdf

    Повідомлення про намір укласти договір

    Дата і час публікації: 27 березня 2024 08:42

    Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
    Учасник Пропозиція Документи
    ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС"
    #39343817
    1 174 465,50
    UAH з ПДВ
    Немає

    Укладений договір

    Контракт Статус Опубліковано
    Електронний підпис зміни до договору
    01 квітня 2024 11:43
    IMG_0002.pdf зміни до договору
    01 квітня 2024 11:41
    Електронний підпис укладений
    01 квітня 2024 11:34
    IMG_0001.pdf укладений
    01 квітня 2024 11:04

    Зміни до договору

    Дата внесення змін до договору:
    01 квітня 2024
    Дата публікації змін до договору:
    01 квітня 2024
    Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
    • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму Договору на 17 копійок та викласти пункт 3.1, в наступній редакції: «3.1. Сума цього Договору становить 1 174 465,33 грн з ПДВ (один мільйон сто сімдесят чотири тисячі чотириста шістдесят п'ять гривень 33 копійок) Ціна вулючає вартість поставки і розвантаження.» «5.1. Строк поставки товарів: до 30.04.2024 року за заявками Замовника. Постачальник зобов’язаний надати товар після надходження заявки від Замовника в термін не більше ніж 2 дні, що вказаний в окремому замовленні на кожну конкретну партію Товару.»
    Номер договору про закупівлю: 11-24
    Договір:
    Номер додаткової угоди: 1
    Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML