Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056084 |
Місцезнаходження: | 79022, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Виговського, будинок 34 |
Контактна особа: |
Яремович Ірина Євгенівна 0322546805 zagorg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 березня 2024 16:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 березня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 24 417 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 122 085,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - наведено у технічному завданні /технічній специфікації (додаток 3 до тендерної документації)
Україна, область Львівська, м. Львів, вул. І .Виговського,34, 79022;
ЄДРПОУ 04056084;
Категорія Замовника - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - Орган місцевого самоврядування
Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету м.Львова.
Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції - вказано у тендерній документації;
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та обсяги - наведено у технічному завданні/технічній специфікації (додаток 3 до тендерної документації)
Оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями оприлюднюється відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Відповідно до пункту 38 Особливостей, дата і час розкриття тендерних пропозицій, дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Кошти місцевого бюджету | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 березня 2024 15:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 березня 2024 15:09 |
протокол_змін_дороги_12_03_2024.pdf | |
12 березня 2024 15:09 |
ОКРЕМИЙ_ФАЙЛ.docx | |
12 березня 2024 15:08 |
Тендерна_документація._ зі_змінами.docx | |
12 березня 2024 15:08 |
Додаток_3_ТЗ _зі_змінами (1).docx | |
12 березня 2024 15:07 |
Додатки_1_2__Зі_Змінами.docx | |
12 березня 2024 15:07 |
ОГОЛОШЕННЯ_зі_змінами.docx | |
07 березня 2024 16:50 |
Додаток_4_тендерна_пропозиція.docx | |
07 березня 2024 16:50 |
проєкт_договору.docx |
12 березня 2024 15:10 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 березня 2024 15:09 |
протокол_змін_дороги_12_03_2024.pdf
|
|||
12 березня 2024 15:09 |
ОКРЕМИЙ_ФАЙЛ.docx
|
|||
12 березня 2024 15:08 |
Тендерна_документація._ зі_змінами.docx
|
|||
12 березня 2024 15:08 |
Додаток_3_ТЗ _зі_змінами (1).docx
|
|||
12 березня 2024 15:07 |
Додатки_1_2__Зі_Змінами.docx
|
|||
12 березня 2024 15:07 |
ОГОЛОШЕННЯ_зі_змінами.docx
|
|||
07 березня 2024 16:50 |
Додаток_4_тендерна_пропозиція.docx
|
|||
07 березня 2024 16:50 |
проєкт_договору.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-10-000014 ● 77a728980fd04d1b86d73477855148f0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2024 12:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.04.2024 № 75
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 22 березня 2024 року № 24-к «Про закордонне відрядження» Голови Державної аудиторської служби України Алли БАСАЛАЄВОЇ
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
43 UA-2024-03-07-011749-a 07.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-16 14:25:56
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг з поточного ремонту вулично – шляхової мережі Залізничного району Львівської міської територіальної громади (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-07-011749-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-18 16:17:56
Про надання пояснення
Директорові департаменту моніторингу
перевірок закупівель Державної
Аудиторської служби України Київ
Олексію АЛЕКСАНДРОВУ
Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради на Ваш запит від 16.04.2024 стосовно проведення моніторингу закупівлі, опублікованої в електронній системі закупівель Prozorro за № UA-2024-03-07-011749-a, повідомляє, що обгрунтування відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 щодо закупівлі: Послуги з поточного ремонту вулично – шляхової мережі Залізничного району Львівської міської територіальної громади; Код 45230000-8) Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ГБН Г.1-218-182:2011«Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт»; (Утримання вулично-шляхової мережі) (UA-2024 -03-07-011749-a), розміщено 11.03.2024 на офіційному сайті Львівської міської ради: https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/zaliznychna-raiadministratsii.
Очікувана вартість предмета закупівлі розраховується Замовником з урахуванням орієнтовної наявної потреби надання послуг з поточного ремонту вулично – шляхової мережі Залізничного району Львівської міської територіальної громади, наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», та відповідно до ухвали Львівської міської ради від 27 грудня 2023 року №4295 «Про бюджет Львівської міської територіальної громади на 2024 рік». Згідно з цією ухвалою на поточний ремонт вулично-шляхової мережі району у 2024р. виділено 27 232 040 грн.
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі зазначено у технічному завданні (додаток 3 до тендерної документації), що перебуває у вільному доступі на сайті Prozorro (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2024-03-07-011749-a).
Додаток: на 1 арк.
Обгрунтування Залізничної районної адміністрації Львівської міської ради для опублікування на веб-сайті Львівської міської ради відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266.
На виконання постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» у зв’язку із необхідністю проведення закупівлі послуг з поточного ремонту вулично – шляхової мережі Залізничного району Львівської об’єднаної територіальної громади, код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» для потреб Залізничної районної адміністрації Львівської міської ради забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті.
Предмет закупівлі: Послуги з поточного ремонту вулично – шляхової мережі Залізничного району Львівської міської територіальної громади;
Код 45230000-8) Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь;
за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ГБН Г.1-218-182:2011«Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт»; (Утримання вулично-шляхової мережі) (UA-2024 -03-07-011749-a).
Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі – відповідно до бюджетних запитів районної адміністрації на 2024р.
Очікувана вартість предмета закупівлі розраховується Замовником з урахуванням орієнтовних потреб надання послуг з поточного ремонту вулично – шляхової мережі Залізничного району Львівської міської територіальної громади, згідно з бюджетними запитами та з врахуванням орієнтовної вартості послуг.
Загальна очікувана вартість закупівлі формується з бюджетних запитів, що є документом, підготовленим головним розпорядником бюджетних коштів, що містить пропозиції з відповідним обґрунтуванням щодо обсягу бюджетних коштів, необхідних для виконання покладених на нього функцій на середньостроковий період, на підставі відповідних граничних показників видатків бюджету та надання кредитів з бюджету.
1. Обгрунтування розміру бюджетного призначення – розмір бюджетного призначення відповідно до ухвали Львівської міської ради від 27 грудня 2023 року №4295 «Про бюджет Львівської міської територіальної громади на 2024 рік»..
2. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі - Обгрунтування технічних якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі - відповідно до розділу 8 «Ремонт дорожніх одягів «Технічних правил ремонту і утримання міських вулиць і доріг».
Технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведено у додатку 3 до тендерної документації щодо закупівлі згаданих послуг.
Визначення ціни пропозиції, розрахунок договірної ціни і кошторисної документації необхідно здійснювати відповідно до наказу Мінрегіону від 01.11.2021 №281 (кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва») із урахуванням змін та доповнень та з урахуванням розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням коштів міського бюджету м. Львова, встановленого рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради, чинним на момент проведення торгів кошторисна заробітна плата, згідно рішення виконавчого комітету Львівської міської ради від 04.01.2019 № 7, становить 14 800,0 грн., що відповідає середньому розряду складності робіт у будівництві 3,8 при виконанні робіт у звичайних умовах.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: Послуги з поточного ремонту вулично – шляхової мережі Залізничного району Львівської міської територіальної громади;
Код 45230000-8) Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь;
за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ГБН Г.1-218-182:2011«Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт»; (Утримання вулично-шляхової мережі) наведено у додатку 3 до Тендерної документації.
Період надання послуг Очікувана вартість предмета закупівлі, грн.
У 2024р, до 31.12.2024 24 417 000
Кошти для проведення закупівлі даних послуг передбачено по КПКВК МБ «Загальний фонд».
Надання інформації про усунення порушення замовником
Директорові департаменту моніторингу перевірок закупівель Державної Аудиторської служби України Київ Олексію АЛЕКСАНДРОВУ Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради щодо усунення порушення законодавства у сфері закупівель від 30.04.2024 стосовно проведеного моніторингу закупівлі: Послуги з поточного ремонту вулично – шляхової мережі Залізничного району Львівської міської територіальної громади; Код 45230000-8) Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ГБН Г.1-218-182:2011«Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт»; (Утримання вулично-шляхової мережі), опублікованої в електронній системі закупівель Prozorro за № UA- 2024-03-07-011749-а, повідомляє, що уповноваженій особі рекомендовано вдосконалювати свої знання та навички на навчанні, лекції та вебінарі з питань публічних закупівель і в подальшому проводити закупівлі з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель. Голова районної адміністрації Ігор САВКА
2024-05-03 12:45:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 березня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Львівське комунальне підприємство "Шляхово-ремонтне підприємство Залізничного району" |
22 246 266,00
UAH з ПДВ
|
22 246 266,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Львівське комунальне підприємство "Шляхово-ремонтне підприємство Залізничного району" #03348962 |
Переможець |
22 246 266,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2024 13:07
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 березня 2024 17:46
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 21 березня 2024 13:07
Учасник | Пропозиція | Документи |
Львівське комунальне підприємство "Шляхово-ремонтне підприємство Залізничного району" #03348962 |
22 246 266,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 вересня 2024 10:59
|
239_2024.pdf | зміни до договору |
06 вересня 2024 10:58
|
Електронний підпис | укладений |
27 березня 2024 10:50
|
КОШТОРИС_до_71_2024.pdf | укладений |
27 березня 2024 10:49
|
71_2024.pdf | укладений |
27 березня 2024 10:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 06 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни основного договору на 5 357194 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 71 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 239 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |