Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт частини підвального приміщення (укриття) ЗДО Любомльського закладу дошкільної освіти №2 Любомльської міської ради Ковельського району Волинської області на вул. Завальська,1, м. Любомль Ковельського району Волинської області»
(код ДК 021:2015 - 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)"
Очікувана вартість
1 594 847,00 UAH
UA-2024-03-07-011736-a ● 827916824e3148129b42d5bad93a56e9
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛЮБОМЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42025698 |
Місцезнаходження: | 44301, Україна , Волинська обл., Ковельський р-н, місто Любомль, вул. Незалежності, будинок 23 |
Контактна особа: |
Торба Галина Василівна 0688708917 lbm.osvita@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 березня 2024 16:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 594 847,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 948,47 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
«Капітальний ремонт частини підвального приміщення (укриття) ЗДО Любомльського закладу дошкільної освіти №2 Любомльської міської ради Ковельського району Волинської області на вул. Завальська,1, м. Любомль Ковельського району Волинської області» (код ДК 021:2015 - 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2025
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом семи робочих днів після надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 березня 2024 16:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 березня 2024 16:48 |
ТД капремонт укриття ЗДО №2.docx | |
07 березня 2024 16:48 |
Додаток 1 капремонт укриття ЗДО №2.docx | |
07 березня 2024 16:48 |
Додаток 2 капремонт укриття ЗДО №2.docx | |
07 березня 2024 16:48 |
Додаток 2.1. Відомість ресурсів.docx | |
07 березня 2024 16:48 |
Додаток 3 проєкт договору ЗДО №2.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо дозвільних документів
Дата подання: 08 березня 2024 20:53
Дата відповіді: 11 березня 2024 16:51
Шановний замовнику! Роботи по даному тендеру не передбачають роботи підвищеної небезпеки, а саме: роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000 В, в зонах дії струму високої частоти. Це роботи для підприєсчтв, які виконують монтаж високовольтних ліній електропередач і тд. Просимо внести зміни у тендерну документацію та виключити даний вид робіт з дозволу учасника на роботи підвищеної небезпеки.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учаснику! Відповідно до ч.3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що тендерна документація може містити інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, саме Замовнику належить прерогатива формувати зміст Документації, в тому числі, визначати склад ознак, яким мають відповідати потенційні учасники процедури та передбачати додаткові вимоги до учасників, спрямовані на уникнення потенційних ризиків, пов'язаних з недобросовісною конкуренцією, неякісним виконанням замовлення та недотриманням зобов'язань. Формуючи зміст Документації, Замовник відштовхується, в тому числі, від складності об'єкта та розміру очікуваної вартості предмета закупівлі.
Щодо сертифікатів якості
Дата подання: 08 березня 2024 20:57
Дата відповіді: 11 березня 2024 16:54
Шановний замовнику! Рботи по даному тендеру не передбачають утеплення конструкцій або термомодернізацію будівлі. Отож вимога ппо наявніст сертифікату ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання» є недоцільною та звужує коло учасників, що є порушенням Закону. Вимагаємо внести зміни у тендерну документацію та виключити цей пункт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учаснику! Замовник під час формування тендерної документації, керувався ЗУ «Про публічні закупівлі», Постанови КМУ №1178, та нормами діючого законодавства України, враховуючи при цьому всі принципи проведення публічних закупівель.
Перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим вимогами тендерної документації визначаються Замовником самостійно з дотриманням норм Закону України «Про публічні закупівлі» та керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону. Зазначена вимога не містить жодних дискримінаційних умов, які б порушували Закон та основні принципи здійснення публічних закупівель. Наявність відповідного Сертифікату ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання», які видаються компетентним органом після комплексної перевірки робіт що виконуються підприємством, в певній мірі підтверджує кваліфікацію Учасника торгів.
Так як, цей стандарт установлює вимоги до системи енергетичного менеджменту (далі — СЕМ), на основі яких організація може розробити та запровадити енергетичну політику, здійснити постановку цілей, завдань і розроблення планів заходів з урахуванням законодавчих вимог та інформації щодо аспектів, пов'язаних із суттєвим (значним) використанням енергії. СЕМ дає змогу організації виконувати зобов'язання, визначені її політикою, вживати заходів, необхідних для поліпшення енергетичних характеристик, і демонструвати відповідність своєї системи вимогам цього стандарту. Цей стандарт може бути скориговано так, щоб узгоджуватися з вимогами організації, беручи до уваги особливості її системи, ступінь керування документацією і ресурси, та бути застосовним до будь-якої діяльності, що є підконтрольною цій організації. Оскільки, тендерна документація передбачає встановлення дизельного генератора, то вимога тендерної документації щодо надання учасниками вказаного сертифікату є обґрунтованою та такою, що не суперечить положенням Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо увагу, що оскільки отримати зазначений сертифікат може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цих стандартів, тобто при дотриманні зазначених стандартів, Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною.
До того ж наголошуємо, що вимоги щодо надання потенційними учасниками сертифікатів не є дискримінаційною, та підтверджується рядом рішень АМКУ.
Перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим вимогами тендерної документації визначаються Замовником самостійно з дотриманням норм Закону України «Про публічні закупівлі» та керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону. Зазначена вимога не містить жодних дискримінаційних умов, які б порушували Закон та основні принципи здійснення публічних закупівель. Наявність відповідного Сертифікату ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання», які видаються компетентним органом після комплексної перевірки робіт що виконуються підприємством, в певній мірі підтверджує кваліфікацію Учасника торгів.
Так як, цей стандарт установлює вимоги до системи енергетичного менеджменту (далі — СЕМ), на основі яких організація може розробити та запровадити енергетичну політику, здійснити постановку цілей, завдань і розроблення планів заходів з урахуванням законодавчих вимог та інформації щодо аспектів, пов'язаних із суттєвим (значним) використанням енергії. СЕМ дає змогу організації виконувати зобов'язання, визначені її політикою, вживати заходів, необхідних для поліпшення енергетичних характеристик, і демонструвати відповідність своєї системи вимогам цього стандарту. Цей стандарт може бути скориговано так, щоб узгоджуватися з вимогами організації, беручи до уваги особливості її системи, ступінь керування документацією і ресурси, та бути застосовним до будь-якої діяльності, що є підконтрольною цій організації. Оскільки, тендерна документація передбачає встановлення дизельного генератора, то вимога тендерної документації щодо надання учасниками вказаного сертифікату є обґрунтованою та такою, що не суперечить положенням Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо увагу, що оскільки отримати зазначений сертифікат може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цих стандартів, тобто при дотриманні зазначених стандартів, Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною.
До того ж наголошуємо, що вимоги щодо надання потенційними учасниками сертифікатів не є дискримінаційною, та підтверджується рядом рішень АМКУ.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ “ЮКЕСОН ГРУП” |
1 592 806,74
UAH з ПДВ
|
1 592 806,74
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ “ЮКЕСОН ГРУП” #45074093 |
Переможець |
1 592 806,74
UAH з ПДВ
|
19 березня 2024 12:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2024 08:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 листопада 2024 15:27
|
ДУ4.pdf | зміни до договору |
13 листопада 2024 15:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 жовтня 2024 09:22
|
ДУ 3 капремонт.pdf | зміни до договору |
02 жовтня 2024 09:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 квітня 2024 12:50
|
ДУ 2 капремонт укриття ЗДО2.pdf | зміни до договору |
19 квітня 2024 12:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 березня 2024 16:50
|
ДУ 1 до договору 72.pdf | зміни до договору |
28 березня 2024 16:50
|
Електронний підпис | укладений |
28 березня 2024 16:46
|
Договір 72.pdf | укладений |
28 березня 2024 16:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | з урахуванням п.3.1 Договору від 28.03.2024 р № 72, щодо умови про фінансування робіт відповідно до плану, який є невід’ємною частиною цього Договору зазначено додатково інформацію про фінансування у 2024 та у 2025 роках і викладено п.3.1 Договору у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 72 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з виділенням додаткових коштів згідно рішення Любомльської міської ради від 10.04.2024 року № 51/13 сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до Плану фінансування робіт та відповідно до п.3.1 Договору , а також до Календарного плану робіт і строку виконання робіт, передбачивши їх завершення до 30.09.2024 року, а термін дії Договору встановити до 31.12.2024 року. |
Номер договору про закупівлю: | 72 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до п.5.1 Договору: строк виконання робіт продовжено до 31.12.2024 року, відповідно додаток 2 (календарний план) та додаток 3 (план фінансування ) викладено у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 72 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.3.1 Договору викладено в новій редакції та додаток1 (Договірна ціна), де сума договору зменшена на 78078.86 грн і становить 1514727 грн 88 коп |
Номер договору про закупівлю: | 72 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |