Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання робіт з розроблення проектно-кошторисної документації та проведення експертизи кошторисної частини по об’єкту "Капітальний ремонт приміщення сховища 2-го поверху Державної наукової установи "Книжкова палата України імені Івана Федорова" для потреб зберігання обов'язкових примірників видань за адресою м. Київ, пр. Леоніда Каденюка, 27"
Очікувана вартість
586 330,81 UAH
UA-2024-03-07-010168-a 00216b8e21f64550975a2bbd36830413
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Доценко

+380633755866 marinadotsenko7@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 березня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна наукова установа "Книжкова палата України імені Івана Федорова"
Код ЄДРПОУ: 02473085
Вебсайт: http://www.ukrbook.net
Місцезнаходження: 02094, Україна , Київська обл., м.Київ, просп. Леоніда Каденюка, 27
Контактна особа: Марина Доценко
+380633755866
marinadotsenko7@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання робіт з розроблення проектно-кошторисної документації та проведення експертизи кошторисної частини по об’єкту "Капітальний ремонт приміщення сховища 2-го поверху Державної наукової установи "Книжкова палата України імені Івана Федорова" для потреб зберігання обов'язкових примірників видань за адресою м. Київ, пр. Леоніда Каденюка, 27"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02094, Україна, м. Київ, Київ, проспект Леоніда Каденюка, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 березня 2024  —  10 квітня 2024
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Тендерна документація

07 березня 2024 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕКТРИК СОЛЮШЕНС"
#44939819
Переможець 586 330,81
UAH з ПДВ
07 березня 2024 15:45

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 травня 2024 10:34
Електронний підпис зміни до договору
25 квітня 2024 15:38
ДУ 2.pdf зміни до договору
25 квітня 2024 15:32
Електронний підпис зміни до договору
09 квітня 2024 10:24
ДУ 1 до 17.pdf зміни до договору
09 квітня 2024 10:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони погодились внести зміни до пункту 2.1 Договору та викласти його у наступній редакції: 2.1. Строк виконання робіт, визначених цим Договором: до 26 квітня 2024 року.
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
25 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони погодили внести зміни до пункту 2.1. Договору та викласти його у наступній редакції: «2.1. Строк виконання Робіт, визначених цим Договором: до 06.05.2024 року. 2. Відповідно до п.2.3 Договору внести зміни до технічного завдання (додаток 1).
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 березня 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 586 330,81
UAH (в тому числі ПДВ 97 721,80 UAH)