Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Первомайської міської ради в Миколаївській області |
Код ЄДРПОУ: | 02144996 |
Місцезнаходження: | 55200, Україна , Миколаївська обл., Первомайськ, Грушевського, 1 |
Контактна особа: |
Дегтярюк Сергій Іванович +380937193104 dsergiyivanovych@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 березня 2024 14:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 березня 2024 23:59 |
Початок аукціону: | 18 березня 2024 13:13 |
Початок аукціону: | 18 березня 2024 13:13 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
для подальшого використання його закладом дошкільної освіти №2 "Сонечко" Первомайської міської ради Миколаївської області як найпростішого укриття
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється у строк 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Замовником Акту КБ-2в та Довідки КБ-3, за умови наявності відповідних коштів на рахунках Замовника.Згідно зі статтею 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. У разі затримки фінансування на вказані цілі, Замовник здійснює розрахунки з Підрядником протягом 10 (десять) робочих днів з дня надходження коштів на його рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 березня 2024 14:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 березня 2024 14:07 |
Додаток 5 згода на обробку.docx | |
07 березня 2024 14:07 |
Додаток 4 проєкт договору.doc | |
07 березня 2024 14:07 |
Додаток 3 технічні_якісні_кількісні (дефектний акт).docx | |
07 березня 2024 14:07 |
Додаток 2 відпоідність учасника.docx | |
07 березня 2024 14:07 |
Додаток 1 пропозиція.docx | |
07 березня 2024 14:07 |
Рішення від 09.11.2023 _3.pdf | |
07 березня 2024 14:07 |
Тендерна документація поточний ремонт.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-08-000047 ● 9e56e13b33f1438a91a1eb6e9458836e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2024 16:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.04.2024 № 25-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 08.04.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 08.04.2024 № 25-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 1 UA-2024-03-07-007557-a 07.03.2024
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-09 09:31:42
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від
03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступного питання.
1. Прошу надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін, цінові пропозиції, листування з учасниками ринку, анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо).
2. Прошу надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-11 11:59:29
Ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-07-007557-a
Моніторинг до закупівлі "Поточний ремонт частини підвального приміщення багатоквартирного будинку згідно рішення Первомайської міської ради №3 від 09.11.2023 р. за адресою: Миколаївська область, м. Первомайськ, вул. Олександра Коротченка, 18 для подальшого використання його закладом дошкільної освіти №2 "Сонечко" Первомайської міської ради Миколаївської області як найпростішого укриття" (UA-2024-03-07-007557-a). пояснення на запитання Державної аудиторської служби України.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-12 14:56:45
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та документів з наступного питання.
В пункті 2 додатку 2 до тендерної документації для документального підтвердження відповідності учасників встановленому критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Замовник зобов’язав учасників процедури закупівлі надати в складі тендерної пропозиції копії медичних карток за формою № 140-5/о, затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150 або наказом Міністерства охорони здоров’я України від 28.07.2014 № 527 (далі - медичні картки за формою № 140-5/о), на усіх працівників робітничих спеціальностей, вказаних у довідці про наявність працівників.
Враховуючи вищевикладене, прошу пояснити, яким чином та на підставі яких документів встановлено (зазначити файл тендерної пропозиції), що учасник ФОП «МУЗИКА СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ» надав медичні картки за формою № 140-5/о на усіх працівників робітничих спеціальностей, вказаних у довідці про наявність працівників, а його тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації в цій частині?
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-16 15:54:39
Ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-07-007557-a
Моніторинг до закупівлі "Поточний ремонт частини підвального приміщення багатоквартирного будинку згідно рішення Первомайської міської ради №3 від 09.11.2023 р. за адресою: Миколаївська область, м. Первомайськ, вул. Олександра Коротченка, 18 для подальшого використання його закладом дошкільної освіти №2 "Сонечко" Первомайської міської ради Миколаївської області як найпростішого укриття" (UA-2024-03-07-007557-a). пояснення щодо медичної картки за формою 140-5/о
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-12 15:50:47
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та документів з наступного питання.
Відповідно до вимог додатку 3 до тендерної документації для підтвердження наявності розрахунку вартості виконання робіт з надання послуги на «Поточний ремонт частини підвального приміщення багатоквартирного будинку згідно рішення Первомайської міської ради № 3 від 09.11.2023 р. за адресою: Миколаївська область, м. Первомайськ, вул. Олександра Коротченка, 18» учасник у складі тендерної пропозиції мають бути надані :
- договірна ціна;
- пояснювальна записка;
- локальний кошторис;
- відомість ресурсів;
- розрахунок загальновиробничих та адміністративних витрат;
- розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів.
Учасник ФОП ФОП «МУЗИКА СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ» у складі тендерної пропозиції у файлі «Розрахунок вартості та лист повідомлення до Додатку №3.pdf» надав «Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01» (далі - кошторис), в якому деякі позиції не відповідають позиціям, визначеним Замовником в дефектному акті в додатку 3 до тендерної документації (далі – дефектний акт).
Зокрема:
- в позиції 26 «Монтаж світлових панелів (вихід)» дефектного акту Замовник зазначив одиницю виміру «шт.», кількість «6»; тоді як в кошторисі у відповідній позиції 39 «Монтаж світлових панелів (вихід)» визначено одиницю виміру «100 шт.», кількість «0,23»;
- в позиції 40 «Встановлення фасонних виробів із тонколистової оцинков. сталі круглого перерізу, тройнік 315 мм» дефектного акту Замовник зазначив одиницю виміру «шт.», кількість «3», тоді як в кошторисі у відповідній позиції 62 «Встановлення фасонних виробів із тонколистової оцинков. сталі круглого перерізу, тройнік тройнік 315мм] (3шт)» визначено одиницю виміру «100 м кв», кількість «0,0297».
Враховуючи вищевикладене, прошу пояснити причини невідповідності в позиціях 39 та 62 кошторису, наданому учасником, відповідним позиціям дефектного акту.
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-17 13:21:17
Ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-07-007557-a
Доброго дня.Моніторинг до закупівлі "Поточний ремонт частини підвального приміщення багатоквартирного будинку згідно рішення Первомайської міської ради №3 від 09.11.2023 р. за адресою: Миколаївська область, м. Первомайськ, вул. Олександра Коротченка, 18 для подальшого використання його закладом дошкільної освіти №2 "Сонечко" Первомайської міської ради Миколаївської області як найпростішого укриття" (UA-2024-03-07-007557-a). пояснення невідповідності в позиціях 39 та 62 кошторису
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушень відповідно до моніторингу закупівлі "Поточний ремонт частини підвального приміщення багатоквартирного будинку згідно рішення Первомайської міської ради №3 від 09.11.2023 р. за адресою: Миколаївська область, м. Первомайськ, вул. Олександра Коротченка, 18 для подальшого використання його закладом дошкільної освіти №2 "Сонечко" Первомайської міської ради Миколаївської області як найпростішого укриття" (UA-2024-03-07-007557-a). пояснення на запитання Державної аудиторської служби України.
2024-04-26 15:08:25
- Додаток 2 лист від ФОП Музика С.І.
- Повідомлення про усунення порушень( припинення зобов'язань по Договору №152)
- Додаток 1 лист управління освіти до ФОП Музика С.І.
- Електронний підпис
- Додаткова угода №2 щодо припинення зобов'язань за договором №152 від 29.03.24
- Електронний підпис
- даткова угода №3 до договору №152 від 29.03.24 (правильна сума зменшення)
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення пункту 43 Особливостей)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення пункту 43 Особливостей) • усунуто
-
2024-05-10 10:42:28
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 березня 2024 13:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "МУЗИКА СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ" |
441 960,00
UAH з ПДВ
|
439 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ПЕСТОВ ПЕТРО ЄВГЕНОВИЧ" |
486 579,00
UAH з ПДВ
|
440 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Митко Валентин Вікторович |
499 781,11
UAH з ПДВ
|
499 781,11
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "МУЗИКА СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ" #2771321033 |
Переможець |
439 000,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2024 12:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 травня 2024 08:39
|
Додаткова угода №2 до договору №152 від 29.03.24 | укладений |
03 травня 2024 08:38
|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2024 13:00
|
дод. угода _1 до дог _152 від 29.03.2024.pdf | зміни до договору |
17 квітня 2024 12:57
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2024 11:02
|
договір №152 | укладений |
29 березня 2024 10:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору у зв'язку з усуненням формальних помилок програмного комплексу АВК |
Номер договору про закупівлю: | 152 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
86 285,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | Припинення зобов’язань за договором про надання послуг з поточного ремонту у зв'язку з зобов'язанням здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області (ID моніторингу UA-M-2024-04-08-000047) |