Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Стіл письмовий
Очікувана вартість
105 000,00 UAH
UA-2024-03-07-005566-a ● e6da10f8b20d4b09adfbe4e96f5db5e0
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Хмельницький національний університет |
Код ЄДРПОУ: | 02071234 |
Місцезнаходження: | 29016, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Інститутська, будинок 11 |
Контактна особа: |
Каткова Тетяна Іванівна 380978991985 t.k.tender.xnu@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 березня 2024 14:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 15 березня 2024 11:10 |
Початок аукціону: | 15 березня 2024 11:10 |
Очікувана вартість: | 105 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 050,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Ціна тендерної пропозиції може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в змінах до річного плану та оголошенні про проведення відкритих торгів, з урахуванням абзацу другого пункту 28 цих особливостей. До розгляду приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Прийнятний відсоток перевищення ціни тендерної пропозиції, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів 5 %.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штуки
Стіл письмовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 39121100-7 — Письмові столи
10 штуки
Стіл письмовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 39121100-7 — Письмові столи
12 штуки
Стіл письмовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 39121100-7 — Письмові столи
11 штуки
Стіл письмовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 39121100-7 — Письмові столи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки здійснюються Покупцем відповідно до пп. 2 п.19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника за фактом поставки Товару з відстроченням платежів до 7 (семи) робочих днів з дати поставки Товару належної якості, у розмірі 100 % загальної вартості поставленого Товару, на підставі наданого рахунку на оплату та підписаної видаткової накладної (далі - Накладна) на фактично поставлений Товар. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 березня 2024 14:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 березня 2024 14:24 |
Тендерна документація за Особливостями.docx | |
07 березня 2024 14:24 |
Додаток 3 до ТД (проєкт Договору).docx | |
07 березня 2024 14:24 |
Додаток 1 до ТД (кваліфікаційні критерії, вимоги).docx | |
07 березня 2024 14:24 |
Додаток 2 до ТД (техн.вимоги).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
аналогічний договір
Дата подання: 11 березня 2024 09:47
Дата відповіді: 11 березня 2024 15:30
Просимо надати розьяснення щодо аналогічного договору.
Чи буде вважатись аналогічним договір згідно іншого коду ДК, але перелік товару що вимагається?
Відповідь: Доброго дня!
Шановний Учаснику, дякуємо за звернення і повідомляємо, що перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям зазначено у Додатку до тендерної документації.
Відповідно до Вашого запитання зазначаємо, що на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1) довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір предметом закупівлі якого є товар, що входить до товарної групи згідно коду за ДК 021:2015 – 39120000-9 «Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи» 2) не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі 3) копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. (вибрати один із варіантів). Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена.
Шановний Учаснику, дякуємо за звернення і повідомляємо, що перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям зазначено у Додатку до тендерної документації.
Відповідно до Вашого запитання зазначаємо, що на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1) довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір предметом закупівлі якого є товар, що входить до товарної групи згідно коду за ДК 021:2015 – 39120000-9 «Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи» 2) не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі 3) копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. (вибрати один із варіантів). Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2024 11:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОТЕНКОВА ІЛОНА ВЯЧЕСЛАВІВНА |
93 000,00
UAH з ПДВ
|
68 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОКО ГРУП" |
90 064,80
UAH з ПДВ
|
77 680,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УТП ГРУП" |
81 540,00
UAH з ПДВ
|
77 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ЦИТАДЕЛЬ М" |
95 000,00
UAH з ПДВ
|
90 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОТЕНКОВА ІЛОНА ВЯЧЕСЛАВІВНА #2621902324 |
Переможець |
68 000,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2024 09:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2024 10:28
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2024 11:37
|
Договір 30 від 25.03.2024.pdf | укладений |
25 березня 2024 11:35
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Стіл письмовий | 30 | штуки |
800,00
UAH
|
Стіл письмовий | 10 | штуки |
915,00
UAH
|
Стіл письмовий | 12 | штуки |
1 300,00
UAH
|
Стіл письмовий | 11 | штуки |
1 750,00
UAH
|