Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фарба (емаль алкідна ПФ-115П срібляста, ПФ-115 сіра) (44812100-6 Емалі та глазурі).
Очікувана вартість
20 276,00 UAH
UA-2024-03-06-005359-a f198012199ed4ca48433f2519a2dfa89
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Капустіна Лариса Володимирівна

0432672810 vinsmedodr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Вінницька спеціалізована монтажно-експлуатаційна дільниця з організації дорожнього руху"
Код ЄДРПОУ: 08576550
Місцезнаходження: 21010, Україна , Вінницька обл., Вінниця, ВУЛИЦЯ БОТАНІЧНА, будинок 23
Контактна особа: Капустіна Лариса Володимирівна
0432672810
vinsmedodr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 березня 2024 12:11
Звернення за роз’ясненнями: до 15 березня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 березня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 березня 2024 00:00
Очікувана вартість: 20 276,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 101,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 кілограм
Фарба (емаль алкідна ПФ-115П срібляста) (44812100-6 Емалі та глазурі).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21010, Україна, Вінницька область, Вінниця, ВУЛИЦЯ БОТАНІЧНА, будинок 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
200 кілограм
Фарба (емаль алкідна ПФ-115 сіра) (44812100-6 Емалі та глазурі).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21010, Україна, Вінницька область, Вінниця, ВУЛИЦЯ БОТАНІЧНА, будинок 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, після фактичної поставки товару на підставі видаткової накладної, враховуючи норми пп2 п19 Постанови КМУ №590 від 09.06.2021 (зі змінами та доповненнями) Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2024 12:09
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2024 12:09
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2024 12:09
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2024 12:09
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2024 12:09
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2024 12:09
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2024 12:09
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2024 12:09
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2024 12:09
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2024 12:09
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2024 12:09
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2024 12:09
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2024 12:09
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2024 12:09
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2024 12:09
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2024 12:09
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2024 12:09
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2024 12:09
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2024 12:09
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2024 12:09
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2024 12:09
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 березня 2024 12:09

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

12 березня 2024 10:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2024 10:10
Application 2 p47.docx
12 березня 2024 10:09
Зміни тендерної документації.docx
12 березня 2024 10:09
ТД Фарба new.doc
12 березня 2024 10:09
Project of Contrakt new.doc
12 березня 2024 10:09
Application 1 new.docx
06 березня 2024 12:10
ТД Фарба.doc
06 березня 2024 12:10
Project of Contrakt.doc
06 березня 2024 12:10
Application 2 p47.docx
06 березня 2024 12:10
Application 1.docx
12 березня 2024 10:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2024 12:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2024 10:10
Application 2 p47.docx
12 березня 2024 10:09
Зміни тендерної документації.docx
12 березня 2024 10:09
ТД Фарба new.doc
12 березня 2024 10:09
Project of Contrakt new.doc
12 березня 2024 10:09
Application 1 new.docx
06 березня 2024 12:10
ТД Фарба.doc
06 березня 2024 12:10
Project of Contrakt.doc
06 березня 2024 12:10
Application 2 p47.docx
06 березня 2024 12:10
Application 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 07 березня 2024 10:20
Дата відповіді: 09 березня 2024 13:31
У п.2.1. зазначено, що Товар за всіма своїми показниками повинен відповідати Державним стандартам України, що підтверджується відповідними документами (сертифікатом відповідності, паспортом якості тощо), які Постачальник зобов’язаний надати Покупцеві на вимогу. В Україні уся лакофарбова продукція виготовляється відповідно до технічних умов виробників. У кожного виробника є власне ТУ, а документ, що підтверджує відповідність товару вимогам ТУ має різну назву (сертифікат якості або паспорт якості або технічний паспорт, тощо). ТУ розроблюється із дотриманням положень ДСТУ. ДСТУ на лакофарбові матеріали не визначають конкретних якісних (нормативних) показників товару, а включає загальну методологію проведення досліджень якості, класифікацію, визначення понять, тощо. У Додатку №1 до ТД зазначається, що має відповідати ТУ або ГОСТ. Для ЛФМ чинних ГОСТів немає. Таким чином, коректним формулюванням щодо якості запропонованого товару є його відповідність за якістю ТУ. Просимо внести наступні зміни привести у п.2.1 проєкту договору: 2.1. Товар за всіма своїми показниками повинен відповідати Державним стандартам України або технічним умовам, що підтверджується відповідними документами (сертифікатом відповідності, або паспортом якості тощо), які Постачальник зобов’язаний надати Покупцеві на вимогу. Також за аналогією просимо внести зміни до п.6.2.7, 6.2.8, зазначивши «стандартами або технічними умовами та іншим нормам технічної документації».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику. Дякуємо за запитання та надаємо відповідь: У додаток №1 ТД буде внесено відповідні зміни.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 07 березня 2024 10:21
Дата відповіді: 10 березня 2024 17:48
4.3. Датою оплати є дата зарахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Постачальник зобов’язується виписати податкову накладну у момент зарахування коштів за поставлений товар на його поточний рахунок, вказаний у реквізитах. Відповідно до ст.201 ПКУ податкова накладна реєструється, а не виписується. Просимо внести коректне визначення щодо реєстрації ПН: 4.3. Датою оплати є дата зарахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Постачальник зобов’язується скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних. За аналогією просимо внести за п.6.3.5 проєкту договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику. Надаємо відповідь на запитання: "Датою оплати є дата зарахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Постачальник зобов’язується скласти та зареєструвати податкову накладну за поставлений товар в терміни, передбачені законодавством."
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 07 березня 2024 10:22
Дата відповіді: 10 березня 2024 17:59
Добрий день, Шановний Замовник! У п.7.4. зазначено, що У разі несвоєчасного оформлення (заблокування) податкової накладної, Постачальник сплачує штраф у розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла на день оформлення, від суми незареєстрованого податкового кредиту за кожен день такого прострочення (заблокування). Наводимо практику Верховного Суду щодо стягнення штрафних санкцій за прострочення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування: «Суд приходить до висновку, що невиконання зобов'язання, яке виникає не за договором (а з податкових правовідносин), не може бути підставою для покладення господарської відповідальності у вигляді штрафних санкцій, які застосовуються лише в разі порушення стороною умов договору або, маючи компенсаційну природу, - по факту настання реальних негативних наслідків у іншої сторони, настання яких позивач суду не може довести (Постанова по справі № 902/380/17 від 13.04.2018 р. ). Верховний суд звертає увагу на те, що «невиконання або неналежне виконання таких умов Договору (здійснення реєстрації податкової накладної тощо) не є правопорушенням у сфері господарювання, що відповідно до вимог ст. 218, ч. 1 ст. 230 Господарського кодексу України виключає можливість притягнення учасника господарських правовідносин до відповідальності у вигляді сплати штрафних санкцій». Просимо привести п.7.4 до вимог ПКУ: 7.4. У разі несвоєчасного оформлення (заблокування) податкової накладної, внаслідок чого Замовник втратить право на податковий кредит за такою податковою накладною, Постачальник компенсує Замовникові таку суму втраченого з його вини податкового кредиту за такою податковою накладною.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч. 1, 2 ст. 22 ЦКУ особа, якій завдано збитків у результаті порушення її цивільного права, має право на їх відшкодування. Збитками є:
1) витрати, яких особа зазнала у зв’язку із знищенням або пошкодженням речі, а також витрати, які особа зробила або мусить зробити для відновлення свого порушеного права (реальні збитки); 2) доходи, які особа могла б реально одержати за звичайних обставин, якби її право не було порушене (упущена вигода).
Нездійснення реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних призводить до неможливості включення сум ПДВ до податкового кредиту замовника (покупця) та, відповідно, скористатись правом на зменшення податкового зобов’язання, що є збитками замовника (покупця) у розумінні статті 22 ЦК України. Оскільки є протиправна поведінка контрагента з реєстрації податкової накладної, причинно-наслідковий зв’язок між збитками та протиправною поведінкою, отже, наявні всі елементи складу господарського правопорушення. Аналогічна правова позиція висловлена в постанові Об’єднаної палати Касаційного господарського суду у складі Верховного Суду від 03.08.2018 у справі № 917/877/17 та постанові Великої Палати Верховного Суду від 05.06.2019 у справі № 908/1568/18. Застосування штрафних санкцій — пені та штрафу — є можливим виключно за умови передбачення застосування таких санкцій у договорі про закупівлю, який укладається сторонами. Відповідно до ЗУ «Про відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань» для нарахування пені не встановлюється розмір пені за прострочення виконання грошового зобов’язання, а лише її максимальний розмір, який не може перевищувати подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла в період, за який сплачується пеня.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 07 березня 2024 10:22
Дата відповіді: 09 березня 2024 10:16
У п. 7.12. зазначається, що Претензія направляється шляхом повідомлення на електронну адресу винної Сторони, зазначену в цьому Договорі, та/або шляхом направлення цінним листом з описом вкладення та повідомленням на поштову адресу винної Сторони та вважається отриманою на десятий день після дня її відправлення. У п. 8.4 зазначається, що Уся кореспонденція, що направляється Покупцем, вважається отриманою Постачальником не пізніше 14-ти днів з моменту її відправки Покупцем на адресу Постачальника, зазначену в Договорі. Правила направлення кореспонденції, що наведені у п.12.4 є такими, що обмежують строки отримання кореспонденції. До прикладу, рекомендовані листи з описом вкладення, що відправляються Укрпоштою, з моменту доставлення їх до відділення зберігаються щонайменше 14 днів. До того на території України триває повномасштабне вторгнення, дії та/або наслідки якого, можуть призвести до часткового або повного зупинення отримання кореспонденції поштою, або ж відсутність у отримувача кореспонденції з об'єктивних причин може затримати/унеможливити відправку кореспонденції. До прикладу, під час бойових дій на території Сумської області, жоден поштовий оператор не працював до квітня 2022 року, будь-які поштові відправлення не надходили, тощо. При цьому, жоден суб'єкт не захищений від втрати поштового відправлення поштовим оператором. Просимо внести наступні зміни до п.7.12 та 8.4: 7.12. Претензія направляється шляхом повідомлення на електронну адресу винної Сторони, зазначену в цьому Договорі, та/або шляхом направлення цінним листом з описом вкладення та повідомленням на поштову адресу винної Сторони та вважається отриманою з моменту отримання винною Стороною. 8.4 Уся кореспонденція, що направляться Сторонами, вважається отриманою Стороною з моменту отримання, а у випадках відмови від отримання Стороною – з моменту відмови.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику. Дякуємо за запитання та надаємо відповідь: «П. 7.12 договору Замовник не обмежив способу надання претензії у разі її виникнення (шляхом повідомлення на електронну адресу винної Сторони, зазначену в цьому Договорі, та/або шляхом направлення цінним листом з описом вкладення та повідомленням на поштову адресу винної Сторони). Тобто постачальник має право обрати спосіб, який є оптимальним для нього. Зазначена вами обставина щодо повномаштабної війни на території нашої держави, на превеликий жаль, триває уже 3 рік і логістичний зв'язок переналаштований в повному обсязі, а компанії, які надають такі послуги «Нова пошта», «Укрпошта» та ін. працюють у нормальному режимі.»
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 07 березня 2024 10:23
Дата відповіді: 09 березня 2024 09:35
У п.9.3. зазначено, що Сторона, що не може виконувати зобов’язання за цим Договором внаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 3 (трьох) днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі. Неповідомлення або несвоєчасне повідомлення про настання чи припинення обставин непереборної сили позбавляє Сторону права посилатися на них як на обставини, що звільняють від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором. У разі виникнення реальних обставин непереборної сили, повідомити іншу сторону про виникнення форс-мажору протягом 3 днів не є достатнім, оскільки в перші дні форс-мажору у співробітників може не бути доступу до робочого місця через роботу відповідних служб (ДСНС, Національної поліції України тощо). До того на території України триває повномасштабне вторгнення, дії та/або наслідки якого, можуть призвести до часткового або повного зупинення отримання кореспонденції поштою, або ж наявність об'єктивних причин може затримати/унеможливити відправку кореспонденції. Пропонуємо внести зміни до п.9.3 або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни: 9.3. Сторона, що не може виконувати зобов’язання за цим Договором внаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 15 (п’ятнадцяти) днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі. Неповідомлення або несвоєчасне повідомлення про настання чи припинення обставин непереборної сили позбавляє Сторону права посилатися на них як на обставини, що звільняють від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику. Дякуємо за запитання та надаємо відповідь: "Ввжаємо, що триденний термін є достатнім для повідомлення і ніяким чином не обмежує Учасника, оскільки п. 9.3 передбачено письмову форму, але не вказано, що це має бути офійний лист, довідка і т. ін., поштою. Для співробітників не обовязково бути на робочому місті, щоб наліслати повідомлення (лист) електронною поштою, телефоном, факсом, телеграмою."
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 07 березня 2024 10:24
Дата відповіді: 08 березня 2024 17:28
У п.9.4. зазначено, що Сторона, для якої склались форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили), зобов’язана надати іншій Стороні документ, виданий Торгово-промисловою палатою України, яким засвідчене настання форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили). Закон України про ТПП визначає не лише право ТПП видавати подібні документи. При цьому, жоден нормативно-правовий акт України не встановлює, що документи ТПП (регіональних ТПП) є єдиними та виключними документами, що можуть засвідчувати такі обставини, такі обставини можуть засвідчуватися будь-якими доказами. Аналогічна правова позиція наведена у Постанові Верховного Суду у складі колегій судів Касаційного господарського суду від 21 липня 2021 року, справа N 912/3323/20. До того Сертифікат ТПП для більшості учасників є платним. Вартість сертифікату становить наразі при нетерміновому оформленні 6405.00 грн. з ПДВ (інформація з офіційної сторінки ТПП України https://ucci.org.ua/tarifi-rakhunok-akti), при терміновому оформленні 12810.00 грн.з ПДВ. Отже, вартість сертифікату ТПП є неспівмірною з очікуваною вартістю Закупівлі. Просимо внести наступні зміни до п.9.4 проєкту договору або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни: 9.4. Сторона, для якої склались форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили), зобов’язана надати іншій Стороні документ, виданий Торгово-промисловою палатою України, яким засвідчене настання форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) або іншим компетентним органом.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику. Дякуємо за запитання та надаємо наступну відповідь: "Засвідчення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) та видача сертифікатів про такі обставини протягом семи днів з дня звернення суб’єкта господарської діяльності за собівартістю віднесено до повноважень Торгово-промислової Палати України та уповноважених нею регіональних торгово-промислових палат, відповідно до абз.3 ч.3 ст.14 ЗУ «Про Торгово-промислові палати в Україні». Сертифікат про форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) для суб’єктів малого підприємництва видається безкоштовно. Враховуючи вищевикладене, зміни у п.9.4. вностоситись не будуть."
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 07 березня 2024 10:27
Дата відповіді: 08 березня 2024 17:07
У п.7.3. зазначено, що За порушення умов Договору щодо якості Товару з Постачальника стягується штраф у розмірі 25 % від вартості неякісного Товару за кожний такий випадок. При цьому Постачальник власними силами і засобами замінює неякісний Товар. Відповідно до п.1 ч.2 ст.231 ГКУ зазначено, що за порушення умов зобов'язання щодо якості (комплектності) товарів (робіт, послуг) стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних (некомплектних) товарів (робіт, послуг). Просимо привести у відповідність п.7.3 до умов ГКУ: 7.3. За порушення умов Договору щодо якості Товару з Постачальника стягується штраф у розмірі 20 % від вартості неякісного Товару за кожний такий випадок. При цьому Постачальник власними силами і засобами замінює неякісний Товар.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику. Дякуємо за запитання та надаємо відповідь наступного змісту: Відповідно до п.1 ч.2 ст.231 ГКУ, на яку ви опираєтесь у запитанні, штраф у розмірі 20% застосовується коли порушено господарське зобов'язання, в якому хоча б одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту. Відповідно до п.4 ч.4 ст. 231 ГКУ, якщо розмір штрафних санкцій законом не визначено, санкції застосовуються в розмірі, передбаченому договором. Оскільки закупівля здійснюється за рахунок коштів бюджету місцевої територіальної громади та власних коштів підприємства, отриманих від господарської діяльності, зміни до п. 7.3. проекту договору не передбачаються.
Щодо надання сертифікату ТПП як доказ виникнення обставин непереборної сили (форс-мажору)
Дата подання: 14 березня 2024 15:36
Дата відповіді: 15 березня 2024 21:40
Шановний Замовник! У відповідь на запитання щодо внесення змін до п.9.4 зазначаємо наступне. Замовник зазначає, що для суб’єктів малого підприємництва видається безкоштовно. Але участь у відкритих торгах з особливостями можуть взяти не лише суб’єкти малого підприємництва, а й суб’єкти середнього/великого підприємництва. Сертифікат ТПП для більшості учасників є платним. Вартість сертифікату становить наразі при нетерміновому оформленні 6405.00 грн. з ПДВ (інформація з офіційної сторінки ТПП України https://ucci.org.ua/tarifi-rakhunok-akti), при терміновому оформленні 12810.00 грн. з ПДВ. З огляду на те, що очікувана вартість закупівлі 20 276.00 грн., витрати на сертифікат ТПП для ОБОХ СТОРІН у розмірі 6405.00/ 12810.00 є неспівмірними. Витрати на сертифікат ТПП є економічно невигідними та більшими від потенційних санкцій за договором. Також за Верховного Суду від 21 вересня 2022 року у справі №911/589/21: «Сертифікат ТПП, який підтверджує наявність форс-мажорних обставин, не може вважатися беззаперечним доказом про їх існування, а повинен критично оцінюватися судом з урахуванням встановлених обставин справи та у сукупності з іншими доказами. З огляду на вище вказане, просимо внести наступні зміни до п.9.4 проєкту договору або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни: 9.4. Сторона, для якої склались форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили), зобов’язана надати іншій Стороні документ, виданий Торгово-промисловою палатою України, яким засвідчене настання форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) або іншим компетентним органом.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику. Вдячні, що ви так ретельно вивчаєте проекти договорів та юридичну практику. Щодо вашого коментаря на нашу відповідь, хочемо зазначити наступне: п. 1 ст. 141 ЗУ «Про Торгово-промислові палати в Україні» визначено, що «Сертифікат про форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) для суб’єктів малого підприємництва видається безкоштовно.» Чому нормотворці прийняли таке рішення та прописали це на законодавчому рівні, питання не до замовника закупівлі. Крім цього, ТД ПЕРЕДБАЧЕНО, що подавати свої ТП та приймати участь у закупівлі можуть учасники усіх форм власності та суб’єкти усіх категорій підприємництва. Щодо витрат на отримання сертифікату для НАШОЇ СТОРОНИ, то вони є СПІВМІРНИМИ. Внесення змін до проекту договору не передбачається, а давати будь-які запевнення щодо внесення змін при підписанні договору є неправомірним та суперечить закупівельному законодавству.
Щодо відповідальності за несвоєчасне оформлення (заблокування) податкової накладної
Дата подання: 14 березня 2024 15:37
Дата відповіді: 17 березня 2024 09:48
Шановний Замовник! У відповідь на запитання щодо внесення змін до п.7.4 зазначаємо наступне. Замовник наводить правові позиції Об’єднаної палати Касаційного господарського суду у складі Верховного Суду від 03.08.2018 у справі № 917/877/17 та постанови Великої Палати Верховного Суду від 05.06.2019 у справі № 908/1568/18, але зміст вище згаданих рішень не стосується суті п.7.4. проєкту договору. Реєстрація ПН / РК є податковим обов’язком, і відповідно податковими правовідносинами, а не господарсько-правовими. Відповідно до п.36.1. ст.36. ПК України податковим обов'язком визнається обов'язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи. Відповідно до постанови Великої Палати Верховного Суду від 05.06.2019 у справі № 908/1568/18, що навів Замовник додатково підтверджується вищевказане: «23. Відшкодування ПДВ здійснюється державою в податкових правовідносинах між особою і державою. Отже, зобов'язання зареєструвати податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних для включення до податкового кредиту суми ПДВ виникає саме з податкового законодавства, а не з договірних відносин, тому є податковим, а не господарським зобов'язанням. Спори, які можуть виникнути між платниками ПДВ та державою в особі уповноваженого органу - суб'єкта владних повноважень щодо суми сплаченого податку, є адміністративними і мають розглядатися судами адміністративної юрисдикції.» Таким чином, до невиконання податкового обов’язку не може застосовуватися господарсько-правова відповідальність, виконання податкового обов’язку не є предметом регулювання в межах договірних правовідносин. Аналогічна правова позиція наведена у Поставові Верховного Суду 13 квітня 2018 року по справі № 902/380/17, якою Верховний Суд, залишаючи в силі рішення попередніх інстанцій визначив: «Враховуючи викладене, відмовляючи у задоволенні позову, суди попередніх інстанцій правильно встановили та виходили з того, що зобов'язання відповідача щодо належного (своєчасного) оформлення податкових накладних, їх офіційної реєстрації та наявності чи відсутності у позивача можливості відшкодувати податковий кредит, не стосуються господарських відносин, що склалися між сторонами на підставі укладеного між ними договору поставки зерна майбутнього врожаю від 10.06.2015 № ВИН011К-Ф, а є за своєю правовою природою податковими зобов'язаннями, які регулюються нормами ПК України та контролюються ДФС.» З огляду на вище вказане, просимо внести наступні зміни до п.7.4 проєкту договору або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни: 7.4. У разі несвоєчасного оформлення (заблокування) податкової накладної, внаслідок чого Замовник втратить право на податковий кредит за такою податковою накладною, Постачальник зобов’язується компенсувати Замовнику суму такого втраченого податкового кредиту за такою податковою накладною.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний учаснику. У відповідь на ваше звернення надаємо відповідь: «Відповідно до ч. 1, 2 ст. 22 ЦКУ особа, якій завдано ЗБИТКІВ у результаті порушення її цивільного права, МАЄ ПРАВО на їх ВІДШКОДУВАННЯ. Нездійснення реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних призводить до неможливості включення сум ПДВ до податкового кредиту замовника (покупця) та, відповідно, скористатись правом на зменшення податкового зобов’язання, що є збитками замовника (покупця) у розумінні статті 22 ЦК України. Для відшкодування збитків замовник має право встановити розмір штрафних санкцій. Застосування штрафних санкцій — пені та штрафу — є можливим виключно за умови передбачення застосування таких санкцій у договорі про закупівлю, який укладається сторонами. Відповідно до ЗУ «Про відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань» для нарахування пені не встановлюється розмір пені за прострочення виконання грошового зобов’язання, а лише її максимальний розмір, який не може перевищувати подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла в період, за який сплачується пеня. Враховуючи вищевикладене, зміни у п.7.4. вностоситись не будуть, а давати будь-які запевнення щодо внесення змін при підписанні договору є неправомірним та суперечить закупівельному законодавству "
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 березня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" 20 257,20
UAH з ПДВ
20 257,20
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

22 березня 2024 09:26
Електронний підпис
22 березня 2024 09:10
Корупція Полісан 2024.03.18.zip
22 березня 2024 09:10
Корупція Мєльнік 2024.03.18.zip
22 березня 2024 09:10
Довіреність Мєльнік 2024.pdf
22 березня 2024 09:10
Довідка про підписанта.pdf
15 березня 2024 13:57
Електронний підпис
15 березня 2024 13:43
19 Тендерна пропозиція.pdf
15 березня 2024 13:43
16 Витяг ПДВ.pdf
15 березня 2024 13:43
13 Довідка щодо санкцій.pdf
15 березня 2024 13:43
15 Витяг з ЄДРПОУ.pdf
15 березня 2024 13:43
11 Копія статуту.pdf
15 березня 2024 13:42
9 Повноваження Мєльнік.pdf
15 березня 2024 13:42
7 Довідка щодо рф.pdf
15 березня 2024 13:42
6 СЕС емалі ПФ.pdf
15 березня 2024 13:42
5 ТУ емалі ПФ зм 11.pdf
15 березня 2024 13:42
4.1 Паспорт якості сіра 2_8.pdf

Конфіденційні документи

15 березня 2024 13:42
1 Довідка про кінцевого бенефеціара.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ містить особисті дані

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН"
#32318370
Переможець 20 257,20
UAH з ПДВ
21 березня 2024 18:24

Документи

21 березня 2024 18:24
Довідка НАЗК
21 березня 2024 18:22
Електронний підпис
21 березня 2024 18:21
Протокол №23Є.docx
18 березня 2024 00:02
Звіт з ЄДР (припинено)
18 березня 2024 00:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 березня 2024 18:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН"
#32318370
20 257,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 березня 2024 18:24
Довідка НАЗК
21 березня 2024 18:22
Електронний підпис
21 березня 2024 18:21
Протокол №23Є.docx
18 березня 2024 00:02
Звіт з ЄДР (припинено)
18 березня 2024 00:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 квітня 2024 09:07
Електронний підпис укладений
29 березня 2024 10:14
Договор фарба.pdf укладений
29 березня 2024 10:13

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Фарба (емаль алкідна ПФ-115П срібляста) (44812100-6 Емалі та глазурі). 30 кілограм 160,44
UAH з ПДВ
Фарба (емаль алкідна ПФ-115 сіра) (44812100-6 Емалі та глазурі). 200 кілограм 77,22
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 березня 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 20 257,20
UAH (в тому числі ПДВ 3 376,20 UAH)