Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Львівське територіальне медичне об'єднання "Клінічна лікарня планового лікування, реабілітації та паліативної допомоги" |
Код ЄДРПОУ: | 44625774 |
Місцезнаходження: | 79013, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул Коновальця, 26 |
Контактна особа: |
Марія Деренівська +380322385890 maria8135@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2024 17:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 14 березня 2024 15:15 |
Початок аукціону: | 14 березня 2024 15:15 |
Очікувана вартість: | 1 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється Замовником у безготівковому порядку шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця до двадцятого календарного числа місяця наступного за звітним. У випадку затримки оплати послуги Замовником, через відсутність фінансування Замовник зобов’язується провести оплату протягом 14-ти банківських днів з дня надходження коштів. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 березня 2024 17:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 березня 2024 17:52 |
Тендерна документацiя.docx |
Скарги до процедури
Дата подання: 14 квітня 2024 23:38
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-21-000063 ● 0a6e9c629ff24aaea7c22b8d750519d7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 травня 2024 15:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.05.2024 № 106
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 21.05.2024 № 106.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 11. UA-2024-03-05-014008-a, 05.03.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-23 10:48:59
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD - UA-2024-03-05-014008-a, яка проводилась Комунальним некомерційним підприємством «Львівське територіальне медичне об'єднання» Клінічна лікарня планового лікування, реабілітації та паліативної допомоги» (далі – Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-24 16:34:07
Відповідь на запит про надання пояснення
Відповідь на запит про надання пояснення
Щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі
Очікувану вартість предмета закупівлі визначено Замовником на основі аналізу та моніторингу ринкових цін на аналогічні послуги. Шляхом здійснення запиту до виконавців щодо з’ясування можливості надання послуг згідно предмета закупівлі та на прохання направити комерційні пропозиції було отримано три комерційні пропозиції. Враховуючи наведене, замовником було розраховано очікувану вартість шляхом виведення середнього арифметичного і заокруглення в частині тисяч.
Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі потреби замовника та оптимального співвідношення ціни та якості надання послуг, з урахуванням прогнозованих обсягів медичних відходів у результаті діяльності підприємства. Зокрема, для належного управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів, Замовником, на підставі службової записки головної медичної сестри, підготовлено тендерну документацію, яка включає Технічну специфікацію (додатку №2) з описом та переліком технічних кількісних та якісних параметрів предмета закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Повідомляємо під час надання відповіді на запит про надання пояснення від 24 травня 16:34 год. була здійснена технічна помилка та не були прикріплені комерціні пропозиції до відповіді. Прикріпліємо три комерційні пропозиції, які були отримані нами для розрахунку очікуваної вартості закупівлі ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходам відповідно до надісланих запитів. З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2024-05-21-000063 закупівлі ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, а саме вжити заходів щодо недопущення в подальшому порушень вимог частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» при наданні інформації та документів у випадках, передбачених законом, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені. З відповідальною особою проведенно роз’яснювальню роботу щодо недопущення виявлених порушень у подальшому.
2024-06-13 12:06:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Ризики, що спрацювали
sas-3-9
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 березня 2024 15:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"" |
1 050 000,00
UAH з ПДВ
|
958 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС |
1 050 000,00
UAH з ПДВ
|
960 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" |
1 125 000,00
UAH з ПДВ
|
975 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"" #38074325 |
Відхилено |
958 500,00
UAH з ПДВ
|
28 березня 2024 17:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 березня 2024 15:36
|
ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС #38234621 |
Рішення скасоване |
960 000,00
UAH з ПДВ
|
30 квітня 2024 13:28
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 квітня 2024 13:24
|
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" #39624900 |
Рішення скасоване |
975 000,00
UAH з ПДВ
|
30 квітня 2024 13:28
|
|
ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС #38234621 |
Переможець |
960 000,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2024 10:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 травня 2024 17:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 травня 2024 16:32
|
Договір.FR12.pdf | укладений |
15 травня 2024 16:28
|