Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Гіпохлорит натрію марки А 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини
Очікувана вартість
462 000,00 UAH
UA-2024-03-05-012956-a ● bdd727f12c76466791e0007b8a2a2329
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП ВКГ "Бориспільводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 20578712 |
Місцезнаходження: | 08300, Україна , Київська обл., Бориспіль, вул. Бежівка,10 |
Контактна особа: |
Лічковська Руслана Олександрівна +380672669224 voda1217@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2024 16:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 березня 2024 13:00 |
Початок аукціону: | 14 березня 2024 15:13 |
Початок аукціону: | 14 березня 2024 15:13 |
Очікувана вартість: | 462 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 310,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 тонни
Гіпохлорит натрію марки А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08301, Україна, Київська область, м. Бориспіль, вул.Бежівка,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2024
ДК 021:2015: 24312220-2 — Гіпохлорит натрію
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Договором здійснюються шляхом перерахування коштів Покупцем на розрахунковий рахунок Постачальника по факту отримання товару, з можливістю відстрочки платежу до 5 робочих днів | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 березня 2024 17:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 березня 2024 16:33 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги тендерної документації
Дата подання: 09 березня 2024 18:30
Дата відповіді: 11 березня 2024 12:55
Шановний замовнику!
В частині п.3.6 додатку 2 до тендерної документації «Гіпохлорит натрію має відповідати вимогам ДСТУ/ТУ та/або Євронорми EN 901:2013 та повинен бути зареєстрований у регламенті REACH (для підтвердження надати копію декларації про відповідність із вказаним реєстраційним номером товару), що є предметом закупівлі (Зазначена вимога стосовно регламенту REACH стосується лише товару виготовленого у відповідності до стандарту EN 901:2013) та/або Технічним умовам виробника».
Просимо надати роз’яснення - Яким чином можна зареєструвати товар гіпохлорит натрію в регламенті Європейського Союзу REACH і при цьому отримати і надати вам “декларацію про відповідність із вказаним номером товару”??? Хто видає таку декларацію? Регламент — це документ на підставі якого проводиться реєстрація небезпечних хімічних речовин в системі відповідно до регламенту REACH. При цьому, Регламент, націлений на регулювання виробництва, надання на ринку і використання хімічних речовин та хімічної продукції в зоні Європейського Союзу. Правила REACH щодо доступу до інформації включають відкритий для громадськості доступ до інформації через інтернет, поточну систему запитів інформації та специфічні правила щодо захисту конфіденційної бізнес інформації. Яким чином наявність декларацій про відповідність із вказаним реєстраційним номером товару забезпечить якість закуповуваного товару Замовником? Чи не якість, в першу чергу, повинна цікавити вас як Замовника, а не співпадіння номерів? Тобто, якщо учасник є постачальником гіпохлорит натрію з ЄС, він зобов'язаний зареєструвати свій товар в зазначеній системі, якщо товар не постачається в країни ЄС – не зобов’язаний. Якщо товар вітчизняного виробництва, то він має відповідати вимогам ТУ виробника такого товару.
Просимо чітко зазначити які документи має надати Учасник вітчизняний виробник товару .
Наполягаємо, на усуненні дискримінаційних умов в тендерній документації та написанні документації, що дає можливість однозначного тлумачення встановлених вимог замовником.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Виходячи із змісту умови ТД (а саме п.3.6 додатку 2 до тендерної документації), вбачається, що Замовник не вимагає обов'язкової для всіх потенційних учасників реєстрації предмета закупівлі відповідно до регламенту REACH з наданням копії декларації про відповідність із вказаним реєстраційним номером товару.
Зазначені умови вимагають відповідності предмету Закупівлі тим технічним нормативним документам, згідно з якими виробляється пропонований потенційним учасником товар.
Виробництво гіпохлориту натрію (його на території Європейського Союзу регламентується технічні, якісні та кількісні характеристики) регламентуються Євронормою (стандартом) EN 901:2013.
Регламент REACH є Регламентом (ЄС) № 1907/2006 Європейського Парламенту та Ради ЄС від 18.12.2006 р., що стосується правил реєстрації, оцінки, санкціонування і обмеження хімічних речовин. Дія Регламенту розповсюджується на виробників та імпортерів хімічної продукції, зареєстрованих в країнах, які входять до Європейського Союзу, та на хімічну продукцію, яка виробляється в ЄС або ввозиться (імпортується) на територію ЄС. Хімічна продукція, яка вводиться в цивільний обіг на території ЄС (виробляється або ввозиться для вільного використання) згідно з регламентом REACH повинна бути зареєстрована в реєстрі Європейського Хімічного Агентства (ЕСНА).
Тому в разі якщо виробником предмету закупівлі є країна-член Європейського союзу гіпохлорит натрію такого виробника, як хімічна речовина, повинен бути зареєстрований в реєстрі Європейського Хімічного Агентства (ЕСНА) з присвоєнням реєстраційного номеру, що підтверджується відповідним документом. А технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі виробника-члена ЄС повинні відповідати вимогам Євронорми EN 901:2013.
Багато виробників гіпохлориту натрію здійснюють його виробництво на підставі технічних умов, затверджених у відповідності до законодавства країни-виробника.
Тому в разі якщо виробник предмету закупівлі застосовує при виробництві гіпохлориту натрію затверджені ним в установленому порядку технічні умови, пропонований потенційним учасником товар повинен відповідати вимогам зазначених технічних умов.
Таким чином, вимоги тендерної документації щодо відповідності предмету закупівлі тим нормативним технічним документам, відповідно до яких здійснюється їх виробництво, є повністю обґрунтованими та не можуть бути визнані дискримінаційними.
Виходячи із змісту умови ТД (а саме п.3.6 додатку 2 до тендерної документації), вбачається, що Замовник не вимагає обов'язкової для всіх потенційних учасників реєстрації предмета закупівлі відповідно до регламенту REACH з наданням копії декларації про відповідність із вказаним реєстраційним номером товару.
Зазначені умови вимагають відповідності предмету Закупівлі тим технічним нормативним документам, згідно з якими виробляється пропонований потенційним учасником товар.
Виробництво гіпохлориту натрію (його на території Європейського Союзу регламентується технічні, якісні та кількісні характеристики) регламентуються Євронормою (стандартом) EN 901:2013.
Регламент REACH є Регламентом (ЄС) № 1907/2006 Європейського Парламенту та Ради ЄС від 18.12.2006 р., що стосується правил реєстрації, оцінки, санкціонування і обмеження хімічних речовин. Дія Регламенту розповсюджується на виробників та імпортерів хімічної продукції, зареєстрованих в країнах, які входять до Європейського Союзу, та на хімічну продукцію, яка виробляється в ЄС або ввозиться (імпортується) на територію ЄС. Хімічна продукція, яка вводиться в цивільний обіг на території ЄС (виробляється або ввозиться для вільного використання) згідно з регламентом REACH повинна бути зареєстрована в реєстрі Європейського Хімічного Агентства (ЕСНА).
Тому в разі якщо виробником предмету закупівлі є країна-член Європейського союзу гіпохлорит натрію такого виробника, як хімічна речовина, повинен бути зареєстрований в реєстрі Європейського Хімічного Агентства (ЕСНА) з присвоєнням реєстраційного номеру, що підтверджується відповідним документом. А технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі виробника-члена ЄС повинні відповідати вимогам Євронорми EN 901:2013.
Багато виробників гіпохлориту натрію здійснюють його виробництво на підставі технічних умов, затверджених у відповідності до законодавства країни-виробника.
Тому в разі якщо виробник предмету закупівлі застосовує при виробництві гіпохлориту натрію затверджені ним в установленому порядку технічні умови, пропонований потенційним учасником товар повинен відповідати вимогам зазначених технічних умов.
Таким чином, вимоги тендерної документації щодо відповідності предмету закупівлі тим нормативним технічним документам, відповідно до яких здійснюється їх виробництво, є повністю обґрунтованими та не можуть бути визнані дискримінаційними.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-05-012956-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СПЕЦХІМЛОГІСТИК", Код ЄДРПОУ:41385107
Дата подання: 09 березня 2024 18:33
зміни до тендерної документації та виключення дискримінаційних вимог
Шановний замовнику!
В додатоку 2 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі ДК 021:2015 код: 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Гіпохлорит натрію марка А) передбачено що Для підтвердження якості Товару Учасник повинен надати в електронному вигляді наступні документи:
- 3.3. Копія сертифікату ISO 9001:2015 згідно з вимогами міжнародного стандарту ISO 9001:2015.
- 3.4. Для підтвердження застосування заходів із захисту довкілля під час життєвого циклу товару надається копія сертифікату системи екологічного менеджменту виробника товару згідно з вимогами міжнародного стандарту ISO 14001:2015.
Жодним нормативно-правовим актом України не встановлено обов’язок проходити сертифікацію згідно з вимогами міжнародного стандарту ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів. Тому, вимога про надання учасниками документального підтвердження стосовно сертифікації ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 є законодавчо не обґрунтованою та дискримінаційною по відношенню до учасників. Допущено порушення процедури закупівлі, а саме ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині недискримінації учасників та рівного ставлення до них, участі у процедурах закупівель на рівних умовах. Вимоги Тендерної документації є дискримінаційними по відношенню як до нашого підприємства так і до інших учасників. Позбавлять наше підприємство можливості взяти участь у Закупівлі. Також порушують права та інтереси Учасників пов’язані з участю у Закупівлі з дотриманням принципів недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно пункту - 3.6. Гіпохлорит натрію має відповідати вимогам ДСТУ/ТУ та/або Євронорми EN 901:2013 та повинен бути зареєстрований у регламенті REACH (для підтвердження надати копію декларації про відповідність із вказаним реєстраційним номером товару), що є предметом закупівлі (Зазначена вимога стосовно регламенту REACH стосується лише товару виготовленого у відповідності до стандарту EN 901:2013) та/або Технічним умовам виробника.
Виробництво гіпохлорит натрію, наразі здійснюється відповідно до ТУ виробника, які затверджуються у встановленому порядку. Щодо системи REACH. Яким чином можна зареєструвати гіпохлорит натрію в регламенті Європейського Союзу REACH і при цьому отримати і надати вам “декларацію про відповідність із вказаним номером товару”??? Хто видає таку декларацію? Регламент — це документ на підставі якого проводиться реєстрація небезпечних хімічних речовин в системі відповідно до регламенту REACH. При цьому, Регламент, націлений на регулювання виробництва, надання на ринку і використання хімічних речовин та хімічної продукції в зоні Європейського Союзу. Правила REACH щодо доступу до інформації включають відкритий для громадськості доступ до інформації через інтернет, поточну систему запитів інформації та специфічні правила щодо захисту конфіденційної бізнес інформації. Яким чином наявність декларацій про відповідність із вказаним реєстраційним номером товару забезпечить якість закуповуваного товару Замовником? Чи не якість, в першу чергу, повинна цікавити вас як Замовника, а не співпадіння номерів? Тобто, якщо учасник є постачальником гіпохлорит натрію з ЄС, він зобов'язаний зареєструвати свій товар в зазначеній системі. Якщо товар вітчизняного виробництва, то він має відповідати вимогам ТУ виробника такого товару. В наявній тендерній документації Вами прописані умови, що унеможливлюють однозначне тлумачення (п. 3.6 додатку 2 тендерної документації) документації є дискримінаційними по відношенню як до нашого підприємства так і до інших учасників. Позбавлять Учасників однозначного тлумачення вказаних вимог та є дискримінаційними. Також порушують права та інтереси Учасників пов’язані з участю у Закупівлі з дотриманням принципів недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Просимо внести зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційні вимоги щодо надання сертифікатів ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 та виключити дискримінаційну вимогу - п.3.6 додатку 2 до тендерної документації в частині реєстрації у регламенті REACH (для підтвердження надати копію декларації про відповідність із вказаним реєстраційним номером товару), що є предметом закупівлі (Зазначена вимога стосовно регламенту REACH стосується лише товару виготовленого у відповідності до стандарту EN 901:2013) та/або Технічним умовам виробника.
Розгорнути
Згорнути
В додатоку 2 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі ДК 021:2015 код: 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Гіпохлорит натрію марка А) передбачено що Для підтвердження якості Товару Учасник повинен надати в електронному вигляді наступні документи:
- 3.3. Копія сертифікату ISO 9001:2015 згідно з вимогами міжнародного стандарту ISO 9001:2015.
- 3.4. Для підтвердження застосування заходів із захисту довкілля під час життєвого циклу товару надається копія сертифікату системи екологічного менеджменту виробника товару згідно з вимогами міжнародного стандарту ISO 14001:2015.
Жодним нормативно-правовим актом України не встановлено обов’язок проходити сертифікацію згідно з вимогами міжнародного стандарту ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів. Тому, вимога про надання учасниками документального підтвердження стосовно сертифікації ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 є законодавчо не обґрунтованою та дискримінаційною по відношенню до учасників. Допущено порушення процедури закупівлі, а саме ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині недискримінації учасників та рівного ставлення до них, участі у процедурах закупівель на рівних умовах. Вимоги Тендерної документації є дискримінаційними по відношенню як до нашого підприємства так і до інших учасників. Позбавлять наше підприємство можливості взяти участь у Закупівлі. Також порушують права та інтереси Учасників пов’язані з участю у Закупівлі з дотриманням принципів недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно пункту - 3.6. Гіпохлорит натрію має відповідати вимогам ДСТУ/ТУ та/або Євронорми EN 901:2013 та повинен бути зареєстрований у регламенті REACH (для підтвердження надати копію декларації про відповідність із вказаним реєстраційним номером товару), що є предметом закупівлі (Зазначена вимога стосовно регламенту REACH стосується лише товару виготовленого у відповідності до стандарту EN 901:2013) та/або Технічним умовам виробника.
Виробництво гіпохлорит натрію, наразі здійснюється відповідно до ТУ виробника, які затверджуються у встановленому порядку. Щодо системи REACH. Яким чином можна зареєструвати гіпохлорит натрію в регламенті Європейського Союзу REACH і при цьому отримати і надати вам “декларацію про відповідність із вказаним номером товару”??? Хто видає таку декларацію? Регламент — це документ на підставі якого проводиться реєстрація небезпечних хімічних речовин в системі відповідно до регламенту REACH. При цьому, Регламент, націлений на регулювання виробництва, надання на ринку і використання хімічних речовин та хімічної продукції в зоні Європейського Союзу. Правила REACH щодо доступу до інформації включають відкритий для громадськості доступ до інформації через інтернет, поточну систему запитів інформації та специфічні правила щодо захисту конфіденційної бізнес інформації. Яким чином наявність декларацій про відповідність із вказаним реєстраційним номером товару забезпечить якість закуповуваного товару Замовником? Чи не якість, в першу чергу, повинна цікавити вас як Замовника, а не співпадіння номерів? Тобто, якщо учасник є постачальником гіпохлорит натрію з ЄС, він зобов'язаний зареєструвати свій товар в зазначеній системі. Якщо товар вітчизняного виробництва, то він має відповідати вимогам ТУ виробника такого товару. В наявній тендерній документації Вами прописані умови, що унеможливлюють однозначне тлумачення (п. 3.6 додатку 2 тендерної документації) документації є дискримінаційними по відношенню як до нашого підприємства так і до інших учасників. Позбавлять Учасників однозначного тлумачення вказаних вимог та є дискримінаційними. Також порушують права та інтереси Учасників пов’язані з участю у Закупівлі з дотриманням принципів недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Просимо внести зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційні вимоги щодо надання сертифікатів ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 та виключити дискримінаційну вимогу - п.3.6 додатку 2 до тендерної документації в частині реєстрації у регламенті REACH (для підтвердження надати копію декларації про відповідність із вказаним реєстраційним номером товару), що є предметом закупівлі (Зазначена вимога стосовно регламенту REACH стосується лише товару виготовленого у відповідності до стандарту EN 901:2013) та/або Технічним умовам виробника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 березня 2024 16:26
Шановний учаснику!
Відповідно до ч. 2 статті 21 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями може зазначатися інша інформація. Українська система стандартизації, на виконання Угоди про асоціацію між Україною та ЄС, протягом 2014-2015 років зазнала реформування. Зокрема, був прийнятий Закон України «Про стандартизацію», який установив правові та організаційні засади стандартизації в Україні, створивши передумови наближення національної системи стандартизації до міжнародних і європейських норм та правил. Національним органом стандартизації є Державне підприємство «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості». Наказом Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 21.12.2015 р. № 203 в п. 2 прийнято національний стандарт України ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування» та ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», гармонізовані з міжнародними нормативними документами, з наданням чинності з 01 липня 2016 року. Наказом Державного підприємства «Український науково-дослідний навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 26 грудня 2019 року № 502 «Про прийняття та скасування національних стандартів» прийнято національні стандарти, гармонізовані з європейськими та міжнародними стандартами, методом перекладу з наданням чинності з 01 січня 2021 року. Отже, вимога про надання сертифікатів ISO відповідає вимогам законодавства України та не може бути дискримінаційною з огляду на наявність законодавчого обов’язку їх наявності.
Тендерна документація не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Замовник визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими потенційними учасниками процедури закупівлі. Всі потенційні учасники торгів, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства. Окрім того, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців (резидентів або не резидентів України), в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Вимога щодо підтвердження якості предмету закупівлі встановлена не для того, щоб перешкодити учаснику взяти участь у процедурі закупівлі, а з огляду на особливості майбутнього використання предмету закупівлі – підготовка води в системі централізованого водопостачання.
Оскільки Замовник здійснює свою діяльність у сфері водопостачання і виключно на замовнику лежить відповідальність за дотримання усіх вимог Технологічного регламенту, використання відповідних реагентів для підготовки питної води та виконання усіх інших вимог ДСаНПІН № 4.4.171-10. Саме цим обґрунтовуються вимоги замовника в тендерній документації, адже поставка гіпохлориту натрію марки А повинна відбуватись згідно вимогам законодавства для забезпечення безперебійного постачання питною водою належної якості мешканців міста.
Стосовно пункту - 3.6. «Гіпохлорит натрію має відповідати вимогам ДСТУ/ТУ та/або Євронорми EN 901:2013 та повинен бути зареєстрований у регламенті REACH (для підтвердження надати копію декларації про відповідність із вказаним реєстраційним номером товару), що є предметом закупівлі (Зазначена вимога стосовно регламенту REACH стосується лише товару виготовленого у відповідності до стандарту EN 901:2013) та/або Технічним умовам виробника.»
Тут чітко написано, що реєстрація у регламенті REACH стосується лише товару виготовленого у відповідності до стандарту EN 901:2013
Виходячи із змісту умови ТД (а саме п.3.6 додатку 2 до тендерної документації), вбачається, що Замовник не вимагає обов'язкової для всіх потенційних учасників реєстрації предмета закупівлі відповідно до регламенту REACH з наданням копії декларації про відповідність із вказаним реєстраційним номером товару.
Зазначені умови вимагають відповідності предмету Закупівлі тим технічним нормативним документам, згідно з якими виробляється пропонований потенційним учасником товар.
Виробництво гіпохлориту натрію (його на території Європейського Союзу регламентується технічні, якісні та кількісні характеристики) регламентуються Євронормою (стандартом) EN 901:2013.
Регламент REACH є Регламентом (ЄС) № 1907/2006 Європейського Парламенту та Ради ЄС від 18.12.2006 р., що стосується правил реєстрації, оцінки, санкціонування і обмеження хімічних речовин. Дія Регламенту розповсюджується на виробників та імпортерів хімічної продукції, зареєстрованих в країнах, які входять до Європейського Союзу, та на хімічну продукцію, яка виробляється в ЄС або ввозиться (імпортується) на територію ЄС. Хімічна продукція, яка вводиться в цивільний обіг на території ЄС (виробляється або ввозиться для вільного використання) згідно з регламентом REACH повинна бути зареєстрована в реєстрі Європейського Хімічного Агентства (ЕСНА).
Тому в разі якщо виробником предмету закупівлі є країна-член Європейського союзу гіпохлорит натрію такого виробника, як хімічна речовина, повинен бути зареєстрований в реєстрі Європейського Хімічного Агентства (ЕСНА) з присвоєнням реєстраційного номеру, що підтверджується відповідним документом. А технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі виробника-члена ЄС повинні відповідати вимогам Євронорми EN 901:2013.
Вітчизняні виробники гіпохлориту натрію здійснюють його виробництво на підставі технічних умов, затверджених у відповідності до законодавства країни.
Тому в разі якщо виробник предмету закупівлі застосовує при виробництві гіпохлориту натрію затверджені ним в установленому порядку технічні умови, пропонований потенційним учасником товар повинен відповідати вимогам зазначених технічних умов.
Таким чином, вимоги тендерної документації щодо відповідності предмету закупівлі тим нормативним технічним документам, відповідно до яких здійснюється їх виробництво, є повністю обґрунтованими та не можуть бути визнані дискримінаційними.
Відповідно до ч. 2 статті 21 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями може зазначатися інша інформація. Українська система стандартизації, на виконання Угоди про асоціацію між Україною та ЄС, протягом 2014-2015 років зазнала реформування. Зокрема, був прийнятий Закон України «Про стандартизацію», який установив правові та організаційні засади стандартизації в Україні, створивши передумови наближення національної системи стандартизації до міжнародних і європейських норм та правил. Національним органом стандартизації є Державне підприємство «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості». Наказом Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 21.12.2015 р. № 203 в п. 2 прийнято національний стандарт України ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування» та ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», гармонізовані з міжнародними нормативними документами, з наданням чинності з 01 липня 2016 року. Наказом Державного підприємства «Український науково-дослідний навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 26 грудня 2019 року № 502 «Про прийняття та скасування національних стандартів» прийнято національні стандарти, гармонізовані з європейськими та міжнародними стандартами, методом перекладу з наданням чинності з 01 січня 2021 року. Отже, вимога про надання сертифікатів ISO відповідає вимогам законодавства України та не може бути дискримінаційною з огляду на наявність законодавчого обов’язку їх наявності.
Тендерна документація не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Замовник визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими потенційними учасниками процедури закупівлі. Всі потенційні учасники торгів, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства. Окрім того, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців (резидентів або не резидентів України), в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Вимога щодо підтвердження якості предмету закупівлі встановлена не для того, щоб перешкодити учаснику взяти участь у процедурі закупівлі, а з огляду на особливості майбутнього використання предмету закупівлі – підготовка води в системі централізованого водопостачання.
Оскільки Замовник здійснює свою діяльність у сфері водопостачання і виключно на замовнику лежить відповідальність за дотримання усіх вимог Технологічного регламенту, використання відповідних реагентів для підготовки питної води та виконання усіх інших вимог ДСаНПІН № 4.4.171-10. Саме цим обґрунтовуються вимоги замовника в тендерній документації, адже поставка гіпохлориту натрію марки А повинна відбуватись згідно вимогам законодавства для забезпечення безперебійного постачання питною водою належної якості мешканців міста.
Стосовно пункту - 3.6. «Гіпохлорит натрію має відповідати вимогам ДСТУ/ТУ та/або Євронорми EN 901:2013 та повинен бути зареєстрований у регламенті REACH (для підтвердження надати копію декларації про відповідність із вказаним реєстраційним номером товару), що є предметом закупівлі (Зазначена вимога стосовно регламенту REACH стосується лише товару виготовленого у відповідності до стандарту EN 901:2013) та/або Технічним умовам виробника.»
Тут чітко написано, що реєстрація у регламенті REACH стосується лише товару виготовленого у відповідності до стандарту EN 901:2013
Виходячи із змісту умови ТД (а саме п.3.6 додатку 2 до тендерної документації), вбачається, що Замовник не вимагає обов'язкової для всіх потенційних учасників реєстрації предмета закупівлі відповідно до регламенту REACH з наданням копії декларації про відповідність із вказаним реєстраційним номером товару.
Зазначені умови вимагають відповідності предмету Закупівлі тим технічним нормативним документам, згідно з якими виробляється пропонований потенційним учасником товар.
Виробництво гіпохлориту натрію (його на території Європейського Союзу регламентується технічні, якісні та кількісні характеристики) регламентуються Євронормою (стандартом) EN 901:2013.
Регламент REACH є Регламентом (ЄС) № 1907/2006 Європейського Парламенту та Ради ЄС від 18.12.2006 р., що стосується правил реєстрації, оцінки, санкціонування і обмеження хімічних речовин. Дія Регламенту розповсюджується на виробників та імпортерів хімічної продукції, зареєстрованих в країнах, які входять до Європейського Союзу, та на хімічну продукцію, яка виробляється в ЄС або ввозиться (імпортується) на територію ЄС. Хімічна продукція, яка вводиться в цивільний обіг на території ЄС (виробляється або ввозиться для вільного використання) згідно з регламентом REACH повинна бути зареєстрована в реєстрі Європейського Хімічного Агентства (ЕСНА).
Тому в разі якщо виробником предмету закупівлі є країна-член Європейського союзу гіпохлорит натрію такого виробника, як хімічна речовина, повинен бути зареєстрований в реєстрі Європейського Хімічного Агентства (ЕСНА) з присвоєнням реєстраційного номеру, що підтверджується відповідним документом. А технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі виробника-члена ЄС повинні відповідати вимогам Євронорми EN 901:2013.
Вітчизняні виробники гіпохлориту натрію здійснюють його виробництво на підставі технічних умов, затверджених у відповідності до законодавства країни.
Тому в разі якщо виробник предмету закупівлі застосовує при виробництві гіпохлориту натрію затверджені ним в установленому порядку технічні умови, пропонований потенційним учасником товар повинен відповідати вимогам зазначених технічних умов.
Таким чином, вимоги тендерної документації щодо відповідності предмету закупівлі тим нормативним технічним документам, відповідно до яких здійснюється їх виробництво, є повністю обґрунтованими та не можуть бути визнані дискримінаційними.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-03-05-012956-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КАПІТАЛ-РОСТ
", Код ЄДРПОУ:33400188
Дата подання: 25 березня 2024 21:37
Дата подання: 25 березня 2024 21:37
СКАРГА
на порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 березня 2024 15:43
рішення від 27.03.2024 № 5530.pdf
Дата публікації: 27 березня 2024 15:43
Інформація про резолютивну частину рішення від 04.04.2024 № 6076.pdf
Дата публікації: 05 квітня 2024 14:25
рішення від 04.04.2024 № 6076.pdf
Дата публікації: 09 квітня 2024 12:17
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04 квітня 2024 №6076-р/пк-пз рішення про визначення ТОВ «ГІДРОХІМ» переможцем процедури закупівлі UA-2024-03-05-012956-a скасоване. Закупівлю відновлено на етапі розгляду тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 березня 2024 15:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГІДРОХІМ" |
378 000,00
UAH з ПДВ
|
369 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОХЛОР" |
420 000,00
UAH з ПДВ
|
371 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КАПІТАЛ-РОСТ " |
419 664,00
UAH з ПДВ
|
419 664,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ» |
457 800,00
UAH з ПДВ
|
457 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГІДРОХІМ" #44322406 |
Рішення скасоване |
369 600,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2024 15:02
|
|
ТОВ "ГІДРОХІМ" #44322406 |
Переможець |
369 600,00
UAH з ПДВ
|
18 квітня 2024 10:02
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 квітня 2024 12:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2025 23:43
|
Електронний підпис | укладений |
08 липня 2024 11:08
|
Додаткова угода _1 від 05.07.24р.PDF | зміни до договору |
08 липня 2024 11:03
|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2024 17:21
|
Договір №29/04/24Г від 29.04.24 | укладений |
29 квітня 2024 17:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 29/04/24Г |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |