Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно-кошторисної документації на об’єкт будівництва: «Капітальний ремонт їдальні опорного закладу загальної середньої освіти «Узинський ліцей №1»
Очікувана вартість
303 260,25 UAH
UA-2024-03-05-011369-a 12ed81862a284fe59a5fd25747639bef
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Заєць

+380960830046 lastochka080695@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 березня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГУМАНІТАРНИЙ ВІДДІЛ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ УЗИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41973438
Місцезнаходження: 09161, Україна , Київська обл., Білоцерківський р-н., м. Узин, вул. Незалежності, буд. 16/1
Контактна особа: Катерина Заєць
+380960830046
lastochka080695@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проектно-кошторисної документації на об’єкт будівництва: «Капітальний ремонт їдальні опорного закладу загальної середньої освіти «Узинський ліцей №1»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09161, Україна, Київська область, м.Узин, вул. Ярослава Мудрого 11А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 березня 2024  —  05 квітня 2024
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Тендерна документація

05 березня 2024 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2024 15:40
наказ 28.pdf
05 березня 2024 15:40
протокол .pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЗАЙЧЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3092706275
Переможець 303 260,25
UAH
05 березня 2024 15:41

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
08 березня 2024 11:00
д1.pdf зміни до договору
08 березня 2024 10:52
договір 38.pdf укладений
05 березня 2024 15:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
08 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML