Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі, фрукти та горіхи (Томат (03221240-0 Помідори), Огірок (03221270-9 Огірки), Перець болгарський(03221230-7 Перець овочевий), Яблуко (03222321-9 Яблука), Капуста білоголова свіжа (03221410-3 – Капуста качанна), Апельсин (03222220-1 Апельсини), Банан (03222111-4 Банани), Лимон (03222210-8 Лимони), Кріп (03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи), Петрушка (03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи), Мандарин (03222240-7 – Мандарини), Часник (03221110-0 Коренеплідні овочі))
Очікувана вартість
1 737 150,00 UAH
UA-2024-03-04-011621-a c0b881233ce34202978cbf2f68240a94
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Білий

+380635519741 s.beliy@ngu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3029 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 08803661
Місцезнаходження: 69013, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул.Військбуд, 123
Контактна особа: Сергій Білий
+380635519741
s.beliy@ngu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 березня 2024 17:01
Звернення за роз’ясненнями: до 08 березня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 березня 2024 00:00
Очікувана вартість: 1 737 150,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 685,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3740 кілограм
Томат
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 червня 2024
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
3740 кілограм
Огірок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 червня 2024
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
960 кілограм
Банан
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 червня 2024
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1150 кілограм
Лимон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 червня 2024
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1150 кілограм
Перець болгарський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 червня 2024
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
640 кілограм
Кріп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 червня 2024
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1280 кілограм
Петрушка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 червня 2024
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
3320 кілограм
Яблуко
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 червня 2024
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
960 кілограм
Часник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 червня 2024
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
960 кілограм
Мандарин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 червня 2024
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
3000 кілограм
Капуста білоголова свіжа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 червня 2024
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
960 кілограм
Апельсин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 червня 2024
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки Замовником в національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) календарних днів, наступних за датою підписання акту-прийому Товару або отримання видаткової накладної Постачальника, а у разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки здійснюються протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь — які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 березня 2024 16:50
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 березня 2024 16:12
Спрощені торги овочі та фрукти.docx
07 березня 2024 16:12
Зміни, що вносяться овочі,фрукти.docx
07 березня 2024 16:50
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 березня 2024 17:10
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 березня 2024 16:12
Спрощені торги овочі та фрукти.docx
04 березня 2024 17:01
Спрощені торги овочі та фрукти.docx
07 березня 2024 16:12
Зміни, що вносяться овочі,фрукти.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо ТД
Дата подання: 05 березня 2024 09:25
Дата відповіді: 05 березня 2024 16:57
замовник вимагає надати Оригінал довідки виданий компетентним державним органом про наявність відкритого ( відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банках), виданої не більше місячної давнини відносно дати оголошення процедури закупівлі (для юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців, громадських об’єднань). Просимо надати роз'яснення що це за державний орган який видає такі довідки про відкриті рахунки учасників у банківських установах????
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно Закону України “Про банки і банківську діяльність” довідку про відкриті рахунки у банківській установі може надати ваш обслуговуючий банк

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-03-04-011621-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ВАХОВСЬКИЙ ІВАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3333909296
Дата подання: 05 березня 2024 09:38
щодо тд
Належним чином оформлену довідку щодо заборгованості зі сплати податків та/або зборів (обов’язкових платежів), контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (Довідка повинна бути чинна на дату розкриття пропозицій, також повинна бути надана та чинна на дату укладення договору закупівлі). вимагаємо прибрати вказану вимогу так як надання такої довідки не передбачено чинним закупівельним законодавством в умовах військового стану. тим паче закупівля проводиться відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275 ОСОБЛИВОСТІ здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями. ст. 14 зу про публічні закупівлі не містить вимог щодо надання учасниками та/або переможцем довідки про відсутність заборгованостей, а тому вимагаємо прибрати цю вимогу з оголошення
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 березня 2024 16:49
Зазначена вимога є законною та відповідає нормам чинного законодавства України.Також звертаємо увагу, що згідно умов оголошення документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. У разі, якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в оголошенні документ, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Смарт Фуд ПП" 1 714 380,00
UAH з ПДВ
1 714 380,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 березня 2024 16:49
Електронний підпис
15 березня 2024 16:49
Електронний підпис
15 березня 2024 16:49
тендерна пропозиція.docx.p7s
15 березня 2024 16:49
гарант лист 1.docx.p7s
15 березня 2024 16:49
довідка ДПС.pdf
15 березня 2024 16:49
захист персон даних.docx.p7s
15 березня 2024 16:49
АНАЛОГ договір.pdf
15 березня 2024 16:49
звіт з аудиту по ISO.pdf
15 березня 2024 16:49
гарант лист 4.docx.p7s
15 березня 2024 16:49
захист довкілля.docx.p7s
15 березня 2024 16:49
щодо оподаткування.docx.p7s
15 березня 2024 16:49
щодо аналог дог.docx.p7s
15 березня 2024 16:49
гарант лист 2.docx.p7s
15 березня 2024 16:49
погодж з проектом дог.docx.p7s
15 березня 2024 16:49
щодо ліцензування.docx.p7s
15 березня 2024 16:49
щодо бенефіціара.docx.p7s
15 березня 2024 16:49
гарант лист 3.docx.p7s
15 березня 2024 16:49
сан обробка авто.pdf
15 березня 2024 16:49
довідка мат-тех база.docx.p7s
15 березня 2024 16:49
технічні вимоги.docx.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Смарт Фуд ПП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Смарт Фуд ПП"
#44573573
Переможець 1 714 380,00
UAH з ПДВ
18 березня 2024 10:16

Документи

18 березня 2024 10:16
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2024 10:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Смарт Фуд ПП"
#44573573
1 714 380,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 березня 2024 10:16
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 липня 2024 10:22
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2024 10:59
додаткова угода на зміну ціни.pdf зміни до договору
27 квітня 2024 10:41
Електронний підпис зміни до договору
23 березня 2024 12:43
Додаткова угода.pdf зміни до договору
23 березня 2024 12:39
Електронний підпис укладений
23 березня 2024 12:27
договір.pdf укладений
23 березня 2024 12:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменьшити суму договору на 86 грн. та змінити пункт 5.1. договору та викласти в наступній редакції: «5.1. Загальна вартість за цим договором становить 1 714 294,00 грн (один мільйон сімсот чотирнадцять тисяч двісті дев`яносто чотири грн 00 коп) без ПДВ.».Більш детально в додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 182
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись підпунктом 2 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, пунктом 14.9 Договору про закупівлю №182 від 20.03.2024р. (надалі – Договір) Сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару, у разі коливання ціни такого товару на ринку. У зв’язку з цим відповідно внести зміни до пункту 5.1 Договору, виклавши його в новій редакції наступного змісту: «5.1. Ціна договору зменшується на 184,80 грн. (сто вісімдесят чотири грн. 80 коп.) без ПДВ, таким чином загальна вартість за цим договором становить 1 714 109,20 (один мільйон сімсот чотирнадцять тисяч сто дев’ять грн 20 коп.) без ПДВ. Більш детально в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: 182
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 березня 2024 — 17 червня 2024
Сума оплати за договором: 1 714 109,20
UAH