Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Хмільниккомунсервіс |
Код ЄДРПОУ: | 32505648 |
Місцезнаходження: | 22000, Україна , Вінницька обл., м. Хмільник, вул. Чорновола В´ячеслава, 107 А |
Контактна особа: |
Хмільниккомунсервіс КП +380433822551 xm-komunservis@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2024 16:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 7 805 412,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39 027,06 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерних пропозицій: у формі електронної гарантії виданої банком з накладенням електронного підпису (що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису) Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: у формі банківської гарантії: - Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. - Забезпечення тендерної пропозиції згідно з умовами цієї тендерної документації повинно бути надане банком, щодо якого Національним банком України не приймалось рішення про віднесення такого банку до категорії неплатоспроможних у порядку, передбаченому згідно ст. 76 Закону України «Про банки і банківську діяльність». Копія чинної банківської ліцензії, або витягу з Державного реєстру банків, що видані Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію, копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії, мають бути додатково надані у складі тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 39027.06 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 березня 2024 10:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 березня 2024 10:54 |
ТД Кап ремонт (нова редація).doc | |
05 березня 2024 10:54 |
Перелік змін.docx | |
04 березня 2024 16:47 |
ТД Кап ремонт.doc |
05 березня 2024 10:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 березня 2024 10:54 |
ТД Кап ремонт (нова редація).doc
|
|||
05 березня 2024 10:54 |
Перелік змін.docx
|
|||
04 березня 2024 16:47 |
ТД Кап ремонт.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-15-000031 ● 7bff7ab1316843c78fd011c730d1aeba
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2024 16:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.04.2024 №29-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 15.04.2024 №29-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2024-03-04-011331-a 04.03.2024 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-19 16:44:25
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту дорожнього та тротуарного покриття по вул. Сергія Муравського в м. Хмільник Вінницької області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-03-04-011331-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Яким чином учасником ТОВ «Хмільницька Будівельна Компанія», якого обрано переможцем, виконано вимоги тендерної документації щодо:
- підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази на весь перелік обладнання, що забезпечує виконання вимог визначених у технічному завданні, оскільки у наданій учасником підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису у розділі ІІ. «Будівельні машини і механізми» зазначено використання самоскиду MAN TGA 18.390, крану на автомобільному ходу КС-3575, автонавантажувача LONKING LG833N, екскаватора навантажувача Stalowa Wola 9.50, компресорів пересувних з двигуном внутрішнього згоряння, віброущільнювачів [віброплит] з дизельним двигуном легкі, машин поливально-мийні (ЗИЛ – 130 (підмітально-прибиральна - С)), молотків відбійних пневматичних, при роботі від пересувних компресорних станцій, дорожня фреза Wirtgen W200, які не зазначені в інформаційній довідці про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) (розділ 1. «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника, встановленим у тендерній документації, кваліфікаційним критеріям» додатку 1 тендерної документації);
- надання копії протоколу від 08 лютого 2022 року №62 (або витягів/виписок з протоколів) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці (розділ 2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку 1 тендерної документації);
- надання атестату про акредитацію Національного агентства з акредитації України від 03 жовтня 2021 року №80095, оскільки надано лише додаток до атестату (пункт 1 додатку 2 тендерної документації)?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-24 16:27:57
Відповідь на звернення
Відповідь на звернення від 19 квітня 2024р.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-29 12:14:21
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту дорожнього та тротуарного покриття по вул. Сергія Муравського в м. Хмільник Вінницької області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-03-04-011331-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
Чому при внесенні змін до договору від 22 березня 2024 року №22032024/1 додатковою угодою від 22 березня 2024 року №1 в електронній системі закупівель не оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-02 10:27:44
Відповідь
Відповідь на звернення
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-05-08 16:47:19
Звернення
Звернення до Держаудитслужби України
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2024-05-13 18:05:40
Відповідь на звернення
Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (далі –Управління) розглянуло Ваше звернення за роз’ясненням щодо висновку про результати моніторингу процедури закупівлі (далі - висновок) від 08 травня 2024 року, оприлюднене в електронній системі закупівель (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-03-04-011331-a) та повідомляє.
Відповідно до пункту 14 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням у сфері публічних закупівель.
Згідно частини 6 статті 8 Закону за результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок, що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання.
Форму висновку та порядок його заповнення затверджено наказом Міністерства фінансів України від 08 вересня 2020 року №552 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 жовтня 2020 року за №958/35241 (далі – Порядок №552).
Відповідно до пункту 5 частини 7 статті 8 Закону та Порядку №552, у висновку обов’язково зазначається зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Таким чином, орган державного фінансового контролю наділений повноваженнями зазначати у висновку зобов’язання для замовника щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, і при цьому законодавець не встановлює конкретного переліку заходів, спрямованих на усунення зафіксованих у висновку порушень.
За результатами моніторингу процедури закупівлі, посадовою особою Управління складено висновок, який оприлюднено в електронній системі закупівель в порядку, визначеному частиною 6 статті 8 Закону.
Так, у пункті 3 констатуючої частини висновку Управлінням зазначено зобов’язання «Керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону Управління зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому та притягнення до відповідальності осіб, якими допущене порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів».
При визначенні зобов’язання з усунення виявленого порушення, враховано реальну можливість такого усунення та недопущення невідповідності діям, які слід вчинити.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено порушення вимог пункту 43 Постанови №1178.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ХМІЛЬНИЦЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» |
7 495 118,11
UAH з ПДВ
|
7 495 118,11
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ХМІЛЬНИЦЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» #34680933 |
Переможець |
7 495 118,11
UAH з ПДВ
|
14 березня 2024 14:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Додаткова угода 1 до договору ХБК.pdf | зміни до договору |
22 березня 2024 15:30
|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2024 15:16
|
Договір кап. ремонт ХБК.pdf | укладений |
22 березня 2024 15:09
|