Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного Управління державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області |
Код ЄДРПОУ: | 08588725 |
Місцезнаходження: | 76006, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Богдана Хмельницького, 92а |
Контактна особа: |
Юрій Козлов +380993421097 kyi@if.dsns.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2024 16:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 13 березня 2024 12:22 |
Початок аукціону: | 13 березня 2024 12:22 |
Очікувана вартість: | 1 975 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг здійснюється Замовником за результатами надання Виконавцем послуг протягом 7 (семи) робочих днів з моменту отримання та підписання Замовником Акту наданих послуг | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2024 16:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2024 16:31 |
Тендерна документація ПМ-Л.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-01-000001 ● e33121a94ff644e0919b20045b698775
- Статус: вирішено ● Дата: 01 травня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 квітня 2024 10:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.04.2024 №24-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 01.04.2024 №24-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-03-04-010908-a 04.03.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-04 09:31:41
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Послуги з переобладнання (бронювання) транспортного засобу під спеціалізований автомобіль (піротехнічну машину легкого типу)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-04-010908-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-08 15:10:16
пояснення на запит
В межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Послуги з переобладнання (бронювання) транспортного засобу під спеціалізований автомобіль (піротехнічну машину легкого типу)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-04-010908-a) та відповідно до Вашого запиту про надання пояснень (інформації, документів)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-09 16:20:27
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Послуги з переобладнання (бронювання) транспортного засобу під спеціалізований автомобіль (піротехнічну машину легкого типу)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-04-010908-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "НІМЕЦЬКО-УКРАЇНСЬКА ФІРМА "ДУАЦ" те, що у складі його тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для постачання товару від 11.03.2024 № 09/03, у якій відсутня інформація про форму трудових відносин (вказати підставу), що вимагалась у додатку 1 до тендерної документації?
2. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "НІМЕЦЬКО-УКРАЇНСЬКА ФІРМА "ДУАЦ" те, що у складі його тендерної пропозиції не надано підтверджуючі документи — наказ/трудова книжка) на всіх працівників, як це вимагалось у додатку 1 до тендерної документації? Зокрема, відсутні накази чи трудові книжки на директора з виробництва Тонкогона А.В., головного інженера Крисюка В.С. та слюсара з механоскладальних робіт Зеленського С.В., які відображені у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для постачання товару від 11.03.2024 № 09/03.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-12 08:25:48
Відповідь
В межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Послуги з переобладнання (бронювання) транспортного засобу під спеціалізований автомобіль (піротехнічну машину легкого типу)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-04-010908-a) та відповідно до Вашого запиту про надання пояснень (інформації, документів).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушень
2024-04-17 11:34:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Торги відмінено.
2024-04-18 14:30:39
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 березня 2024 12:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ПРАВДИВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА" |
1 800 000,00
UAH з ПДВ
|
1 749 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НІМЕЦЬКО-УКРАЇНСЬКА ФІРМА "ДУАЦ" |
1 920 000,00
UAH з ПДВ
|
1 750 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ПРАВДИВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА" #3171316825 |
Відхилено |
1 749 999,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2024 19:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 березня 2024 08:06
|
ТОВ "НІМЕЦЬКО-УКРАЇНСЬКА ФІРМА "ДУАЦ" #14360311 |
Переможець |
1 750 000,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2024 14:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 березня 2024 14:20
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2024 11:26 |
Кінець періоду оскарження: | 28 квітня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 28 квітня 2024 00:02 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Висновок Західного офісу Держаудитслужби від 12.04.2024 р. |
17 квітня 2024 11:26
|
Електронний підпис |
17 квітня 2024 11:25
|
ПРОТОКОЛ УО відміна Бронювання.pdf |