Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічної охорони об’єктів
Очікувана вартість
390 600,00 UAH
UA-2024-03-04-009540-a ● 9bf51c55a23a4b58919b8cd6f445ccdf
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Одеський обласний центр зайнятості |
Код ЄДРПОУ: | 03491435 |
Вебсайт: | http://www.dcz.gov.ua/ode/control/uk/index |
Місцезнаходження: | 65007, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Адмірала Лазарєва, 10 |
Контактна особа: |
Анна Пужакова +380482301260 zakupky@od.dcz.gov.ua |
Категорія: | Орган соціального страхування |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2024 15:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 13 березня 2024 11:01 |
Початок аукціону: | 13 березня 2024 11:01 |
Очікувана вартість: | 390 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 953,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
279 послуга
Послуги з технічної охорони об’єктів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2024
—
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 79711000-1 — Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | ЗАМОВНИК перераховує ВИКОНАВЦЮ щомісячно суму місячної вартості послуг, на підставі наданого ВИКОНАВЦЕМ рахунку, не пізніше 20 (двадцятого) числа місяця, наступного за розрахунковим, шляхом безготівкового перерахування ЗАМОВНИКОМ коштів на розрахунковий рахунок ВИКОНАВЦЯ. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 березня 2024 12:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 березня 2024 12:09 |
Додаток 1 зі змінами.docx | |
08 березня 2024 12:09 |
ТД Охорона 2024 зі змінами.docx | |
08 березня 2024 12:09 |
Зміни до ТД від 08.03.2023.doc | |
04 березня 2024 15:51 |
Додаток 2.docx | |
04 березня 2024 15:51 |
Додаток 3.docx |
08 березня 2024 12:12 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 березня 2024 12:09 |
Додаток 1 зі змінами.docx
|
|||
08 березня 2024 12:09 |
ТД Охорона 2024 зі змінами.docx
|
|||
08 березня 2024 12:09 |
Зміни до ТД від 08.03.2023.doc
|
|||
04 березня 2024 15:51 |
Додаток 2.docx
|
|||
04 березня 2024 15:51 |
Додаток 3.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-04-009540-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ, Код ЄДРПОУ:40108934
Дата подання: 06 березня 2024 11:42
Дискримінаційна вимога
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», одним з принципів здійснення публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з ч. 4 ст. 5 вказаного Закону, замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Нормою ч. 4 ст. 22 вказаного Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Між тим, умови Додатку № 2 до тендерної документації є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Додаток № 2 вимагає від учасників процедури закупівлі: «Обов’язковим є ознайомлення Учасника з об’єктами замовника задля з’ясування технічної можливості підключення наявного обладнання та необхідності його доукомплектування чи заміни, з підписанням відповідного акту огляду об’єкта з Замовником. Зазначений акт, підписаний Учасником та Замовником, подається у складі пропозиції Учасника. В акті обов’язково зазначається: найменування об’єкту, найменування Замовника та Учасника торгів, дата та час складання та підписання цього акту».
Крім того, вбачається, що ці умови суперечать такому принципу здійснення публічних закупівель, як запобігання корупційним діям і зловживанням.
З метою уникнення корупційних ризиків учасники повинні вести діалог із замовником виключно за допомогою електронної системи закупівель шляхом опублікування в цій системі питань та вимог до замовника. Однак, зазначена вище умова передбачає безпосередній (при огляді об’єктів) контакт між представниками замовника та учасником (представниками учасника), та безпосередньо створює корупційні ризики. Крім того, вбачається можливість навмисного з боку замовника не допуску певних учасників (їх представників) на об’єкти замовника, та навмисного не підписання замовником акту огляду об’єктів для того, щоб у подальшому мати підстави для відхилення тендерних пропозицій «небажаних» учасників.
До того ж, звертаємо Вашу увагу на те, що існує практика розгляду Антимонопольним комітетом України скарг учасників на аналогічні за змістом умови тендерної документації з визнанням за наслідком розгляду скарг таких умов дискримінаційними:
1) Рішення №5781-р/пк-пз від 02.05.2023 (закупівля UA-2023-04-18-009342-a.c1);
2) Рішення №10669-р/пк-пз від 29.05.2020 (закупівля UA-2020-05-06-000306-c);
3) Рішення № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021 (закупівля UA-2021-02-22-003442-a);
4) Рішення № 18417-р/пк-пз від 11.08.2021 (закупівля UA-2021-07-09-000599-c);
5) Рішення № 21047-р/пк-пз від 15.09.2021 (закупівля UA-2021-08-25-004585-a).
З огляду на викладене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації, а саме, виключити вимогу Додатку № 2 до тендерної документації, як такий, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Розгорнути
Згорнути
Між тим, умови Додатку № 2 до тендерної документації є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Додаток № 2 вимагає від учасників процедури закупівлі: «Обов’язковим є ознайомлення Учасника з об’єктами замовника задля з’ясування технічної можливості підключення наявного обладнання та необхідності його доукомплектування чи заміни, з підписанням відповідного акту огляду об’єкта з Замовником. Зазначений акт, підписаний Учасником та Замовником, подається у складі пропозиції Учасника. В акті обов’язково зазначається: найменування об’єкту, найменування Замовника та Учасника торгів, дата та час складання та підписання цього акту».
Крім того, вбачається, що ці умови суперечать такому принципу здійснення публічних закупівель, як запобігання корупційним діям і зловживанням.
З метою уникнення корупційних ризиків учасники повинні вести діалог із замовником виключно за допомогою електронної системи закупівель шляхом опублікування в цій системі питань та вимог до замовника. Однак, зазначена вище умова передбачає безпосередній (при огляді об’єктів) контакт між представниками замовника та учасником (представниками учасника), та безпосередньо створює корупційні ризики. Крім того, вбачається можливість навмисного з боку замовника не допуску певних учасників (їх представників) на об’єкти замовника, та навмисного не підписання замовником акту огляду об’єктів для того, щоб у подальшому мати підстави для відхилення тендерних пропозицій «небажаних» учасників.
До того ж, звертаємо Вашу увагу на те, що існує практика розгляду Антимонопольним комітетом України скарг учасників на аналогічні за змістом умови тендерної документації з визнанням за наслідком розгляду скарг таких умов дискримінаційними:
1) Рішення №5781-р/пк-пз від 02.05.2023 (закупівля UA-2023-04-18-009342-a.c1);
2) Рішення №10669-р/пк-пз від 29.05.2020 (закупівля UA-2020-05-06-000306-c);
3) Рішення № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021 (закупівля UA-2021-02-22-003442-a);
4) Рішення № 18417-р/пк-пз від 11.08.2021 (закупівля UA-2021-07-09-000599-c);
5) Рішення № 21047-р/пк-пз від 15.09.2021 (закупівля UA-2021-08-25-004585-a).
З огляду на викладене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації, а саме, виключити вимогу Додатку № 2 до тендерної документації, як такий, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 березня 2024 13:36
Шановний Учаснику!
Повідомляємо, що вимога Замовника щодо ознайомлення Учасника з об’єктами замовника (а їх у Замовника 31, і розташовані вони в віддалених населених пунктах області) задля з’ясування технічної можливості підключення наявного обладнання та необхідності його доукомплектування чи заміни, з підписанням відповідного акту огляду об’єкта з Замовником зумовлена негативним досвідом закупівель послуг з технічної охорони об’єктів (далі - послуг). Замовник неухильно дотримується принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них, як і інших принципів, зокрема максимальної економії, ефективності та пропорційності. Замовник не має наміру створювати жодних перешкод потенційним учасникам процедури закупівлі в допуску до будівель та проведення їх огляду, а також підписання відповідного акта і, в той же час, прагне забезпечити безперервне отримання послуг. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі!
Повідомляємо, що вимога Замовника щодо ознайомлення Учасника з об’єктами замовника (а їх у Замовника 31, і розташовані вони в віддалених населених пунктах області) задля з’ясування технічної можливості підключення наявного обладнання та необхідності його доукомплектування чи заміни, з підписанням відповідного акту огляду об’єкта з Замовником зумовлена негативним досвідом закупівель послуг з технічної охорони об’єктів (далі - послуг). Замовник неухильно дотримується принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них, як і інших принципів, зокрема максимальної економії, ефективності та пропорційності. Замовник не має наміру створювати жодних перешкод потенційним учасникам процедури закупівлі в допуску до будівель та проведення їх огляду, а також підписання відповідного акта і, в той же час, прагне забезпечити безперервне отримання послуг. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі!
Номер вимоги: UA-2024-03-04-009540-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ОХОРОНА - СЕРВІС -ТЕХНО", Код ЄДРПОУ:32288556
Дата подання: 07 березня 2024 14:30
Дискрімінаційна вимога - наявність у власності або оренді службової собаки.
Шановний Замовник. Вами передбачена Вимога: для виявлення проникнень (спроб проникнень) на об'єкти, що охороняються та виявлення осіб, які незаконно перебувають на об'єктах, що охороняються, Замовник прагне, у разі виникнення такої необхідності, залучити службову собаку. Тому, учасники повинні підтвердити наявність у власності або оренді службової собаки, яка зареєстрована в базі даних електронної ідентифікації. На підтвердження чого в складі пропозиції надати картку реєстрації в базі, ветеринарний паспорт на службову собаку з зазначенням ідентифікаційним кодом чіпа та проходженням щеплення у 2023 році. (Додаток № 2).
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовником оголошено тендр по процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями) Послуги з технічної охорони об’єктів
ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги», тобто Учасники зобов’язані надавати послуги з технічної охорони об’єктів замовника ( 31 об’єкт у всіх районних центрах Одеської області) за допомогою пульта централізованого спостереження з виїздом до об’єктів груп швидкого реагування. Наявність службової собаки у власності чи оренді в даному випадку не є гарантією надійної охорони об’єктів замовника тому що вона має бути спеціально підготовлена для розшуку правопорушників безпосередньо на місці скоєння злочину. В разі виявлення крадіжки з об’єкта що знаходиться під охороною, Замовник забов’язан викликати на місто події територіальний підрозділ поліції. Співробітники поліції за для проведення оперативно-розшукових заходів використовують службових собак, які спеціально навчені пошуку правопорушників. Учасник НЕ ЗАБОВ’ЗАН мати у наявності службову собаку для виконання оперативно-розшукових заходів, бо це прерогатива співробітників національної поліції. Обов’язок Учасника, як виконавця забезпечити збереження, майна, грошових коштів та інших цінностей, що знаходяться на об'єкті, від протиправних посягань на них третіх осіб за допомогою пульта централізованого спостереження, а у випадку проникнення на об’єкт - затримати осіб, які протиправно порушили встановлений режим охорони, для наступної передачі цих осіб правоохоронним органам. Вважаємо, що вимога про наявность службової собаки у власності або оренді Учасника,є необґрунтованою та дискримінаційною, прописана суто під конкретного Учасника. Просимо Замовника прибрати цю вимогу, та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовником оголошено тендр по процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями) Послуги з технічної охорони об’єктів
ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги», тобто Учасники зобов’язані надавати послуги з технічної охорони об’єктів замовника ( 31 об’єкт у всіх районних центрах Одеської області) за допомогою пульта централізованого спостереження з виїздом до об’єктів груп швидкого реагування. Наявність службової собаки у власності чи оренді в даному випадку не є гарантією надійної охорони об’єктів замовника тому що вона має бути спеціально підготовлена для розшуку правопорушників безпосередньо на місці скоєння злочину. В разі виявлення крадіжки з об’єкта що знаходиться під охороною, Замовник забов’язан викликати на місто події територіальний підрозділ поліції. Співробітники поліції за для проведення оперативно-розшукових заходів використовують службових собак, які спеціально навчені пошуку правопорушників. Учасник НЕ ЗАБОВ’ЗАН мати у наявності службову собаку для виконання оперативно-розшукових заходів, бо це прерогатива співробітників національної поліції. Обов’язок Учасника, як виконавця забезпечити збереження, майна, грошових коштів та інших цінностей, що знаходяться на об'єкті, від протиправних посягань на них третіх осіб за допомогою пульта централізованого спостереження, а у випадку проникнення на об’єкт - затримати осіб, які протиправно порушили встановлений режим охорони, для наступної передачі цих осіб правоохоронним органам. Вважаємо, що вимога про наявность службової собаки у власності або оренді Учасника,є необґрунтованою та дискримінаційною, прописана суто під конкретного Учасника. Просимо Замовника прибрати цю вимогу, та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 березня 2024 13:39
Шановний Учаснику!
Статтею 9 Закону України «Про охоронну діяльність» суб'єкту охоронної діяльності надається право на використовувати в охоронній діяльності для забезпечення охоронної діяльності придбавати, зберігати та використовувати в установленому законодавством порядку спеціальні засоби та службових собак.
Статтею 16 Закону України «Про охоронну діяльність» визначено, що під час здійснення охоронної діяльності персонал охорони має право застосовувати до осіб, які посягають на об'єкт охорони, заходи фізичного впливу та спеціальні засоби в особливих випадках, якщо інші заходи не привели до припинення посягання або до виконання особою законної вимоги персоналу охорони.
Стаття 17 Закону України «Про охоронну діяльність» встановлює порядок використання службових собак, який включає право персоналу охорони під час і в місцях виконання заходів охорони використовувати службових собак, які пройшли у встановленому порядку відповідний курс дресирування, визнані придатними для службового використання та мають ветеринарний паспорт, із провідником собаки в громадських і загальнодоступних місцях.
Крім цього, враховуючи, що об’єкт охорони є державною установою, а також зважаючи на обставини праці під час воєнного стану та існуючий ризик диверсій, вважаємо за необхідне з метою забезпечення найвищого рівня безпеки об’єктів охорони Замовника, задіяти для виявлення проникнень (спроб проникнень) на об'єкти, що охороняються та виявлення осіб, які незаконно перебувають на об'єктах, що охороняються, службових собак.
Наголошуємо, що, згідно з вимогами Замовника, собака у Учасника може бути як у власності, так і на підставі договору оренди.
Правомірність таких вимог підтверджується позицією Антимонопольного комітету України, викладеною в Рішенні від 01.02.2023 № 1137-р/пк-пз (закупівля № UA-2023-01-18-015548-a). Дякуємо за увагу до нашої закупівлі!
Статтею 9 Закону України «Про охоронну діяльність» суб'єкту охоронної діяльності надається право на використовувати в охоронній діяльності для забезпечення охоронної діяльності придбавати, зберігати та використовувати в установленому законодавством порядку спеціальні засоби та службових собак.
Статтею 16 Закону України «Про охоронну діяльність» визначено, що під час здійснення охоронної діяльності персонал охорони має право застосовувати до осіб, які посягають на об'єкт охорони, заходи фізичного впливу та спеціальні засоби в особливих випадках, якщо інші заходи не привели до припинення посягання або до виконання особою законної вимоги персоналу охорони.
Стаття 17 Закону України «Про охоронну діяльність» встановлює порядок використання службових собак, який включає право персоналу охорони під час і в місцях виконання заходів охорони використовувати службових собак, які пройшли у встановленому порядку відповідний курс дресирування, визнані придатними для службового використання та мають ветеринарний паспорт, із провідником собаки в громадських і загальнодоступних місцях.
Крім цього, враховуючи, що об’єкт охорони є державною установою, а також зважаючи на обставини праці під час воєнного стану та існуючий ризик диверсій, вважаємо за необхідне з метою забезпечення найвищого рівня безпеки об’єктів охорони Замовника, задіяти для виявлення проникнень (спроб проникнень) на об'єкти, що охороняються та виявлення осіб, які незаконно перебувають на об'єктах, що охороняються, службових собак.
Наголошуємо, що, згідно з вимогами Замовника, собака у Учасника може бути як у власності, так і на підставі договору оренди.
Правомірність таких вимог підтверджується позицією Антимонопольного комітету України, викладеною в Рішенні від 01.02.2023 № 1137-р/пк-пз (закупівля № UA-2023-01-18-015548-a). Дякуємо за увагу до нашої закупівлі!
Номер вимоги: UA-2024-03-04-009540-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ОХОРОНА - СЕРВІС -ТЕХНО", Код ЄДРПОУ:32288556
Дата подання: 07 березня 2024 16:27
Охоронники 4 розряду – дискримінаційна вимога.
Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», публічна закупівля повинна здійснюватися за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. В даному випадку, тендерна документація містить дискримінаційну умову (ця умова зазначена в пункті 2.1. та п.2.3 розділу 1, Додатку 1 до тендерної документації) щодо надання копії свідоцтв про присвоєння робітничої кваліфікації 4 рівня за професією охоронник (не менше 5 охоронників, що мають кваліфікацію не менш ніж 4 розряд). Згідно з Наказом Міністерства соціальної політики України від 26 грудня 2014 року № 1090 внесено зміни до кваліфікаційної характеристики професій „Охоронник” та „Охоронець”. Зокрема, встановлено кваліфікаційні вимоги максимально 4 розрядами охоронців відповідно до ступеня ризику об'єкта охорони, зокрема:
2-й розряд(*) Охорона об'єктів:
адміністративних, виробничих приміщень, територій суб’єктів господарювання;
готелів, навчальних закладів;
музеїв, картинних галерей, історико-культурних заповідників, інших об’єктів культури;
місць та/або приміщень, в яких здійснюється торгівля виробами з дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення, напівдорогоцінного каміння.
3-й розряд(**) Охорона об'єктів:
будівель, в яких розміщуються центральні органи виконавчої влади;
банків та їх філій;
підприємств, які мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави;
місць та/або приміщень роздрібної (оптової) торгівлі зброєю та спеціальними засобами та/або їх зберігання;
місць та/або приміщень, в яких проводяться спортивні та розважальні заходи;
вантажів під час їх перевезення.
Виконання функціональних обов’язків охоронника у складі наряду транспорту реагування.
**За умови наявності законодавчих підстав передбачається використання травмотичної та вогнепальної зброї.
4-й розряд(**)
Професійно-технічна освіта. Підвищення кваліфікації та стаж роботи за професією охоронника 3 розряду – не менше 1 року.
**За умови наявності законодавчих підстав передбачається використання травмотичної та вогнепальної зброї.
Тобто охоронці 3-го та 4-го розряду наділені рівними правами та мають право охороняти об’єкти господарювання з високим ступенем ризику та виконувати обов’язки у складі наряду транспорту реагування.
Відповідно чинного законодавства України для надання охоронних послуг на об’єктах Замовника НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ наявність охоронників 4 розряду. На нашу думку, встановлюючи дану вимогу, Замовник лобіює інтереси конкретного участника, та обмежує коло інших учасників. Вимагаємо видалити необґрунтовану вимогу про наявність працівників 4 розряду. В противному випадку ми будемо змушені звертатися до АМКУ для захисту своїх прав.
Розгорнути
Згорнути
2-й розряд(*) Охорона об'єктів:
адміністративних, виробничих приміщень, територій суб’єктів господарювання;
готелів, навчальних закладів;
музеїв, картинних галерей, історико-культурних заповідників, інших об’єктів культури;
місць та/або приміщень, в яких здійснюється торгівля виробами з дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення, напівдорогоцінного каміння.
3-й розряд(**) Охорона об'єктів:
будівель, в яких розміщуються центральні органи виконавчої влади;
банків та їх філій;
підприємств, які мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави;
місць та/або приміщень роздрібної (оптової) торгівлі зброєю та спеціальними засобами та/або їх зберігання;
місць та/або приміщень, в яких проводяться спортивні та розважальні заходи;
вантажів під час їх перевезення.
Виконання функціональних обов’язків охоронника у складі наряду транспорту реагування.
**За умови наявності законодавчих підстав передбачається використання травмотичної та вогнепальної зброї.
4-й розряд(**)
Професійно-технічна освіта. Підвищення кваліфікації та стаж роботи за професією охоронника 3 розряду – не менше 1 року.
**За умови наявності законодавчих підстав передбачається використання травмотичної та вогнепальної зброї.
Тобто охоронці 3-го та 4-го розряду наділені рівними правами та мають право охороняти об’єкти господарювання з високим ступенем ризику та виконувати обов’язки у складі наряду транспорту реагування.
Відповідно чинного законодавства України для надання охоронних послуг на об’єктах Замовника НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ наявність охоронників 4 розряду. На нашу думку, встановлюючи дану вимогу, Замовник лобіює інтереси конкретного участника, та обмежує коло інших учасників. Вимагаємо видалити необґрунтовану вимогу про наявність працівників 4 розряду. В противному випадку ми будемо змушені звертатися до АМКУ для захисту своїх прав.
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 березня 2024 13:41
Шановний Учаснику!
У відповідь повідомляємо наступне. Було внесено та оприлюднено зміни до тендерної документації. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі!
У відповідь повідомляємо наступне. Було внесено та оприлюднено зміни до тендерної документації. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі!
Номер вимоги: UA-2024-03-04-009540-a.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ОХОРОНА - СЕРВІС -ТЕХНО", Код ЄДРПОУ:32288556
Дата подання: 08 березня 2024 10:10
Сертифікат ДСТУ ISO EN 9001:2018 (EN ISO 9001:2015) - дискрімінаційна вимога.
У Додатку 2 вказана вимога: «Для підтвердження можливості якісного надання послуг надати в складі пропозиції Сертифікат ДСТУ ISO EN 9001:2018 (EN ISO 9001:2015) «Системи управління якістю. Вимоги» щодо обслуговування систем безпеки та діяльності приватних охоронних служб, виданий органом сертифікації.
Сертифікат учасника закупівлі на систему ДСТУ ISO 45001:2019 (або більш нові стандарти) щодо діяльності у сфері охорони громадського порядку та безпеки, діяльності приватних охоронних служб, обслуговування систем безпеки. Орган сертифікації який видав учаснику сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (або більш нові стандарти) повинен бути акредитованим НААУ, на підтвердження чого пропозиція повинна містити атестат про акредитацію такого органу сертифікації, виданий НААУ.».
З урахуванням існуючої вимоги, подати документи на участь у Закупівлі можуть лише ті учасники, які попередньо отримали (оформили) сертифікат ДСТУ ISO 9001:2019 «Системи управління якістю. Вимоги», ДСТУ EN ISO 9001:2019 (EN ISO 9001:2015) «Системи управління якістю. Вимоги» учасника - сфера застосування - діяльність приватних охоронних служб або діяльність державних охоронних служб, обслуговування систем безпеки, і який виданий акредитованим органом сертифікації.
Як потенційний учасник процедури Закупівлі, повідомляємо, що отримання сертифікату ISO (Міжнародної організації зі стандартизації) не є обов'язковим в Україні, зокрема, ніде не прописано обов'язкове отримання сертифікату ISO для видів діяльності, що є предметом даної Закупівлі, а вартість отримання такого сертифіката може становити від 20 000 грн та більше. У разі відсутності сертифіката ISO, якого вимагає замовник, учаснику потрібно нести додаткові витрати для оформлення документа, який може бути необов’язковим у його сфері діяльності. Оформлення такого сертифіката відбувається від декілька тижнів до місяця. При цьому перелік ISO стандартів налічує більше ніж 16 000 одиниць та отримати всі сертифікати нереально.
Ми маємо досвід у наданні послуг, що є предметом закупівлі і переконані у тому, що наявність сертифікатів чи їх відсутність жодним чином не впливають на можливість, якість та процес надання послуг, що є предметом Закупівлі.
Від так, заявлена Замовником вимога щодо необхідності надати у складі тендерної пропозиції учасника сертифікат ДСТУ ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги», ДСТУ EN ISO 9001:2019 (EN ISO 9001:2015) «Системи управління якістю. Вимоги» учасника - сфера застосування - діяльність приватних охоронних служб або діяльність державних охоронних служб, обслуговування систем безпеки, виданий акредитованим органом сертифікації є дискримінаційною, тобто такою, що направлена на відповідне обмеження кола учасників, що суттєво порушує принципи здійснення публічних закупівель. Вимогаємо прибрати цю вимогу з Додатку №2.
Розгорнути
Згорнути
Сертифікат учасника закупівлі на систему ДСТУ ISO 45001:2019 (або більш нові стандарти) щодо діяльності у сфері охорони громадського порядку та безпеки, діяльності приватних охоронних служб, обслуговування систем безпеки. Орган сертифікації який видав учаснику сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (або більш нові стандарти) повинен бути акредитованим НААУ, на підтвердження чого пропозиція повинна містити атестат про акредитацію такого органу сертифікації, виданий НААУ.».
З урахуванням існуючої вимоги, подати документи на участь у Закупівлі можуть лише ті учасники, які попередньо отримали (оформили) сертифікат ДСТУ ISO 9001:2019 «Системи управління якістю. Вимоги», ДСТУ EN ISO 9001:2019 (EN ISO 9001:2015) «Системи управління якістю. Вимоги» учасника - сфера застосування - діяльність приватних охоронних служб або діяльність державних охоронних служб, обслуговування систем безпеки, і який виданий акредитованим органом сертифікації.
Як потенційний учасник процедури Закупівлі, повідомляємо, що отримання сертифікату ISO (Міжнародної організації зі стандартизації) не є обов'язковим в Україні, зокрема, ніде не прописано обов'язкове отримання сертифікату ISO для видів діяльності, що є предметом даної Закупівлі, а вартість отримання такого сертифіката може становити від 20 000 грн та більше. У разі відсутності сертифіката ISO, якого вимагає замовник, учаснику потрібно нести додаткові витрати для оформлення документа, який може бути необов’язковим у його сфері діяльності. Оформлення такого сертифіката відбувається від декілька тижнів до місяця. При цьому перелік ISO стандартів налічує більше ніж 16 000 одиниць та отримати всі сертифікати нереально.
Ми маємо досвід у наданні послуг, що є предметом закупівлі і переконані у тому, що наявність сертифікатів чи їх відсутність жодним чином не впливають на можливість, якість та процес надання послуг, що є предметом Закупівлі.
Від так, заявлена Замовником вимога щодо необхідності надати у складі тендерної пропозиції учасника сертифікат ДСТУ ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги», ДСТУ EN ISO 9001:2019 (EN ISO 9001:2015) «Системи управління якістю. Вимоги» учасника - сфера застосування - діяльність приватних охоронних служб або діяльність державних охоронних служб, обслуговування систем безпеки, виданий акредитованим органом сертифікації є дискримінаційною, тобто такою, що направлена на відповідне обмеження кола учасників, що суттєво порушує принципи здійснення публічних закупівель. Вимогаємо прибрати цю вимогу з Додатку №2.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 березня 2024 13:42
Шановний Учаснику!
Європейський суд з прав людини дав роз’яснення визначенню дискримінація:
“Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона “не має об’єктивного і розумного виправдання”, тобто якщо вона не переслідує “законної мети” або відсутня “розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети”.
Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик товару загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату системи управління якістю ISO 9001:2015, котрий підтверджує відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, який діє в Україні. Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції та надання послуг, що підтверджується пунктом 01. Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства надати послуги з технічної охорони у відповідності до вимог чинних нормативно-правових актів, та не містить жодних дискримінаційних елементів.
Правомірність таких вимог підтверджується позицією Антимонопольного комітету України, викладеною в Рішенні від 26.04.2021 № 9066-р/пк-пз (закупівля № UA-2021-03-19-000685-c).
Дякуємо за увагу до нашої закупівлі!
Європейський суд з прав людини дав роз’яснення визначенню дискримінація:
“Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона “не має об’єктивного і розумного виправдання”, тобто якщо вона не переслідує “законної мети” або відсутня “розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети”.
Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик товару загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату системи управління якістю ISO 9001:2015, котрий підтверджує відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, який діє в Україні. Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції та надання послуг, що підтверджується пунктом 01. Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства надати послуги з технічної охорони у відповідності до вимог чинних нормативно-правових актів, та не містить жодних дискримінаційних елементів.
Правомірність таких вимог підтверджується позицією Антимонопольного комітету України, викладеною в Рішенні від 26.04.2021 № 9066-р/пк-пз (закупівля № UA-2021-03-19-000685-c).
Дякуємо за увагу до нашої закупівлі!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 березня 2024 11:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОНА - СЕРВІС -ТЕХНО" |
280 000,00
UAH з ПДВ
|
280 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГЕПАРД УКРАЇНА" |
390 600,00
UAH з ПДВ
|
390 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОНА - СЕРВІС -ТЕХНО" #32288556 |
Відхилено |
280 000,00
UAH з ПДВ
|
14 березня 2024 14:28
|
ТОВ "ГЕПАРД УКРАЇНА" #40121138 |
Переможець |
390 600,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2024 11:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2024 11:26
|
Договір 81 від 22.03.2024.pdf | укладений |
22 березня 2024 11:23
|