Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт дорожнього покриття вулиць комунальної власності Бучанської МТГ
Очікувана вартість
12 723 594,52 UAH
UA-2024-03-04-007866-a ● d1613c36991e447faa1c7993f70b3041
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУЧАСЕРВІС" БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 25689882 |
Місцезнаходження: | 08292, Україна , Київська обл., Буча, Бульвар Леоніда Бірюкова, будинок 9, приміщення 2. |
Контактна особа: |
Турська Ганна Миколаївна 380459748476 bzhek@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2024 14:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 27 березня 2024 15:53 |
Початок аукціону: | 27 березня 2024 15:53 |
Очікувана вартість: | 12 723 594,52 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 127 235,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт дорожнього покриття вулиць комунальної власності Бучанської МТГ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2024 13:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 березня 2024 13:40 |
перелік змін.docx | |
22 березня 2024 13:40 |
ТД_ВТ з Особливостями (зі змінами).docx | |
04 березня 2024 14:56 |
Проект Договору (Додаток 5).doc |
22 березня 2024 13:40 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
22 березня 2024 13:40 |
перелік змін.docx
|
|||||||||
22 березня 2024 13:40 |
ТД_ВТ з Особливостями (зі змінами).docx
|
|||||||||
04 березня 2024 14:56 |
Проект Договору (Додаток 5).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Сертифікати системи ISO щодо мостів і тунелів
Дата подання: 05 березня 2024 14:36
Дата відповіді: 08 березня 2024 11:56
Доброго дня.
У тендерній документації вимагається надати сертифікати системи стандарту ISO 9001:2015 ; ISO 14001:2015; ISO 45001:2018 щодо будівництво доріг і автострад, мостів, тунелів.
Предметом закупівлі не є будівництво мостів і тунелів.
Класифікатор видів економічної діяльності (https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/vb457609-10#Text) дійсно містить в одному рядку "будівництво доріг і автострад", тож коли сертифікат видають за кодом КВЕД, там вписують відповідно "будівництво доріг і автострад" значення за кодом 42.11.
Але не ясно і не описано Замовником яке відношення мають мости і тунелі до даної закупівлі з поточного ремонту дорожнього покриття.
Звертаємо увагу, що вимога розміщена в розділі технічні специфікації.
Відповідно до ч. 4 ст 23 ЗУ "Про публічні Закупівлі" Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно ПОВИННО БУТИ ОБҐРУНТОВАНИМ та містити вираз "або еквівалент".
Замовником не наведено обґрунтувань щодо мостів і тунелів .
Вимагаємо виключити з тендерної документації вимогу про надання сертифікатів стандарту ISO 9001:2015 ; ISO 14001:2015; ISO 45001:2018 В ЧАСТИНІ ЩОДО МОСТІВ, ТУНЕЛІВ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, а також з метою забезпечення надання якісних послуг, Замовником було встановлено вимоги щодо надання сертифікатів системи стандарту ISO 9001:2015; ISO 14001:2015; ISO 45001:2018. У зв’язку з можливістю невірного трактування умов тендерної документації, в документацію будуть внесені відповідні зміни.
Технічні специфікації і сертифікати ISO
Дата подання: 05 березня 2024 15:00
Дата відповіді: 08 березня 2024 10:37
Доброго дня.
У тендерній документації вимагається надати сертифікати стандарту ISO 45001:2018 на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці; стандарту 39001:2015 (ISO 39001:2012, IDT) «Системи управління безпекою дорожнього руху. Вимоги та настанова щодо застосування». Додатково вимагається надати сертифікат внутрішнього аудитора по кожній з систем.
Вимога про надання даних документів розміщена в розділі технічних специфікацій тендерної документації.
Відповідно до ст 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, ЩО ВИЗНАЧАЮТЬ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТОВАРУ (ТОВАРІВ), ПОСЛУГИ (ПОСЛУГ) АБО НЕОБХІДНІ ДЛЯ ВИКОНАННЯ РОБІТ ЩОДО ОБ’ЄКТА БУДІВНИЦТВА, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Відповідно до ч. 5 ст 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Частина 4 цього Закону вказує, що Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Ми як учасники заперечуємо проти того, щоб дані сертифікати вимагались у розділі технічних специфікацій.
Замовником не обґрунтовано і взагалі не наведено аргументів про те ЯКИМ ЧИНОМ СЕРТИФІКАТИ ISO 45001:2018 та 39001:2015 (ISO 39001:2012, IDT) МАЮТЬ ВІДНОШЕННЯ ДО ТЕХНІЧНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПОСЛУГ ЗАКУПІВЛІ ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ ДОРІГ.
Технічне завдання містить роботи з поточного ремонту дорожнього покриття. Відповідно, характеристиками цих послуг можуть бути якість матеріалів, їх екологічність, спосіб укладання асфлаьту, технологічний спосіб ремонту дороги (передбачений ДБН/ДСТУ тощо). Сертифікати організації безпеки дорожнього руху та охорони праці жодним чином не впливають на якість матеріалів чи їх характеристики. А тому дані вимоги Замовника стосуються кваліфікаційного критерію за статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» ( наявність технологій та наявність працівників відповідної кваліфікації).
Зокрема і аудитори щодо цих систем також не стосуються технічних специфікацій.
ВИМАГАЄМО ВИКЛЮЧИТИ З ТЕХНІЧНИХ СПЕЦИФІКАЦІЙ ВИМОГИ ПРО НАДАННЯ сертифікатів стандарту ISO 45001:2018, стандарту 39001:2015 (ISO 39001:2012, IDT) і сертифікатів внутрішнього аудитора по кожній з систем.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь: Шановний учаснику, звертаємо Вашу увагу, що у тендерній документації Замовником не було встановлено вимог щодо надання сертифікату внутрішнього аудитора стандарту ДСТУ ISO 39001:2015 (ISO 39001:2012, IDT) «Системи управління безпекою дорожнього руху. Вимоги та настанова щодо застосування».
Вимога підтвердження наявності внутрішнього аудитора згідно до вимог ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) та вимог ДСТУ ISO 19011:2019 (ISO 19011:2018, IDT) обумовлена положеннями державних стандартів ДСТУ ISO 19011:2019 Настанови щодо проведення аудитів систем управління (ISO 19011:2018, IDT) (введено в дію Наказом ТК 189 від 18.12.2019 № 435), які є діючими та є частиною національного законодавства. Чинні ДСТУ передбачають наявність внутрішніх аудиторів для проведення внутрішніх аудитів організацією, яка впровадила та підтримує стандарти серії ДСТУ ISO. Відповідно, за положеннями стандартів ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) та вимог ДСТУ ISO 19011:2019 (ISO 19011:2018, IDT) організація зобов’язана проводити внутрішні аудити, при цьому, порядок внутрішнього аудиту передбачено в ДСТУ ISO 19011:2019 (ISO 19011:2018, IDT) НАСТАНОВИ ЩОДО ПРОВЕДЕННЯ АУДИТІВ СИСТЕМ УПРАВЛІННЯ.
Для проведення внутрішнього аудиту організація повинна забезпечити наявність відповідного компетентного працівника (внутрішнього аудитора), який має необхідний рівень знань для проведення внутрішнього аудиту, що досягається за рахунок спеціального навчання, тренінгів, семінарів.
Отже, відповідні документи є невід’ємною складовою частиною систем управління, відповідність яких підтверджується сертифікатами, віднесеними Законом до вимог технічної специфікації.
Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому, відповідно до частин 3 статті 23 зазначеного Закону, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов`язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Разом з тим, відповідно до ч.3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до ч.5 ст.23 Закону «Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.».
Таким чином, статтею 23 Закону вимоги щодо надання сертифікатів віднесено саме до вимог про «Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності». Одним із доказів необхідного рівня якості виконання робіт є підтвердження відповідності загальновизнаним вимогам шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому Замовник вимагає від Учасників надання у складі тендерної пропозиції копію чинного сертифікату стандарту ISO 45001:2018, який встановлює вимоги до системи управління охороною здоров’я і безпекою праці, а також містить настанови щодо їх застосування, щоб дати змогу організації створити безпечні та здорові умови праці на робочому місці, запобігаючи травмам і погіршенню стану здоров’я, що пов’язані з виробництвом. На думку Замовника, наявність у підприємства сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці відповідно до вимог ISO 45001 свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативно-правової документації і не містить жодних дискримінаційних елементів.
Аналогічною є і вимога щодо надання сертифікату на систему управління безпекою дорожнього руху ДСТУ ISO 39001:2015. Вона обґрунтована тим, що діяльність підприємств і організацій, які входять до сфери управління Державної служби автомобільних доріг України, повинна бути направлена на запобігання (мінімізацію) смертельним ризикам та значних травм, пов’язаних із дорожньо-транспортними аваріями. Підприємства і організації у процесі будівництва, реконструкції, ремонту та експлуатаційного утримання автомобільних доріг повинні дотримуватись законів України, ратифікованих Україною міжнародних конвенцій та угод.
Виходячи з зазначеного вище, Замовник вважає, що сертифікати відповідності, передбачені в тендерній документації повністю відповідають предмету закупівлі, таким чином Замовник не має підстав вносити зміни Тендерної документації в цій частині. Враховуючи вищезазначене, Замовник цим самим прагне до співробітництва з Учасниками, які в своїй діяльності керуються та дотримуються стандартів, які забезпечують впевненість Замовників в якості та безпечності наданих послуг.
Вимога підтвердження наявності внутрішнього аудитора згідно до вимог ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) та вимог ДСТУ ISO 19011:2019 (ISO 19011:2018, IDT) обумовлена положеннями державних стандартів ДСТУ ISO 19011:2019 Настанови щодо проведення аудитів систем управління (ISO 19011:2018, IDT) (введено в дію Наказом ТК 189 від 18.12.2019 № 435), які є діючими та є частиною національного законодавства. Чинні ДСТУ передбачають наявність внутрішніх аудиторів для проведення внутрішніх аудитів організацією, яка впровадила та підтримує стандарти серії ДСТУ ISO. Відповідно, за положеннями стандартів ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) та вимог ДСТУ ISO 19011:2019 (ISO 19011:2018, IDT) організація зобов’язана проводити внутрішні аудити, при цьому, порядок внутрішнього аудиту передбачено в ДСТУ ISO 19011:2019 (ISO 19011:2018, IDT) НАСТАНОВИ ЩОДО ПРОВЕДЕННЯ АУДИТІВ СИСТЕМ УПРАВЛІННЯ.
Для проведення внутрішнього аудиту організація повинна забезпечити наявність відповідного компетентного працівника (внутрішнього аудитора), який має необхідний рівень знань для проведення внутрішнього аудиту, що досягається за рахунок спеціального навчання, тренінгів, семінарів.
Отже, відповідні документи є невід’ємною складовою частиною систем управління, відповідність яких підтверджується сертифікатами, віднесеними Законом до вимог технічної специфікації.
Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому, відповідно до частин 3 статті 23 зазначеного Закону, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов`язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Разом з тим, відповідно до ч.3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до ч.5 ст.23 Закону «Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.».
Таким чином, статтею 23 Закону вимоги щодо надання сертифікатів віднесено саме до вимог про «Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності». Одним із доказів необхідного рівня якості виконання робіт є підтвердження відповідності загальновизнаним вимогам шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому Замовник вимагає від Учасників надання у складі тендерної пропозиції копію чинного сертифікату стандарту ISO 45001:2018, який встановлює вимоги до системи управління охороною здоров’я і безпекою праці, а також містить настанови щодо їх застосування, щоб дати змогу організації створити безпечні та здорові умови праці на робочому місці, запобігаючи травмам і погіршенню стану здоров’я, що пов’язані з виробництвом. На думку Замовника, наявність у підприємства сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці відповідно до вимог ISO 45001 свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативно-правової документації і не містить жодних дискримінаційних елементів.
Аналогічною є і вимога щодо надання сертифікату на систему управління безпекою дорожнього руху ДСТУ ISO 39001:2015. Вона обґрунтована тим, що діяльність підприємств і організацій, які входять до сфери управління Державної служби автомобільних доріг України, повинна бути направлена на запобігання (мінімізацію) смертельним ризикам та значних травм, пов’язаних із дорожньо-транспортними аваріями. Підприємства і організації у процесі будівництва, реконструкції, ремонту та експлуатаційного утримання автомобільних доріг повинні дотримуватись законів України, ратифікованих Україною міжнародних конвенцій та угод.
Виходячи з зазначеного вище, Замовник вважає, що сертифікати відповідності, передбачені в тендерній документації повністю відповідають предмету закупівлі, таким чином Замовник не має підстав вносити зміни Тендерної документації в цій частині. Враховуючи вищезазначене, Замовник цим самим прагне до співробітництва з Учасниками, які в своїй діяльності керуються та дотримуються стандартів, які забезпечують впевненість Замовників в якості та безпечності наданих послуг.
Звіт третьї особи
Дата подання: 05 березня 2024 16:25
Дата відповіді: 08 березня 2024 10:40
ТД вимагається надати "Копію звіту про функціонування системи ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» (аудит третьої сторони); "
Крім того вимагається надати - Копію звіту про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації (якщо дата реєстрації сертифікату ISO 9001:2015 не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту) або копію звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в органах стандартизації, метрології та сертифікації або іншому акредитованому органі - не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ISO 9001:2015 пізніше, ніж один рік від дати складання звіту);
- Копію сертифіката внутрішнього аудитора, виданого працівнику Учасника на підставі проходження навчання по програмі «Внутрішній аудит систем менеджменту» згідно вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) та вимог i положень ДСТУ ISO 19011:2019 (ISO 19011:2018, IDT);
ТОБТО ВИМАГАЄТЬСЯ НАДАТИ КОПІЮ ЗВІТУ ОРГАНУ СЕРТИФІКАЦІЇ ТА КОПІЮ ЗВІТУ ТРЕТЬОЇ СТОРОНИ.
Тобюто учасник має не тільки одержати сертифікат від акредитованого органу оцінки відповідності, а ще й повторно одержати звіт від третьої сторони.
Це дискримінаційна вимага, бо в закупівлі зможуть прийняти участь особи, які мають обидва звіта. Ми як учасник маємо цілком легальний звіт від Акредитованого оов. Не ясно, чому замовнику цього не достатньо, а ще вимагається звіт третьої сторони.
За чинним законодавством, звіт третьоої сторони не є обов'язковим, а крім того, проходження перевірки за стандартом ДСТУ EN ISO 9001:2018 є тивалим процесом, який триває більше ніж строк подання пропозицій.
А ще, не ясно , чому вимагається сертифкат на систему ISO 9001:2015 а звіт на систему ISO 9001:2018 . Ну дуже персоналізована тендерка від ПП АВТОМАГІСТРАЛЯ
Вимагаємо виключити з документацції вимогу про звіт ISO 9001:2018 від третьої сторони.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно з вимогою пункту 9.1.3.2 ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 сертифікат видається на термін 3 (три) роки – сертифікаційний цикл. Протягом сертифікаційного циклу мають бути проведені наглядові аудити (технічні нагляди) в першому і другому році після прийняття рішення про сертифікацію.
Згідно з вимогами пункту 9.1.3.3 ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 наглядові аудити необхідно проводити щонайменше один раз на рік. Дата першого наглядового аудиту, наступного після первинної сертифікації, не повинна бути пізніше ніж через 12 місяців від дати прийняття рішення щодо сертифікації.
При переоформленні (внесенні змін, розширенні/скороченні асортименту тощо) сертифікату протягом трирічного циклу кінцевий термін чинності сертифікату за рішенням органу може не змінюватись.
Вимоги до проведення наглядових аудитів (технічних наглядів) встановлені в пунктах 9.1.3 та 9.6.2 ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017.
Згідно вимог пункту 9.6.5 ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 орган по сертифікації повинен призупинити дію виданого ним сертифікату у випадку якщо сертифікований клієнт не дозволяє проводити наглядові аудити (технічні нагляди).
Чинне законодавство не передбачає наявність єдиного реєстру сертифікованих клієнтів, однак кожен орган з сертифікації зобов’язаний вести документації стосовно організацій, які подали заявки на сертифікацію, а також всі організації, аудит яких було проведено, які були сертифіковані, або ті у яких сертифікація була призначена або скасована. При цьому, на запит сертифікованого клієнта орган з сертифікації може підтвердити статус його сертифікації.
Проведення аудиту третьої сторони передбачене стандартом ДСТУ ISO 19011:2019 Настанови щодо проведення аудитів систем управління (ISO 19011:2018, IDT), який затверджено Наказом ТК 189 №435 від 18.12.2019р., відтак даний стандарт є частиною національного законодавства. При цьому, будь-яка організація, що впровадила відповідну систему управління та підтримує її дієвість має можливість пройти аудит третьої сторони у строки подачі тендерних пропозицій, відтак дискримінаційна складова відсутня в цій частині.
Крім того, питання не містить обґрунтування порушення прав потенційного учасника, дискримінаційності вимог по відношенню до нього чи неможливості їх виконання з документальним підтвердженням.
Таким чином, вимога є обґрунтованою та такою, що відповідає нормам чинного законодавства.
Водночас повідомляємо, що наразі чинними є ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT) та ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) як частина національного законодавства. При цьому, вказані стандарти є рівнозначними, відтак документи можуть бути надані на будь-який з них.
Згідно з вимогами пункту 9.1.3.3 ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 наглядові аудити необхідно проводити щонайменше один раз на рік. Дата першого наглядового аудиту, наступного після первинної сертифікації, не повинна бути пізніше ніж через 12 місяців від дати прийняття рішення щодо сертифікації.
При переоформленні (внесенні змін, розширенні/скороченні асортименту тощо) сертифікату протягом трирічного циклу кінцевий термін чинності сертифікату за рішенням органу може не змінюватись.
Вимоги до проведення наглядових аудитів (технічних наглядів) встановлені в пунктах 9.1.3 та 9.6.2 ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017.
Згідно вимог пункту 9.6.5 ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 орган по сертифікації повинен призупинити дію виданого ним сертифікату у випадку якщо сертифікований клієнт не дозволяє проводити наглядові аудити (технічні нагляди).
Чинне законодавство не передбачає наявність єдиного реєстру сертифікованих клієнтів, однак кожен орган з сертифікації зобов’язаний вести документації стосовно організацій, які подали заявки на сертифікацію, а також всі організації, аудит яких було проведено, які були сертифіковані, або ті у яких сертифікація була призначена або скасована. При цьому, на запит сертифікованого клієнта орган з сертифікації може підтвердити статус його сертифікації.
Проведення аудиту третьої сторони передбачене стандартом ДСТУ ISO 19011:2019 Настанови щодо проведення аудитів систем управління (ISO 19011:2018, IDT), який затверджено Наказом ТК 189 №435 від 18.12.2019р., відтак даний стандарт є частиною національного законодавства. При цьому, будь-яка організація, що впровадила відповідну систему управління та підтримує її дієвість має можливість пройти аудит третьої сторони у строки подачі тендерних пропозицій, відтак дискримінаційна складова відсутня в цій частині.
Крім того, питання не містить обґрунтування порушення прав потенційного учасника, дискримінаційності вимог по відношенню до нього чи неможливості їх виконання з документальним підтвердженням.
Таким чином, вимога є обґрунтованою та такою, що відповідає нормам чинного законодавства.
Водночас повідомляємо, що наразі чинними є ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT) та ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) як частина національного законодавства. При цьому, вказані стандарти є рівнозначними, відтак документи можуть бути надані на будь-який з них.
Щодо сертифікату ISO 37001:2016
Дата подання: 05 березня 2024 17:39
Дата відповіді: 07 березня 2024 15:41
Доброго дня! Шановний замовнику, надайте відповідь, навіщо Учаснику подавати сертифікат на систему менеджменту щодо протидії корупції ISO 37001:2016 виданий акредитованим сертифікаційним органом?
Закупівля НЕ дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом), і навіть в цьому випадку кожною організацією надається антикорупційна програма, оформлена відповідно до типової антикорупційної програми юридичної особи за Наказом № 794/21, та відповідний наказ про затвердження антикорупційної програми та призначення уповноваженого з її реалізації. Якими нормами Ви керуєтесь вимагаючи данний сертифікат?
Вимагаємо вилучити дискримінаційну вимогу з тендерної документаці, яка об'єктивно обмежує коло учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Сертифікат ISO 37001:2016 прийнятий у відповідності до норм чинного законодавства України, а саме: прийнятий на підставі наказу Державного підприємства "Український науково – дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості" від 18.12.2018 No 507 "Про прийняття та скасування національних стандартів, скасування зміни до національного стандарту" (https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0507774-18#Text).
Вимоги Національного стандарту України. Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування. Є загальними і призначені для застосування всіма організаціями (або частиною організації), незалежно від типу, розміру та характеру діяльності, а також у державних, приватних або неприбуткових галузях економіки.
Таким чином, вимога щодо надання сертифіката ISO 37001:2016 є обґрунтованою та такою, що відповідає нормам чинного законодавства.
Вимоги Національного стандарту України. Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування. Є загальними і призначені для застосування всіма організаціями (або частиною організації), незалежно від типу, розміру та характеру діяльності, а також у державних, приватних або неприбуткових галузях економіки.
Таким чином, вимога щодо надання сертифіката ISO 37001:2016 є обґрунтованою та такою, що відповідає нормам чинного законодавства.
дискримінація
Дата подання: 07 березня 2024 12:55
Дата відповіді: 08 березня 2024 09:43
ТД вимагається Для підтвердження кваліфікації інженера-будівельника учасник надає копію диплома про здобуття вищої освіти та відповідної кваліфікації за спеціальністю «Будівництво та експлуатація автомобільних доріг».
Ми маємо інженера будівельника зі спеціальністю (по диплому) "Міське будівництво та господарство" а також "Цивільне та промислове будівеництво",
Поясніть чому вони не можуть бути залучені до робіт як інженери будівельники?
Вказана вимога документації є дискримінаційною бо участь зможуть прийняти лише фірми, які мають інженера з конкретним напрямком освіти.
Зважту будь ласка, що різні учбові заклади довільно називають напрямки освіти і спеціальності, які по суті є наближеними, а то і однаковими. Назва освіти (Спеціальності ) не впливає на посадові і професійні обов'язки інженера будівельниа згідно довідника кваліфікаційних характеристик професій випуск 64. Яку б він освіту не отримав, обов'язки для цієї професії одні - знати нормативку у своїй сфері, до якоїх він залучений.
Крім того у класифікаторів проіфесій відсутній якийсь специфічний інженер будівельник з дорожніх робіт, проте є загальна професія інженера-будівельника КОД КП 2142.2 КОД ЗКППТР 22177 . Отже які причини закомника вимагати інженера будівельника саме з такою освітою? І як він до цьього додумався, як ця ідея прийшла на думку ?
Вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу, шляхом видалення конкретизації щодо освіти інженера будівельника і зазначити узагальнюючу вимога (Наприклад з освітою у сфері будівництва).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Будуть внесені зміни до Тендерної документації
Технічні вимоги
Дата подання: 07 березня 2024 13:20
Дата відповіді: 08 березня 2024 09:39
Прохання відкоригувати товщину ямкового ремоту поз.15 так як 40 см це ну ДУУУУУже багато.
Відповідь: Добрий день. Будуть внесені зміни до Тендерної документації
Вимоги по МТБ
Дата подання: 07 березня 2024 15:20
Дата відповіді: 08 березня 2024 09:40
Доброго дня! Шановний замовнику, надайте будь ласка відповідь, чи означає вимога, яка встановлена в п.2.2 Додатку 1 до ТД, а саме «навантажувач одноковшовий, бобкет - 2 шт.», те що учасник повинен підтвердити наявність у нього двох навантажувачів саме виробництва Bobcat Company? Якщо так, то як наявність навантажувача конкретної торгівельної марки може впливати на якість надання послуг за предметом закупівлі?
Просимо надати роз’яснення або внести зміни в умови ТД з метою усунення вимоги, яка може трактуватися по різному.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Будуть внесені зміни до Тендерної документації
машиніст машин для ямкового ремонту
Дата подання: 08 березня 2024 11:45
Дата відповіді: 08 березня 2024 11:52
ТД вимагається "Для виконання робіт з ліквідації вибоїн, учасник повинен підтвердити кваліфікацію машиніста машини для ямкового ремонту не менше 4-го розряду, шляхом подання копії свідоцтва про проходження навчання машиніста машини для ямкового ремонту та чинне посвідчення машиніста дорожніх машин.".
Відповідно до класифікатора професій ДК 003:2010 відсутня професія "машиніста машини для ямкового ремонту ".
А ще, якщо ми перейдемо до Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників (випуск 64 будівництво), теж не знайдемо такої професії.
Отже, вимога Замовника не відповідає чинному законодавству.
Просимо привести у відповдність до законодавства дану вимогу, вказавши вірну назву професії робітника, який здійснює керування машиною для ін'єкційно-струменевого методу.
Зокрема це може бути асфальтобетонник, до обов'язків якого входить знати """основні вимоги до основ під асфальтобетонні
покриття та покриття з матеріалів, що обробляються чорними
в'яжучими; вимоги до якості мастик, емульсій, асфальтових сумішей
та сумішей з матеріалів, що обробляються чорними в'яжучими;
правила улаштовування, ремонту та приймання покриття; правила
та прийоми ямкового ремонту асфальтобетонного покриття та покриття
з матеріалів, що обробляються чорними в'яжучими. """
Наголошуємо, що ваша вимога нас дискримінує. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Будуть внесені відповідні зміни
дякуємо за внесені зміни
Дата подання: 08 березня 2024 18:37
Дата відповіді: 08 березня 2024 18:46
Шановний замовнику, дякуємо за внесені зміни та дотримання законодавства про закупівлі
Відповідь: Нам приємно ))))
Строк дії атестату
Дата подання: 08 березня 2024 18:44
Дата відповіді: 12 березня 2024 08:45
ТД вимагається Учасник має підтвердити відповідність машин для ліквідації вибоїн асфальтобетонних покриттів пневмоструменевим методом вимогам ДСТУ-Н Б В3.2.-5:2016 («Настанова з ліквідації вибоїн покриття нежорсткого дорожнього одягу автомобільних доріг»), надавши ЧИННИЙ НА ВЕСЬ СТРОК ВИКОНАННЯ РОБІТ Атестат відповідності зазначеним вимогам. Тобто атестат має діяти до 31.12.2024 р включно.
Це виключає з участі у закупівлі учасників, які отримали сертифікат у середині року та він діє до середини наступного року. Наприклад, наш сертифікат чинний, але закінчує дію у липні 2024 року. До закінченню дії за тиждень буде оформлено новий сертифікат. Учасник може надати про це гарантійний лист.
У поточному виглді вимога замовника обмежує нас у участі в закупівлі, оскільки наявний наш діючий сертифікат не підходить, а треба вжде зараз робити новий. А участь у закупівлі зможуть взяти лише ті хто має сертифікат,. дата дії якого закінчується після 31.12.2024, що є обмеженням конкуренції.
Просимо доповнити тендерну документацію можливістю подавати просто чинний атестат, а також гарантійний лист про отримання нового атестата, якщо строк дії подано завершується раніше ніж 31.12.2024.
Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Ваші доповнення будуть внесені до Тендерної документації
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-03-04-007866-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:31481658
Дата подання: 08 березня 2024 16:01
Дата подання: 08 березня 2024 16:01
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 березня 2024 17:55
рішення від 12.03.2024 № 4489.pdf
Дата публікації: 12 березня 2024 17:54
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.03.2024 № 4976.pdf
Дата публікації: 20 березня 2024 14:45
рішення від 19.03.2024 № 4976.pdf
Дата публікації: 22 березня 2024 11:01
Коментар замовника щодо усунення порушення: Зміни внесено.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 березня 2024 16:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" |
9 033 752,10
UAH з ПДВ
|
9 033 752,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
9 528 338,02
UAH з ПДВ
|
9 369 980,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГДОРСТРОЙ" |
10 267 185,24
UAH з ПДВ
|
9 377 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" #38013854 |
Переможець |
9 033 752,10
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2024 15:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 вересня 2024 10:15
|
ДУ 105.pdf | зміни до договору |
10 вересня 2024 10:15
|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2024 14:40
|
105.pdf | укладений |
09 квітня 2024 14:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 105 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |