Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт/заміна вікон (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) у житловому будинку за адресою просп. Володимира Івасюка, 15-А в Оболонському районі м. Києва (ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
481 110,10 UAH
UA-2024-03-04-007833-a 6a02d0ccb78d46f7866fd2e036741903
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталія Борисенко

+380444267203 vitaliia.borysenko@kyivcity.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 37445395
Вебсайт: https://obolon.kyivcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 04205, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Лук’яненка Левка, будинок 16
Контактна особа: Віталія Борисенко
+380444267203
vitaliia.borysenko@kyivcity.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 березня 2024 14:55
Звернення за роз’ясненнями: до 08 березня 2024 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 березня 2024 08:00
Початок аукціону: 14 березня 2024 13:04
Очікувана вартість: 481 110,10 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 405,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
48.67 метри квадратні
Капітальний ремонт/заміна вікон (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) у житловому будинку за адресою просп. Володимира Івасюка, 15-А в Оболонському районі м. Києва (ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04210, Україна, м. Київ, м.Київ, просп. Володимира Івасюка, 15-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник проводить розрахунок за виконані Роботи на підставі Бюджетного Кодексу України по мірі надходження бюджетних коштів (джерелом фінансування є кошти місцевого бюджету) на рахунок Замовника, на підставі виконаних обсягів робіт, згідно з Актом приймання виконаних підрядних робіт (типової форми N КБ-2в) та Довідкою про вартість виконаних робіт та витрати (типової форми № КБ-3). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані Роботи здійснюється протягом 10 банківських днів з дня отримання Замовником бюджетного фінансування на свій рахунок. Підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу на період дії воєнного стану в Україні, а також протягом шести місяців після його припинення або скасування, поетапно в залежності від реального фінансування. Кінцева оплата виконаних робіт здійснюється за умови бюджетного фінансування видатків Замовника на зазначені потреби. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 березня 2024 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2024 14:55
Оголошення.docx
04 березня 2024 14:55
додаток № 7.rtf
04 березня 2024 14:55
додатки.docx
04 березня 2024 14:55
додаток № 6.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Сертифікат
Дата подання: 07 березня 2024 10:33
Дата відповіді: 07 березня 2024 16:18
Доброго дня! відповідно до вимог закупівлі Учасник має надати сертифікат на склопакет. Наразі у виробника, у якого планувалося придбання вказаного товару, здійснюється переоформлення відповідних сертифікатів, а ті що є в наявності з терміном дії до 08.03.2024 року. Чи може Учасник надати наявний сертифікат з гарантійним листом щодо його продовження? Чи буде підставою для відхилення пропозиції надання сертифікату на склопакет, термін дії якого закінчився?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно п.30 дод.№2 до оголошення до спрощеної закупівлі Учасник може надавати інші документи, які вважає за доцільним надати у складі своєї пропозиції.
Всі документи, які подаються Учасником в складі пропозиції повинні бути чинними.
Тому зважаючи на вищевикладене, надання сертифікату термін дії якого закінчився може бути підставою для відхилення пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 березня 2024 13:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Антаріс ПВР-БУД" 419 547,06
UAH з ПДВ
419 547,06
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" 457 170,84
UAH з ПДВ
457 170,84
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 березня 2024 02:43
Електронний підпис
13 березня 2024 02:42
Дипломи ,навчання.rar.p7s
13 березня 2024 02:42
Рішення Івасюка.pdf.p7s
13 березня 2024 02:42
435E8C~1.PDF.p7s
13 березня 2024 02:42
1518.imd.p7s
13 березня 2024 02:42
Випробування Аксор 2023.pdf.p7s
13 березня 2024 02:42
340B82~1.PDF.p7s
13 березня 2024 02:42
30.6. Накази.rar.p7s
13 березня 2024 02:42
21. ISO 14001 від 06.02.24.pdf.p7s
13 березня 2024 02:42
22.Фінансова звітність.pdf.p7s
13 березня 2024 02:42
20.Атестат_сфера_.pdf.p7s
13 березня 2024 02:42
20. ISO 9001 від 06.02.24.pdf.p7s
13 березня 2024 02:42
19. ISO 45001 від 06.02.24.pdf.p7s
13 березня 2024 02:42
18. Довідка АВК-5.pdf.p7s
13 березня 2024 02:41
6. Протокол вікно.pdf.p7s
13 березня 2024 02:41
3.3.Витяг 12.03.2024.pdf.p7s
13 березня 2024 02:41
3.2.Довідка НАЗК.pdf.p7s
13 березня 2024 02:41
1.1 Статут +Опис.pdf.p7s
13 березня 2024 02:19
8.Договір 620 ,акти,відгук.pdf
13 березня 2024 02:19
Дипломи ,навчання.rar
13 березня 2024 02:19
35. Сертификат Profine 70FT plus.pdf
13 березня 2024 02:19
3.3.Витяг 12.03.2024.pdf
13 березня 2024 02:19
20.Атестат_сфера_.pdf
13 березня 2024 02:19
435E8C~1.PDF
13 березня 2024 02:19
19. ISO 45001 від 06.02.24.pdf
13 березня 2024 02:19
Проект договору Івасюка.pdf
13 березня 2024 02:19
2.Довідка інформаційна.pdf
13 березня 2024 02:19
3.2.Довідка НАЗК.pdf
13 березня 2024 02:19
340B82~1.PDF
13 березня 2024 02:19
6. Протокол вікно.pdf
13 березня 2024 02:19
30.6. Накази.rar
13 березня 2024 02:19
1518.imd
13 березня 2024 02:19
1.1 Статут +Опис.pdf
13 березня 2024 02:19
20. ISO 9001 від 06.02.24.pdf
13 березня 2024 02:19
22.Фінансова звітність.pdf
13 березня 2024 02:19
Довідка.pdf.p7s
13 березня 2024 02:19
36. Сертифікат - профілі.pdf
13 березня 2024 02:19
18. Довідка АВК-5.pdf
13 березня 2024 02:19
Рішення Івасюка.pdf
13 березня 2024 02:19
21. ISO 14001 від 06.02.24.pdf
13 березня 2024 02:19
Випробування Аксор 2023.pdf

Публічні документи

21 березня 2024 15:34
Електронний підпис
12 березня 2024 11:41
Електронний підпис
12 березня 2024 11:41
Електронний підпис
11 березня 2024 15:24
Електронний підпис
11 березня 2024 15:24
Електронний підпис
11 березня 2024 15:17
Електронний підпис
11 березня 2024 15:17
Електронний підпис
11 березня 2024 15:16
33 Довідка про валюту.pdf
11 березня 2024 15:16
3 Витяг ПДВ 09.02.2024.pdf
11 березня 2024 15:16
8.1 Аналогічні договори.rar
11 березня 2024 15:16
45 Пояснювальна записка.pdf
11 березня 2024 15:16
4.4 Кошторисник Лавренюк.rar
11 березня 2024 15:16
18.2 Договір та акт АВК-5.pdf
11 березня 2024 15:16
12 Дозвільні документи.rar
11 березня 2024 15:16
8.1.2 вул. Бережанська, 20.rar
11 березня 2024 15:16
4.3 Інженер з ОП Тищук.rar
11 березня 2024 15:16
13 Ліцензія з додатком.pdf
11 березня 2024 15:16
Володимира Івасюка, 15-А.zip
11 березня 2024 15:16
41 Довідка про матеріали.pdf
11 березня 2024 15:16
4.2.2 Штатний розпис.pdf
11 березня 2024 15:16
38 Гарантійний лист.pdf
11 березня 2024 15:16
4.2.1 Виконроб Спасюк.rar
11 березня 2024 15:16
34 Довідка про мову.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Антаріс ПВР-БУД"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Антаріс ПВР-БУД"
#35619566
Відхилено 419 547,06
UAH з ПДВ
21 березня 2024 14:09
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 березня 2024 15:02
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
Переможець 457 170,84
UAH з ПДВ
22 березня 2024 14:56
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 березня 2024 14:41

Вимога про усунення невідповідностей

Просимо надати згідно п.1 дод.№ 2 до Оголошення копію протоколу установчих (загальних) зборів. Просимо надати згідно п.7 дод.№ 2 до Оголошення копію підтверджуючого документу на право володіння офісним приміщенням, яке зазначене у довідці №11/03-04 від 11.03.24 (договір купівлі-продажу від 19.11.2014 №Б оф1/1911-2014, зазначений у наданому витязі). Завірити належним чином надані копії документів: - згідно пп.4.6 п.4 дод.№ 2 до Оголошення, а саме: дипломи, свідоцтва про шлюб працівників, трудова книжка Батаєва Марина Василівна. - згідно п.22 фінансову звітність. Відповідно до п.4 дод.№ 2 до Оголошення надати на працівників зазначених в довідці № 11/03-02 від 11.03.24: - документи, що підтверджують отримання кваліфікації зазначеними працівниками робітничих професій (скановані копії оригіналів посвідчень та протоколів навчання з отримання відповідного розряду або категорії). Надати копії посвідчень та протоколів (або витягів з протоколів) навчання на зазначених працівників робітничих професій по проходженню перевірки знань з питань охорони праці видані уповноваженим органом, чинні на момент розкриття пропозицій, а саме: - допуску до виконання робіт з інструментом і пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13);- допуску до робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07);- правила пожежної безпеки в Україні з пожежно-технічного мінімуму стосовно заходів пожежної безпеки на об’єктах;- групи електробезпеки не нижче 2-ї. Учасник надав на працівників вказаних в довідці № 11/03-02 від 11.03.24 Полівода Роман Вікторович та Бодашевський Олександр Володимирович посвідчення про отримання кваліфікації, але відскановані не всі сторінки окремо та без протоколів навчання. - пп.4.3. на інженера з охорони праці Данилюк Олег Борисович посвідчення та протокол (витяг з протоколу) на підтвердження перевірки знань з питань охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки; - пп.4.4. копію договору страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності №18025273-05-05-00 згідно наданого страхового полісу на інженера з проектно-кошторисної роботи Глівицьку Людмилу Вікторівну; - пп. 4.5. документи, що підтверджують навчання зазначених в наданій довідці № 11/03-02 від 11.03.24 інженерно-технічних працівників з питань охорони праці, в тому числі керівника підприємства. Надані посвідчення та протоколи навчання з питань охорони праці керівного складу підприємства учасника надаються для підтвердження можливості створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників підприємства. • У складі інженерно-технічних працівників має бути не менше 1-ї особи з: - посвідченням про проходження навчання відповідно до НПАОП 45.2-7.03-17 «Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках»;- правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт (НПАОП 0.00-1.75-15);- допуску до виконання робіт з інструментом і пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13);- допуску до робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07);- правила пожежної безпеки в Україні з пожежно-технічного мінімуму стосовно заходів пожежної безпеки на об’єктах;- групи електробезпеки не нижче 2-ї. Привести у відповідність. Уточнити інформацію, яка зазначена в довідці від №11/03-02 від 11.03.24 стосовно працівників: - Семесько Людмила Василівна (документи про освіту надано на Олійник Людмила Василівна). - Жужа Віталія Олександрівна (документи про освіту надано на Калиш Віра Володимирівна). Згідно п. 8 дод.№ 2 до Оголошення для підтвердження досвіду Замовник вказав надати не менше 3-х аналогічних договорів (Аналогічним є договір на виконання робіт з капітального ремонту/заміни вікон житлового будинку), учасником було надано два договори: з капітального ремонту сходових клітин (заміна вікон) у житловому будинку за адресою: вул. Юліуса Фучика,19; з капітального ремонту сходових клітин (заміна вікон) у житловому будинку за адресою: вул. Юліуса Фучика,17. Просимо привести у відповідність до вимог п.8 дод.№ 2 до Оголошення, а саме надати три договори про виконання робіт з капітального ремонту/заміни вікон житлового будинку. Надати згідно пп.4.6. п.4 дод.№ 2 до Оголошення копію повідомлення про прийняття на роботу працівників: Данилюк Олег Борисович, Скребець Руслан Вікторович, за формою згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413 з відміткою (квитанцією) про його прийняття до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку. Згідно п.15 дод.№ 2 до Оголошення Учасник надав графік виконання робіт в якому найменування робіт не відповідає найменуванню робіт додатку № 6 (дефектному акту). Привести у відповідність. Просимо привести у відповідність надану довідку № 11/03-07 від 11.03.24 згідно п.10 дод.№ 2 до Оголошення в частині зазначення адреси закупівлі і ідентифікатора закупівлі.

Документи

21 березня 2024 14:09
Електронний підпис
21 березня 2024 14:08
протокол.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Просимо надати згідно п.15 дод.№ 2 до Оголошення додаток до проєкту договору (графік виконання робіт).

Документи

22 березня 2024 14:56
Електронний підпис
22 березня 2024 14:56
протокол № 30.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 березня 2024 14:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
457 170,84
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 березня 2024 14:56
Електронний підпис
22 березня 2024 14:56
протокол № 30.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 березня 2024 16:15
Договір № 52-кр від 25.03.2024_0001.pdf укладений
25 березня 2024 16:12